Wat betaalt het?quote:
DKW is beterquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik.
Hoef ook niet zonodig
o fuck, dat was idd bij DaMart hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, maar als mart wil kan hij daar zijn rug laten doen!
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om mequote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whehe, ja, zo kan ik het ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whahaha. Rondje whisky?quote:
Dat is bij ons standaard elke dag zoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om me
dkw = houdbaar? alles behalve vers, groente, slagerij, brood en bloemenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
DKW?
Ik heb nog maar 1x gewerkt
En dat was de winkel leegruimen voor ombouw
DKW FTWquote:
*zet een andere stoel neer.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer... en eigenlijk moet ik hier niet zitten
Jij hebt liever de Ierse, begrijp ik?quote:
je pijnlijke handquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer... en eigenlijk moet ik hier niet zitten
Oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is bij ons standaard elke dag zo
[..]
Of VS.. jij hebt liever Canada of Schotlandquote:
Niet te zuipen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |