abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94672727
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
Je ouders zijn ook jong geweest. Ze kennen al deze gevoelens toch ook. Je moeder snapt vrouwen waarschijnlijk beter dan jij. En je vader snapt mannen beter dan jij. Beide hebben meer overzicht en levenservaring. Je zou op een leuke manier over deze zaken kunnen praten (het woord probleem is pas van toepassing als je ontspoort). Enkele jonge mannen hier zitten in de knoop en ontsporen. Wat steun/hulp lijkt mij dan wel op zijn plaats. Als je ouders het niet kunnen, moet je het buiten de deur zoeken.
pi_94672738
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
En je moeder? Heb je ook broers en zussen?
pi_94672969
quote:
Waarom ga je in godsnaam alleen naar zo'n toko om daar een beetje als zelfpijniging te gaan zitten miepen over dat je daar alleen zit met een lege stoel naast je?

Kan je nog beter thuisblijven. Nu raak je alleen maar bekend als die ene contactgestoorde jongalcoholist. Dat doet meer afbreuk aan je kansen dan je uiterlijk.
Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
pi_94673519
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
pi_94673551
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
pi_94674492
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

waarom zouden ze je uitschelden? ik denk dat ze vroegen waarom je in je eentje zat ofzo.
Finally, someone let me out of my cage
pi_94674620
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
pi_94674623
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
Het ergste is dat medicijnen bij mij niet helpen. Ik krijg het toch niet uit mijn hoofd.
pi_94674644
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
pi_94674663
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
En dit wel? Heb je zo meer lol?
pi_94674715
quote:
Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
pi_94674987
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
pi_94675014
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
Drinken en naar de kroeg gaan, was dus een fout.
pi_94675025
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dit wel? Heb je zo meer lol?
Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek. Natuurlijk is het wel wat gezelliger. Maar Breda zet ik sowieso uit mijn hoofd. Het is een groot drama. Gisteren heeft ook nog eens de vriendin van mijn vriend het uitgemaakt en ze zijn allemaal hevig overspannen daar.
pi_94675075
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek.
Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
pi_94675122
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
Nee niet leuker :P Maar voor mij maakt het weinig verschil. Ik wil met meiden in contact komen daar ga ik voor uit. 12 jaar lang lullen met jongens vind ik wel mooi geweest.
Ik had een vriendengroep gezocht (omdat dit heel makkelijk is) om uit te gaan. Maar zoals ik al had verwacht maakt het geen verschil voor mij als ik alleen uit ga of met een groep vrienden.

En zo verdwijnt ook mijn eetlust weer enzo -.-
pi_94675193
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
pi_94675244
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
Dat klopt ik heb nooit normale vrienden gehad. Ik leid gewoon een eenzaam kut leven. En daar gaat geen verandering in komen.

En zo vraagt mijn vriend nu per SMS: " kan je me alsjeblieft ophalen met me spullen. Ik wil hier weg man. " Dit is vriendin nummer 8 in anderhalf jaar tijd waarbij het verkeerd gaat (want hij heeft een kut persoonlijkheid) en ik help hem altijd omdat ik geen eigenwaarde heb en nee durf te zeggen. Dit alles omdat ik geen vriendin kan krijgen en dat weet hij ook en daar speelt hij mooi op in.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:42:53 #44
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94675309
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
  zondag 27 maart 2011 @ 15:48:42 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675464
Je kan beide doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 maart 2011 @ 15:50:15 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675526
quote:
Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Ummm... Rotterdam?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94675593
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Overal, al is de kans klein. Het is wederom een erg directe benadering. Vakantiewerk zoeken (in de bediening van een terras bijvoorbeeld) lijkt me kansrijker (collega's en klanten; jongens en meisjes).

Na een vakantie in Polen hadden we geld over dat je niet kon wisselen (voor toetreding eu). We probeerde dat geld weg te geven op het treinstation. Niemand wilde het aannemen. Men vertrouwde het niet. Als je de sociale conventies niet volgt, worden mensen wantrouwig. Als je eenstriptease doet op de lijnbaan, kom je ook alleen in contact met de politie.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:55:23 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675686
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
pi_94675701
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Iemand hier heeft een goed idee
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94675714
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Idd, dit medium biedt ook mogelijkheden om een vriendschap te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')