abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94736148
Tja, heb momenteel er helemaal niks aan, aangezien in dit huis de draadloze ontvangst ronduit bagger
Zou eigenlijk een versterker voor de wifi er tussen moeten zetten, of op mn laptop op een of andere manier een AP maken.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  maandag 28 maart 2011 @ 22:41:51 #77
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_94740842
Jongens, hier nog wat Mii's die ik een heel lange tijd geleden op de Wii had gemaakt:

Mijn friend-code voor als iemand een keer zin heeft in een potje Ridge Racer: 0688-5248-5224

Edit: Roy, Sharana, Alchemist & Mattytrix toegevoegd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Draganta op 28-03-2011 22:51:37 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_94742206
Ik zou eigenlijk best wel een Golden Sun mii willen hebben :P
  maandag 28 maart 2011 @ 23:03:57 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94742356
We moeten een overzicht maken met namen en Friend Codes, ik kan het nu al niet meer bijhouden :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_94742456
quote:
99s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten een overzicht maken met namen en Friend Codes, ik kan het nu al niet meer bijhouden :P
Tja, wat zou daarvoor handig zijn? Denk dat de OP niet zou werken.
Tenzij iemand een plaatje kan genereren met daarop alle FCs.
pi_94743190
mijn friendcode: 2105-8632-9991

heb mattytrix, notorious roy, sharana en alchemist of sorrow ook maar even toegevoegd zodat ik wat vrienden heb.

edit: redah gelijk maar toegevoegd
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_94743237
Mijn FC staat in mijn signature.

Roy: Ik mis nog 1 locatie (van de 75) in Free Mode in Pilotwings. Ik heb me echt een ongeluk gezocht met alle vehicles, maar ik vind het gewoon niet.

Nu vind ik die walvis die af en toe boven water komt erg verdacht, voornamelijk omdat hij iedere keer net weg gaat als ik in de buurt kom. Dus nu vraag ik me af of daar misschien die laatste locatie zit, heb jij toevallig alle 75 de locaties al? Of die walvis is geprogrammeerd om iedere keer net weg te zijn als je in de buurt komt, bedoeld om mensen als mij gek te maken :P

Oh, en: Stel iemand heeft zoiets van "Goh, ik wil iets voor m'n 3DS kopen, liefst van ver weg, maar weet niet wat" dan kan ik de "Full System Protection Filter 3DS " van Hori (te vinden op Play-Asia) erg aanraden. Screenprotectors voor binnen en buiten de 3DS. En aangezien de 3DS nogal glimt wil ik er geen krasjes op :) De protectors aan de buitenkant zijn vrijwel onzichtbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 23:23:38 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 23:24:42 #83
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_94743396
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Redah het volgende:

Roy: Ik mis nog 1 locatie (van de 75) in Free Mode in Pilotwings. Ik heb me echt een ongeluk gezocht met alle vehicles, maar ik vind het gewoon niet.

Nu vind ik die walvis die af en toe boven water komt erg verdacht, voornamelijk omdat hij iedere keer net weg gaat als ik in de buurt kom. Dus nu vraag ik me af of daar misschien die laatste locatie zit, heb jij toevallig alle 75 de locaties al? Of die walvis is geprogrammeerd om iedere keer net weg te zijn als je in de buurt komt, bedoeld om mensen als mij gek te maken :P

Oh, en: Stel iemand heeft zoiets van "Goh, ik wil iets voor m'n 3DS kopen, liefst van ver weg, maar weet niet wat" dan kan ik de "Full System Protection Filter 3DS " van Hori (te vinden op Play-Asia) erg aanraden. Screenprotectors voor binnen en buiten de 3DS. En aangezien de 3DS nogal glimt wil ik er geen krasjes op :) De protectors aan de buitenkant zijn vrijwel onzichtbaar.
Toegevoegd!
  maandag 28 maart 2011 @ 23:28:49 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94743574
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Redah het volgende:

Ik ben nog druk bezig met de missies op platina. Nog weinig Free Flight gedaan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:16:58 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94745603
Ik heb bij ons op werk trouwens even gekeken welke games er nou populair zijn. Nummer één is overduidelijk PilotWings en daarna komen Ridge Racer en Streetfighter (beide de helft van PilotWings). Daarachter komen weer Rayman, Sims en Monkey Ball. Opvallende verliezer is Nintendogs welke maar één exemplaar verkocht :o

De handhelds zelf doen het ook minder dan ik verwacht had trouwens, we hebben de helft van de voorraad nog over...
pi_94750047
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb bij ons op werk trouwens even gekeken welke games er nou populair zijn. Nummer één is overduidelijk PilotWings en daarna komen Ridge Racer en Streetfighter (beide de helft van PilotWings). Daarachter komen weer Rayman, Sims en Monkey Ball. Opvallende verliezer is Nintendogs welke maar één exemplaar verkocht :o

De handhelds zelf doen het ook minder dan ik verwacht had trouwens, we hebben de helft van de voorraad nog over...
Wees eens eerlijk, de launch line-up is niet echt je-van-het. Aan de hardware ligt het niet, het aanbod aan goede games is gewoon dikke prut.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:35:05 #87
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_94750106
Die Turn-based Tom Clancy's game schijnt wel heel erg goed te zijn? Maar die wordt dus ook niet veel verkocht?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:33:47 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94751038
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk, de launch line-up is niet echt je-van-het. Aan de hardware ligt het niet, het aanbod aan goede games is gewoon dikke prut.
De line-up is goed genoeg
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:44:40 #89
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_94751270
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De line-up is goed genoeg
Ridge Racer is matig, Asphalt 3D is een iphone port (heb ik even gehad, meteen omgeruild), Rayman is een N64 port, Street Fighter is een beat-em-up, moet je echt van houden, Splinter Cell heeft geen multiplayer, maar zou op zich niet zo slecht zijn, Pro Evolution Soccer heeft bijna geen 3D effect. Dat zijn al bijna de helft van de launchgames. Het had beter gekund. Ik had meer van Nintendo zelf verwacht.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:47:51 #90
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_94751329
Ridge Racer vind ik juist super :P
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:03:02 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94751718
Ik heb al meer uur in PilotWings gestoken dan je tegenwoordig in de SP van een grote shooter stopt. Die game is echt geweldig. MonkeyBall is ook prima.

Rayman is een Dreamcast-port trouwens.

Je kunt overigens van elke game wel iets slechts opnoemen, maar dan is het nooit goed :D

Iedereen die ik tot nu toe over Rayman heb gehoord is laaiend enthousiast...
pi_94751811
Vandaag me 3DS meegenomen vanuit Hoofddorp naar me werk in Amsterdam Zuid, midden in de spits, met de hoop dat er ondertussen meer mensen zijn met een 3DS met ingeschakelde StreetPass.

Maar helaas, 0 ontmoetingen, maar wel weer 2586 stappen erbij :)
Nintendo 3DS: 3308 - 4566 - 5448
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:08:40 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94751876
Kunnen we niet een keer met z'n allen in Utrecht gaan rondlopen. Niemand hoeft iets te zeggen, maar we kunnen wel Streetpassen ;)
pi_94752137
quote:
99s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed plan, ik heb gisteren mijn FC gegeven maar niemand op FOK voegt me toe. :P

Edit: M'n FC staat overigens in m'n signature. PM maar wie mij toevoegt. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_94752238
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die ik tot nu toe over Rayman heb gehoord is laaiend enthousiast...
Dat is helemaal het omgekeerde in alle reviews die ik er tot nu toe van heb gelezen: Dikke onvoldoendes krijgt die game, vooral voor slecht gebruik van 3D.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:23:20 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94752366
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik ga vandaag iedereen toevoegen die in dit topic staat, dan weet je dat vast ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Dat is helemaal het omgekeerde in alle reviews die ik er tot nu toe van heb gelezen: Dikke onvoldoendes krijgt die game, vooral voor slecht gebruik van 3D.
http://www.gamerankings.com/3ds/619484-rayman-3d/index.html
Gemiddeld 7- :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:24:41 #97
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_94752409
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

Waar werk je, als ik vragen mag? Ik verkoop ze zelf (ook?), maar dit soort topics helpen vaak meer dan elke lees dezelfde lijst met specs.
pi_94752649
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het anders.
Als iemand mij als friend toevoegt krijg ik geen melding of iets. Pas als ik de friendcode van de andere persoon ook invul staat diegene in mijn lijst erbij. Dus je kunt niet echt zien of iemand je toevoegt.

Ik zal je vanavond thuis wel even toevoegen :Y
pi_94752688
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:34:39 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94752748
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Waar werk je, als ik vragen mag? Ik verkoop ze zelf (ook?), maar dit soort topics helpen vaak meer dan elke lees dezelfde lijst met specs.
Makro. Niet helemaal leidend voor consumentenverkoop natuurlijk, maar het schetst wel een aardig beeld.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Slecht gebruik van 3d? Ga hem eerst spelen en dan oordelen ... ik had verwacht dat de 3d matig zou zijn maar het is echt TOP!
Zie je, positieve verhalen over Rayman :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')