bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
ik ga hem denk ik toch maar halenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
Ik heb vandaag sowieso 'last' van het feit dat de internetstatus de hele tijd knippert. Ik vermoed dat dat inhoudt dat er enkele servers bij Nintendo wat overbelast raken, aangezien mijn router & internet het prima doen. En ik zit 2 meter van de router afquote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef matthijst het volgende:
Meer mensen last van connection errors in streetfighter?
Gisteren hele avond gespeeld en misschien 1 of 2 fouten, net 3 achter elkaar...
Inderdaad, ik snap alleen niet zo waarom veel reviewers zeuren over de levensduur. Ik moet veel missies toch een paar keer overdoen voor de beste score. Uitdagend genoeg voor mij. Als dit op de gewone DS of de Wii was uitgekomen had ik het denk ik ook nog gehaald. Het 3D voegt alleen maar toe aan de beleving.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
gewoon vragenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
True kreeg beide kleuren in me handquote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelen
Toegevoegdquote:
tuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zal ik ook mn friendcode maar neerpleuren?
Jou en roy staan in mijn lijst!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb Sharana en Roy toegevoegd
Ik heb hem ook zachtjes staan, maar hou hem wel hard genoeg zodat ik het "help help" kan horenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:09 schreef Kriegel het volgende:
Iemand anders trouwens die bij Rayman meteen het muziekvolume met driekwart omlaag heeft geschroefd? Staat standaard veel te hard, je hoort de geluiden en stemmen bijna niet. Rare mix.
Dat is ook niet de muziek, dan zijn juist sound effects. Maar die kun je dus los van elkaar instellen, en dan helpt het behoorlijk om de muziek omlaag te zetten. Hoor je ook ineens geluid bij die power ball aanvallen, hoewel dat nog steeds absurd zacht is.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zachtjes staan, maar hou hem wel hard genoeg zodat ik het "help help" kan horen
Ah op die manierquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de muziek, dan zijn juist sound effects. Maar die kun je dus los van elkaar instellen, en dan helpt het behoorlijk om de muziek omlaag te zetten. Hoor je ook ineens geluid bij die power ball aanvallen, hoewel dat nog steeds absurd zacht is.
Ik speel trouwens vooral met oordopjes in, dus misschien dat het daar aan ligt, geen idee. Je zou zeggen dat het dan juist helderder moet zijn... Nee, de mix klopt gewoon niet. Het blijft Ubisoft hè.
haha duidelijkquote:
Denk wel dat die 3DS lite blablabla shit pas over 2 jaar komt of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk dat dit een vlak is waar de 3DS Lite/XL/Blabla nog wel wat verbetering kan brengen, of misschien hebben de developers gewoon nog wat tijd nodig om de beste compromis te zoeken binnen de programmering van 3D, zodat je wel veel toffe effecten hebt maar het niet vermoeiend werkt.
aha zo maar eens in mijn pauze kijken of ik het ergens kan spelen. Zal helaas wel superdruk zijn hier in Rotterdam, maar goed ik hoop er opquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Kriegel het volgende:
Dat zal nog wel even duren ja. Het kan trouwens ook gewoon aan mij liggen hoor, ik heb nogal gevoelige ogen, kan bijvoorbeeld contactlenzen ook maar een halve dag verdragen. Anderen hebben vaak nergens last van.
slider? hoeveel 3DS effect je er in wil hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:16 schreef Kriegel het volgende:
Prima.Duw de slider trouwens niet meteen vol naar boven, bij veel games werkt het het prettigste als je ergens halverwege zit.
Nee doelde ook meer op dat de spellen nog lang niet in prijs zullen zakken...dus dat als ik m nu koop dat ik de eerste tijd toch niet zo veel spellen zal kopen...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
De slider is gewoon de 'volumeknop' voor 3D inderdaad.
En ja, games kosten geld, daar is weinig aan te doen tenzij je met zo'n R4-kaart in de weer wilt, maar daar is de DS in Nederland bijna aan onderdoor gegaan. Uit goed fatsoen koop ik dus toch het meeste, tenzij ik het anders überhaupt niet gekocht zou hebben. Maar goed, die dingen heb je voor de 3DS inderdaad nog niet.
nou heb net een half uurtje gespeeld...pilot wings demo....quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Kriegel het volgende:
Nou ja, wacht een half jaar en de meeste launchgames zullen wel budgetbak voer worden.
heeft dat 3D schuifje echt te maken met nog meer diepte?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef NoMercy285 het volgende:
Heb er nu een uurtje of 6 gamen op zitten denk ik, ik heb de slider ongeveer op een kwart staan bij PilotWings, dat is wel heel erg laag.. denk dat ik mijn ogen maar eens ga forceren naar halverwege, want dan zie je toch net wat meer diepte als beide vlakken wel over elkaar heen vallen zeg maar. Verder voor de vriendin Monkey Ball meegepakt ondanks de lage review scores. ik vind het met Motion Controls nog best leuk ook (om kort te spelen in ieder geval wel), alleen dat werkt zo lastig i.c.m. 3D..
Verder top apparaatje, en wat is die blauwe (al lijkt ie zo meer groen) mooi zeg!
Je ziet dingen wel dieper worden. Goed te zien bij een stilstaand beeld (menu ofzo).quote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft dat 3D schuifje echt te maken met nog meer diepte?
Ik had de gedachte dat het geheel aan je ogen lag. Namelijk als je ogen dichterbij elkaar staan smaller gezicht) dat je dan het schuifje wat minder zet, en dat als je wat breder gezicht hebt de schuif voller zet. Aangezien ik echt die schuif niet voller kan zetten...dan zie ik echt niet meer wat ik doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |