1x gehad met de zwarte ds van mijn ex, na reboot opgelost en tot nu toe niet meer voorgekomen. ik heb het zelf nog niet gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef QuadiX het volgende:
En mensen hier nog last gehad van het Black Screen of Death probleem?
http://tweakers.net/nieuw(...)death-problemen.html
Ik zelf gelukkig nog niet, en het lijkt er gelukkig op dat het redelijk sporadisch voorkomt.
SMS voor wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Indeed. Gisteren even Rayman gespeeld bij MM. Het is echt gaaf gedaan, maar ik had liever een opnieuw gemaakte Rayman gezien dan een port met 3D toegevoegd.
3D ziet er super uit in Rayman, alleen het spel zelf niet zo.
Verdomme Gamemania, waar blijft mijn SMS!?
MIJN 3DS!!!!1!.........quote:
Maar maar maar, kan je die 3DS'en niet zo een beetje in elke winkel kopen?? Volgens mij hebben ze bijna overal nog voorraad, de release loopt veel rustiger dan met die Wii's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
MIJN 3DS!!!!1!.........
Ik had zaterdag toch besloten er 1 te kopen en ik had nog 60E op mijn kaart staan, dus scheelt me weer poen. Alleen hadden ze niks voor de losse verkoop. Heb een blauwe besteld.
Eens. Man, je wilt niet weten hoe vaak ik op sommige andere fora steeds dezelfde vragen over die game moet beantwoorden omdat mensen te bedonderd zijn om even in een ouder topic te kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, zelfde bladzijde nog. Leest niemand dan ook maar éven terug voordat er gebasht wordt?
Ik zag je online!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Zo. Iedere friendcode die ik gevonden heb hier toegevoegd.
Ik ben daadwerkelijk hier in het zuiden des lands al 2 mensen tegen gekomen via Streetpass. Waarvan ik eentje erg vreemd vind, aangezien ik in de auto onderweg was
Ik reed van Hoensbroek naar Nuth, ook niet echt een gigantische afstand, en ik had er een te pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Draganta het volgende:
Ik ben btw gisteren even door de stad gelopen, op het station (Heerlen) gewacht, op stage geweest, maar nog steeds geen StreetPass verbindingen gehad. Straks eens op het werk proberen!
Werkt het in de auto? Dat is wel erg leuk, benieuwd hoeveel StreetPass je kan krijgen als je in de file staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Ik ben daadwerkelijk hier in het zuiden des lands al 2 mensen tegen gekomen via Streetpass. Waarvan ik eentje erg vreemd vind, aangezien ik in de auto onderweg was
Hij is al binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Maar maar maar, kan je die 3DS'en niet zo een beetje in elke winkel kopen?? Volgens mij hebben ze bijna overal nog voorraad, de release loopt veel rustiger dan met die Wii's.
Waar besteld? In Amsterdam hebben ze nog stapels staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
MIJN 3DS!!!!1!.........
Ik had zaterdag toch besloten er 1 te kopen en ik had nog 60E op mijn kaart staan, dus scheelt me weer poen. Alleen hadden ze niks voor de losse verkoop. Heb een blauwe besteld.
Misschien even terug lezen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand ervaring met Rayman? Lees er weinig goeds over helaas...
Heb ff rondgezocht op internet, meestal wordt een range van maximaal 30 meter genoemd. Maar over de minimale tijd dat twee 3DS'en binnen die range moeten blijven is niets te vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Werkt het in de auto? Dat is wel erg leuk, benieuwd hoeveel StreetPass je kan krijgen als je in de file staat.
Ik vraag me sowieso toch echt af hoe dat systeem werkt. Hoe ver mag de afstand zijn tussen twee 3DS'en? Hoe snel mag je elkaar passeren (in auto, trein of metro bijvoorbeeld). Hoeveel obstakels mogen er tussen zitten? Dat soort dingen.
Je moet dan jouw friendscode ook even achterlaten want de anderen moeten jou ook toevoegen om dan ook echt friends te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Redah het volgende:
Staat in z'n signature.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet dan jouw friendscode ook even achterlaten want de anderen moeten jou ook toevoegen om dan ook echt friends te zijn
Gelijk heb jequote:
Klopt. Maar het is wel gek: reviews zijn over het algemeen niet erg positief, terwijl verschillende fora dit wel zijn. Anyway: morgen naar de gameshop om wat oude games in te ruilen en Rayman 3D mee te nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien even terug lezen?
edit: naja je had al excuses gemaakt, ik zal er ook niet verder over zeiken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Is Rayman de moeite waard? Ik lees veel slechte reviews maar aan de andere kant was die ouwe versie altijd wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |