Gelukkig een paar topics terug nog niet gedaanquote:
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...quote:
eergister 2 keer met rayman, gister niet veel gespeeld, vandaag weer met rayman ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...
nopes, ik heb het de eerste keer ergens midden in een level gehad, de tweede keer stond ie gewoon in het menu zeg maar waar je levels kunt kiezen, en net vlak voordat mijn level klaar wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het op speciale punten? Tijdens het laden bijvoorbeeld? Of tijdens het springen?
Ik ging daar eerst naar achteren, en dan vloog ik door dat poortding om snelheid te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig om alles op drie sterren te halen in PilotWings, maar de Squirrelsuit missie is nog best lastig. Ik kan de laatste bocht boven het kasteel niet goed maken waardoor ik vaak die ring en dat bonuspunten-ding mis. 20 punten te weinig sowieso en ik krijg ook 0 punten voor mijn tijd. Iemand tips?
Hoe is streetfighter?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef matthijst het volgende:
1 bsod
21:43 uur
8:14 streetfighter
5:24 ridge racer
4:22 pilotwings
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.quote:
Ding is ook nog maar net een week op de markt natuurlijk. Dan moet je alles direct kunnen omruilen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Ga ik ook, maar dit weekend ben ik weg dus ik ga nog ff met mijn barreltje in de trein gamen en dan maandag even ruilenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Jullie moeten eens ophouden over Pilotwingsquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik heb een 3DS besteld samen met Streetfighter en Pilotwings![]()
Ben benieuwd
Pilotwings is leuk!! Ik zou hem gewoon kopen!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jullie moeten eens ophouden over PilotwingsStraks ga ik em ook nog kopen
Die had je vorige week al moeten kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jullie moeten eens ophouden over PilotwingsStraks ga ik em ook nog kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |