abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94675735
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
8-)
pi_94675756
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Iemand hier heeft een goed idee
Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.
pi_94675817
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.
Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.

Maar voor de mensen die nog niet kansloos zijn zou dit wel eens een leuke oplossing kunnen zijn.
pi_94675852
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.

Maar voor de mensen die nog niet kansloos zijn zou dit wel eens een leuke oplossing kunnen zijn.
Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.
pi_94675870
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.
Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.
Ik heb het hier over mensen die al volledig afgeschreven zijn en waarvoor er geen hoop meer is.
Maar mensen als Lantefanteraar kunnen er helemaal van opknappen en meer plezier in het leven krijgen want voor haar is het nog niet te laat en ze is nog erg jong.

Als je jarenlang zo leeft als Schenk, MLiG, ik dan kunnen meetings je niet meer positief beïnvloeden. Ik vermoed dat dat alleen gaat tot je 25ste ongeveer.

Het negatieve zelfbeeld zit zo diep dat je gedachten niet meer kunnen veranderen over jezelf.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:04:48 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675992
Boeit niet, als iemand niet wil verschijnen mag hij sterven op zijn kamer. De mensen die wel willen komen moeten gewoon komen. Maar ik alsnog een tijdje wachten tot eind april ofzo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94676040
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Boeit niet, als iemand niet wil verschijnen mag hij sterven op zijn kamer. De mensen die wel willen komen moeten gewoon komen. Maar ik alsnog een tijdje wachten tot eind april ofzo.
Inderdaad voor sommige lichte probleem gevallen kan dit een goede ervaring worden en positief werken op je zelfontwikkeling, wie weet houd je er wel goede vriendschappen aan over.

Het is trouwens niet een kwestie van niet willen maar niet kunnen.
pi_94676104
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.
Ik heb het hier over mensen die al volledig afgeschreven zijn en waarvoor er geen hoop meer is.
Maar mensen als Lantefanteraar kunnen er helemaal van opknappen en meer plezier in het leven krijgen want voor haar is het nog niet te laat en ze is nog erg jong.
Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:10:04 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676134
Als je toch niks beters te doen hebt, Richard, kan je net zo goed een keer naar de meet komen.

Maar hoef niet, voor diegene die wel wil komen, kunnen die komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94676162
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
pi_94676173
Ik kom wel ~O> Kan ik jullie allemaal verbazen! >:) :')
pi_94676180
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
Kom jij dan ook op de meet?
  zondag 27 maart 2011 @ 16:11:57 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676188
Het is ook bullshit dat je op je 27ste of later niet over je issues kan komen. Genoeg die dat wel lukken (met hulp buiten de deur).
pi_94676218
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.
Ik werk als backoffice aanstuurder en projectmedewerker op een middelgroot en erg ambitieus kantoor. Dit slechts 2 of 3 dagen in de week.

Hiervoor werkte ik 3 jaar , 50 - 60 uur gewerkt op datzelfde kantoor. In het weekend sliep ik uit en alles wat ik deed was werken - overwerken - slapen, repeat.

ook daar ben ik eenzaam. Vooral de vrouwelijke collega's willen niks van me weten en ik krijg dan ook als enige een hand als ik jarig ben en geen 3 zoenen zoals bij al mijn andere mannelijke collega's. En dat doet pijn, want het bevestigd maar weer eens dat je een kansloos persoon bent.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:13:16 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94676224
Meet is nog niet gekomen, want niemand nam de leiding om het te organiseren.
pi_94676248
quote:
Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.
pi_94676336
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.
Hou nou een keer op sjonge jonge ga dit lekker prive vertellen, zo gaat het toch allang niet meer over versieren op latere leeftijd, dit gaat over jou probleem :{

Alvast bedankt.

OT: Ik kom dus sowieso naar de meet (als die ooit komt). Ik ben vannacht uitgeweest, was gezellig. Ook genoeg leuke meiden aanwezig... :9
pi_94676384
quote:
Het gaat er ook niet van komen, denk ik.
pi_94676406
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:

OT: Ik kom dus sowieso naar de meet (als die ooit komt). Ik ben vannacht uitgeweest, was gezellig. Ook genoeg leuke meiden aanwezig... :9
En? Nog iets voor elkaar gekregen? :)
pi_94676410
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:

Het negatieve zelfbeeld zit zo diep dat je gedachten niet meer kunnen veranderen over jezelf.
Onzin, in een welwillende sociale omgeving bloeit iedereen op. Je hebt ook veel therapie groepen, waarvoor je moet betalen om mee te doen, en waar werken mensen aan hun issues. Die vinden plaats buiten het officiele medische gebeuren. Als je daar verteld dat je nerveus wordt van vrouwen, gaan de vrouwen in de groep gewoon met je oefenen enzo. Ook de boedhistische beweging is een cultuurtje dat heel vriendelijk naar mensen kijkt.
pi_94676412
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet van komen, denk ik.
Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beter :)
pi_94676440
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beter :)
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
pi_94676491
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
pi_94676495
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

En? Nog iets voor elkaar gekregen? :)
Hahaha nee niet echt, wel gepraat met vrouwen maar verder niks.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

:r
pi_94676524
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.

Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
Praat ten eerste voor jezelf. En als een meet niet helpt, helpt internet al helemaal niet dus wat doe je dan nog :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')