Gelukkig een paar topics terug nog niet gedaanquote:
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...quote:
eergister 2 keer met rayman, gister niet veel gespeeld, vandaag weer met rayman ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer Rayman? Ik zat er over te denken die game te kopen, maar dat laat ik nu wel even gaan...
nopes, ik heb het de eerste keer ergens midden in een level gehad, de tweede keer stond ie gewoon in het menu zeg maar waar je levels kunt kiezen, en net vlak voordat mijn level klaar wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het op speciale punten? Tijdens het laden bijvoorbeeld? Of tijdens het springen?
Ik ging daar eerst naar achteren, en dan vloog ik door dat poortding om snelheid te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig om alles op drie sterren te halen in PilotWings, maar de Squirrelsuit missie is nog best lastig. Ik kan de laatste bocht boven het kasteel niet goed maken waardoor ik vaak die ring en dat bonuspunten-ding mis. 20 punten te weinig sowieso en ik krijg ook 0 punten voor mijn tijd. Iemand tips?
Hoe is streetfighter?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef matthijst het volgende:
1 bsod
21:43 uur
8:14 streetfighter
5:24 ridge racer
4:22 pilotwings
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.quote:
Ding is ook nog maar net een week op de markt natuurlijk. Dan moet je alles direct kunnen omruilen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Ga ik ook, maar dit weekend ben ik weg dus ik ga nog ff met mijn barreltje in de trein gamen en dan maandag even ruilenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou echt terug naar de winkel gaan. Een keertje BSOD is geen ramp, maar jij hebt het wel erg vaak. Waarschijnlijk heb jij ook zo'n defecte. Deden ze niet moeilijk over bij het ruilen had ik gelezen.
Jullie moeten eens ophouden over Pilotwingsquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik heb een 3DS besteld samen met Streetfighter en Pilotwings![]()
Ben benieuwd
Pilotwings is leuk!! Ik zou hem gewoon kopen!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jullie moeten eens ophouden over PilotwingsStraks ga ik em ook nog kopen
Die had je vorige week al moeten kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb twee keer met Ghost Recon een zwart scherm gehad (zoals ook gemeld in de review op FOK!games). Bij mij ligt het aan het dichtklappen van het scherm en later weer oppakken van het spel. Niet altijd, maar soms kun je gaan spelen en na een paar minuten gaat ie langzaam op zwart. Erg vaag, en lijkt me op te lossen met een firmware-update.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nopes, ik heb het de eerste keer ergens midden in een level gehad, de tweede keer stond ie gewoon in het menu zeg maar waar je levels kunt kiezen, en net vlak voordat mijn level klaar wasdus ik moest het hele level opnieuw doen
maar ik heb het niet tijdens laden of filmpjes of iets
ik kan nog geen patroon ontdekken waar het door komt, maar ik let er zeker op
SSF IV 3D heb ik zelf geen problemen mee gehad, maar daar heb ik ook niets met de slaapstand gedaan, dus misschien is dat het patroon. Ik heb het spel nu niet in bezit, dus kan het niet testen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hmmm zojuist gewoon de arcade mode uit kunnen spelen.
Nee, het was 2x aan het begin van een gevecht. Oh well.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
SSF IV 3D heb ik zelf geen problemen mee gehad, maar daar heb ik ook niets met de slaapstand gedaan, dus misschien is dat het patroon. Ik heb het spel nu niet in bezit, dus kan het niet testen.
Japanners spelen gewoon geen Rayman.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Redah het volgende:
Toch raar dat ik nog niet eerder over die BSOD's had gehoord, en in Japan zijn toch ook aardig wat 3DSjes verkocht...
Zou het alleen bij EU/US batches zijn?
Ik heb m gekocht!!! 3DS + pilot wings...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ow? Kep Street Fighter 3D. Met de nieuwe camera angle ziet het er echt monsterlijk uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb m gekocht!!! 3DS + pilot wings...
nog niet gespeeld...maar ja wie PW niet heeft...kan net zo goed geen 3DS hebben natuurlijk
Ghost Recon is ook prima. Ik kan wel zonder Pilotwings Resortquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ow? Kep Street Fighter 3D. Met de nieuwe camera angle ziet het er echt monsterlijk uit.
Dikke aanrader, lekker uitgebreid en speelt heerlijk weg.
Supergaaf! Echt, wie komt nou op zo'n ideequote:
Misschien toch maar een 3DS meet in Utrecht houden danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik was vandaag bij dat event in Eindhoven, dacht daar eens Ghost Recon uit te proberen. Hadden ze niet. Dacht dan op zijn minst wel een paar Mii's te scoren, maar helaas nog steeds alleen mijn Mii op het plaza.
Turn based toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghost Recon is ook prima. Ik kan wel zonder Pilotwings Resort
Gewoon in sleepmode in je zak houden en willekeurige gameshop of bart smit binnenlopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 07:42 schreef Mattytrix het volgende:
Kheb nog steeds niemand via streetpass.. maja kom ook niet veel in een stad dan, vant weekend toch maar even in de stad kijken of ik iemand erbij kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |