bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
ik ga hem denk ik toch maar halenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
Ik heb vandaag sowieso 'last' van het feit dat de internetstatus de hele tijd knippert. Ik vermoed dat dat inhoudt dat er enkele servers bij Nintendo wat overbelast raken, aangezien mijn router & internet het prima doen. En ik zit 2 meter van de router afquote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef matthijst het volgende:
Meer mensen last van connection errors in streetfighter?
Gisteren hele avond gespeeld en misschien 1 of 2 fouten, net 3 achter elkaar...
Inderdaad, ik snap alleen niet zo waarom veel reviewers zeuren over de levensduur. Ik moet veel missies toch een paar keer overdoen voor de beste score. Uitdagend genoeg voor mij. Als dit op de gewone DS of de Wii was uitgekomen had ik het denk ik ook nog gehaald. Het 3D voegt alleen maar toe aan de beleving.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
gewoon vragenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
True kreeg beide kleuren in me handquote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelen
Toegevoegdquote:
tuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zal ik ook mn friendcode maar neerpleuren?
Jou en roy staan in mijn lijst!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb Sharana en Roy toegevoegd
Ik heb hem ook zachtjes staan, maar hou hem wel hard genoeg zodat ik het "help help" kan horenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:09 schreef Kriegel het volgende:
Iemand anders trouwens die bij Rayman meteen het muziekvolume met driekwart omlaag heeft geschroefd? Staat standaard veel te hard, je hoort de geluiden en stemmen bijna niet. Rare mix.
Dat is ook niet de muziek, dan zijn juist sound effects. Maar die kun je dus los van elkaar instellen, en dan helpt het behoorlijk om de muziek omlaag te zetten. Hoor je ook ineens geluid bij die power ball aanvallen, hoewel dat nog steeds absurd zacht is.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zachtjes staan, maar hou hem wel hard genoeg zodat ik het "help help" kan horen
Ah op die manierquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de muziek, dan zijn juist sound effects. Maar die kun je dus los van elkaar instellen, en dan helpt het behoorlijk om de muziek omlaag te zetten. Hoor je ook ineens geluid bij die power ball aanvallen, hoewel dat nog steeds absurd zacht is.
Ik speel trouwens vooral met oordopjes in, dus misschien dat het daar aan ligt, geen idee. Je zou zeggen dat het dan juist helderder moet zijn... Nee, de mix klopt gewoon niet. Het blijft Ubisoft hè.
haha duidelijkquote:
Denk wel dat die 3DS lite blablabla shit pas over 2 jaar komt of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk dat dit een vlak is waar de 3DS Lite/XL/Blabla nog wel wat verbetering kan brengen, of misschien hebben de developers gewoon nog wat tijd nodig om de beste compromis te zoeken binnen de programmering van 3D, zodat je wel veel toffe effecten hebt maar het niet vermoeiend werkt.
aha zo maar eens in mijn pauze kijken of ik het ergens kan spelen. Zal helaas wel superdruk zijn hier in Rotterdam, maar goed ik hoop er opquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Kriegel het volgende:
Dat zal nog wel even duren ja. Het kan trouwens ook gewoon aan mij liggen hoor, ik heb nogal gevoelige ogen, kan bijvoorbeeld contactlenzen ook maar een halve dag verdragen. Anderen hebben vaak nergens last van.
slider? hoeveel 3DS effect je er in wil hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:16 schreef Kriegel het volgende:
Prima.Duw de slider trouwens niet meteen vol naar boven, bij veel games werkt het het prettigste als je ergens halverwege zit.
Nee doelde ook meer op dat de spellen nog lang niet in prijs zullen zakken...dus dat als ik m nu koop dat ik de eerste tijd toch niet zo veel spellen zal kopen...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
De slider is gewoon de 'volumeknop' voor 3D inderdaad.
En ja, games kosten geld, daar is weinig aan te doen tenzij je met zo'n R4-kaart in de weer wilt, maar daar is de DS in Nederland bijna aan onderdoor gegaan. Uit goed fatsoen koop ik dus toch het meeste, tenzij ik het anders überhaupt niet gekocht zou hebben. Maar goed, die dingen heb je voor de 3DS inderdaad nog niet.
nou heb net een half uurtje gespeeld...pilot wings demo....quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Kriegel het volgende:
Nou ja, wacht een half jaar en de meeste launchgames zullen wel budgetbak voer worden.
heeft dat 3D schuifje echt te maken met nog meer diepte?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef NoMercy285 het volgende:
Heb er nu een uurtje of 6 gamen op zitten denk ik, ik heb de slider ongeveer op een kwart staan bij PilotWings, dat is wel heel erg laag.. denk dat ik mijn ogen maar eens ga forceren naar halverwege, want dan zie je toch net wat meer diepte als beide vlakken wel over elkaar heen vallen zeg maar. Verder voor de vriendin Monkey Ball meegepakt ondanks de lage review scores. ik vind het met Motion Controls nog best leuk ook (om kort te spelen in ieder geval wel), alleen dat werkt zo lastig i.c.m. 3D..
Verder top apparaatje, en wat is die blauwe (al lijkt ie zo meer groen) mooi zeg!
Je ziet dingen wel dieper worden. Goed te zien bij een stilstaand beeld (menu ofzo).quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft dat 3D schuifje echt te maken met nog meer diepte?
Ik had de gedachte dat het geheel aan je ogen lag. Namelijk als je ogen dichterbij elkaar staan smaller gezicht) dat je dan het schuifje wat minder zet, en dat als je wat breder gezicht hebt de schuif voller zet. Aangezien ik echt die schuif niet voller kan zetten...dan zie ik echt niet meer wat ik doe.
Meer open = intenser effect en dus grotere diepteverschillen, maar dat kan leiden tot ghosting en andere ongewenste dingen, dit is afhankelijk van wat je speelt. Vaak trekken je ogen het bovenin ook niet helemaal en dan ga je al snel dubbel zien. Halverwege is gewoon beter, het is niet alsof het er daardoor minder indrukwekkend uitziet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
heeft dat 3D schuifje echt te maken met nog meer diepte?
Ik had de gedachte dat het geheel aan je ogen lag. Namelijk als je ogen dichterbij elkaar staan smaller gezicht) dat je dan het schuifje wat minder zet, en dat als je wat breder gezicht hebt de schuif voller zet. Aangezien ik echt die schuif niet voller kan zetten...dan zie ik echt niet meer wat ik doe.
Het is trouwens wel heel irritant dat je echt de DS precies goed moet houden, anders is het gelijk al niet te zien
Ben ik ook bang voor, we zijn hier gewoon niet zo gek op het rondlopen met handhelds in de zak. Maar ik zou eerst nog een tijdje wachten, niet heel veel mensen hebben al een 3DS sinds vrijdag.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef nomar83 het volgende:
Vanmiddag met de 3DS eens flink door de stad gelopen om StreetPass te checken... helemaal niks. Volgens mij heeft die functie alleen zin op afspraak of als je in een metropool als Tokio of New York woont.
Daarom ook vooral door de GameMania en MediaMarkt gelopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, we zijn hier gewoon niet zo gek op het rondlopen met handhelds in de zak. Maar ik zou eerst nog een tijdje wachten, niet heel veel mensen hebben al een 3DS sinds vrijdag.
als ik mijn ds niet gebruik zet ik hem uit ivm batterij, ik zie mijzelf niet echt rondlopen met een ds op standbyquote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef nomar83 het volgende:
Vanmiddag met de 3DS eens flink door de stad gelopen om StreetPass te checken... helemaal niks. Volgens mij heeft die functie alleen zin op afspraak of als je in een metropool als Tokio of New York woont.
hmm misschien ben ik dan niet zo weggelegd voor de 3DS aangezien bij zo'n demopod ik de 3DS ook gewoon in mijn handen had en merkte gewoon dat als ik maar iets kantelde dat ik het niet meer scherp zagquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Meer open = intenser effect en dus grotere diepteverschillen, maar dat kan leiden tot ghosting en andere ongewenste dingen, dit is afhankelijk van wat je speelt. Vaak trekken je ogen het bovenin ook niet helemaal en dan ga je al snel dubbel zien. Halverwege is gewoon beter, het is niet alsof het er daardoor minder indrukwekkend uitziet.
Ik vind het trouwens best meevallen met dat recht houden, je kunt er misschien niet vanaf de zijkant naar kijken maar als je 'm onbewust een stuk achterover helt blijft het lang goed zichtbaar. Ik zie het probleem niet zo, al kan ik me voorstellen dat het op een demopod lastiger lijkt dan het is.
Het kost echt niks aan stroom hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik mijn ds niet gebruik zet ik hem uit ivm batterij, ik zie mijzelf niet echt rondlopen met een ds op standby
Dan sta je, dat is anders dan zitten en je helemaal kunnen focussen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm misschien ben ik dan niet zo weggelegd voor de 3DS aangezien bij zo'n demopod ik de 3DS ook gewoon in mijn handen had en merkte gewoon dat als ik maar iets kantelde dat ik het niet meer scherp zag
Nou ja ben benieuwd....misschien dat ik m haal...misschien ook niet...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dan sta je, dat is anders dan zitten en je helemaal kunnen focussen.
Goeie tip! Ik speelde gisteren ook al even Mario Kart DS op m'n 3DS en met de circle pad heb je daarmee nu ook onredelijk veel voordeel. Vooral als je tegen anderen speelt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef nomar83 het volgende:
De 3DS is ook een prima reden om Super Mario 64 DS weer eens te spelen, speelt echt een stuk beter nu er een analoog knuppeltje op zit.
In deze thread op NeoGAF staan ook erg veel toffe Mii'squote:Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of het al eens eerder gepost is, maar er bestaat een superhandige manier om je Mii te delen met behulp van een QR code die door de 3DS ingelezen kan worden. De werkwijze word hier beschreven.
Edit: hier een van mezelf en van twee andere heren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar het spel zelf bestuurd nog steeds digitaal, toch? Lijkt me raar spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef nomar83 het volgende:
De 3DS is ook een prima reden om Super Mario 64 DS weer eens te spelen, speelt echt een stuk beter nu er een analoog knuppeltje op zit.
Tja, wat zou daarvoor handig zijn? Denk dat de OP niet zou werken.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten een overzicht maken met namen en Friend Codes, ik kan het nu al niet meer bijhouden
Toegevoegd!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Redah het volgende:
Mijn FC staat in mijn signature.
Roy: Ik mis nog 1 locatie (van de 75) in Free Mode in Pilotwings. Ik heb me echt een ongeluk gezocht met alle vehicles, maar ik vind het gewoon niet.
Nu vind ik die walvis die af en toe boven water komt erg verdacht, voornamelijk omdat hij iedere keer net weg gaat als ik in de buurt kom. Dus nu vraag ik me af of daar misschien die laatste locatie zit, heb jij toevallig alle 75 de locaties al? Of die walvis is geprogrammeerd om iedere keer net weg te zijn als je in de buurt komt, bedoeld om mensen als mij gek te maken
Oh, en: Stel iemand heeft zoiets van "Goh, ik wil iets voor m'n 3DS kopen, liefst van ver weg, maar weet niet wat" dan kan ik de "Full System Protection Filter 3DS " van Hori (te vinden op Play-Asia) erg aanraden. Screenprotectors voor binnen en buiten de 3DS. En aangezien de 3DS nogal glimt wil ik er geen krasjes opDe protectors aan de buitenkant zijn vrijwel onzichtbaar.
Ik ben nog druk bezig met de missies op platina. Nog weinig Free Flight gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Redah het volgende:
Mijn FC staat in mijn signature.
Roy: Ik mis nog 1 locatie (van de 75) in Free Mode in Pilotwings. Ik heb me echt een ongeluk gezocht met alle vehicles, maar ik vind het gewoon niet.
Nu vind ik die walvis die af en toe boven water komt erg verdacht, voornamelijk omdat hij iedere keer net weg gaat als ik in de buurt kom. Dus nu vraag ik me af of daar misschien die laatste locatie zit, heb jij toevallig alle 75 de locaties al? Of die walvis is geprogrammeerd om iedere keer net weg te zijn als je in de buurt komt, bedoeld om mensen als mij gek te maken
Oh, en: Stel iemand heeft zoiets van "Goh, ik wil iets voor m'n 3DS kopen, liefst van ver weg, maar weet niet wat" dan kan ik de "Full System Protection Filter 3DS " van Hori (te vinden op Play-Asia) erg aanraden. Screenprotectors voor binnen en buiten de 3DS. En aangezien de 3DS nogal glimt wil ik er geen krasjes opDe protectors aan de buitenkant zijn vrijwel onzichtbaar.
Wees eens eerlijk, de launch line-up is niet echt je-van-het. Aan de hardware ligt het niet, het aanbod aan goede games is gewoon dikke prut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb bij ons op werk trouwens even gekeken welke games er nou populair zijn. Nummer één is overduidelijk PilotWings en daarna komen Ridge Racer en Streetfighter (beide de helft van PilotWings). Daarachter komen weer Rayman, Sims en Monkey Ball. Opvallende verliezer is Nintendogs welke maar één exemplaar verkocht![]()
De handhelds zelf doen het ook minder dan ik verwacht had trouwens, we hebben de helft van de voorraad nog over...
De line-up is goed genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, de launch line-up is niet echt je-van-het. Aan de hardware ligt het niet, het aanbod aan goede games is gewoon dikke prut.
Ridge Racer is matig, Asphalt 3D is een iphone port (heb ik even gehad, meteen omgeruild), Rayman is een N64 port, Street Fighter is een beat-em-up, moet je echt van houden, Splinter Cell heeft geen multiplayer, maar zou op zich niet zo slecht zijn, Pro Evolution Soccer heeft bijna geen 3D effect. Dat zijn al bijna de helft van de launchgames. Het had beter gekund. Ik had meer van Nintendo zelf verwacht.quote:
Goed plan, ik heb gisteren mijn FC gegeven maar niemand op FOK voegt me toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten een overzicht maken met namen en Friend Codes, ik kan het nu al niet meer bijhouden
Dat is helemaal het omgekeerde in alle reviews die ik er tot nu toe van heb gelezen: Dikke onvoldoendes krijgt die game, vooral voor slecht gebruik van 3D.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die ik tot nu toe over Rayman heb gehoord is laaiend enthousiast...
Ik ga vandaag iedereen toevoegen die in dit topic staat, dan weet je dat vastquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb gisteren mijn FC gegeven maar niemand op FOK voegt me toe.
Edit: M'n FC staat overigens in m'n signature. PM maar wie mij toevoegt.
http://www.gamerankings.com/3ds/619484-rayman-3d/index.htmlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat is helemaal het omgekeerde in alle reviews die ik er tot nu toe van heb gelezen: Dikke onvoldoendes krijgt die game, vooral voor slecht gebruik van 3D.
Waar werk je, als ik vragen mag? Ik verkoop ze zelf (ook?), maar dit soort topics helpen vaak meer dan elke lees dezelfde lijst met specs.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb bij ons op werk trouwens even gekeken welke games er nou populair zijn. Nummer één is overduidelijk PilotWings en daarna komen Ridge Racer en Streetfighter (beide de helft van PilotWings). Daarachter komen weer Rayman, Sims en Monkey Ball. Opvallende verliezer is Nintendogs welke maar één exemplaar verkocht![]()
De handhelds zelf doen het ook minder dan ik verwacht had trouwens, we hebben de helft van de voorraad nog over...
Volgens mij werkt het anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb gisteren mijn FC gegeven maar niemand op FOK voegt me toe.
Edit: M'n FC staat overigens in m'n signature. PM maar wie mij toevoegt.
Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat is helemaal het omgekeerde in alle reviews die ik er tot nu toe van heb gelezen: Dikke onvoldoendes krijgt die game, vooral voor slecht gebruik van 3D.
Makro. Niet helemaal leidend voor consumentenverkoop natuurlijk, maar het schetst wel een aardig beeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar werk je, als ik vragen mag? Ik verkoop ze zelf (ook?), maar dit soort topics helpen vaak meer dan elke lees dezelfde lijst met specs.
Zie je, positieve verhalen over Raymanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!
Ohw dat valt nog mee. Waarom geeft IGN het dan een 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/3ds/619484-rayman-3d/index.html
Gemiddeld 7-
Ja dat bedoel ik ook: Ik heb iedereen toegevoegd die z'n FC voor mij had gemeld, maar niemand had dat bij mij gedaan dus staat er zo'n berichtje op die persoon z'n profieldingetje dat de andere ook jou moet toevoegen. Maar ik zie dat Sharana er al in staat, dus je hoeft me niet meer toe te voegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het anders.
Als iemand mij als friend toevoegt krijg ik geen melding of iets. Pas als ik de friendcode van de andere persoon ook invul staat diegene in mijn lijst erbij. Dus je kunt niet echt zien of iemand je toevoegt.
Ik zal je vanavond thuis wel even toevoegen
Een 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ohw dat valt nog mee. Waarom geeft IGN het dan een 3?
Zei ik 3? Ik bedoel 5.5.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een 3?
Er zijn natuurlijk altijd mensen die een game niet leuk vinden, maar rayman hoort echt geen 3 te hebbende besturing is goed, de gameplay is leuk, hij is afwisselend met de dingen die je moet doen ... hij is wel vrij makkelijk maar och, hij speelt lekker weg en dat is ook wel eens fijn
Misschien als je iemand kent die hem heeft even proberen? Het is zonde om een spelletje te kopen die je niet leuk vindquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zei ik 3? Ik bedoel 5.5.Maar ik heb wel een aantal mensen in m'n friendlist die het al als favoriete software hebben. Misschien haal ik deze dan ook nog.
Van wat voor games hou je? Daar zou ik eerder naar kijken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
dank je Roy, Ik wilde net vragen wat zijn nou de best verkochte spellen voor de 3DS.
Maar PilotWings is dus de enige die echt de moeite waard is?
PW sowieso ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
dank je Roy, Ik wilde net vragen wat zijn nou de best verkochte spellen voor de 3DS.
Maar PilotWings is dus de enige die echt de moeite waard is?
Ah, oké. Ik werk zelf bij de op Fok gehaatte Dixons, dus voor mij kan het nog wel eens nuttig zijn om wat verkoopcijfers te horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro. Niet helemaal leidend voor consumentenverkoop natuurlijk, maar het schetst wel een aardig beeld.
De eerste lading is natuurlijk ook vooral gekocht door de 'fans' en 'early adopters' en die gaan blijkbaar naar andere winkels. GameMania is/was wel uitverkocht bijvoorbeeld en ook MediaMarkt heeft er redelijk wat verkocht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik werk zelf bij de op Fok gehaatte Dixons, dus voor mij kan het nog wel eens nuttig zijn om wat verkoopcijfers te horen.
Bij mij is de 3DS ook niet uitzonderlijk goed verkocht, over het weekend heb ik er zelf maar twee de winkel uitgeholpen. Beiden met de nieuwe Pokemon.
Ik hoop dat Namco snel Tales of the Abyss in het Engels uitgeeft. Die vertaling is al klaar (want PS2-port) en ze zijn de enige... Ook voor hen is dat slimquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Nietus. Er zijn ook nog geen goede adventuregames, geen goede RPG, geen puzzelgames etc etc![]()
Het concept van Asphalt vond ik wat beter. Ik start liever met echt bestaande auto's in stock vorm (dus niks van upgrades en styling), en dan geld verdienen en zelf tunen. Maar in Ridge Racer start je meteen met een fantasie tuning auto. Dat vond ik een beetje jammer. Hij speelt wel goed, en het driften werkt eens goed voor de afwisseling!quote:
Puzzel is een genre dat inderdaad gemaakt is voor handhelds en ik denk dat een 3D-versie van Tetris of Picross nog best tof kan worden. Die zullen waarschijnlijk nog dit jaar komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Nietus. Er zijn ook nog geen goede adventuregames, geen goede RPG, geen puzzelgames etc etc![]()
Met Connectify gaat dit nog makkelijker, zie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb een manier gevonden om met windows 7 hierboven toch draadloos te krijgen op mn 3ds: http://erratasec.blogspot(...)ncludes-soft-ap.html
Ach, ik heb geen fancy programma nodig, dit werkt prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Met Connectify gaat dit nog makkelijker, zie:
http://www.connectify.me/
Ik speel sowieso alle genres met even veel plezier. Een racer, een shooter een platform het maakt me echt niet uit. Op me PS3 heb ik ook echt alles.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PW sowieso ja.
Verder hangt het een beetje af van het genre dat je tof vindt. Racen: Ridge Racer, Platform: Rayman, strategie: Ghost Recon, vechten: SFIV
Het enige dat echt mist is een shooter denk ik?
Indeed. Gisteren even Rayman gespeeld bij MM. Het is echt gaaf gedaan, maar ik had liever een opnieuw gemaakte Rayman gezien dan een port met 3D toegevoegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!
Ik heb mijn 3DS nog niet eens in mijn handen gehad....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het één keer gehad tijdens Monkey Fight, maar verder niet. Een simpele reboot hielp toen. Totaal zo'n 20u mijn 3DS aangehad.
1x gehad met de zwarte ds van mijn ex, na reboot opgelost en tot nu toe niet meer voorgekomen. ik heb het zelf nog niet gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef QuadiX het volgende:
En mensen hier nog last gehad van het Black Screen of Death probleem?
http://tweakers.net/nieuw(...)death-problemen.html
Ik zelf gelukkig nog niet, en het lijkt er gelukkig op dat het redelijk sporadisch voorkomt.
SMS voor wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Indeed. Gisteren even Rayman gespeeld bij MM. Het is echt gaaf gedaan, maar ik had liever een opnieuw gemaakte Rayman gezien dan een port met 3D toegevoegd.
3D ziet er super uit in Rayman, alleen het spel zelf niet zo.
Verdomme Gamemania, waar blijft mijn SMS!?
MIJN 3DS!!!!1!.........quote:
Maar maar maar, kan je die 3DS'en niet zo een beetje in elke winkel kopen?? Volgens mij hebben ze bijna overal nog voorraad, de release loopt veel rustiger dan met die Wii's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
MIJN 3DS!!!!1!.........
Ik had zaterdag toch besloten er 1 te kopen en ik had nog 60E op mijn kaart staan, dus scheelt me weer poen. Alleen hadden ze niks voor de losse verkoop. Heb een blauwe besteld.
Eens. Man, je wilt niet weten hoe vaak ik op sommige andere fora steeds dezelfde vragen over die game moet beantwoorden omdat mensen te bedonderd zijn om even in een ouder topic te kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, zelfde bladzijde nog. Leest niemand dan ook maar éven terug voordat er gebasht wordt?
Ik zag je online!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Zo. Iedere friendcode die ik gevonden heb hier toegevoegd.
Ik ben daadwerkelijk hier in het zuiden des lands al 2 mensen tegen gekomen via Streetpass. Waarvan ik eentje erg vreemd vind, aangezien ik in de auto onderweg was
Ik reed van Hoensbroek naar Nuth, ook niet echt een gigantische afstand, en ik had er een te pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Draganta het volgende:
Ik ben btw gisteren even door de stad gelopen, op het station (Heerlen) gewacht, op stage geweest, maar nog steeds geen StreetPass verbindingen gehad. Straks eens op het werk proberen!
Werkt het in de auto? Dat is wel erg leuk, benieuwd hoeveel StreetPass je kan krijgen als je in de file staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Ik ben daadwerkelijk hier in het zuiden des lands al 2 mensen tegen gekomen via Streetpass. Waarvan ik eentje erg vreemd vind, aangezien ik in de auto onderweg was
Hij is al binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Maar maar maar, kan je die 3DS'en niet zo een beetje in elke winkel kopen?? Volgens mij hebben ze bijna overal nog voorraad, de release loopt veel rustiger dan met die Wii's.
Waar besteld? In Amsterdam hebben ze nog stapels staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
MIJN 3DS!!!!1!.........
Ik had zaterdag toch besloten er 1 te kopen en ik had nog 60E op mijn kaart staan, dus scheelt me weer poen. Alleen hadden ze niks voor de losse verkoop. Heb een blauwe besteld.
Misschien even terug lezen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand ervaring met Rayman? Lees er weinig goeds over helaas...
Heb ff rondgezocht op internet, meestal wordt een range van maximaal 30 meter genoemd. Maar over de minimale tijd dat twee 3DS'en binnen die range moeten blijven is niets te vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Werkt het in de auto? Dat is wel erg leuk, benieuwd hoeveel StreetPass je kan krijgen als je in de file staat.
Ik vraag me sowieso toch echt af hoe dat systeem werkt. Hoe ver mag de afstand zijn tussen twee 3DS'en? Hoe snel mag je elkaar passeren (in auto, trein of metro bijvoorbeeld). Hoeveel obstakels mogen er tussen zitten? Dat soort dingen.
Je moet dan jouw friendscode ook even achterlaten want de anderen moeten jou ook toevoegen om dan ook echt friends te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Staat in z'n signature.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet dan jouw friendscode ook even achterlaten want de anderen moeten jou ook toevoegen om dan ook echt friends te zijn
Gelijk heb jequote:
Klopt. Maar het is wel gek: reviews zijn over het algemeen niet erg positief, terwijl verschillende fora dit wel zijn. Anyway: morgen naar de gameshop om wat oude games in te ruilen en Rayman 3D mee te nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien even terug lezen?
edit: naja je had al excuses gemaakt, ik zal er ook niet verder over zeiken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Is Rayman de moeite waard? Ik lees veel slechte reviews maar aan de andere kant was die ouwe versie altijd wel leuk.
AQquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Is Rayman de moeite waard? Ik lees veel slechte reviews maar aan de andere kant was die ouwe versie altijd wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
En CFW. En dan nog werkt het niet goed.quote:
Jij en Alchemist zijn mij vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb iedereen toegevoegd nu die mij ook toegevoegd had, als ik iemand vergeten ben gil maar even
Welke komen dan uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Djankie het volgende:
Ik zal over anderhalf week een 3DS halen. Echter vind ik de games die nu op de markt zijn helemaal niks.
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Was het aanbod aan spellen bij de lancering van de originele DS destijds ook zo mager?
Vergeet Project Rub, Mr Driller en ZooKeeper niet. Allemaal toffe games. Ik blijf van mening dat het goed is dat Nintendo niet een Zelda of Mario klaar heeft op launch, andere games verdienen een kans welke ze niet krijgen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.
Ohja, die. Heb ik er toen ook bij gekocht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.
ja maar als je de ds gewoon paar keer schud krijg je ook al veel stappen erbijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef QuadiX het volgende:
Op de weg terug naar huis weer over een drukke VU campus gelopen, in een drukke (zeer drukke) trein gezeten, maar helaas nog geen streetpass ontmoeting gehad.
Maar goed, wel 5168 stappen gelopen volgens me DS, al heb ik de meeste stappen gezet tijdens het fietsen![]()
Maar goed, zal eens ff friend codes toevoegen.
En je kan maar 10 muntjes krijgen per dag, echt zuinig hoor van nintendoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar als je de ds gewoon paar keer schud krijg je ook al veel stappen erbij
ik zie het nut niet zo in van de stapjes
Ja echt balenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef QuadiX het volgende:
[..]
En je kan maar 10 muntjes krijgen per dag, echt zuinig hoor van nintendo
ja en die streetview spelletjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja echt balenNet even meegenomen naar het werk, in de hoop dat ik 10 muntjes nog kon halen vandaag. Ik had in 2 uur 7000 stappen gelopen
Extreme overkill dus. ben benieuwd wat we er later nog mee kunnen. Tot nu toe is Street Fighter de enige game die iets met de muntjes doet?
Welke game? Rayman zeker?quote:
JAMAAR NIET ALS IK NET EEN IRRITANT STUKJE GEHAALD HEB VERDOMMEEEE!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even zitten lezen en het gebeurt vooral bij de Ubi-games en Monkey Ball. Het zal wel een algemene error zijn die ook een game-freeze aangeeft bijvoorbeeld.
'Mii in Misere' en de puzzels in Mii Park gebruiken ook muntjes. Je kunt voor 2 muntjes een 'held' inhuren of een puzzelstukje kopen, voor als je te weinig mensen met Streetpass tegen komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Draganta het volgende:
Tot nu toe is Street Fighter de enige game die iets met de muntjes doet?
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.quote:
Naar Mii Park (Streetpass Plaza) gaan, daar kun je puzzelstukjes kopen, of 'Mii in Misere' spelen. Als je geen 'helden' via Streetpass kunt vinden, kun je met 2 muntjes een 'held' kopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef nomar83 het volgende:
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.
oh ik google teveelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.
Hihi, wat tof. Hoe heb ik dat nou over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef Redah het volgende:
[..]
Naar Mii Park (Streetpass Plaza) gaan, daar kun je puzzelstukjes kopen, of 'Mii in Misere' spelen. Als je geen 'helden' via Streetpass kunt vinden, kun je met 2 muntjes een 'held' kopen.
De muntjes kan je ook nog gebruiken om dingen te kopen bij de AR gamesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef Redah het volgende:
[..]
'Mii in Misere' en de puzzels in Mii Park gebruiken ook muntjes. Je kunt voor 2 muntjes een 'held' inhuren of een puzzelstukje kopen, voor als je te weinig mensen met Streetpass tegen komt.
Mii in Misere is nog best grappig, het is echt een enorm simpele RPG
Ook al? Ik moet dat ding eens nog beter verkennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De muntjes kan je ook nog gebruiken om dingen te kopen bij de AR games
Gewoon als je hem niet gebruikt standaard in de oplader leggen. Zo raakt ie nooit op een vervelend moment op. Is volgens mij ook de hele bedoeling van die cradle.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ook al? Ik moet dat ding eens nog beter verkennen. Maar hij gaat zo snel leeg, had hem zaterdag gekocht, en hij is nu al voor de 2e keer aan de oplader, en zo gek veel heb ik niet gespeeld!
Dat hoor je van zoooooveel mensen. Als iedereen nou gewoon direct naar mij zou luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Hansch1986 het volgende:
Ik vind Pilotwings toffer dan dat ik had verwacht btw
Nu maar hopen dat het om een software issue gaat, en dat het met een firmware update verholpen is.quote:
Pilotwings is vooral gewoon lekker ontspannend. Lekker beetje rondvliegen / rondzweven, super!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Hansch1986 het volgende:
Heb ook een 3DS sinds launch (met SSFIV en Pilotwings erbij) maar kom nu pas even hallo zeggen in dit topic
Ik vind Pilotwings toffer dan dat ik had verwacht btw
wel met raget and clank enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En CFW. En dan nog werkt het niet goed.
Eergisteren stond er bij Games volgens mij een bericht van Nintendo dat je je firmware moest updaten. Geen idee of het ook werkt, maar goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het om een software issue gaat, en dat het met een firmware update verholpen is.
Volgens Nintendo wel, maar het lost de problemen niet voor 100% op. Daarom denk ik dat het aan de games zelf ligt vooral...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eergisteren stond er bij Games volgens mij een bericht van Nintendo dat je je firmware moest updaten. Geen idee of het ook werkt, maar goed.
Dat denk ik ook, want bij de first party games (nintendogs en Pilotwings) is het nog niet voorgevallen volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Nintendo wel, maar het lost de problemen niet voor 100% op. Daarom denk ik dat het aan de games zelf ligt vooral...
Haha die's coolquote:
Dat is wel knap zeg! Dat ze ook echt zo met dat potlood iets doen.quote:
Welk gebouw? bij Citg zie ik niet gauw mensen met de 3DS :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Damn, ben vandaag op de TUe 3 mensen tegengekomen op streetpass, waarvan er eentje SSFIV had
Hij doet het bij nog veel meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Redah het volgende:
Man man man, ik blijf nieuwe dingen ontdekken op dit apparaatje
Probeer het volgende:
• Zet in het menu de 'focus' op Nintendo 3DS Camera (ofwel, selecteer het vakje maar open de applicatie niet)
• Open het SD-kaart klepje (en kijk naar het 3D scherm)
• Sluit het SD-kaart klepje
• Repeat
Ik kwam er per toeval achter, maar de foto's achter het Nintendo 3DS Camera logo gaan sneller draaien zodra je het SD-kaart klepje opent of sluit. Hoe sneller/harder je dat doet, hoe sneller/harder de foto's draaien. Ik heb gechecked of de gyro-sensor dat deed, maar gewoon schudden werkt niet.
Er zit dus zelfs een sensor achter het SD-klepje!
dat heeft niks met het klepje te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Redah het volgende:
Probeer het volgende:
• Zet in het menu de 'focus' op Nintendo 3DS Camera (ofwel, selecteer het vakje maar open de applicatie niet)
• Repeat
Ik kwam er per toeval achter, maar de foto's achter het Nintendo 3DS Camera logo gaan sneller draaien zodra je het SD-kaart klepje opent of sluit. Hoe sneller/harder je dat doet, hoe sneller/harder de foto's draaien. Ik heb gechecked of de gyro-sensor dat deed, maar gewoon schudden werkt niet.
Je moet blazen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Redah het volgende:
Probeer het volgende:
• Repeat
Hmm... Bij tikken op de microfoon doet 'ie het ook. Dan zal het wel gewoon bij tikkende geluidjes (zoals het sluiten van het klepje) gebeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Redah het volgende:
Het blaastrucje wist ik al... Bij Mii Plaza in ieder geval. Bij de rest kende ik het nog niet. Maar met mijn vinger op de microfoon doet hij het ook (ik dacht namelijk dat het SD-klepje voor luchtstroming zorgde).
Try it
Hij doet het zelfs als je de radio hard zet. De microfoon werkt op geluid (gôhquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Redah het volgende:
[..]
Hmm... Bij tikken op de microfoon doet 'ie het ook. Dan zal het wel gewoon bij tikkende geluidjes (zoals het sluiten van het klepje) gebeuren.
Denk niet dat we veel meer kunnen verwachten dan Voice chat zoals we nu ook bij de DS hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk weten ze in spellen wel interessantere toepassingen voor de microfoon te vinden dan enkel blazen. Want op de DS kwam het nooit echt verder dan dat, afgezien van Nintendogs.
Op verzoek toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik wilde mensen toevoegen dus heb maar even het voorlopige lijstje gemaakt, als nieuwe mensen zichzelf nu even onderaan toevoegen dan ziet iedereen voor zichzelf ook snel welke users nog niet zijn toegevoegd in de toekomst
0044-2787-7456 Notorious_Roy
1075-0709-7110 AlchemistOfSorrows
1977-0140-8761 Sharana_LV
0688-5248-5224 Draganta
3695-0014-8918 Mattytrix
0259-0280-4485 nomar83
2105-8632-9991 pugehenis
3480-2525-7843 Redah
3308-4566-5448 QuadiX
5327-0919-3781 NoMercy285
Zodra je naar mii plaza gaat moet je ze gebruiken ja. Je kan dus wel een tijdje mii's sparen als je niet genoeg gamecoins hebt om tot 10 man te komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste StreetPass ervaring gehadMet Angelo in Den Haag
Alleen besloot ik om Mii in Misere niet meteen te doen, maar nu kan het niet meer
Ik snap het niet zo goed
Er brandt nu weer een groen lampje, dus als iemand het kan uitleggen in het kort voordat ik het weer verpest...
-edit-
Gevonden. Je moet ze direct gebruiken. Weten we dat ook weer
-edit 2-
Iedereen uit onderstaand lijstje heb ik toegevoegd
Bij zelda was het wel grappigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk weten ze in spellen wel interessantere toepassingen voor de microfoon te vinden dan enkel blazen. Want op de DS kwam het nooit echt verder dan dat, afgezien van Nintendogs.
Zijn dat serieus echte(tastbare) objecten, waar die mii's langs lopen/op zitten?quote:
zal gelijk weer even wat mensen toevoegen. Ga zometeen even naar de winkel rayman kopen want ik ga de heletijd dood bij splinter cellquote:
Perfect score is wel even proberen maar op 3 sterren halen vond ik het echt een van de simpelste missies.. gewoon zo veel mogelijk naar boven drukken in het begin (dus snelheid maken), daarna moet je opeens wat naar achter trekken en rem je af, waardoor je redelijk goed uit zou moeten komen bij die bocht en op 43 of 44 sec bij het einde bent. Overigens heb ik zelf nog geeneens platinum missies gespeeld, hoop dat die lekker moeilijk zijn. 2/3 sterren was tot nu toe best te doen maar in de buurt komen van perfect gaat me gok ik nooit lukken bij redelijk wat missies zeg :pquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig om alles op drie sterren te halen in PilotWings, maar de Squirrelsuit missie is nog best lastig. Ik kan de laatste bocht boven het kasteel niet goed maken waardoor ik vaak die ring en dat bonuspunten-ding mis. 20 punten te weinig sowieso en ik krijg ook 0 punten voor mijn tijd. Iemand tips?
Dit. De truc is om je al ver van tevoren op die laatste ring te focussen, want je hebt maar weinig bewegingsruimte met dat squirrelding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef NoMercy285 het volgende:
Perfect score is wel even proberen maar op 3 sterren halen vond ik het echt een van de simpelste missies.. gewoon zo veel mogelijk naar boven drukken in het begin (dus snelheid maken), daarna moet je opeens wat naar achter trekken en rem je af, waardoor je redelijk goed uit zou moeten komen bij die bocht en op 43 of 44 sec bij het einde bent.
Er zijn ook geen extra dingen, maar als je nog sneller bent in die missie kun je over de 'perfect' score heenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef NoMercy285 het volgende:
Trouwens, ik snap het 'next time you can try to get an even higher score" niet? Ik zie geen extra dingen verschijnen in het level..
Ook toegevoegd.quote:
Toegevoegdquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef Seria1337 het volgende:
Hey hey,
Ik heb sinds vorige week ook een 3DS. Een blauwe.
Ik heb Monkey ball gekocht alleen ik heb er een beetje spijt van, ik heb de spel al weer bijna uitgespeeld -_-....
Onderweg van Rotterdam centraal naar huis ben ik ene Peter tegen gekomen in de metro.
Ik vind het ook jammer dat ik niet zoveel mensen met de streetpass tegen kom.
Misschien moet Nintendo reclame gaan maken op tv en in speelgoedwinkels dat men niet moet vergeten om de 3DS aan te laten en op sleepmode mee rond te lopen.
In slaap mode kan de 3DS wel 3 dagen draaien (als hij volledig opgeladen is).
Een vriend van me had hem van ht weekend meegenomen maar heeft hem uit staan in angst dat zijn batterij op gaat en hij dacht dat de streetpass aanbleef als je hem poweroff doet -_-
Anyway mijn FC: 1289-8198-5431
Ja. Het potlood wel iig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zijn dat serieus echte(tastbare) objecten, waar die mii's langs lopen/op zitten?
Dat is wel vet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit naast twee Aziaten in de trein, goede hoop op een Streetpass denk je dan! Maar nee hoor
Mijn mii popje is ook een roodharige chick dus bij mij zouden ze het wel wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me wel grappig als er paar mensen staan en je krijgt zo'n Mii dan vraag je je echt af wie van dat groepje het is
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn mii popje is ook een roodharige chick dus bij mij zouden ze het wel weten
Gelukkig een paar topics terug nog niet gedaanquote:
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...quote:
eergister 2 keer met rayman, gister niet veel gespeeld, vandaag weer met rayman ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...
nopes, ik heb het de eerste keer ergens midden in een level gehad, de tweede keer stond ie gewoon in het menu zeg maar waar je levels kunt kiezen, en net vlak voordat mijn level klaar wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het op speciale punten? Tijdens het laden bijvoorbeeld? Of tijdens het springen?
Ik ging daar eerst naar achteren, en dan vloog ik door dat poortding om snelheid te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig om alles op drie sterren te halen in PilotWings, maar de Squirrelsuit missie is nog best lastig. Ik kan de laatste bocht boven het kasteel niet goed maken waardoor ik vaak die ring en dat bonuspunten-ding mis. 20 punten te weinig sowieso en ik krijg ook 0 punten voor mijn tijd. Iemand tips?
Hoe is streetfighter?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef matthijst het volgende:
1 bsod
21:43 uur
8:14 streetfighter
5:24 ridge racer
4:22 pilotwings
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.quote:
Ding is ook nog maar net een week op de markt natuurlijk. Dan moet je alles direct kunnen omruilen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Ga ik ook, maar dit weekend ben ik weg dus ik ga nog ff met mijn barreltje in de trein gamen en dan maandag even ruilenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Jullie moeten eens ophouden over Pilotwingsquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik heb een 3DS besteld samen met Streetfighter en Pilotwings![]()
Ben benieuwd
Pilotwings is leuk!! Ik zou hem gewoon kopen!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jullie moeten eens ophouden over PilotwingsStraks ga ik em ook nog kopen
Die had je vorige week al moeten kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb twee keer met Ghost Recon een zwart scherm gehad (zoals ook gemeld in de review op FOK!games). Bij mij ligt het aan het dichtklappen van het scherm en later weer oppakken van het spel. Niet altijd, maar soms kun je gaan spelen en na een paar minuten gaat ie langzaam op zwart. Erg vaag, en lijkt me op te lossen met een firmware-update.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nopes, ik heb het de eerste keer ergens midden in een level gehad, de tweede keer stond ie gewoon in het menu zeg maar waar je levels kunt kiezen, en net vlak voordat mijn level klaar wasdus ik moest het hele level opnieuw doen
maar ik heb het niet tijdens laden of filmpjes of iets
ik kan nog geen patroon ontdekken waar het door komt, maar ik let er zeker op
SSF IV 3D heb ik zelf geen problemen mee gehad, maar daar heb ik ook niets met de slaapstand gedaan, dus misschien is dat het patroon. Ik heb het spel nu niet in bezit, dus kan het niet testen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hmmm zojuist gewoon de arcade mode uit kunnen spelen.
Nee, het was 2x aan het begin van een gevecht. Oh well.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
SSF IV 3D heb ik zelf geen problemen mee gehad, maar daar heb ik ook niets met de slaapstand gedaan, dus misschien is dat het patroon. Ik heb het spel nu niet in bezit, dus kan het niet testen.
Japanners spelen gewoon geen Rayman.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Redah het volgende:
Toch raar dat ik nog niet eerder over die BSOD's had gehoord, en in Japan zijn toch ook aardig wat 3DSjes verkocht...
Zou het alleen bij EU/US batches zijn?
Ik heb m gekocht!!! 3DS + pilot wings...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ow? Kep Street Fighter 3D. Met de nieuwe camera angle ziet het er echt monsterlijk uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb m gekocht!!! 3DS + pilot wings...
nog niet gespeeld...maar ja wie PW niet heeft...kan net zo goed geen 3DS hebben natuurlijk
Ghost Recon is ook prima. Ik kan wel zonder Pilotwings Resortquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ow? Kep Street Fighter 3D. Met de nieuwe camera angle ziet het er echt monsterlijk uit.
Dikke aanrader, lekker uitgebreid en speelt heerlijk weg.
Supergaaf! Echt, wie komt nou op zo'n ideequote:
Misschien toch maar een 3DS meet in Utrecht houden danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik was vandaag bij dat event in Eindhoven, dacht daar eens Ghost Recon uit te proberen. Hadden ze niet. Dacht dan op zijn minst wel een paar Mii's te scoren, maar helaas nog steeds alleen mijn Mii op het plaza.
Turn based toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghost Recon is ook prima. Ik kan wel zonder Pilotwings Resort
Gewoon in sleepmode in je zak houden en willekeurige gameshop of bart smit binnenlopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 07:42 schreef Mattytrix het volgende:
Kheb nog steeds niemand via streetpass.. maja kom ook niet veel in een stad dan, vant weekend toch maar even in de stad kijken of ik iemand erbij kan krijgen.
Jeetje. Ik moet nog 1 locatie, 1 stuntring, 1 ballon, 1 Mii Trophy, en 1 gouden ring. Maar ik kan ze nergens vinden, heb me een ongeluk gezochtquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef Jesse_ het volgende:
Nog twee gouden ringen vinden en alweer klaar met Pilotwings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |