AQquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Is Rayman de moeite waard? Ik lees veel slechte reviews maar aan de andere kant was die ouwe versie altijd wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Is Rayman de moeite waard? Ik lees veel slechte reviews maar aan de andere kant was die ouwe versie altijd wel leuk.
En CFW. En dan nog werkt het niet goed.quote:
Jij en Alchemist zijn mij vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb iedereen toegevoegd nu die mij ook toegevoegd had, als ik iemand vergeten ben gil maar even
Welke komen dan uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Djankie het volgende:
Ik zal over anderhalf week een 3DS halen. Echter vind ik de games die nu op de markt zijn helemaal niks.
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Was het aanbod aan spellen bij de lancering van de originele DS destijds ook zo mager?
Vergeet Project Rub, Mr Driller en ZooKeeper niet. Allemaal toffe games. Ik blijf van mening dat het goed is dat Nintendo niet een Zelda of Mario klaar heeft op launch, andere games verdienen een kans welke ze niet krijgen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.
Ohja, die. Heb ik er toen ook bij gekocht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat mario 64 DS de grote winnaar was toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |