abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 16:49:36 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677294
Ja, Halcon, ik irriteer me snel aan betweterige mensen. Dus kort lontje.

Maar het is geen realiteit, want je kan de toekomst niet zien. ;-)

Als er nog niks concreets is, betekent het niet dat het niet kan komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94677329
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard ben je 26 of 27
Sinds kort 27, ik vergeet het af en toe :P
pi_94677417
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, Halcon, ik irriteer me snel aan betweterige mensen. Dus kort lontje.

Maar het is geen realiteit, want je kan de toekomst niet zien. ;-)

Als er nog niks concreets is, betekent het niet dat het niet kan komen.
Heeft niets met betweterigheid te maken.

Het is realiteit dat er nog niets concreet is en dat er nog altijd net zoveel is afgesproken als pakweg 15 topics geleden.

Als er nog niets concreet is, betekent het inderdaad niet dat het niet kan komen, maar de kans dat het komt wordt wel kleiner natuurlijk.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:56:15 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677531
Iemand moet gewoon de leiding nemen en het organiseren. Niemand heeft dat nog gedaan, daarom komt er niks van.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94677533
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft niets met betweterigheid te maken.

Het is realiteit dat er nog niets concreet is en dat er nog altijd net zoveel is afgesproken als pakweg 15 topics geleden.

Als er nog niets concreet is, betekent het inderdaad niet dat het niet kan komen, maar de kans dat het komt wordt wel kleiner natuurlijk.
Er is een keer over een meet gesproken.
pi_94677577
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Er is een keer over een meet gesproken.
Wel vaker.
pi_94677737
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand moet gewoon de leiding nemen en het organiseren. Niemand heeft dat nog gedaan, daarom komt er niks van.
Ik ben meer het type voor een bos of strandwandeling overdag (zondag). Lekker rustig en alle ruimte om te praten.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:09:08 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677978
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:01 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik ben meer het type voor een bos of strandwandeling overdag (zondag). Lekker rustig en alle ruimte om te praten.
Ja precies, lijkt me ook een plan. Ik wil wel een keer proberen om het te organiseren, maar dan over een maand. Maar als jij of iemand anders het wil organiseren is ook perfect.
pi_94678914
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja precies, lijkt me ook een plan. Ik wil wel een keer proberen om het te organiseren, maar dan over een maand. Maar als jij of iemand anders het wil organiseren is ook perfect.
Ik haat organiseren. Een datum/tijd en locatie afspreken vind ik voldoende. Locatie moet goed bereikbaar zijn (ook met OV). Het is beter ruim van te voren afspreken ivm met agenda's.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:37:45 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679038
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik haat organiseren. Een datum/tijd en locatie afspreken vind ik voldoende. Locatie moet goed bereikbaar zijn (ook met OV). Het is beter ruim van te voren afspreken ivm met agenda's.
Ik heb officieel tentamens deze week dus daarom ga ik er eigenlijk nu niet aan beginnen. Maar volgende week ofzo PM ik iedereen die regelmatig aan dit topic meedoet en zet ik ook een bericht in dit topic. Kijk ik wie allemaal kan komen, hoe laat en wanneer, ik geef ze mijn telefoon nummer en facebook of MSN, en ik kijk waar we kunnen gaan. Utrecht lijkt me het beste idee dan. Of Amsterdam.
pi_94679182
quote:
Kom jij dan ook op de meet?
Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Ik denk dat andere users van betere hulp zijn.
pi_94679204
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Ik denk dat andere users van betere hulp zijn.
Publiekstrekker haakt af.
pi_94679311
Mss ook maar beter als er niemand van het andere geslacht aanwezig is, dat legt alleen maar extra druk op de jongens. :*

Niet arrogant bedoeld.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:47:33 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679337
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Mss ook maar beter als er niemand van het andere geslacht aanwezig is, dat legt alleen maar extra druk op de jongens. :*

Niet arrogant bedoeld.
Lanterfanteraar.
pi_94679380
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Juist niet. Het is geen date.
pi_94679387
Ah ja, dat is waar. Maar ik denk dat door haar vreemde posts toch niemand haar wil proberen te versieren. Behalve MLiG, maar die komt toch niet.
pi_94679449
Laat er eerst maar concrete plannen komen, want zo lang die er niet zijn overweeg ik überhaupt niet te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94679462
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah ja, dat is waar. Maar ik denk dat door haar vreemde posts toch niemand haar wil proberen te versieren. Behalve MLiG, maar die komt toch niet.
Als mensen op de meet gaan proberen elkaar te versieren wordt het niet leuk. En niet zo negatief doen over Lanterfanteraar.
pi_94679503
quote:
Als mensen op de meet gaan proberen elkaar te versieren wordt het niet leuk.
Ja precies, maar onbewust doe je dat toch als er vrouwen zijn en je bent wanhopig denk ik.
pi_94679565
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies, maar onbewust doe je dat toch als er vrouwen zijn en je bent wanhopig denk ik.
Ik zoek helemaal geen relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer2 op 27-03-2011 18:03:35 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 17:54:19 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679566
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
N'ja, een paar jaar terug had ik een meisje zoals lanterfanteraar heel interessant gevonden als relatie materiaal.

Maar zoiezo, 1 van de basisregels is dat niemand elkaar mag proberen te versieren.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:59:40 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94679744
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

N'ja, een paar jaar terug had ik een meisje zoals lanterfanteraar heel interessant gevonden als relatie materiaal.

Maar zoiezo, 1 van de basisregels is dat niemand elkaar mag proberen te versieren.
ja dat van te voren stellen haalt alle spanning weg.

zowiezo denk ik neit dat er versierpogingen tussen elkaar zullen zijn. alleen misschien 'spanning' die de kerels dan onzeker maakt, en zenuwachtig.

als gewoon van te voren duidelijk is dat "een meisje is en blijft gekomen te zijn om eventjes met elkaar om te gaan" oid en verder niets, dan is al die druk weg. dat is dan toch duidelijk nu?

ps. ik weet niet of ik kom. maar ik zou wel graag uitgenodigt willen worden (mocht er iets zijn)
pi_94679777
Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren :')
pi_94679835
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat van te voren stellen haalt alle spanning weg.

zowiezo denk ik neit dat er versierpogingen tussen elkaar zullen zijn. alleen misschien 'spanning' die de kerels dan onzeker maakt, en zenuwachtig.

als gewoon van te voren duidelijk is dat "een meisje is en blijft gekomen te zijn om eventjes met elkaar om te gaan" oid en verder niets, dan is al die druk weg. dat is dan toch duidelijk nu?

ps. ik weet niet of ik kom. maar ik zou wel graag uitgenodigt willen worden (mocht er iets zijn)
Die spanning moet er ook uit. Het zou vriendschappelijk karakter moeten hebben.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:02:52 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94679854
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren :')
ja dat is de visie die vrouwen direct van wanhopige mannen krijgen.

daarom lukt het als zenuwachtig rond meisjes en wanhopig overkomend persoon nieteens om "hoi" te zeggen en "hoi" terug te krijgen. eigenlijk helemaal niets. meteen shields en bitchblocks dan
en dan blijf je altijd in dat schuitje(als het tegenzit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')