quote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iemand hier heeft een goed idee
Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we daar al een topic of 15 over bezig. Ik zie het niet gebeuren.
Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Tenminste de grootste probleem gevallen gaan niet verschijnen ook al zouden ze het graag willen.
Maar voor de mensen die nog niet kansloos zijn zou dit wel eens een leuke oplossing kunnen zijn.
Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Juist de kanslozen moeten elkaar opzoeken en samenwerken.
Inderdaad voor sommige lichte probleem gevallen kan dit een goede ervaring worden en positief werken op je zelfontwikkeling, wie weet houd je er wel goede vriendschappen aan over.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Boeit niet, als iemand niet wil verschijnen mag hij sterven op zijn kamer. De mensen die wel willen komen moeten gewoon komen. Maar ik alsnog een tijdje wachten tot eind april ofzo.
Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar dat werkt in de praktijk nooit. Mentaal kunnen we het niet opbrengen.
Ik heb het hier over mensen die al volledig afgeschreven zijn en waarvoor er geen hoop meer is.
Maar mensen als Lantefanteraar kunnen er helemaal van opknappen en meer plezier in het leven krijgen want voor haar is het nog niet te laat en ze is nog erg jong.
Kom jij dan ook op de meet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
Ik werk als backoffice aanstuurder en projectmedewerker op een middelgroot en erg ambitieus kantoor. Dit slechts 2 of 3 dagen in de week.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Op je 27e ben je nog vrij jong hoor. Wat voor werk doe je richard.
Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat alle theorie al is besproken en er nog niets verbetert, is een meet nog het enige wat kan werken, hulp in de praktijk. Maar daar waren al bijna concrete plannen voor en nog is het er niet van gekomen.
Hou nou een keer op sjonge jonge ga dit lekker prive vertellen, zo gaat het toch allang niet meer over versieren op latere leeftijd, dit gaat over jou probleemquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik schaam me te erg voor mezelf om te komen. Helemaal vanwege hoe ik eruit zie.
Het gaat er ook niet van komen, denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
En? Nog iets voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
OT: Ik kom dus sowieso naar de meet (als die ooit komt). Ik ben vannacht uitgeweest, was gezellig. Ook genoeg leuke meiden aanwezig...
Onzin, in een welwillende sociale omgeving bloeit iedereen op. Je hebt ook veel therapie groepen, waarvoor je moet betalen om mee te doen, en waar werken mensen aan hun issues. Die vinden plaats buiten het officiele medische gebeuren. Als je daar verteld dat je nerveus wordt van vrouwen, gaan de vrouwen in de groep gewoon met je oefenen enzo. Ook de boedhistische beweging is een cultuurtje dat heel vriendelijk naar mensen kijkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef richard_prf het volgende:
Het negatieve zelfbeeld zit zo diep dat je gedachten niet meer kunnen veranderen over jezelf.
Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beterquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet van komen, denk ik.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom niet. Als ze zielig kunnen doen via internet en hulp willen kunnen ze dat beter in het echt vragen, toch? Werkt sowieso beter
Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
Hahaha nee niet echt, wel gepraat met vrouwen maar verder niks.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze liever op internet blijven zeuren dan dat ze er echt iets aan gaan doen.
Praat ten eerste voor jezelf. En als een meet niet helpt, helpt internet al helemaal niet dus wat doe je dan nogquote:Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is gewoon een heel diep probleem. Zomaar naar een meeting komen is ondenkbaar voor mensen als MliG , ik of schenkstroop.
Maar zoals ik al zei, voor de mensen met lichte problemen kan dit een positieve ervaring worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |