Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar mn collega wel denk ik... die is op tijd thuis gebleven. Is altijd zo leuk als je een schema moet gaan verdedigen, wat je zelf niet in elkaar hebt gezet en de ins en outs niet van kent. Vooral leuk als de directeur ernaar vraagt
nou, dat is niet jouw probleemquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met letter grote 5 past het
maar dan kan ik het zelfs met bril niet lezen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja enquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?
Tuurlijk, maar ik heb er een hekel aan om voor schut gezet te worden voor de directeur. Maar ja, ik zit even in de klaagmodus en zal over een half uurtje wel weer de realiteit in kunnen zien hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?
Goed zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb er een hekel aan om voor schut gezet te worden voor de directeur. Maar ja, ik zit even in de klaagmodus en zal over een half uurtje wel weer de realiteit in kunnen zien hoor
quote:
Als je zo'n theebloem bedoelt:quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand van de thee drinkers wel eens een Theeroos gebruikt?
Fotografie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te kijken of ik niet een cursus of wat kan gaan doen in deze tijd
Wow. Dat ziet er tof uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je zo'n theebloem bedoelt:
[ afbeelding ]
Dan ja
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
Ja zoiets moet het zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
Je zei pot.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het zijn.
Maar we hebben geen theepot, en mam heeft net 2 van die dingen gekregen.
Is het de moeite om er een theepot voor te halen?
nog nooit gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
geeft niet hoor, ik drink ook alleen thee als ik ziek benquote:
Ja! Bij de blokker of de Action, verkopen ze wel goedkope glazen theepottenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het zijn.
Maar we hebben geen theepot, en mam heeft net 2 van die dingen gekregen.
Is het de moeite om er een theepot voor te halen?
Het is ook vet tofquote:
Dan ga ik die zo eens halen. Thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Bij de blokker of de Action, verkopen ze wel goedkope glazen theepotten
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik drink ook alleen thee als ik ziek ben
Is het echt een bloem? Of allemaal kruiden die tot een bloem zijn verwerkt?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook vet tofEn kan erg lekker zijn
Het zijn theebladeren tot bloem verwerktquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het echt een bloem? Of allemaal kruiden die tot een bloem zijn verwerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |