kloptquote:
hoor niks kloppen hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik een bonnetje krijg van de supermarkt en ik vraag aan Koen of hij even wilt kijken of het klopt, klopt hij met zijn handje op het briefje en zegt hij: ' ja klopt mama'
Whehehequote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik een bonnetje krijg van de supermarkt en ik vraag aan Koen of hij even wilt kijken of het klopt, klopt hij met zijn handje op het briefje en zegt hij: ' ja klopt mama'
check, check, dubbel checkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongerenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
oja boodschappen en eten halen.... Pfff geen zin in
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagquote:Op maandag 28 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongeren
hij kan zelf ook boodschappen doen hahaha...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongeren
Pannenkoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagScrew the diet
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagScrew the diet
![]()
![]()
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij kan zelf ook boodschappen doen hahaha...
Gaat goedquote:Hoe gaat het met je plantjes op het balkon... Is er al iets aan het ontkiemen?
brandnetels, distel, plakkruidquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werk
[..]
Gaat goed
Er komt al vanalles op![]()
Oohhh tof zeg, wat snel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werk
[..]
Gaat goed
Er komt al vanalles op![]()
quote:
Ik zal vanmiddag even een fotootje makenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohhh tof zeg, wat snel zegben benieuwd
Ik heb gehoord dat je daarvoor naar Venlo kunt, daar heb je alle ruimte voor jezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
zo, lijstje gemaakt, ik kan zo de weekboodschappen doen
Ik ga toch niet naar Venlo voor de weekboodschappenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daarvoor naar Venlo kunt, daar heb je alle ruimte voor jezelf.
Niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Venlo voor de weekboodschappen
Nu moet ik 750 meter lopen, dat lijkt me een beter plan
Als het mag dan heel graag en gezellig enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Blijven jullie zaterdag eigenlijk eten?
MWOAAAAAAAAAAH GERTJUHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
*klop klop
Daaaaag iedereeeeen. Ik moest kloppen want de bel doet het niet![]()
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn telefoon doet het niet meer![]()
of T-mobile is stuk
kan niet meer bellen
Dat is wel makkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het mag dan heel graag en gezellig enzo![]()
We komen met het OV, dus ik weet jullie huis te vinden![]()
Woaaahh meneer spagetiiiiiquote:
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
bloemetjes, erwten en weet ik veel wat nog meer
[..]
Ik zal vanmiddag even een fotootje maken
De kruiden gaan ook goed
Is goedquote:Op maandag 28 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...
Doe mijn kat maar knuffelen, die is veul zieligerderquote:
Ah, lekker buitenspelenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
Rondje skateboarden
Deze keer 5 km hoop ik
als je nou eens een mitella omdoet?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...
boodschappen doen bij de jumboquote:
hmm..quote:
jumbo ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |