abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94664580
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
pi_94664599
Richard leuke avond gehad?
pi_94664627
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Eigenlijk zou ik haar gewoon keihard op haae bek moeten slaan.
Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.
Ron Paul 2012
pi_94664700
Vreemd hij zag er zo goed uit zei die zelf..
(leesde mee in het vorige topic erg vermakelijk) :P
pi_94664788
Ach. De ene dag heb je BDD, de andere weer niet.
Ron Paul 2012
pi_94664799
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.
pi_94664886
Nog wel ffies wat posten zo Richard dat je lukt je vast wel na een liter whiskey..
pi_94666040
Zo te lezen heeft Richard een gezellige avond gehad. Misschien toch maar niet zoveel drinken...
  zondag 27 maart 2011 @ 07:04:03 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94666091
Het is gewoon dikke onzin. Je mag dan misschien aan alcohol wennen; dan kun je er inderdaad beter tegen maar het wordt niet minder toxisch. Als normale mensen van 3/4 liter whisky ongeveer in coma raken ga je mij niet vertellen dat je daar alleen aangeschoten van raakt. Dikke pik dat je dan nog kunt typen ook. Wat mij betreft is Richard gewoon door de mand gevallen, ik ga daar geen tijd aan verspillen meer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94668036
Posten uit het topic dat is gesloten.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Richard de beste tip die ik voor jou heb is in jezelf geloven, ook al zeggen mensen dat ze het niet geloven of beter vinden, niks van aan trekken. Als jij ervan overtuigd ben dan dan moet je dat geloven.

Ook nog een belangerijke tip is, stel voor jezelf doelen op wat je wilt bereiken. Zeg altijd in jezelf/hard op schreeuwen (jezelf motiveren) van IK GA dat en dat bereiken, zeg nooit het lukt me niet, mij lukt het niet. Altijd positief met IK GA erbij, jou hersenen pikken die signalen op en dat heeft te maken met het onderbewustzijn.

Ga bijvoorbeeld naar de sportschool, sport wat, kweek wat spieren en je gaat je zekerder voelen.

Als je er goed uitziet zien vrouwen je al sneller staan. Koop wat mooie kleren, neem een tof kapsel, blitse schoenen en bam bam.. klaar. Loop de stad door een kijk maar is hoe meer vrouwen je aan zullen kijken.

Succes. ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:44 schreef richard_prf het volgende:
De laatste bus gemist :') en hier eindigd dan ook het live verslag vamuit Utrecht.

Volgende week ga ik weer :D ik moet een keer geluk hebben na 13 jaar al heb ik dan we'll een faal leeftijd nu.

En boyka je bedoeld het goed maar mijn kop is het probleem en dames kijken me sowieso nooit aan op straat of waar dan ook.

Mja ik nu 2 en half uur zitten niksen tot de trein er is.

Good night :D
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, ga is naar de kapper, kijk is op internet naar kapsels, andere mensen..
Het klinkt raar maar je kan ook naar de zonnebank gaan en je gezicht laten bruinen en als ik je foto's bekijk in het vorige topic is er met wat discipline best wat van te maken. ;)
pi_94668161
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:04:34 #12
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94669009
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
pi_94669061
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
pi_94669093
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.
pi_94669094
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je kunt ook te direct op je doel afgaan.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:11:42 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94669196
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je kunt ook te direct op je doel afgaan.
Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:24:11 #17
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_94669510
ik ben ook een onvrijwillige single -O- , alweer tijd alleen maar geef de hoop niet op...maar het is moeilijk na je 30ste :N
pi_94670825
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef Kevin24 het volgende:
Wrom ging ze je uitschelden Richard ? :S
Weet ik niet zeker.

Maar volgende week ga ik het weer proberen :D Ik ga liever alleen uit dan met mijn vrienden uit Breda.
pi_94670910
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
Inderdaad ik voel me ook voor lul zitten. Maar ik ben daar aan gewend en kan er wel tegen ondanks de afwijzende blikken van "kijk hem is alleen zitten"/

Verder is het pijnlijk om al die stelletjes om je heen te zien dat zal ik niet ontkennen. En dat je dan weer eens beseft dat je je hele leven alleen gaat blijven en het niet meer kan opbrengen om positief te denken.

Ik blijf dromen dat het ooit nog goed komt :)

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 27-03-2011 13:19:11 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 13:19:36 #20
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94671063
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.
Ik neem van alcohol 'altijd' (eh... eens in de honderd jaar) gewoon een aantal glazen Baileys. Dat is het enige dat ik ken. Bier lust ik niet, daar zitten van die bubbeltjes in.
pi_94671157
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hehehehe :D
pi_94671429
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Richard zet zichzelf op voor falen. Door zich eerst te bedrinken en dan kansloos in zijn uppie ergens te gaan staan/zitten.

De meeste mensen werken indirect. Ze bouwen een sociale omgeving op via school, buurt, vereniging, werk etc. En vandaaruit ontdekken ze de wereld samen.

Ook jouw vragen over hoe je het aanpakt zijn soortgelijk. Alleen, als jong meisje, het uitgaansleven in een grote stad gaan verkennen om jongens te ontmoeten, is niet verstandig. Dat is ook wat men hier zegt. Toch wil je tips over hoe dat dan toch doet, het liefst uitgespelt in Mlig-achtige concrete handelingen.

Gelukkig is wat je feitelijk doet verstandiger, dan wat je posten doen vermoeden.
pi_94671661
Wat een onzin. Binnen 3 dagen vind je jezelf er goed uitzien en is de BDD plots genezen. Ga je vervolgens alleen uit, drink je zoveel dat het HEEL raar is dat je nog normaal kan typen, post je constant via je telefoon, kaap je een heel topic met weer dikke onzin; je wordt zogenaamd uitgescholden, iedereen kijkt je raar aan (vind je het gek als je daar remi op een stoeltje gaat zitten typen op je telefoon haha) en nu ineens vind je jezelf weer lelijk en kan je niemand krijgen. Post je ook nog ergens dat je niet begrijpt waarom je leeft? Dit is niet (meer) geloofwaardig en ik hoop dat je dat beseft. Het enige waar jij op uit bent is aandacht en die krijg je en daarom ga je steeds door met die onzin posts, want zeg nou zelf, wat helpt het nou nog om te zeggen hoe zielig jij jezelf vindt? Dat weten we nu toch wel en je blijft uiteindelijk toch wel bij je eigen standpunt.

Ik kom nu ook met het voorstel om de titel te veranderen, niet meer versieren op latere leeftijd. Gaarne wel een titel waar het topic ook echt over gaat.
pi_94671895
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik kom nu ook met het voorstel om de titel te veranderen, niet meer versieren op latere leeftijd. Gaarne wel een titel waar het topic ook echt over gaat.
Sociaal isolement.
pi_94672695
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
pi_94672727
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
Je ouders zijn ook jong geweest. Ze kennen al deze gevoelens toch ook. Je moeder snapt vrouwen waarschijnlijk beter dan jij. En je vader snapt mannen beter dan jij. Beide hebben meer overzicht en levenservaring. Je zou op een leuke manier over deze zaken kunnen praten (het woord probleem is pas van toepassing als je ontspoort). Enkele jonge mannen hier zitten in de knoop en ontsporen. Wat steun/hulp lijkt mij dan wel op zijn plaats. Als je ouders het niet kunnen, moet je het buiten de deur zoeken.
pi_94672738
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
En je moeder? Heb je ook broers en zussen?
pi_94672969
quote:
Waarom ga je in godsnaam alleen naar zo'n toko om daar een beetje als zelfpijniging te gaan zitten miepen over dat je daar alleen zit met een lege stoel naast je?

Kan je nog beter thuisblijven. Nu raak je alleen maar bekend als die ene contactgestoorde jongalcoholist. Dat doet meer afbreuk aan je kansen dan je uiterlijk.
Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
pi_94673519
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
pi_94673551
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
pi_94674492
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

waarom zouden ze je uitschelden? ik denk dat ze vroegen waarom je in je eentje zat ofzo.
Finally, someone let me out of my cage
pi_94674620
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
pi_94674623
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
Het ergste is dat medicijnen bij mij niet helpen. Ik krijg het toch niet uit mijn hoofd.
pi_94674644
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
pi_94674663
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
En dit wel? Heb je zo meer lol?
pi_94674715
quote:
Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
pi_94674987
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
pi_94675014
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
Drinken en naar de kroeg gaan, was dus een fout.
pi_94675025
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dit wel? Heb je zo meer lol?
Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek. Natuurlijk is het wel wat gezelliger. Maar Breda zet ik sowieso uit mijn hoofd. Het is een groot drama. Gisteren heeft ook nog eens de vriendin van mijn vriend het uitgemaakt en ze zijn allemaal hevig overspannen daar.
pi_94675075
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek.
Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
pi_94675122
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
Nee niet leuker :P Maar voor mij maakt het weinig verschil. Ik wil met meiden in contact komen daar ga ik voor uit. 12 jaar lang lullen met jongens vind ik wel mooi geweest.
Ik had een vriendengroep gezocht (omdat dit heel makkelijk is) om uit te gaan. Maar zoals ik al had verwacht maakt het geen verschil voor mij als ik alleen uit ga of met een groep vrienden.

En zo verdwijnt ook mijn eetlust weer enzo -.-
pi_94675193
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
pi_94675244
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
Dat klopt ik heb nooit normale vrienden gehad. Ik leid gewoon een eenzaam kut leven. En daar gaat geen verandering in komen.

En zo vraagt mijn vriend nu per SMS: " kan je me alsjeblieft ophalen met me spullen. Ik wil hier weg man. " Dit is vriendin nummer 8 in anderhalf jaar tijd waarbij het verkeerd gaat (want hij heeft een kut persoonlijkheid) en ik help hem altijd omdat ik geen eigenwaarde heb en nee durf te zeggen. Dit alles omdat ik geen vriendin kan krijgen en dat weet hij ook en daar speelt hij mooi op in.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:42:53 #44
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94675309
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
  zondag 27 maart 2011 @ 15:48:42 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675464
Je kan beide doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 maart 2011 @ 15:50:15 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675526
quote:
Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Ummm... Rotterdam?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94675593
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Overal, al is de kans klein. Het is wederom een erg directe benadering. Vakantiewerk zoeken (in de bediening van een terras bijvoorbeeld) lijkt me kansrijker (collega's en klanten; jongens en meisjes).

Na een vakantie in Polen hadden we geld over dat je niet kon wisselen (voor toetreding eu). We probeerde dat geld weg te geven op het treinstation. Niemand wilde het aannemen. Men vertrouwde het niet. Als je de sociale conventies niet volgt, worden mensen wantrouwig. Als je eenstriptease doet op de lijnbaan, kom je ook alleen in contact met de politie.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:55:23 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675686
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
pi_94675701
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Iemand hier heeft een goed idee
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94675714
quote:
Idd, dit medium biedt ook mogelijkheden om een vriendschap te beginnen.
pi_94675735
quote:
8-)
pi_94675756
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Iemand hier heeft een goed idee
Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.
pi_94675817
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.
Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.

Maar voor de mensen die nog niet kansloos zijn zou dit wel eens een leuke oplossing kunnen zijn.
pi_94675852
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.

Maar voor de mensen die nog niet kansloos zijn zou dit wel eens een leuke oplossing kunnen zijn.
Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.
pi_94675870
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.
Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.
Ik heb het hier over mensen die al volledig afgeschreven zijn en waarvoor er geen hoop meer is.
Maar mensen als Lantefanteraar kunnen er helemaal van opknappen en meer plezier in het leven krijgen want voor haar is het nog niet te laat en ze is nog erg jong.

Als je jarenlang zo leeft als Schenk, MLiG, ik dan kunnen meetings je niet meer positief beïnvloeden. Ik vermoed dat dat alleen gaat tot je 25ste ongeveer.

Het negatieve zelfbeeld zit zo diep dat je gedachten niet meer kunnen veranderen over jezelf.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:04:48 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675992
Boeit niet, als iemand niet wil verschijnen mag hij sterven op zijn kamer. De mensen die wel willen komen moeten gewoon komen. Maar ik alsnog een tijdje wachten tot eind april ofzo.
pi_94676040
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Boeit niet, als iemand niet wil verschijnen mag hij sterven op zijn kamer. De mensen die wel willen komen moeten gewoon komen. Maar ik alsnog een tijdje wachten tot eind april ofzo.
Inderdaad voor sommige lichte probleem gevallen kan dit een goede ervaring worden en positief werken op je zelfontwikkeling, wie weet houd je er wel goede vriendschappen aan over.

Het is trouwens niet een kwestie van niet willen maar niet kunnen.
pi_94676104
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.
Ik heb het hier over mensen die al volledig afgeschreven zijn en waarvoor er geen hoop meer is.
Maar mensen als Lantefanteraar kunnen er helemaal van opknappen en meer plezier in het leven krijgen want voor haar is het nog niet te laat en ze is nog erg jong.
Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:10:04 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676134
Als je toch niks beters te doen hebt, Richard, kan je net zo goed een keer naar de meet komen.

Maar hoef niet, voor diegene die wel wil komen, kunnen die komen.
pi_94676162
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
pi_94676173
Ik kom wel ~O> Kan ik jullie allemaal verbazen! >:) :')
pi_94676180
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
Kom jij dan ook op de meet?
  zondag 27 maart 2011 @ 16:11:57 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676188
Het is ook bullshit dat je op je 27ste of later niet over je issues kan komen. Genoeg die dat wel lukken (met hulp buiten de deur).
pi_94676218
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.
Ik werk als backoffice aanstuurder en projectmedewerker op een middelgroot en erg ambitieus kantoor. Dit slechts 2 of 3 dagen in de week.

Hiervoor werkte ik 3 jaar , 50 - 60 uur gewerkt op datzelfde kantoor. In het weekend sliep ik uit en alles wat ik deed was werken - overwerken - slapen, repeat.

ook daar ben ik eenzaam. Vooral de vrouwelijke collega's willen niks van me weten en ik krijg dan ook als enige een hand als ik jarig ben en geen 3 zoenen zoals bij al mijn andere mannelijke collega's. En dat doet pijn, want het bevestigd maar weer eens dat je een kansloos persoon bent.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:13:16 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676224
Meet is nog niet gekomen, want niemand nam de leiding om het te organiseren.
pi_94676248
quote:
Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.
pi_94676336
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.
Hou nou een keer op sjonge jonge ga dit lekker prive vertellen, zo gaat het toch allang niet meer over versieren op latere leeftijd, dit gaat over jou probleem :{

Alvast bedankt.

OT: Ik kom dus sowieso naar de meet (als die ooit komt). Ik ben vannacht uitgeweest, was gezellig. Ook genoeg leuke meiden aanwezig... :9
pi_94676384
quote:
Het gaat er ook niet van komen, denk ik.
pi_94676406
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:

OT: Ik kom dus sowieso naar de meet (als die ooit komt). Ik ben vannacht uitgeweest, was gezellig. Ook genoeg leuke meiden aanwezig... :9
En? Nog iets voor elkaar gekregen? :)
pi_94676410
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:

Het negatieve zelfbeeld zit zo diep dat je gedachten niet meer kunnen veranderen over jezelf.
Onzin, in een welwillende sociale omgeving bloeit iedereen op. Je hebt ook veel therapie groepen, waarvoor je moet betalen om mee te doen, en waar werken mensen aan hun issues. Die vinden plaats buiten het officiele medische gebeuren. Als je daar verteld dat je nerveus wordt van vrouwen, gaan de vrouwen in de groep gewoon met je oefenen enzo. Ook de boedhistische beweging is een cultuurtje dat heel vriendelijk naar mensen kijkt.
pi_94676412
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet van komen, denk ik.
Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beter :)
pi_94676440
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beter :)
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
pi_94676491
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
pi_94676495
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

En? Nog iets voor elkaar gekregen? :)
Hahaha nee niet echt, wel gepraat met vrouwen maar verder niks.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

:r
pi_94676524
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
Praat ten eerste voor jezelf. En als een meet niet helpt, helpt internet al helemaal niet dus wat doe je dan nog :{
pi_94676546
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik werk als backoffice aanstuurder en projectmedewerker op een middelgroot en erg ambitieus kantoor. Dit slechts 2 of 3 dagen in de week.
Dat is toch een basis. Ik begrijp niet dat je met al die vrije tijd niets zinnigs doet. Daarbij denk ik aan georganiseerde activiteiten waar je aan kunt deelnemen.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:24:58 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676589
Kijk gasten, hou ff de pessimisme en negativiteit voor jullie zelf. Als jullie denken dat er geen meet gaat komen, ga dan in een andere topic.
pi_94676643
quote:

[..]

Iedereen hier kent toch al je problemen al. Daar hoef je niet meer omheen te draaien. Het is vast leuker dan eenzaam in de kroeg dronken worden.
pi_94676655
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk gasten, hou ff de pessimisme en negativiteit voor jullie zelf. Als jullie denken dat er geen meet gaat komen, ga dan in een andere topic.
Tja, die 'discussie' loopt al een topic of tien en het enige wat je ziet zijn allerlei redenen om niet te komen. Dan komt er dus gewoon geen meet. Is niet het einde van de wereld, maar de discussie erover kan wel stoppen.
pi_94676713
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Iedereen hier kent toch al je problemen al. Daar hoef je niet omheen te draaien. Het is vast leuker dan eenzaam in de kroeg dronken worden.
Ja maar ik haat mezelf zo erg. Het wordt toch niks daar. En ik weet dat ik negatieve aandacht ga krijgen en dat heb ik al genoeg in mijn leven gehad, bovendien wilt niemand vrienden met mij zijn. Zo is het altijd gegaan.

Maar ik hoop dat de meet doorgaat en dat anderen er wat aan hebben.
pi_94676734
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, die 'discussie' loopt al een topic of tien en het enige wat je ziet zijn allerlei redenen om niet te komen. Dan komt er dus gewoon geen meet. Is niet het einde van de wereld, maar de discussie erover kan wel stoppen.
Nee hoor. Een meet is gewoon een volgende stap. Je wordt nieuwsgierig naar de mensen met wie je dagenlang zit te posten.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:30:49 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676760
Er is zover ik heb gezien, geen serieuze poging tot meeten geweest. Niemand heeft echt moeite gedaan om het te organiseren en leiding genomen. Maar het weer wordt steeds beter dus ik denk dat mensen meer open ervoor zal staan.
pi_94676781
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Nee hoor. Een meet is gewoon een volgende stap. Je wordt nieuwsgierig naar de mensen met wie je dagenlang zit te posten.
Yep, maar als er vrijwel niemand komt, dan komt er ook geen meet natuurlijk.
pi_94676789
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Inderdaad en dat heb ik dus ook altijd met de dames met wie ik maanden lang telefoneer. Dan worden ze nieuwsgierig en dan denk ik bij mezelf "ja maar ik ben toch heel lelijk dus je hoeft niet nieuwsgierig te zijn " en dan praat ik er altijd een beetje omheen en stel ik het uit.
pi_94676802
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar ik haat mezelf zo erg. Het wordt toch niks daar. En ik weet dat ik negatieve aandacht ga krijgen en dat heb ik al genoeg in mijn leven gehad, bovendien wilt niemand vrienden met mij zijn. Zo is het altijd gegaan.

Maar ik hoop dat de meet doorgaat en dat anderen er wat aan hebben.
Dat je jezelf haat betekent niet dat anderen je haten. Je moet ook niet naar de meet gaan met het doel vrienden te worden. Je gaat omdat de meet zelf leuk kan zijn. De rest moet nog maar blijken.
pi_94676820
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat je jezelf haat betekent niet dat anderen je haten. Je moet ook niet naar de meet gaan met het doel vrienden te worden. Je gaat omdat de meet zelf leuk kan zijn. De rest moet nog maar blijken.
Ik haat mezelf doordat anderen me jarenlang haatten.
pi_94676831
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Morgen half 6 op station utrecht ;)

quote:

[..]

mwja inderdaad, is toch een facking grote stap ineens.. heb ut nooit zo op vreemde.... maar zou er toch wel overna denken om te gaan, puur omdat het toch misschien een hulpzame stap is die mij en ook jullie misschien een goede zet in de rug kan geven... Magoed, het is idd moeilijk.
pi_94676880
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik haat mezelf doordat anderen me jarenlang haatten.
Sommige anderen. Niet iedereen is ongevoelig voor andermans problemen. Jij heb de laatste tijd je best gedaan in van die typische kritische afzeik omgevingen, waar mensen zich opstellen als keuringsdienst van waren.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:35:32 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676890
Halcon, omdat jij niet komt betekent niet dat vrijwel niemand zal komen.
pi_94676993
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Halcon, omdat jij niet komt betekent niet dat vrijwel niemand zal komen.
Ik heb het niet over mezelf. Beter lezen.
pi_94677031
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Sommige anderen. Niet iedereen is ongevoelig voor andermans problemen. Jij heb de laatste tijd je best gedaan in van die typische kritische afzeik omgevingen, waar mensen zich opstellen als keuringsdienst van waren.
Ja daar heb je wel gelijk in.

Ik begin te evolueren in een soort Papillon. Een eenzaam keihard leven zonder vrouwen en liefde.
Zolang ik lichamelijk gezond blijf zal ik door blijven overleven.

Films als Papillon helpen me om te overleven.
pi_94677032
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Herkenbaar.. maja, je moet maar zo denken.. je hebt genoeg matties in Breda.. wrom zijn die wel vrienden met je ?? (iig meer vrienden dan mij!)
  zondag 27 maart 2011 @ 16:42:41 #93
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94677104
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Herkenbaar.. maja, je moet maar zo denken.. je hebt genoeg matties in Breda.. wrom zijn die wel vrienden met je ?? (iig meer vrienden dan mij!)
Jouw naam in combinatie met jouw typstijl roept heel foute beelden bij mij op.
pi_94677107
quote:

[..]

Nu niet meer. De vriendengroep is sinds gisteren volledig uit elkaar gevallen. En ik ben blij toe, ik heb liever geen vrienden dan mensen die geen respect voor elkaar hebben en enkel aan zichzelf denken. En elkaar zwart maken achter elkaars rug om en ordinaire scheldpartijen.

Ik zoek liever normale vrienden, maar dat kan alleen als ik eigenwaarde heb.

En het is zo lachwekkend dat de grootste klootzak uit mijn vriendengroep elke meid kan krijgen die hij wilt en ze enkel pijn doet en kwetst. En dat ik die alles over zou hebben voor iemand nooit iemand kan krijgen alleen maar omdat ik niet zo mooi ben.
pi_94677113
quote:

[..]

Als je je vrienden matties gaat noemen, begrijp ik wel dat je niet zoveel vrienden hebt.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:43:45 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677133
Ik weet dat je het niet over jezelf hebt, Halcon.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is hou je bek met al dat negativiteit. Jouw opmerking van "er komt geen meet" werkt averrecht met betrekking tot het zorgen van een meet.
pi_94677184
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet dat je het niet over jezelf hebt, Halcon.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is hou je bek met al dat negativiteit. Jouw opmerking van "er komt geen meet" werkt averrecht met betrekking tot het zorgen van een meet.
Kort lontje? :')

Als er echt interesse zou zijn, dan zou er al wel iets concreets zijn of in elk geval iets concreters. Dat is er niet. Is geen negativiteit, is realiteit.
pi_94677211
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in.

Ik begin te evolueren in een soort Papillon. Een eenzaam keihard leven zonder vrouwen en liefde.
Zolang ik lichamelijk gezond blijf zal ik door blijven overleven.

Films als Papillon helpen me om te overleven.
Maar jouw liefde voor de wereld lijkt zich ook te beperken tot vrouwen. Je kunt overal liefdevol mee omgaan.
pi_94677214
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jouw naam in combinatie met jouw typstijl roept heel foute beelden bij mij op.
Hu ? wat dan ? Vertel :)

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je je vrienden matties gaat noemen, begrijp ik wel dat je niet zoveel vrienden hebt.
Haha, ik weet ook niet waarom ik dat zo typte. Gebruik normaal nooit zulke taal en vooral niet in RL.

Magoed, wat een negativiteit weer opeens.. Daar gaat m'n zin in een meet weer, als ik al op een forum foute beelden oproep bij mensen...
pi_94677260
Richard ben je 26 of 27
  zondag 27 maart 2011 @ 16:49:36 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677294
Ja, Halcon, ik irriteer me snel aan betweterige mensen. Dus kort lontje.

Maar het is geen realiteit, want je kan de toekomst niet zien. ;-)

Als er nog niks concreets is, betekent het niet dat het niet kan komen.
pi_94677329
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard ben je 26 of 27
Sinds kort 27, ik vergeet het af en toe :P
pi_94677417
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, Halcon, ik irriteer me snel aan betweterige mensen. Dus kort lontje.

Maar het is geen realiteit, want je kan de toekomst niet zien. ;-)

Als er nog niks concreets is, betekent het niet dat het niet kan komen.
Heeft niets met betweterigheid te maken.

Het is realiteit dat er nog niets concreet is en dat er nog altijd net zoveel is afgesproken als pakweg 15 topics geleden.

Als er nog niets concreet is, betekent het inderdaad niet dat het niet kan komen, maar de kans dat het komt wordt wel kleiner natuurlijk.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:56:15 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677531
Iemand moet gewoon de leiding nemen en het organiseren. Niemand heeft dat nog gedaan, daarom komt er niks van.
pi_94677533
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft niets met betweterigheid te maken.

Het is realiteit dat er nog niets concreet is en dat er nog altijd net zoveel is afgesproken als pakweg 15 topics geleden.

Als er nog niets concreet is, betekent het inderdaad niet dat het niet kan komen, maar de kans dat het komt wordt wel kleiner natuurlijk.
Er is een keer over een meet gesproken.
pi_94677577
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Er is een keer over een meet gesproken.
Wel vaker.
pi_94677737
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand moet gewoon de leiding nemen en het organiseren. Niemand heeft dat nog gedaan, daarom komt er niks van.
Ik ben meer het type voor een bos of strandwandeling overdag (zondag). Lekker rustig en alle ruimte om te praten.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:09:08 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677978
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:01 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik ben meer het type voor een bos of strandwandeling overdag (zondag). Lekker rustig en alle ruimte om te praten.
Ja precies, lijkt me ook een plan. Ik wil wel een keer proberen om het te organiseren, maar dan over een maand. Maar als jij of iemand anders het wil organiseren is ook perfect.
pi_94678914
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja precies, lijkt me ook een plan. Ik wil wel een keer proberen om het te organiseren, maar dan over een maand. Maar als jij of iemand anders het wil organiseren is ook perfect.
Ik haat organiseren. Een datum/tijd en locatie afspreken vind ik voldoende. Locatie moet goed bereikbaar zijn (ook met OV). Het is beter ruim van te voren afspreken ivm met agenda's.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:37:45 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679038
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik haat organiseren. Een datum/tijd en locatie afspreken vind ik voldoende. Locatie moet goed bereikbaar zijn (ook met OV). Het is beter ruim van te voren afspreken ivm met agenda's.
Ik heb officieel tentamens deze week dus daarom ga ik er eigenlijk nu niet aan beginnen. Maar volgende week ofzo PM ik iedereen die regelmatig aan dit topic meedoet en zet ik ook een bericht in dit topic. Kijk ik wie allemaal kan komen, hoe laat en wanneer, ik geef ze mijn telefoon nummer en facebook of MSN, en ik kijk waar we kunnen gaan. Utrecht lijkt me het beste idee dan. Of Amsterdam.
pi_94679182
quote:
Kom jij dan ook op de meet?
Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Ik denk dat andere users van betere hulp zijn.
pi_94679204
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Ik denk dat andere users van betere hulp zijn.
Publiekstrekker haakt af.
pi_94679311
Mss ook maar beter als er niemand van het andere geslacht aanwezig is, dat legt alleen maar extra druk op de jongens. :*

Niet arrogant bedoeld.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:47:33 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679337
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Mss ook maar beter als er niemand van het andere geslacht aanwezig is, dat legt alleen maar extra druk op de jongens. :*

Niet arrogant bedoeld.
Lanterfanteraar.
pi_94679380
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Juist niet. Het is geen date.
pi_94679387
Ah ja, dat is waar. Maar ik denk dat door haar vreemde posts toch niemand haar wil proberen te versieren. Behalve MLiG, maar die komt toch niet.
pi_94679449
Laat er eerst maar concrete plannen komen, want zo lang die er niet zijn overweeg ik überhaupt niet te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94679462
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah ja, dat is waar. Maar ik denk dat door haar vreemde posts toch niemand haar wil proberen te versieren. Behalve MLiG, maar die komt toch niet.
Als mensen op de meet gaan proberen elkaar te versieren wordt het niet leuk. En niet zo negatief doen over Lanterfanteraar.
pi_94679503
quote:
Als mensen op de meet gaan proberen elkaar te versieren wordt het niet leuk.
Ja precies, maar onbewust doe je dat toch als er vrouwen zijn en je bent wanhopig denk ik.
pi_94679565
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies, maar onbewust doe je dat toch als er vrouwen zijn en je bent wanhopig denk ik.
Ik zoek helemaal geen relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer2 op 27-03-2011 18:03:35 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 17:54:19 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679566
quote:
N'ja, een paar jaar terug had ik een meisje zoals lanterfanteraar heel interessant gevonden als relatie materiaal.

Maar zoiezo, 1 van de basisregels is dat niemand elkaar mag proberen te versieren.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:59:40 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94679744
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

N'ja, een paar jaar terug had ik een meisje zoals lanterfanteraar heel interessant gevonden als relatie materiaal.

Maar zoiezo, 1 van de basisregels is dat niemand elkaar mag proberen te versieren.
ja dat van te voren stellen haalt alle spanning weg.

zowiezo denk ik neit dat er versierpogingen tussen elkaar zullen zijn. alleen misschien 'spanning' die de kerels dan onzeker maakt, en zenuwachtig.

als gewoon van te voren duidelijk is dat "een meisje is en blijft gekomen te zijn om eventjes met elkaar om te gaan" oid en verder niets, dan is al die druk weg. dat is dan toch duidelijk nu?

ps. ik weet niet of ik kom. maar ik zou wel graag uitgenodigt willen worden (mocht er iets zijn)
pi_94679777
Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren :')
pi_94679835
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat van te voren stellen haalt alle spanning weg.

zowiezo denk ik neit dat er versierpogingen tussen elkaar zullen zijn. alleen misschien 'spanning' die de kerels dan onzeker maakt, en zenuwachtig.

als gewoon van te voren duidelijk is dat "een meisje is en blijft gekomen te zijn om eventjes met elkaar om te gaan" oid en verder niets, dan is al die druk weg. dat is dan toch duidelijk nu?

ps. ik weet niet of ik kom. maar ik zou wel graag uitgenodigt willen worden (mocht er iets zijn)
Die spanning moet er ook uit. Het zou vriendschappelijk karakter moeten hebben.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:02:52 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94679854
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren :')
ja dat is de visie die vrouwen direct van wanhopige mannen krijgen.

daarom lukt het als zenuwachtig rond meisjes en wanhopig overkomend persoon nieteens om "hoi" te zeggen en "hoi" terug te krijgen. eigenlijk helemaal niets. meteen shields en bitchblocks dan
en dan blijf je altijd in dat schuitje(als het tegenzit)
  zondag 27 maart 2011 @ 18:05:51 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679961
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat is de visie die vrouwen direct van wanhopige mannen krijgen.

daarom lukt het als zenuwachtig rond meisjes en wanhopig overkomend persoon nieteens om "hoi" te zeggen en "hoi" terug te krijgen. eigenlijk helemaal niets. meteen shields en bitchblocks dan
en dan blijf je altijd in dat schuitje(als het tegenzit)
Daarom vind ik die PUA ding wel handig. Niet vanwege de truucjes, maar de dingen die ze aan andere jongens kan leren. De mentaliteit en filosofie enzo.
pi_94680049
quote:
Dat weet je nooit. Misschien komt ze in het echt wel heel anders over.
pi_94680091
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je niet teveel regels moet verzinnen, maar gewoon een gezellig samenzijn moet hebben. Allerlei poespas vooraf zorgt alleen maar voor druk e.d.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:13:19 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680179
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je niet teveel regels moet verzinnen, maar gewoon een gezellig samenzijn moet hebben. Allerlei poespas vooraf zorgt alleen maar voor druk e.d.
Maar een paar regels zullen er wel nodig zijn, denk ik, of tenminste wat richtlijnen. Zoals niet de meisjes proberen te versieren, respect hebben voor de ander en wie hij is, niet expes gaan afkraken en beledigen, enz.
pi_94680218
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar een paar regels zullen er wel nodig zijn, denk ik, of tenminste wat richtlijnen. Zoals niet de meisjes proberen te versieren, respect hebben voor de ander en wie hij is, niet expes gaan afkraken en beledigen, enz.
Tja, persoonlijk vind ik dat alledaagse dingen. Als ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje ga ik ook niet al het vrouwvolk proberen te versieren, mensen afkraken en mensen afzeiken.

Los daarvan: als het toevallig mocht klikken tussen twee mensen, cest la vie.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:15:18 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680232
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, persoonlijk vind ik dat alledaagse dingen. Als ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje ga ik ook niet al het vrouwvolk proberen te versieren, mensen afkraken en mensen afzeiken.
Heb je toevallig gemerkt dat niet iedereen hier even sociaal vaardig is?
pi_94680266
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je toevallig gemerkt dat niet iedereen hier even sociaal vaardig is?
Sociaal niet zo vaardig zijn wil niet zeggen dat men iedereen constant af loopt te kraken of loopt te beledigen.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:16:59 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680301
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sociaal niet zo vaardig zijn wil niet zeggen dat men iedereen constant af loopt te kraken of loopt te beledigen.
Maar het kan dat wel zeggen, toch? Heb je bijvoorbeeld gemerkt dat Iwannabehigh best direct en hard is tegenover anderen?
pi_94680376
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar het kan dat wel zeggen, toch? Heb je bijvoorbeeld gemerkt dat Iwannabehigh best direct en hard is tegenover anderen?
Iedereen is verschillend. Denk dat vooral iedereen zichzelf moet kunnen zijn en dat ieder voor zich kan bepalen of hij/zij aan wil sluiten bij deze meet of niet. Ik denk niet dat iemand met de intentie gaat om al het vrouwvolk te versieren of de rest af te kraken.
pi_94680435
Als er geen vrouwvolk aanwezig is dan kom ik denk ik wel als ik uitgenodigd zou worden.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:21:10 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680470
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iedereen is verschillend. Denk dat vooral iedereen zichzelf moet kunnen zijn en dat ieder voor zich kan bepalen of hij/zij aan wil sluiten bij deze meet of niet. Ik denk niet dat iemand met de intentie gaat om al het vrouwvolk te versieren of de rest af te kraken.
Je zou verbaasd zijn.
pi_94680525
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je zou verbaasd zijn.
Ik ben nog nooit op een Fok!-meet geweest, dat moet ik eerlijk toegeven, maar als ik zo de verhalen lees heb ik niet het idee dat het telkens uitloopt op een massale knokpartij. Zelfs de POL-meets, waar het er destijds stevig aan toe ging op het forum, verliepen vreedzaam en zonder dat de ME er aan te pas moest komen.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:27:22 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680728
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op een Fok!-meet geweest, dat moet ik eerlijk toegeven, maar als ik zo de verhalen lees heb ik niet het idee dat het telkens uitloopt op een massale knokpartij. Zelfs de POL-meets, waar het er destijds stevig aan toe ging op het forum, verliepen vreedzaam en zonder dat de ME er aan te pas moest komen.
Ja, ik denk ook niet dat het een groot probleem zal zijn. Maar het lijkt me geen slecht idee om toch maar te melden dat het vriendschappelijk moet blijven enzo.
pi_94680781
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook niet dat het een groot probleem zal zijn. Maar het lijkt me geen slecht idee om toch maar te melden dat het vriendschappelijk moet blijven enzo.
Dat lijkt me sowieso de insteek van vrijwel elk samenzijn. Het gaat om 'n gezellige meet, niet om een K1-gala.
pi_94681217
Jongens, even alle meningen de wereld uit. Ik ben helemaal niet onsociaal enzovoort als het gaat om mensen ontmoeten, ik ben af en toe onzeker maar niet bij zulke situaties. (!!!)
Ik ben inderdaad hard en direct maar dat is juist beter vind ik, we gaan toch niet tijdens die meet alleen maar zielig lopen doen en aandacht lopen trekken (Richard). Dan heb ik er geen zin in iig want 't schiet toch niks op. Dan ben ik maar hard.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:46:46 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94681429
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens, even alle meningen de wereld uit. Ik ben helemaal niet onsociaal enzovoort als het gaat om mensen ontmoeten, ik ben af en toe onzeker maar niet bij zulke situaties. (!!!)
Ik ben inderdaad hard en direct maar dat is juist beter vind ik, we gaan toch niet tijdens die meet alleen maar zielig lopen doen en aandacht lopen trekken (Richard). Dan heb ik er geen zin in iig want 't schiet toch niks op. Dan ben ik maar hard.
Nee, ik ben ook heel direct (en hard, als het moet). Maar wat ik wil voorkomen is bijvoorbeeld:

Richard begint op een gegeven te praten over zijn onzekerheid en uiterlijk en andere problemen. Op een gegeven moment zeg je "Jezus man, hou je bek. Je gaat nooit een vrouw krijgen want je bent lelijk en onstabiel. Pleeg zelfmoord."

Als jij (en andere mensen) weten wanneer ze te ver gaan, vind ik het goed.
pi_94681575
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, ik ben ook heel direct (en hard, als het moet). Maar wat ik wil voorkomen is bijvoorbeeld:

Richard begint op een gegeven te praten over zijn onzekerheid en uiterlijk en andere problemen. Op een gegeven moment zeg je "Jezus man, hou je bek. Je gaat nooit een vrouw krijgen want je bent lelijk en onstabiel. Pleeg zelfmoord."

Ik ben immuun voor dit soort reacties, maar dit is inderdaad de reden dat ik een toneelstuk speel op het werk. Ik moet wel, want zonder werk kan ik natuurlijk niet overleven.

Ik vind het een hele prestatie van mezelf dat ik op deze manier kan door/overleven.

Maar de bom is ontploft in September 2010. Eigenlijk verergert het advies hier alleen maar omdat het zo confronterend is allemaal. Ik ben hopeloos en kansloos, ja ik haat mezelf en ik ben ziek in mijn hoofd.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 27-03-2011 18:57:06 ]
pi_94681770
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Alsof dat gezegd gaat worden op een meet...

Ik ben het wel eens met Iwannabehigh. Direct is vaak beter i.p.v. om de pot te draaien.
pi_94681895
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Same here. Ik ben direct en kan hard zijn, maar ik ben absoluut niet lomp of agressief. Heb ook geen kort lontje of lange tenen.

Ben het er ook mee eens dat het geen depressieve meet moet worden. Intentie moet wel zijn om er iets van te maken.
pi_94682077
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Same here. Ik ben direct en kan hard zijn, maar ik ben absoluut niet lomp of agressief. Heb ook geen kort lontje of lange tenen.

Ben het er ook mee eens dat het geen depressieve meet moet worden. Intentie moet wel zijn om er iets van te maken.
Dat denk ik ook, en daarom zeg ik ook dat iemand die met wat zwaardere problemen niks te zoeken heeft op zo'n meeting maar dat het wel een goede ervaring kan zijn voor mensen met wat lichtere problemen en enkel lichte sociale vrees ofzo.
pi_94682114
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en daarom zeg ik ook dat iemand die met wat zwaardere problemen niks te zoeken heeft op zo'n meeting maar dat het wel een goede ervaring kan zijn voor mensen met wat lichtere problemen en enkel lichte sociale vrees ofzo.
Ik denk juist wel dat iedereen er iets te zoeken heeft. Al is het maar voor de gezelligheid en wie weet steek je er wat van op.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:07:44 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94682184
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niemand heeft iets gezegd over depressieve meet. Alleen lompe en agressieve opmerkingen moeten worden voorkomen.

En zoals ik al zei, ik ben ook gewoon direct. En IRL ben ik ook niet lomp, agressief en het valt mee met mijn kort lontje ;).
pi_94682232
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen.
Die verwachtingen zijn er dus niet. Het leukste zou zijn als iedereen komt.
pi_94682296
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand heeft iets gezegd over depressieve meet. Alleen lompe en agressieve opmerkingen moeten worden voorkomen.

En zoals ik al zei, ik ben ook gewoon direct. En IRL ben ik ook niet lomp, agressief en het valt mee met mijn kort lontje ;).
Ik bedoel daar meer mee dat mensen wel de intentie moeten hebben om er 'n leuke dag/middag/avond van te maken in plaats van de hele tijd te gaan lopen miepen.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:12:56 #150
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_94682372
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Als er geen vrouwvolk aanwezig is dan kom ik denk ik wel als ik uitgenodigd zou worden.
En als er wel vrouwvolk is, dan ook!!!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94682375
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We hebben al teveel ervaring op gedaan in dit topic om elkaar echt te kunnen kwetsen.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik bedoel daar meer mee dat mensen wel de intentie moeten hebben om er 'n leuke dag/middag/avond van te maken in plaats van de hele tijd te gaan lopen miepen.
Er zijn geen regels over wat leuk is. Ben je depressief, dan kom je depressief. Ben je vrolijk, dan kom je vrolijk.
pi_94682446
@Deelnemer2:

Die regels zijn er ook niet, maar het lijkt me wel dat een meet bedoeld is om een gezellige dag/middag/avond te hebben i.p.v. de hele tijd met z'n allen te gaan zitten klagen.
pi_94682920
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
@Deelnemer2:

Die regels zijn er ook niet, maar het lijkt me wel dat een meet bedoeld is om een gezellige dag/middag/avond te hebben i.p.v. de hele tijd met z'n allen te gaan zitten klagen.
Het is een manier van kijken. Klagen kan ook leuk zijn. Als je baas een zak is en je hebt er last van, dan is erover klagen met je collega's heerlijk.
pi_94682988
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:28 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Het is een manier van kijken. Klagen kan ook leuk zijn. Als je baas een zak is en je hebt er last van, dan is erover klagen met je collega's heerlijk.
Ja, even je hart luchten is heerlijk, maar er dagenlang over doormekkeren is irritant en ook het moment dat je er of iets aan moet gaan doen of er over op moet houden.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:30:39 #155
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94683008
En we willen toch ook een beetje oplossingsgerichte gesprekken hebben?

En tja, als iemand nou depressief is, dan is kan hij moeilijk lekker vrolijk gaan doen.
pi_94683051
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
En we willen toch ook een beetje oplossingsgerichte gesprekken hebben?

En tja, als iemand nou depressief is, dan is kan hij moeilijk lekker vrolijk gaan doen.
Dat zeg ik ook niet. Het gaat me er meer om dat de hele tijd klagen niet oplossingsgericht is.
pi_94683326
Dus als ik ga, mag ik Halcon niet versieren. Nou, dan houdt het op.
Ron Paul 2012
pi_94683383
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Supersoep het volgende:
Dan maken in dit geval een uitzondering.
pi_94683420
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Supersoep het volgende:
Ik val gewoon op vrouwen.
pi_94683483
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik val gewoon op vrouwen.
Supersoep houdt wel van een uitdaging.
pi_94683609
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Supersoep houd wel van een uitdaging.
Ik niet van deze uitdaging.

Hij zoekt maar 'n ander soepje om met zijn stengel in te roeren.
pi_94683673
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik niet van deze uitdaging.

Hij zoekt maar 'n ander soepje om met zijn stengel in te roeren.
Goed hij mag 1x verliefd naar Straw kijken en daar blijft het bij.
pi_94683778
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Goed hij mag 1x verliefd naar Straw kijken en daar blijft het bij.
Strawberry komt toch niet omdat ze bang is geschaakt te worden?
pi_94683856
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Strawberry komt toch niet omdat ze bang is geschaakt te worden?
Straw ziet altijd beren op de weg. Ik ben er zelf nog nooit een tegen gekomen.
pi_94683874
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:13 schreef minibeer het volgende:

[..]

waarom zouden ze je uitschelden? ik denk dat ze vroegen waarom je in je eentje zat ofzo.
Ik weet het niet. Volgens mij waren ze aangeschoten. Terwijl ik druk aan het Fok!en was riep er eentje iets, dus ik keek op en ik zag dat ze beide in mijn richting keken. (dat dacht ik tenminste) Dus ik keek meteen weer weg want ik schaamde me, en een paar seconde later weer opeens dus ik kijk weer en doe net alsof ik langs ze heen kijk. Daarna hielden ze gelukkig op en toen gingen ze weg, en ik ben blij dat ik niet hoorde wat ze zeiden. Ik heb daar wel mijn theorietjes op bedacht maar dat heeft geen zin verder om erover na te denken.
pi_94683971
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Volgens mij waren ze aangeschoten. Terwijl ik druk aan het Fok!en was riep er eentje iets, dus ik keek op en ik zag dat ze beide in mijn richting keken. (dat dacht ik tenminste) Dus ik keek meteen weer weg want ik schaamde me, en een paar seconde later weer opeens dus ik kijk weer en doe net alsof ik langs ze heen kijk. Daarna hielden ze gelukkig op en toen gingen ze weg, en ik ben blij dat ik niet hoorde wat ze zeiden. Ik heb daar wel mijn theorietjes op bedacht maar dat heeft geen zin verder om erover na te denken.
Ze zagen je aan voor een ICT specialist en waren onder de indruk dat je in een lawaaiig café kunt werken. De volgende keer vertel je ze dat je de rechterhand bent van Julian Assange.

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer2 op 27-03-2011 19:59:25 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 20:02:06 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94684344
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ze zagen je aan voor een ICT specialist en waren onder de indruk dat je in een lawaaiig café kunt werken. De volgende keer vertel je ze dat je de rechterhand bent van Julian Assange.
pi_94684597
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Jaja maar de voornamelijkste theorie is dat als je een bepaalde hoeveelheid alcohol naar binnen hebt gewerkt dat je dan wat directer durft te zijn.
Dus ik denk dat ze schreeuwde "hee mietje zit je daar met al je vrienden" zoiets.
pi_94686173
quote:

[..]

Dat heeft inderdaad geen enkele zin. Was wellicht wel een geschikt moment geweest om wat contact te maken.
pi_94687262
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat heeft inderdaad geen enkele zin. Was wellicht wel een geschikt moment geweest om wat contact te maken.
Ik denk het ook, want negatieve aandacht vind ik prima en ik heb al vanaf de basisschool geleerd dat ik elke dag mezelf moest verdedigen en afweren dus het is eigenlijk nog beter ook.

Eigenlijk wil ik hier graag een keer iets positiefs melden maar ik vermoed dat dit er niet in zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 27-03-2011 21:12:03 ]
pi_94687617
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk het ook, want negatieve aandacht vind ik prima en ik heb al vanaf de basisschool geleerd dat ik elke dag mezelf moest verdedigen en afweren dus het is eigenlijk nog beter ook.
Genoeg meiden die eerst iets zeggen wat niet positief klinkt om een reactie uit te lokken.

Laatst vroeg nog een meid aan me of ik toevallig in de handel in foute pooierjassen zat... Dat klinkt niet positief, maar het is wel een poging om contact te maken.
pi_94687787
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Genoeg meiden die eerst iets zeggen wat niet positief klinkt om een reactie uit te lokken.

Laatst vroeg nog een meid aan me of ik toevallig in de handel in foute pooierjassen zat... Dat klinkt niet positief, maar het is wel een poging om contact te maken.
Dat hoeft ook niet perse negatief te zijn.

Ik ben mentaal te zwak en ik heb te grote achterstanden opgelopen op sociaal vlak dat ik een afwijkende uiterst negatieve realiteit heb, een pijnlijke marteling van mijn eigen gedachtes terwijl dit eigenlijk niet nodig is maar het leidt als het ware een eigen leven.
Hoe langer het contact met meiden wordt uitgesteld hoe erger de marteling wordt en dat ik het zelfs als fijn ga ervaren, ik heb de pijn nodig om te overleven. Als ik mezelf erg haat en pijnig voelt dit erg bevredigend. Ik weet dat dit een keer helemaal fout gaat aflopen.
pi_94687863
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet perse negatief te zijn.

Ik ben mentaal te zwak en ik heb te grote achterstanden opgelopen op sociaal vlak dat ik een afwijkende uiterst negatieve realiteit heb, een pijnlijke marteling van mijn eigen gedachtes terwijl dit eigenlijk niet nodig is maar het leidt als het ware een eigen leven.
Hoe langer het contact met meiden wordt uitgesteld hoe erger de marteling wordt en dat ik het zelfs als fijn ga ervaren, ik heb de pijn nodig om te overleven. Als ik mezelf erg haat en pijnig voelt dit erg bevredigend.
Het klinkt negatief en het is minder afgezaagd dan "Jij hebt mooie ogen" of "Kom je vaker hier?".
  zondag 27 maart 2011 @ 21:20:37 #174
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_94687977
Is dit nou een mannentopic geworden? Er zijn toch ook wel vrouwen die nooit hebben leren versieren?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_94688052
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef Andromache het volgende:
Is dit nou een mannentopic geworden? Er zijn toch ook wel vrouwen die nooit hebben leren versieren?
Een vrouw hoeft dat ook niet perse. Er zijn toch altijd wel mannen geinteresseerd, ook al is een vrouw niet bezig met het maken van versiermoves.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:22:40 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94688124
quote:
Er zijn ook vrouwen die in dit topic posten voor advies.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:23:55 #177
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94688205
quote:
hallo
  zondag 27 maart 2011 @ 21:24:09 #178
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688226
@ halcon en iedereen anders dan schenkstroop,richard,benzin , etc.

het is erger met (sommige) mannen hier gesteld dan jullie denken hoor:
ik herken wat richard doet wel
lees het dikgedrukte:
quote:

[..]

dat zijn ook dingen die ik toepaste iomdat ik vaak "Bang" voor meisjes ben.
als ze dan naar je gaan roepen en je bent bang voor ze, ontdek je dat er een paar opties zijn:
in volgorde van voorkeur:
- even in die richting kijken(dat je niet doof bent), maar langs hun.
dan stopen ze er meestal wel mee. net doen alsof ze niet bestaan en "jullie" in anderen werelden leven. dan willen ze geen contact meer meestal.
en het is niet leuk om het gevoel te krijgen alsof je niet hard genoeg geroepen hebt(dat de jongen net langs je kijkt uiteindelijk).
- "toevallig" weg moeten gaan. dan moet je wel wegblijven en het moet onopvallend gaan anders wordt je belachelijk gemaakt
- jezelf klein maken, en heel erg verlegen lijken(zo erg dat het niet schattig is, en gewoon creepy en ze wegjaagd). kans is dat ze je belachelijk gaan maken. dit is de minst aantrekkelijke optie
pi_94688347
Alsof iedereen je belachelijk zit te maken tijdens het uitgaan. Dat is perceptie, geen realiteit. Misschien dat er af en toe wel iemand je uitlacht, maar daar moet je niet op letten. Dat zijn uitzonderingen en lekker belangrijk wat dat soort mensen van je vinden.
pi_94688469
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende: @ halcon en iedereen anders dan schenkstroop,richard,benzin , etc.

het is erger met (sommige) mannen hier gesteld dan jullie denken hoor:

lees het dikgedrukte:

[..]

dat zijn ook dingen die ik toepaste iomdat ik "Bang" voor meisjes ben.
als ze dan naar je gaan roepen heb je een paar opties:
- "toevallig" weg moeten gaan. dan moet je wel wegblijven en het moet onopvallend gaan anders wordt je belachelijk gemaakt
- jezelf klein maken, en heel erg verlegen lijken(zo erg dat het niet schattig is, en gewoon creepy en ze wegjaagd). kans is dat ze je belachelijk gaan maken
- even in die richting kijken(dat je niet doof bent), maar langs hun.
dan denken ze dat het misschien hun eigen schuld is dat ze niet hard genoeg hadden geroepen, of wat anders. meestal stoppen ze er dan wel mee
Ik koos inderdaad voor de eerste optie. Alleen wat het kut dat ze daarna nog een keer wat riepen en toen had ik geen houding meer want het was duidelijk naar mij gericht.

Mijn andere theorie is dat ze de eerste keer wat riepen hun beide en dat ze wilde dat ik naar hen toe kwam met een indirecte hint ofzoiets en dat ze het daarna nog een keer probeerde omdat ze misschien dachten dat ik het niet gehoord had om het vervolgens op te geven.

Ik ga alleen nog maar voor de alcohol de volgende keer want ik faal toch alleen maar, een beetje aan de bar hangen en met de barman en dorpsgek ouwehoeren. Want die rol ga ik ook krijgen in de toekomst als ik echt te oud ben.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:29:03 #181
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688542
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hallo
vrouwen kunnen zich in uitgaansgelegenheden gewoon ergens neerzetten, en "mooi" zijn. en er komen wel mannen op af.

echt serieus. wat gebeurd er als een vrouw alleen verdrietig genegeerd aan een tafeltje komt zitten.
dan komt er vast wel iemand af om even te vragen wat er aan de hand is

als je het als man doet, dan wil iedereen bij je uit de buurt blijven.

die aantrekkelijkheid (wat het andere geslacht aantrekt) werkt gewoon anders
pi_94688717
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga alleen nog maar voor de alcohol de volgende keer want ik faal toch alleen maar, een beetje aan de bar hangen en met de barman en dorpsgek ouwehoeren. Want die rol ga ik ook krijgen in de toekomst als ik echt te oud ben.
Als je zo doorgaat met zuipen wel inderdaad. Je kunt er of iets aan doen of er vrede mee hebben. Ik zou eerst het eerste proberen. Het tweede kan altijd nog.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:32:45 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688771
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik koos inderdaad voor de laatste optie. Alleen wat het kut dat ze daarna nog een keer wat riepen en toen had ik geen houding meer want het was duidelijk naar mij gericht.

Mijn andere theorie is dat ze de eerste keer wat riepen hun beide en dat ze wilde dat ik naar hen toe kwam en dat ze het daarna nog een keer probeerde omdat ze misschien dachten dat ik het niet gehoord had om het vervolgens op te geven.

ja precies. maar je durft het niet. daarom vind ik het nergens op slaan dat iedereen bang is op de meet dat er "Versiert" gaat worden.
dat gaat niet gebeuren.

mannen die zenuwachtig alsof ze iets van plan zijn op iemand af komen lijken een hele slechte versierpoging te gaan doen. mannen zonder ervaring vertonen dat gedrag bijna bij elk meisje op die manier.

quote:
nee je gaat pua bestuderen. of je gaat met de gasten blijven lullen totdat je "Toevallig" iemand ontmoet en alles goed gaat.

pua is alleen maar die toevalligheid proberen te elimineren, en de "kansen" proberen te vergroten erop.

allerlei taktieken flawless kunnen uitvoeren om die toevalligheid helemaal weg te manipuleren, maakt iemand een puA
pi_94688779
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

vrouwen kunnen zich in uitgaansgelegenheden gewoon ergens neerzetten, en "mooi" zijn. en er komen wel mannen op af.

echt serieus. wat gebeurd er als een vrouw alleen verdrietig genegeerd aan een tafeltje komt zitten.
dan komt er vast wel iemand af om even te vragen wat er aan de hand is

als je het als man doet, dan wil iedereen bij je uit de buurt blijven.

Onzin. Alsof mooie mannen nooit worden aangesproken door vrouwen zonder er zelf ook maar iets voor te doen.
pi_94688936
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies. maar je durft het niet. daarom vind ik het nergens op slaan dat iedereen bang is op de meet dat er "Versiert" gaat worden.
dat gaat niet gebeuren.

Niet door ons in elk geval :P Ik kan me voorstellen dat anderen wel een poging wagen vooral als Strawberry ook komt.
pi_94688951
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Onzin. Alsof mooie mannen nooit worden aangesproken door vrouwen zonder er zelf ook maar iets voor te doen.
Vrouwen worden vaker aangesproken door mannen dan omgekeerd.
pi_94688978
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet door ons in elk geval :P Ik kan me voorstellen dat anderen wel een poging wagen vooral als Strawberry ook komt.
Zouden er gasten zijn die "voor het geval dat" rubbers meenemen?
pi_94688987
quote:

[..]

Ja dat klopt als een man er echt goed uitziet dan krijgen ze volop aandacht zonder er iets voor te doen. Maar die zijn wel in de minderheid denk ik. En dit zijn vooral mooiboys rond de 16 - 20
pi_94689018
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
Vrouwen worden vaker aangesproken door mannen dan omgekeerd.
Dat kan wel zijn, maar dat neemt niet weg dat zijn bewering onzin is.
pi_94689198
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
allerlei taktieken flawless kunnen uitvoeren om die toevalligheid helemaal weg te manipuleren, maakt iemand een puA
PUA is regelrechte onzin, maar goed, jij bent dan ook de laatste persoon die in de positie is om "advies" te geven.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:39:34 #191
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94689252
quote:

[..]

ja idd, het gebeurt niet nooit.
maar als een man zelfverzekerd naar ze stoel loopt, en dat is de eerste indruk, heeft hij al wat gedaan he, dus niet beweren dat hij "dan niets heeft gedaan".

mannen vallen voornamelijk op "hoe het meisje eruitziet"!

vrouwen vallen op :"hoe die man doet, hoe hij erbij staat, of hij vriendengroep heeft.... heel veel meer" . en als zielig mannetje alleen in een hoekje blijven wachten....

en met "vallen op" in dat stadia, bedoel ik aantrekkelijkheid om te leren kennen

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt als een man er echt goed uitziet dan krijgen ze volop aandacht zonder er iets voor te doen. Maar die zijn wel in de minderheid denk ik. En dit zijn vooral mooiboys rond de 16 - 20
nee, wat er gebeurd is dat ze al aandacht hebben, en dat zien die andere meiden.
ook zien die andere meiden "hoe de mooiboy" ermee omgaat.

een vrouw met uiterlijk 10 die alleen zit en niet rondkijkt maar naar haar glaasje kijkt is aantrekkelijker voor mannen dan een man in ze 1tje die naar zijn glaasje kijkt en niet rondkijkt voor vrouwen

stop er nou eens mee.

als een vrouw naar het cafe gaat, kan ze eigenlijk niet onder een grens komen dat ze in een sociaal isoloment zal vallen.(alleen in een hoekje)

als man gebeurd het wel

[ Bericht 36% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 21:44:39 ]
pi_94689296
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar dat neemt niet weg dat zijn bewering onzin is.
Dat is het niet, vind ik. Als een middelmatige dame wat voor zich uit staat te staren zijn er genoeg gasten die haar aanspreken. Omgekeerd is dat een heel stuk minder.
pi_94689348
Ik geloof niet in Pua. Ik denk dat ik succes heb als ik eenmaal in gesprek raak. Maar zoals je weet kan ik niet benaderen. Jammer dat ik er niet op afgestapt ben gisteren want het had een goede ervaring kunnen worden. Het kan toch best dat ze interesseert waren in een gesprek maar ze vonden dat ik op hen moest afstappen. Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
pi_94689384
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
Dat is het niet, vind ik. Als een middelmatige dame wat voor zich uit staat te staren zijn er genoeg gasten die haar aanspreken. Omgekeerd is dat een heel stuk minder.
Ehm, je mist het punt. Onderstaande werkt gewoon precies hetzelfde hoor.
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
pi_94689528
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
Ik geloof niet in Pua. Ik denk dat ik succes heb als ik eenmaal in gesprek raak. Maar zoals je weet kan ik niet benaderen. Jammer dat ik er niet op afgestapt ben gisteren want het had een goede ervaring kunnen worden. Het kan toch best dat ze interesseert waren in een gesprek maar ze vonden dat ik op hen moest afstappen. Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
Hoe cliché het ook moge klinken, gewoon jezelf zijn werkt het beste.
pi_94689590
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe cliché het ook moge klinken, gewoon jezelf zijn werkt het beste.
Vooral als het er twee zijn dan kan ik mijn stoel niet eens uitkomen want dan ben ik verlamd op dat moment.
pi_94689644
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
Omdat ik het bij een eventuele meet niet mag zeggen, dan hier maar.

Hou nu toch eens verdomme op over je uiterlijk man. In elke fucking post weer. Je afbeelding in het raam van een trein is zo wazig als iets; daar wordt je nu niet echt geconfronteerd met kleine onvolmaaktheden.
Ron Paul 2012
pi_94689752
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Ehm, je mist het punt. Onderstaande werkt gewoon precies hetzelfde hoor.

[..]

Laten we het even versimpelen en de schaal van 10 hanteren.

Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
pi_94689785
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vooral als het er twee zijn dan kan ik mijn stoel niet eens uitkomen want dan ben ik verlamd op dat moment.
Dat komt misschien van het vele zuipen.
pi_94689860
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
Dat is zelfs evolutionair en sociologisch heel goed te verdedigen, dus neem ik dat ook aan inderdaad.
Ron Paul 2012
pi_94689894
quote:

[..]

Dat komt misschien van het vele zuipen.
Ik drink normaal nooit zoveel hoor, maar 1 x in de maand is het wel eens lekker om helemaal los te gaan. En ik kan heel goed tegen alcohol, ik heb bijna nooit een kater en heb nog nooit moeten overgeven zelfs toen ik extreem veel dronk tijdens carnaval.
pi_94690027
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink normaal nooit zoveel hoor, maar 1 x in de maand is het wel eens lekker om helemaal los te gaan. En ik kan heel tegen alcohol, ik heb bijna nooit een kater en heb nog nooit moeten overgeven zelfs toen ik extreem veel dronk tijdens carnaval.
Na "ik ben lelijk" zijn dingen in de trant van "me lekker volgooien", "een fles sterke drank achterover slaan" en "ik was weer eens bezopen" toch wel de passages die je het vaakst gebruikt in je postings.
pi_94690084
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Na "ik ben lelijk" zijn dingen in de trant van "me lekker volgooien", "een fles sterke drank achterover slaan" en "ik was weer eens bezopen" toch wel de passages die je het vaakst gebruikt in je postings.
Ja dat klopt wel, maar ik doe dit echt niet vaak hoor.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:51:39 #204
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94690086
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is zelfs evolutionair en sociologisch heel goed te verdedigen, dus neem ik dat ook aan inderdaad.
ik neem het niet aan.
het klopt denk ik perfect ongeveer in de praktijk, maar jullie gaan ervanuit in dat model (? :P ) elke man dezelfde sociale dingen doet, en zelfde sociale status heeft.

daar ging het nou juist om he! al die andere dingen weglaten behalve het uiterlijk

dus:
-voor de man:
als een vrouw een bar ingaat, en ze ziet een man daar al in een hoekje alleen zitten en hij blijft daar de hele avond naar ze drankje staren
(dat kunnen mannen met geen sociale skills, geen vrienden, geen uitstraling, geen zelfvertrouwen..... en alles....zonder oefening, zonder moeite, perfect doen. de enige factor is uiterlijk)

-voor de vrouw:
als een man naar het cafe gaat ,en hij ziet een vrouw in een hoekje alleen zitten, naar haar drankje staren, de hele avond lang. (dat kan een vrouw zonder veel moeite doen, zonder vrienden, zonder,etc,etc,etc,, de enige factor is uiterlijk)

het verschil daartussen is groter dan wat jullie stellen waarbij er wordt uitgegaan dat er wel aanwezig is :de social skills, een reputatie, een vriendenkring, een uitstraling, zelfvertrouwen, alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 22:04:20 ]
pi_94690098
quote:

Dat neem ik niet zomaar aan. Want laat ik het zo stellen: Ik word met regelmaat aangesproken door mooie vrouwen, en ik ben toch echt geen George Clooney of Johnny Depp of zo. Het heeft voor een groot deel ook te maken met houding en uitstraling en zulks. Als jij uitstraalt dat je een 'loser' bent dan pikken vrouwen dat ook op ja...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 21:54:33 ]
pi_94690111
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet? Gericht aan lelijke Richard.
Ron Paul 2012
pi_94690135
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel, maar ik doe dit echt niet vaak hoor.
Misschien toch nog wat verder proberen te minderen. Dat vergroot de kans op succes ook wel. De meeste girls houden niet echt van boys die stomdronken zijn.
pi_94690164
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet?
Als je een fles JD op 'n avond kunt drinken zonder dronken te worden ben je 'n geoefend drinker.
pi_94690237
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet? Gericht aan lelijke Richard.
Ik weet het niet. Wat ik nog wel weet is dat toen ik zo'n 18 - 20 wad dat ik echt dronken kon worden en dat ik vrolijk werd en een soort overwinningsgevoel kreeg.

Nu kan ik zo veel drinken als ik wil, Ik blijf altijd dezelfde gedachtes houden en altijd negatief denken.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:56:21 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690368
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
Als je een fles JD op 'n avond kunt drinken zonder dronken te worden ben je 'n geoefend drinker.
Het is en blijft gewoon onzin. Ik heb geen zin in gesprekken waar je iemand probeert te helpen die dan liegt over dit soort basale zaken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94690411
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Wat ik nog wel weet is dat toen ik zo'n 18 - 20 wad dat ik echt dronken kon worden en dat ik vrolijk werd en een soort overwinningsgevoel kreeg.

Nu kan ik zo veel drinken als ik wil, Ik blijf altijd dezelfde gedachtes houden en altijd negatief denken.
Weer zo'n logica die ik dan niet snap.

Je vind het leuk om eens per maand helemaal los te gaan met alcohol, dat vind je prettig. Toch zeg je dat alcohol nauwelijks iets met je doet, het maakt je ook totaal niet losser. Waarom doe je het dan? Wat heb je er aan? Het heeft dus totaal geen positieve lading voor je, want je blijft gefocussed op je negatieve gedachtes.

Hetzelfde met dat uitgaan. Dan loop je in 20 posts te vertellen dat je weer hard aan het falen ben, dat je boos wordt omdat mensen je waarschijnlijk uitschelden, maar ook weet je te melden dat je ''het wel naar je zin hebt''.
Ron Paul 2012
pi_94690424
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toen ik dat meisje ontmoette in het oosten van het land, dronken we samen een hele fles Goldstrike leeg. Ik had nergens last van, ik voelde me nuchter terwijl zij half dood leek en niks meer kon herinneren de volgende dag.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:58:32 #213
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94690524
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen ik dat meisje ontmoette in het oosten van het land, dronken we samen een hele fles Goldstrike leeg. Ik had nergens last van, ik voelde me nuchter terwijl zij half dood leek en niks meer kon herinneren de volgende dag.
wat heb je met dat meisje gedaan.
pi_94690633
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Mwah, een halve fles Goldstrike dus. Aangezien het maar de helft van een halve liter is, is dat niet zo heel veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:00:26 ]
pi_94690701
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weer zo'n logica die ik dan niet snap.

Je vind het leuk om eens per maand helemaal los te gaan met alcohol, dat vind je prettig. Toch zeg je dat alcohol nauwelijks iets met je doet, het maakt je ook totaal niet losser. Waarom doe je het dan? Wat heb je er aan? Het heeft dus totaal geen positieve lading voor je, want je blijft gefocussed op je negatieve gedachtes.

Hetzelfde met dat uitgaan. Dan loop je in 20 posts te vertellen dat je weer hard aan het falen ben, dat je boos wordt omdat mensen je waarschijnlijk uitschelden, maar ook weet je te melden dat je ''het wel naar je zin hebt''.
Ik vind de smaak erg lekker van alcohol. En ik hoop altijd dat ik meer durf als ik flink wat op heb maar dit blijkt meestal niet zo te zijn..

Ik had het wel naar mijn zin, de sfeer voelde goed aan en er werd goede muziek gedraaid snap je? Ik ben alleen niet blij met mezelf en ik heb wel weer gefaald. Maar omdat ik altijd faal ben ik er aan gewend en kan ik toch meer van de sfeer genieten zonder dat ik me heel kut ga voelen.

Ik wil het graag naar mijn zin hebben maar eigenlijk houd ik mezelf voor de gek.
pi_94690708
Richard als je drinkt om te vergeten , heb je een groot probleem want op die manier kan je dus verslaafd raken
pi_94690851
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef formerjellybean het volgende:
Richard als je drinkt om te vergeten , heb je een groot probleem want op die manier kan je dus verslaafd raken
True that.
pi_94690952
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

als een vrouw naar het cafe gaat, kan ze eigenlijk niet onder een grens komen dat ze in een sociaal isoloment zal vallen.(alleen in een hoekje)

als man gebeurd het wel

Niet mee eens. Ik heb het regelmatig meegemaakt. Word zelden tot nooit aangesproken.
pi_94690980
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef minnemin het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik heb het regelmatig meegemaakt. Word zelden tot nooit aangesproken.
Wat voor cijfer geef je jezelf qua uiterlijk?
  zondag 27 maart 2011 @ 22:06:09 #220
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691028
quote:

[..]

nou je wordt als man nog eens 100X zo weinig aangesproken dan.

dus dat is (zelden tot nooit) / 100 = (nog dichter bij nooit)
pi_94691067
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou je wordt als man nog eens 100X zo weinig aangesproken dan.

dus dat is zelden tot nooit / 100 = nog dichter bij nooit
Praat toch geen onzin man.
pi_94691135
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:03 schreef Techno het volgende:

[..]

True that.
I know maar ik weet wat ik doe. Ik zal nooit verslaafd raken aan alcohol.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:08:20 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691184
quote:

[..]

dat is omdat je dan misschin helemaal niets doet ofzo
voor jou is er makkelijker uit te komen dan voor een man, geloof me nou!
als een man iets probeert eenmaal in het sociale isoloment, komt hij er heel moeilijk uit.
jij hoeft maar iemand aan te klampen(meer van die aard)

quote:
13s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Praat toch geen onzin man.
sorry, ik dacht dat ze het over iets anders had.
pi_94691228
quote:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar dan moet het probleem wel bijna aan je uiterlijk liggen.
pi_94691248
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:07 schreef richard_prf het volgende:
I know maar ik weet wat ik doe. Ik zal nooit verslaafd raken aan alcohol.
Ik hoop het voor je. Want afkicken van alcohol is nog moeilijker dan afkicken van heroïne. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:09:23 ]
pi_94691304
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor cijfer geef je jezelf qua uiterlijk?
Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.

Wacht even. Objectief is het een zes maar het voelt als een vier min.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:11:53 #227
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691433
Die hele stelling van "vrouwen hoeven niet te leren versieren want er is altijd iemand geinteresseerd" is best onzin. Er zijn veel vrouwen die hetzelfde probleem hebben als de mannen. Maar ik weet niet wat voor advies ik aan de vrouwen moet geven.

Maar versieren op een latere leeftijd leren is net zo'n grote probleem voor vrouwen als voor mannen.
pi_94691531
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.

Je geeft de antwoorden zelf al.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:13:29 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691546
Ook vrouwen die veel mannen best aantrekkelijk zullen vinden. Ik ken een paar.
pi_94691569
quote:

[..]

Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk. Pukkels vallen waarschijnlijk niet op voor een man.

En ja ik weet niet hoe dik je bent, maar dat is inderdaad een grote afknapper.

In elk geval goed dat je aan jezelf werkt en dat je bruin kan worden en niet net als ik huidtype 1 heb waardoor je alleen kan verbranden ( bedankt moeder -.- rood haar/huiddype1)
  zondag 27 maart 2011 @ 22:14:04 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691586
Er zijn ook vrouwen die een zesje zijn die wel worden aangesproken door mannen.
pi_94691673
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja dat klopt , een 6 is inderdaad genoeg om aangesproken te worden.
Maar als een vrouw echt te dik is dan zakt het cijfer meestal naar een onvoldoende.
pi_94691705
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk. Pukkels vallen waarschijnlijk niet op voor een man.

En ja ik weet niet hoe dik je bent, maar dat is inderdaad een grote afknapper.

In elk geval goed dat je aan jezelf werkt en dat je bruin kan worden en niet net als ik huidtype 1 heb waardoor je alleen kan verbranden ( bedankt moeder -.- rood haar/huiddype1)
Dik zijn is een afknapper? Praat nou eens voor jezelf. Genoeg mannen die van dikke vrouwen houden (ik zelf ook niet maar toch).

Ik zeg toch ook niet tegen jou dat iets aan jou een afknapper is. :{

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja jij vindt die vrouwen een zesje maar die mannen weer niet :P
pi_94691738
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk.
Mee eens, een lichte/blanke huid is niet per definitie onaantrekkelijk of zo.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:18:24 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691898
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Die hele stelling van "vrouwen hoeven niet te leren versieren want er is altijd iemand geinteresseerd" is best onzin. Er zijn veel vrouwen die hetzelfde probleem hebben als de mannen. Maar ik weet niet wat voor advies ik aan de vrouwen moet geven.

Maar versieren op een latere leeftijd leren is net zo'n grote probleem voor vrouwen als voor mannen.
ik kan perfect aan vrouwen advies geven: het staat ook in de pua boekjes.

-ga je met een vriendin begeven vlakbij de jongen die je wilt dat je gaat versieren.
-spreek de jongen aan

heb je ooit een man een bitchblock, of een shield samen met ze vrienden zien opzetten.....?
nee! als ze je te wanhopig vinden overkomen, lachen ze een beetje minachtend of weet ik veel, maar ze doen het wel altijd net zo dat je het opzich nog een keertje kan doen en je nog niet totaal kansloos bent.

edit:
is er ooit een man op je afgeknapt omdat je een beetje zenuwachtig, of zonder "Zelfvertrouwen" op hem afstapte .... nee.

is hier advies gegeven aan vrouwen van : "stap op de man af met zelfvertrouwen.....doe alsof je de baas van de club bent.... lijk niet te wanhopig....." nee.

[ Bericht 11% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 22:24:10 ]
pi_94691938
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dik zijn is een afknapper? Praat nou eens voor jezelf. Genoeg mannen die van dikke vrouwen houden (ik zelf ook niet maar toch).
Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een kleine minderheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:19:12 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 22:19:37 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691980
Dik is een afknapper, ja. Vooral in proporties. Maar net zoals mannen die hun uiterlijk niet mee hebben toch een leuke vriendin kan krijgen waar ze gelukkig mee zijn, kunnen vrouwen die hun uiterlijk niet mee hebben toch een jongen krijgen die waar ze gelukkig mee zijn.
pi_94692046
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is inderdaad een afknapper voor de meeste mannen. En dus houd ik niet rekening met de kleine minderheid.
pi_94692067
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een minderheid.
:')

Ik zie genoeg normale/gespierde mannen met dikke vrouwen lopen (ook als ze jong zijn). De één houdt van dikke vrouwen, de ander houdt van dunne vrouwen. De één houdt van getint, de ander van bleek enzovoort. 't is maar wat je lekker vindt hé. Wat nou feeders :|W
pi_94692149
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zie genoeg normale/gespierde mannen met dikke vrouwen lopen (ook als ze jong zijn). De één houdt van dikke vrouwen, de ander houdt van dunne vrouwen. De één houdt van getint, de ander van bleek enzovoort. 't is maar wat je lekker vindt hé. Wat nou feeders :|W
Weet je zeker dat ze niet gewoon mollig zijn? We praten hier over dikke vrouwen.
pi_94692174
quote:

Ik durf hier rustig te stellen dat dat een minderheid is. Mannen vallen eerder op slanke dan op dikke vrouwen. :|W
pi_94692182
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze niet gewoon mollig zijn? We praten hier over dikke vrouwen.
Mollig is dik vind ik.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:23:22 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94692235
quote:

[..]

Daarom zeg ik ook, er zijn ook best veel vrouwen die tips en adviezen kunnen gebruiken wat betreft dit onderwerp. Want ik ken best wel veel vrouwen die niet de eerste keuze voor mannen zullen zijn wat betreft uiterlijk, maar toch een leuke jongen hebben.
pi_94692255
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mollig is dik vind ik.
Daar zit dan ook je grote fout.
pi_94692328
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Mollig is dik vind ik.
Een beetje babyvet (mollig) != dik.
pi_94692420
Ach, je kan nog altijd een superslank bruidje in Thailand of Rusland bestellen. Die geven toch alleen maar om geld... :')
pi_94692434
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zit dan ook je grote fout.
Bedoel jij zulke dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94692529
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
Ach, je kan nog altijd een superslank bruidje in Thailand of Rusland bestellen. Die geven toch alleen maar om geld... :')
laten we daar nou niet over beginnen he:P
Voor mij geld in elk geval dat ik iemand wil die haar hele leven in Nederland woont. Anders blijf ik liever forever alone.
pi_94692629
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedoel jij zulke dan?

SPOILER
Dat is meer een voorbeeld van moddervet :P
pi_94692631
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
Voor mij geld in elk geval dat ik iemand wil die haar hele leven in Nederland woont. Anders blijf ik liever forever alone.
Hoezo? Ken wel een aantal personen IRL die dat gedaan hebben. En ze zijn er gelukkig mee. Dus tja, good for them.
pi_94692652
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wil je niet iemand die al haar hele leven in Nederland woont maar bijv. allochtoons bloed heeft? Of wil je gewoo echt een puur hollandse meid
pi_94692689
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is meer een voorbeeld van moddervet :P
Die laatste niet man ;(
pi_94692751
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wil je niet iemand die al haar hele leven in Nederland woont maar bijv. allochtoons bloed heeft? Of wil je gewoo echt een puur hollandse meid
ja dat heeft mijn voorkeur inderdaad. Maar andere afkomsten zijn niet uitgesloten als ze gewoon dezelfde cultuur handhaven.
pi_94693062
quote:

[..]

En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap is. Ook denk ik dat de meeste mannen ongeveer hetzelfde cijfer zullen geven voor het uiterlijk van een vrouw en dat vrouwen op bepaalde type mannen vallen en dit erg verschillend is kwa smaak.
pi_94693421
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap onbereikbaar is.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:50:58 #256
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94693832
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap is. Ook denk ik dat de meeste mannen ongeveer hetzelfde cijfer zullen geven voor het uiterlijk van een vrouw en dat vrouwen op bepaalde type mannen vallen en dit erg verschillend is kwa smaak.
Bullshit. Ik spreek die tienen gewoon aan en andere mannen ook.
pi_94694438
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Nah, nee hoor. Een man stapt eerder op een 8je of 7tje af dan iets dat "way out of his league" is.

Daar is meer dan genoeg onderzoek naar gedaan.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:02:21 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94694447
quote:
Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik spreek 1 t/m 10 niet aan :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:03:40 #259
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94694515
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Je bent nog jong, maar ik zou alvast beginnen.
pi_94694547
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hahaha. Ben jij een alpha?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:06:01 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94694642
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
The view from nowhere.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:06:49 #262
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94694679
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha. Ben jij een alpha?
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
pi_94694740
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. Die klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
Waarschijnlijk omdat het aandachtshoeren zijn. :')

Ik denk dat het per '10' verschilt. Zelfs als je een 10 bent maakt je persoonlijkheid en uitstraling verschil. Sommige 10-en stralen onbereikbaarheid uit, sommige in het geheel niet.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:10:25 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94694864
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen daarom altijd dat er nooit

[..]

mannen op hun afkomen.
Ja, maar wereld is niet zo simpel, denk ik dan. Iedereen heeft een andere manier van denken, wat betreft cijfers.

Maar ik spreek tienen aan, ik heb ook tienen gedate enzo, maar mijn huidige vriendin zou ik eerder een 8 ofzo geven. Ze is wel mooi en ik vind haar ook bijzonder mooi, maar objectief gezien is ze niet het aller-lekkerste meisje die ik heb gezien. Maak ook niet uit, haar persoonlijkheid is wel een 10.

En ik zou ook verliefd op een zes kunnen worden als ze de persoonlijkheid heeft van een 10.
pi_94694902
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
Mwah. Een 9 of 10 is sowieso uitermate subjectief natuurlijk. Genoeg vrouwen die dat cijfer krijgen, en ik snap ook wel waarom, maar toch val ik er niet op...
  zondag 27 maart 2011 @ 23:14:06 #266
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695049
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah. Een 9 of 10 is sowieso uitermate subjectief natuurlijk. Genoeg vrouwen die dat cijfer krijgen, en ik snap ook wel waarom, maar toch val ik er niet op...
Wanneer je net uit de middelbare school komt of zoiets, wilt iedereen een tien hebben om te kunnen pronken tegenover hun vrienden en familie. Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je begint te snappen dat er meer belangrijke dingen zijn.

Stel je hebt een hele mooie meisje (een 10) maar je voelt die klik niet echt bij haar. Na een maand of twee denken alleen je vrienden dat ze een 10 is, terwijl jij toch naar iets anders zoekt.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:14:34 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695072
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik heb het meisje van mijn dromen vorige week aangesproken maar ja dat was alleen maar niets zeggend geleuter.
C'est la vie
pi_94695088
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens snel gaan beginnen met aanspreken, want je wilt niet als mij eindigen geloof me.
pi_94695107
Gek genoeg vind ik niet veel vrouwen snel een 10. Er is altijd wel iets fout in mijn ogen.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:15:22 #270
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94695109
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik heb het meisje van mijn dromen vorige week aangesproken maar ja dat was alleen maar niets zeggend geleuter.
Nietszeggend geleuter is prima.
The view from nowhere.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:16:18 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695150
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Door blijven spreken. Ook andere vrouwen. VOORAL andere vrouwen.
pi_94695175
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer je net uit de middelbare school komt of zoiets, wilt iedereen een tien hebben om te kunnen pronken tegenover hun vrienden en familie. Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je begint te snappen dat er meer belangrijke dingen zijn.

Stel je hebt een hele mooie meisje (een 10) maar je voelt die klik niet echt bij haar. Na een maand of twee denken alleen je vrienden dat ze een 10 is, terwijl jij toch naar iets anders zoekt.
Hmm, dat bedoel ik juist? Wat jij een tien vindt kan ik maar een acht vinden. Bijvoorbeeld?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:16:51 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94695180
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Natuurlijk is het ook persoonlijk. Een 10 die me niet boeit spreek ik ook gemakkelijk aan.
The view from nowhere.
pi_94695185
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar wereld is niet zo simpel, denk ik dan. Iedereen heeft een andere manier van denken, wat betreft cijfers.

Maar ik spreek tienen aan, ik heb ook tienen gedate enzo, maar mijn huidige vriendin zou ik eerder een 8 ofzo geven. Ze is wel mooi en ik vind haar ook bijzonder mooi, maar objectief gezien is ze niet het aller-lekkerste meisje die ik heb gezien. Maak ook niet uit, haar persoonlijkheid is wel een 10.

En ik zou ook verliefd op een zes kunnen worden als ze de persoonlijkheid heeft van een 10.
Ik ben jaloers op je.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:17:41 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695223
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor mij is er ook echt een duidelijk verschil tussen lekker en mooi. Een lekker meisje wil ik seks mee maar. Dat gevoel heb ik eigenlijk niet bij mooie meisjes.
C'est la vie
pi_94695228
quote:
Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren
Dat is dan jouw interpretatie. Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik alles behalve arrogant ben.
pi_94695261
Ik ben nu al nerveus voor morgen. :')

MOET kennis maken met het mysterieuze meisje van m'n werk. ~O>
  zondag 27 maart 2011 @ 23:18:38 #278
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695264
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Gek genoeg vind ik niet veel vrouwen snel een 10. Er is altijd wel iets fout in mijn ogen.
Ik ben daar weer heel makkelijk in, wat betreft uiterlijk dan. Slank, grote tieten, grote strakke billen en lange benen, mooi lang haar, mooi symmetrisch gezicht die lief maar ook ondeugend eruit ziet en rechte tanden.
pi_94695281
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is dan jouw interpretatie. Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik alles behalve arrogant ben.
Daten? :D
pi_94695302
Wat is het verschil tussen lekker en mooi dan?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:20:23 #281
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695338
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Lekker wil je neuken, mooi wil je liefde bedrijven.
pi_94695341
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Lekker word je geil van en mooi is niet noodzakelijk seksueel geladen.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:20:34 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695343
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens snel gaan beginnen met aanspreken, want je wilt niet als mij eindigen geloof me.
Ik zie dat niet gebeuren met mijn positievere kijk op het leven geloof ik wel dat de dingen op zijn plaats gaan vallen.
C'est la vie
pi_94695345
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben daar weer heel makkelijk in, wat betreft uiterlijk dan. Slank, grote tieten, grote strakke billen en lange benen, mooi lang haar, mooi symmetrisch gezicht die lief maar ook ondeugend eruit ziet en rechte tanden.
Hahah rechte tanden. Maar je valt dus niet op kleine vrouwen? Ik vind lange benen soms mooi, ligt eraan, ik vind dunne benen nooit zo mooi.
pi_94695363
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap die grote tieten obsessie niet zo?
pi_94695390
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik snap die grote tieten obsessie niet zo?
Vind jij kleine tieten mooier dan?
pi_94695396
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie dat niet gebeuren met mijn positievere kijk op het leven geloof ik wel dat de dingen op zijn plaats gaan vallen.
Op jouw leeftijd was ik ook nog positief. Ik bedoel alleen dat je nu zoveel mogelijk dames moet gaan aanspreken om ervaring op te doen.

Ik werd pas negatief toen ik in de gaten kreeg dat dames 0,0 geïnteresseerd waren in mij tijdens uitgaan en altijd alle aandacht naar mijn vrienden ging.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:21:50 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94695403
quote:

[..]

Leuk, een vrouw erbij. Depri past goed in de groep. Kom en vertel ons over je ervaringen, hoe je versiert zou willen worden en of je zelf wel eens geprobeerd hebt iemand te versieren.
The view from nowhere.
pi_94695410
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sommige zeer zeker. Lelijke grote kan ook.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:23:09 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695452
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Lekker word je geil van en mooi is niet noodzakelijk seksueel geladen.
Ah ik ben niet de enige die er zo over denkt.
C'est la vie
  zondag 27 maart 2011 @ 23:23:24 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695460
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben jaloers op je.
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahah rechte tanden. Maar je valt dus niet op kleine vrouwen? Ik vind lange benen soms mooi, ligt eraan, ik vind dunne benen nooit zo mooi.
Kleine vrouwen kunnen ook lange benen hebben. Maar ook al heeft een vrouw geen lange benen (mijn vriendin bijvoorbeeld heeft geen lange benen) kan ik toch op haar vallen als ze andere kwaliteiten heeft dat ik wel leuk vind.

Maar zoiets zou mijn droom vrouw zijn:

pi_94695494
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kijk meer naar het totaalplaatje. Het hebben van "grote tieten" is dus geen vereiste of zo.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:24:19 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695507
Terwijl mijn huidige vriendin nu gewoon blond is.
pi_94695515
Hmm. Ik heb toch liever mooie grote tieten dan mooie kleine tieten.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

[..]

Kleine vrouwen kunnen ook lange benen hebben. Maar ook al heeft een vrouw geen lange benen (mijn vriendin bijvoorbeeld heeft geen lange benen) kan ik toch op haar vallen als ze andere kwaliteiten heeft dat ik wel leuk vind.

Maar zoiets zou mijn droom vrouw zijn:

[ afbeelding ]
Ja ze is schattig/mooi maar het is niet dat ik op haar val of zo.

edit; niet me type zeg maar :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:25:04 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695541
quote:
9s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik kijk meer naar het totaalplaatje. Het hebben van "grote tieten" is dus geen vereiste of zo.
Ja, maar wat beschreef was ook het totaal plaatje. Dan noem ik het een tien. Als een meisje bijvoorbeeld verder heel mooi is, maar kleine tieten heeft, dan geef ik haar een negen.
pi_94695580
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar wat beschreef was ook het totaal plaatje. Dan noem ik het een tien. Als een meisje bijvoorbeeld verder heel mooi is, maar kleine tieten heeft, dan geef ik haar een negen.
_O-
pi_94695585
quote:
Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:26:48 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695600
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Ik heb toch liever mooie grote tieten dan mooie kleine tieten.

[..]

Ja ze is schattig/mooi maar het is niet dat ik op haar val of zo.

edit; niet me type zeg maar :P
Iedereen een andere smaak. Maar objectief gezien, is ze een tien, vind ik.

Bijvoorbeeld Megan Fox is wel jouw type, herinner ik me. Ik vind Megan Fox niet bijzonder speciaal ofzo. Maar objectief gezien is ze een tien, vind ik.
pi_94695612
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
Dat vind ik ook voldoende :P Maar te klein vind ik niks.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:27:32 #300
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94695637
quote:

[..]

Ik heb een voorkeur voor kleiner. De grote vind ik onhandig en lomp.
The view from nowhere.
pi_94695643
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat vind ik ook voldoende :P Maar te klein vind ik niks.
Maar cup B/C is niet bepaald "grote tieten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')