Millstone van Zuidam. Goede keuzequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Millstone van Zuidam. Goede keuze. Al is dat ook een whisky, en geen whiskey.
Ik drink geen whisky manquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Millstone van Zuidam. Goede keuze. Al is dat ook een whisky, en geen whiskey.
hoop dat het geen RSI is oidquote:
VSquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of VS.. jij hebt liever Canada of Schotland
PGR wil Zuid Hollandse Whiskiequote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
VS... Bourbon, scherpe zooi
.
Geef mij maar een goede Schotse whisky indd.
mja hoe weet je datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat het geen RSI is oid
Want daar ben je niet zomaa vanaf
Jameson. Lust je denk ik wel ja. Is ook de persoonlijke favoriet van H, trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Joysa het volgende:
MPG
'Een belangrijk verschil met Schotse whisky is, dat Ierse whiskey geen rooksmaak heeft doordat het niet wordt geëest, en dat de whiskey drie keer wordt gedistilleerd.'
Misschien lust ik die wel
Maar eens proeven danquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jameson. Lust je denk ik wel ja. Is ook de persoonlijke favoriet van H, trouwens.
Geen tijd deze weekquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm I'm afraid you'll need to see the doctor
Dat zeg ik. Millstone. Brabants, met een vleug Zuid-Holland.quote:
Dat klopt welquote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Millstone. Brabants, met een vleug Zuid-Holland.
WHAHAHAHA.quote:
My middle name.quote:
Huisarts, ondanks geen tijd, of een fysio er naar laten kijken. Ik loop nog steeds rond bij Mensendieck. Overigens bestaat RSI niet meer, het heeft nu een algemenere naamquote:
Nogmaals ik drink geen whiskyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.zuidam.eu/?pag(...)&id=44&productlijst=
kut, wou net ziek melden met RSIquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huisarts, ondanks geen tijd, of een fysio er naar laten kijken. Ik loop nog steeds rond bij Mensendieck. Overigens bestaat RSI niet meer, het heeft nu een algemenere naam
Wat ijl je dan de hele tijd over whiskyquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ijl je dan de hele tijd over whisky?
te veel bier gezopen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ijl je dan de hele tijd over whisky?
hij was zelf niet van plan te gaan slapen hoorquote:
als ze dat willen zijn ze niet lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was zelf niet van plan te gaan slapen hoor
lettergrootte 2?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
CV bijwerken
liefst op 1 A4tje voor de afdeling marketing
mja, gaat hem niet worden
En stenoquote:
Zelfverzonnen steno dan he?quote:
he, wat een kreng, had ze dat even anders moeten plannenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
leuk dat mn collega zn vrouw aan het bevallen is... moet er een reschedule komen op zijn project... en ja hoor... wie mag dat gaan doen
Tja, ze was al overtijd, dus het zat eraan te komen, maar die reschedule had ik niet voorzienquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
he, wat een kreng, had ze dat even anders moeten plannen
Zij ook niet, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze was al overtijd, dus het zat eraan te komen, maar die reschedule had ik niet voorzien
Nope, maar mn collega wel denk ik... die is op tijd thuis gebleven. Is altijd zo leuk als je een schema moet gaan verdedigen, wat je zelf niet in elkaar hebt gezet en de ins en outs niet van kent. Vooral leuk als de directeur ernaar vraagtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |