abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94676546
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik werk als backoffice aanstuurder en projectmedewerker op een middelgroot en erg ambitieus kantoor. Dit slechts 2 of 3 dagen in de week.
Dat is toch een basis. Ik begrijp niet dat je met al die vrije tijd niets zinnigs doet. Daarbij denk ik aan georganiseerde activiteiten waar je aan kunt deelnemen.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:24:58 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676589
Kijk gasten, hou ff de pessimisme en negativiteit voor jullie zelf. Als jullie denken dat er geen meet gaat komen, ga dan in een andere topic.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94676643
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
Iedereen hier kent toch al je problemen al. Daar hoef je niet meer omheen te draaien. Het is vast leuker dan eenzaam in de kroeg dronken worden.
pi_94676655
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk gasten, hou ff de pessimisme en negativiteit voor jullie zelf. Als jullie denken dat er geen meet gaat komen, ga dan in een andere topic.
Tja, die 'discussie' loopt al een topic of tien en het enige wat je ziet zijn allerlei redenen om niet te komen. Dan komt er dus gewoon geen meet. Is niet het einde van de wereld, maar de discussie erover kan wel stoppen.
pi_94676713
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Iedereen hier kent toch al je problemen al. Daar hoef je niet omheen te draaien. Het is vast leuker dan eenzaam in de kroeg dronken worden.
Ja maar ik haat mezelf zo erg. Het wordt toch niks daar. En ik weet dat ik negatieve aandacht ga krijgen en dat heb ik al genoeg in mijn leven gehad, bovendien wilt niemand vrienden met mij zijn. Zo is het altijd gegaan.

Maar ik hoop dat de meet doorgaat en dat anderen er wat aan hebben.
pi_94676734
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, die 'discussie' loopt al een topic of tien en het enige wat je ziet zijn allerlei redenen om niet te komen. Dan komt er dus gewoon geen meet. Is niet het einde van de wereld, maar de discussie erover kan wel stoppen.
Nee hoor. Een meet is gewoon een volgende stap. Je wordt nieuwsgierig naar de mensen met wie je dagenlang zit te posten.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:30:49 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676760
Er is zover ik heb gezien, geen serieuze poging tot meeten geweest. Niemand heeft echt moeite gedaan om het te organiseren en leiding genomen. Maar het weer wordt steeds beter dus ik denk dat mensen meer open ervoor zal staan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94676781
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Nee hoor. Een meet is gewoon een volgende stap. Je wordt nieuwsgierig naar de mensen met wie je dagenlang zit te posten.
Yep, maar als er vrijwel niemand komt, dan komt er ook geen meet natuurlijk.
pi_94676789
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Inderdaad en dat heb ik dus ook altijd met de dames met wie ik maanden lang telefoneer. Dan worden ze nieuwsgierig en dan denk ik bij mezelf "ja maar ik ben toch heel lelijk dus je hoeft niet nieuwsgierig te zijn " en dan praat ik er altijd een beetje omheen en stel ik het uit.
pi_94676802
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar ik haat mezelf zo erg. Het wordt toch niks daar. En ik weet dat ik negatieve aandacht ga krijgen en dat heb ik al genoeg in mijn leven gehad, bovendien wilt niemand vrienden met mij zijn. Zo is het altijd gegaan.

Maar ik hoop dat de meet doorgaat en dat anderen er wat aan hebben.
Dat je jezelf haat betekent niet dat anderen je haten. Je moet ook niet naar de meet gaan met het doel vrienden te worden. Je gaat omdat de meet zelf leuk kan zijn. De rest moet nog maar blijken.
pi_94676820
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat je jezelf haat betekent niet dat anderen je haten. Je moet ook niet naar de meet gaan met het doel vrienden te worden. Je gaat omdat de meet zelf leuk kan zijn. De rest moet nog maar blijken.
Ik haat mezelf doordat anderen me jarenlang haatten.
pi_94676831
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Morgen half 6 op station utrecht ;)

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

mwja inderdaad, is toch een facking grote stap ineens.. heb ut nooit zo op vreemde.... maar zou er toch wel overna denken om te gaan, puur omdat het toch misschien een hulpzame stap is die mij en ook jullie misschien een goede zet in de rug kan geven... Magoed, het is idd moeilijk.
pi_94676880
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik haat mezelf doordat anderen me jarenlang haatten.
Sommige anderen. Niet iedereen is ongevoelig voor andermans problemen. Jij heb de laatste tijd je best gedaan in van die typische kritische afzeik omgevingen, waar mensen zich opstellen als keuringsdienst van waren.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:35:32 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676890
Halcon, omdat jij niet komt betekent niet dat vrijwel niemand zal komen.
pi_94676993
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Halcon, omdat jij niet komt betekent niet dat vrijwel niemand zal komen.
Ik heb het niet over mezelf. Beter lezen.
pi_94677031
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Sommige anderen. Niet iedereen is ongevoelig voor andermans problemen. Jij heb de laatste tijd je best gedaan in van die typische kritische afzeik omgevingen, waar mensen zich opstellen als keuringsdienst van waren.
Ja daar heb je wel gelijk in.

Ik begin te evolueren in een soort Papillon. Een eenzaam keihard leven zonder vrouwen en liefde.
Zolang ik lichamelijk gezond blijf zal ik door blijven overleven.

Films als Papillon helpen me om te overleven.
pi_94677032
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Herkenbaar.. maja, je moet maar zo denken.. je hebt genoeg matties in Breda.. wrom zijn die wel vrienden met je ?? (iig meer vrienden dan mij!)
  zondag 27 maart 2011 @ 16:42:41 #93
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94677104
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Herkenbaar.. maja, je moet maar zo denken.. je hebt genoeg matties in Breda.. wrom zijn die wel vrienden met je ?? (iig meer vrienden dan mij!)
Jouw naam in combinatie met jouw typstijl roept heel foute beelden bij mij op.
pi_94677107
quote:

[..]

Nu niet meer. De vriendengroep is sinds gisteren volledig uit elkaar gevallen. En ik ben blij toe, ik heb liever geen vrienden dan mensen die geen respect voor elkaar hebben en enkel aan zichzelf denken. En elkaar zwart maken achter elkaars rug om en ordinaire scheldpartijen.

Ik zoek liever normale vrienden, maar dat kan alleen als ik eigenwaarde heb.

En het is zo lachwekkend dat de grootste klootzak uit mijn vriendengroep elke meid kan krijgen die hij wilt en ze enkel pijn doet en kwetst. En dat ik die alles over zou hebben voor iemand nooit iemand kan krijgen alleen maar omdat ik niet zo mooi ben.
pi_94677113
quote:

[..]

Als je je vrienden matties gaat noemen, begrijp ik wel dat je niet zoveel vrienden hebt.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:43:45 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94677133
Ik weet dat je het niet over jezelf hebt, Halcon.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is hou je bek met al dat negativiteit. Jouw opmerking van "er komt geen meet" werkt averrecht met betrekking tot het zorgen van een meet.
pi_94677184
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet dat je het niet over jezelf hebt, Halcon.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is hou je bek met al dat negativiteit. Jouw opmerking van "er komt geen meet" werkt averrecht met betrekking tot het zorgen van een meet.
Kort lontje? :')

Als er echt interesse zou zijn, dan zou er al wel iets concreets zijn of in elk geval iets concreters. Dat is er niet. Is geen negativiteit, is realiteit.
pi_94677211
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in.

Ik begin te evolueren in een soort Papillon. Een eenzaam keihard leven zonder vrouwen en liefde.
Zolang ik lichamelijk gezond blijf zal ik door blijven overleven.

Films als Papillon helpen me om te overleven.
Maar jouw liefde voor de wereld lijkt zich ook te beperken tot vrouwen. Je kunt overal liefdevol mee omgaan.
pi_94677214
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jouw naam in combinatie met jouw typstijl roept heel foute beelden bij mij op.
Hu ? wat dan ? Vertel :)

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je je vrienden matties gaat noemen, begrijp ik wel dat je niet zoveel vrienden hebt.
Haha, ik weet ook niet waarom ik dat zo typte. Gebruik normaal nooit zulke taal en vooral niet in RL.

Magoed, wat een negativiteit weer opeens.. Daar gaat m'n zin in een meet weer, als ik al op een forum foute beelden oproep bij mensen...
pi_94677260
Richard ben je 26 of 27
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')