Samen met mij een wijntje drinken op een gezellig terrasjequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe mijn kat maar knuffelen, die is veul zieligerder
ken dat niet gewoon in den haag?? :pquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen met mij een wijntje drinken op een gezellig terrasje
Ow, vast wel hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ken dat niet gewoon in den haag?? :p
geen idee... kom daar bijna nooitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voor jou altijd, toch?quote:
Ik verdeel het weekend over meerdere dagen in de week. Als ik uit ga is het ineens weekend. Vandaag is gewoon een doordeweekse dag, heb ik besloten.quote:
beterquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn telefoon doet het niet meer![]()
of T-mobile is stuk
kan niet meer bellen
Dus hoeveel doordeweekse dagen heb je deze week nog te gaan voordat het weekend is?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdeel het weekend over meerdere dagen in de week. Als ik uit ga is het ineens weekend. Vandaag is gewoon een doordeweekse dag, heb ik besloten.
Helaas nietquote:
hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit zijn bed, waar hij nu eindelijk net een half uur in ligt: mama, kom maar hoor, ik klaar met slapen!
Donderdag begint het weekend deze week.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus hoeveel doordeweekse dagen heb je deze week nog te gaan voordat het weekend is?
Nog even en hij slaapt 's middags helemaal niet meer!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit zijn bed, waar hij nu eindelijk net een half uur in ligt: mama, kom maar hoor, ik klaar met slapen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
bij mij makkelijk, in 99% van de gevallen begint weekend op vrijdag om 18:00 pasquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag begint het weekend deze week.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
Nog even en hij slaapt 's middags helemaal niet meer!
quote:
Rotzakkenquote:
mijn weekend begint altijd op donderdagquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij makkelijk, in 99% van de gevallen begint weekend op vrijdag om 18:00 pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |