Hij is te breed voor een secretaressequote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n leuk rokje voor een secretaresse!
Mits vrouw, zijn ze welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Pheno het volgende:
He, de TT moet zeggen singles naar Venlo. Overgeilde singles eigenlijk ook!
Zoiets ja. of een schuurmachine.quote:
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Doe je ook kassa?
Of vakkenvullen?
koenquote:
ik heb ook een polijstmachine, dan glim je lekkerquote:
Ok, ik (nog) nietquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszakenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier geen jumbo, albert heijn, lidl, of weet ik het wat allemaal, we hebben bij elkaar vier winkels, waar ik de apotheek ook onder schaar, als drogist. En twee kapperszaken, dat dan weer wel
quote:
4e in de rijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'
het overtollige haar voor zijn geliefde PAIQ date weghalenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszaken![]()
?
Kaalharig, werkschuw tuig!
Toch wel zo'n 8x per week..quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
$e in de rij... Alsof je dat ooit meemaakt bij jullie
geen idee, maar als mart wil kan hij daar zijn rug laten doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszaken![]()
?
Kaalharig, werkschuw tuig!
Wat betaalt het?quote:
DKW is beterquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik.
Hoef ook niet zonodig
o fuck, dat was idd bij DaMart hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, maar als mart wil kan hij daar zijn rug laten doen!
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om mequote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whehe, ja, zo kan ik het ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whahaha. Rondje whisky?quote:
Dat is bij ons standaard elke dag zoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om me
dkw = houdbaar? alles behalve vers, groente, slagerij, brood en bloemenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
DKW?
Ik heb nog maar 1x gewerkt
En dat was de winkel leegruimen voor ombouw
DKW FTWquote:
*zet een andere stoel neer.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer... en eigenlijk moet ik hier niet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |