Ohw dat valt nog mee. Waarom geeft IGN het dan een 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/3ds/619484-rayman-3d/index.html
Gemiddeld 7-
Ja dat bedoel ik ook: Ik heb iedereen toegevoegd die z'n FC voor mij had gemeld, maar niemand had dat bij mij gedaan dus staat er zo'n berichtje op die persoon z'n profieldingetje dat de andere ook jou moet toevoegen. Maar ik zie dat Sharana er al in staat, dus je hoeft me niet meer toe te voegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het anders.
Als iemand mij als friend toevoegt krijg ik geen melding of iets. Pas als ik de friendcode van de andere persoon ook invul staat diegene in mijn lijst erbij. Dus je kunt niet echt zien of iemand je toevoegt.
Ik zal je vanavond thuis wel even toevoegen
Een 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ohw dat valt nog mee. Waarom geeft IGN het dan een 3?
Zei ik 3? Ik bedoel 5.5.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een 3?
Er zijn natuurlijk altijd mensen die een game niet leuk vinden, maar rayman hoort echt geen 3 te hebbende besturing is goed, de gameplay is leuk, hij is afwisselend met de dingen die je moet doen ... hij is wel vrij makkelijk maar och, hij speelt lekker weg en dat is ook wel eens fijn
Misschien als je iemand kent die hem heeft even proberen? Het is zonde om een spelletje te kopen die je niet leuk vindquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zei ik 3? Ik bedoel 5.5.Maar ik heb wel een aantal mensen in m'n friendlist die het al als favoriete software hebben. Misschien haal ik deze dan ook nog.
Van wat voor games hou je? Daar zou ik eerder naar kijken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
dank je Roy, Ik wilde net vragen wat zijn nou de best verkochte spellen voor de 3DS.
Maar PilotWings is dus de enige die echt de moeite waard is?
PW sowieso ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
dank je Roy, Ik wilde net vragen wat zijn nou de best verkochte spellen voor de 3DS.
Maar PilotWings is dus de enige die echt de moeite waard is?
Ah, oké. Ik werk zelf bij de op Fok gehaatte Dixons, dus voor mij kan het nog wel eens nuttig zijn om wat verkoopcijfers te horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro. Niet helemaal leidend voor consumentenverkoop natuurlijk, maar het schetst wel een aardig beeld.
De eerste lading is natuurlijk ook vooral gekocht door de 'fans' en 'early adopters' en die gaan blijkbaar naar andere winkels. GameMania is/was wel uitverkocht bijvoorbeeld en ook MediaMarkt heeft er redelijk wat verkocht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik werk zelf bij de op Fok gehaatte Dixons, dus voor mij kan het nog wel eens nuttig zijn om wat verkoopcijfers te horen.
Bij mij is de 3DS ook niet uitzonderlijk goed verkocht, over het weekend heb ik er zelf maar twee de winkel uitgeholpen. Beiden met de nieuwe Pokemon.
Ik hoop dat Namco snel Tales of the Abyss in het Engels uitgeeft. Die vertaling is al klaar (want PS2-port) en ze zijn de enige... Ook voor hen is dat slimquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Nietus. Er zijn ook nog geen goede adventuregames, geen goede RPG, geen puzzelgames etc etc![]()
Het concept van Asphalt vond ik wat beter. Ik start liever met echt bestaande auto's in stock vorm (dus niks van upgrades en styling), en dan geld verdienen en zelf tunen. Maar in Ridge Racer start je meteen met een fantasie tuning auto. Dat vond ik een beetje jammer. Hij speelt wel goed, en het driften werkt eens goed voor de afwisseling!quote:
Puzzel is een genre dat inderdaad gemaakt is voor handhelds en ik denk dat een 3D-versie van Tetris of Picross nog best tof kan worden. Die zullen waarschijnlijk nog dit jaar komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Nietus. Er zijn ook nog geen goede adventuregames, geen goede RPG, geen puzzelgames etc etc![]()
Met Connectify gaat dit nog makkelijker, zie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb een manier gevonden om met windows 7 hierboven toch draadloos te krijgen op mn 3ds: http://erratasec.blogspot(...)ncludes-soft-ap.html
Ach, ik heb geen fancy programma nodig, dit werkt prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Met Connectify gaat dit nog makkelijker, zie:
http://www.connectify.me/
Ik speel sowieso alle genres met even veel plezier. Een racer, een shooter een platform het maakt me echt niet uit. Op me PS3 heb ik ook echt alles.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PW sowieso ja.
Verder hangt het een beetje af van het genre dat je tof vindt. Racen: Ridge Racer, Platform: Rayman, strategie: Ghost Recon, vechten: SFIV
Het enige dat echt mist is een shooter denk ik?
Indeed. Gisteren even Rayman gespeeld bij MM. Het is echt gaaf gedaan, maar ik had liever een opnieuw gemaakte Rayman gezien dan een port met 3D toegevoegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!
Ik heb mijn 3DS nog niet eens in mijn handen gehad....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het één keer gehad tijdens Monkey Fight, maar verder niet. Een simpele reboot hielp toen. Totaal zo'n 20u mijn 3DS aangehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |