abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 18:05:51 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94679961
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat is de visie die vrouwen direct van wanhopige mannen krijgen.

daarom lukt het als zenuwachtig rond meisjes en wanhopig overkomend persoon nieteens om "hoi" te zeggen en "hoi" terug te krijgen. eigenlijk helemaal niets. meteen shields en bitchblocks dan
en dan blijf je altijd in dat schuitje(als het tegenzit)
Daarom vind ik die PUA ding wel handig. Niet vanwege de truucjes, maar de dingen die ze aan andere jongens kan leren. De mentaliteit en filosofie enzo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94680049
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah ja, dat is waar. Maar ik denk dat door haar vreemde posts toch niemand haar wil proberen te versieren. Behalve MLiG, maar die komt toch niet.
Dat weet je nooit. Misschien komt ze in het echt wel heel anders over.
pi_94680091
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

N'ja, een paar jaar terug had ik een meisje zoals lanterfanteraar heel interessant gevonden als relatie materiaal.

Maar zoiezo, 1 van de basisregels is dat niemand elkaar mag proberen te versieren.
Ik denk juist dat je niet teveel regels moet verzinnen, maar gewoon een gezellig samenzijn moet hebben. Allerlei poespas vooraf zorgt alleen maar voor druk e.d.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:13:19 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680179
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je niet teveel regels moet verzinnen, maar gewoon een gezellig samenzijn moet hebben. Allerlei poespas vooraf zorgt alleen maar voor druk e.d.
Maar een paar regels zullen er wel nodig zijn, denk ik, of tenminste wat richtlijnen. Zoals niet de meisjes proberen te versieren, respect hebben voor de ander en wie hij is, niet expes gaan afkraken en beledigen, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94680218
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar een paar regels zullen er wel nodig zijn, denk ik, of tenminste wat richtlijnen. Zoals niet de meisjes proberen te versieren, respect hebben voor de ander en wie hij is, niet expes gaan afkraken en beledigen, enz.
Tja, persoonlijk vind ik dat alledaagse dingen. Als ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje ga ik ook niet al het vrouwvolk proberen te versieren, mensen afkraken en mensen afzeiken.

Los daarvan: als het toevallig mocht klikken tussen twee mensen, cest la vie.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:15:18 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680232
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, persoonlijk vind ik dat alledaagse dingen. Als ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje ga ik ook niet al het vrouwvolk proberen te versieren, mensen afkraken en mensen afzeiken.
Heb je toevallig gemerkt dat niet iedereen hier even sociaal vaardig is?
pi_94680266
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je toevallig gemerkt dat niet iedereen hier even sociaal vaardig is?
Sociaal niet zo vaardig zijn wil niet zeggen dat men iedereen constant af loopt te kraken of loopt te beledigen.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:16:59 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680301
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sociaal niet zo vaardig zijn wil niet zeggen dat men iedereen constant af loopt te kraken of loopt te beledigen.
Maar het kan dat wel zeggen, toch? Heb je bijvoorbeeld gemerkt dat Iwannabehigh best direct en hard is tegenover anderen?
pi_94680376
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar het kan dat wel zeggen, toch? Heb je bijvoorbeeld gemerkt dat Iwannabehigh best direct en hard is tegenover anderen?
Iedereen is verschillend. Denk dat vooral iedereen zichzelf moet kunnen zijn en dat ieder voor zich kan bepalen of hij/zij aan wil sluiten bij deze meet of niet. Ik denk niet dat iemand met de intentie gaat om al het vrouwvolk te versieren of de rest af te kraken.
pi_94680435
Als er geen vrouwvolk aanwezig is dan kom ik denk ik wel als ik uitgenodigd zou worden.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:21:10 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680470
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iedereen is verschillend. Denk dat vooral iedereen zichzelf moet kunnen zijn en dat ieder voor zich kan bepalen of hij/zij aan wil sluiten bij deze meet of niet. Ik denk niet dat iemand met de intentie gaat om al het vrouwvolk te versieren of de rest af te kraken.
Je zou verbaasd zijn.
pi_94680525
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je zou verbaasd zijn.
Ik ben nog nooit op een Fok!-meet geweest, dat moet ik eerlijk toegeven, maar als ik zo de verhalen lees heb ik niet het idee dat het telkens uitloopt op een massale knokpartij. Zelfs de POL-meets, waar het er destijds stevig aan toe ging op het forum, verliepen vreedzaam en zonder dat de ME er aan te pas moest komen.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:27:22 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94680728
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op een Fok!-meet geweest, dat moet ik eerlijk toegeven, maar als ik zo de verhalen lees heb ik niet het idee dat het telkens uitloopt op een massale knokpartij. Zelfs de POL-meets, waar het er destijds stevig aan toe ging op het forum, verliepen vreedzaam en zonder dat de ME er aan te pas moest komen.
Ja, ik denk ook niet dat het een groot probleem zal zijn. Maar het lijkt me geen slecht idee om toch maar te melden dat het vriendschappelijk moet blijven enzo.
pi_94680781
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook niet dat het een groot probleem zal zijn. Maar het lijkt me geen slecht idee om toch maar te melden dat het vriendschappelijk moet blijven enzo.
Dat lijkt me sowieso de insteek van vrijwel elk samenzijn. Het gaat om 'n gezellige meet, niet om een K1-gala.
pi_94681217
Jongens, even alle meningen de wereld uit. Ik ben helemaal niet onsociaal enzovoort als het gaat om mensen ontmoeten, ik ben af en toe onzeker maar niet bij zulke situaties. (!!!)
Ik ben inderdaad hard en direct maar dat is juist beter vind ik, we gaan toch niet tijdens die meet alleen maar zielig lopen doen en aandacht lopen trekken (Richard). Dan heb ik er geen zin in iig want 't schiet toch niks op. Dan ben ik maar hard.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:46:46 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94681429
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens, even alle meningen de wereld uit. Ik ben helemaal niet onsociaal enzovoort als het gaat om mensen ontmoeten, ik ben af en toe onzeker maar niet bij zulke situaties. (!!!)
Ik ben inderdaad hard en direct maar dat is juist beter vind ik, we gaan toch niet tijdens die meet alleen maar zielig lopen doen en aandacht lopen trekken (Richard). Dan heb ik er geen zin in iig want 't schiet toch niks op. Dan ben ik maar hard.
Nee, ik ben ook heel direct (en hard, als het moet). Maar wat ik wil voorkomen is bijvoorbeeld:

Richard begint op een gegeven te praten over zijn onzekerheid en uiterlijk en andere problemen. Op een gegeven moment zeg je "Jezus man, hou je bek. Je gaat nooit een vrouw krijgen want je bent lelijk en onstabiel. Pleeg zelfmoord."

Als jij (en andere mensen) weten wanneer ze te ver gaan, vind ik het goed.
pi_94681575
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, ik ben ook heel direct (en hard, als het moet). Maar wat ik wil voorkomen is bijvoorbeeld:

Richard begint op een gegeven te praten over zijn onzekerheid en uiterlijk en andere problemen. Op een gegeven moment zeg je "Jezus man, hou je bek. Je gaat nooit een vrouw krijgen want je bent lelijk en onstabiel. Pleeg zelfmoord."

Ik ben immuun voor dit soort reacties, maar dit is inderdaad de reden dat ik een toneelstuk speel op het werk. Ik moet wel, want zonder werk kan ik natuurlijk niet overleven.

Ik vind het een hele prestatie van mezelf dat ik op deze manier kan door/overleven.

Maar de bom is ontploft in September 2010. Eigenlijk verergert het advies hier alleen maar omdat het zo confronterend is allemaal. Ik ben hopeloos en kansloos, ja ik haat mezelf en ik ben ziek in mijn hoofd.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 27-03-2011 18:57:06 ]
pi_94681770
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Alsof dat gezegd gaat worden op een meet...

Ik ben het wel eens met Iwannabehigh. Direct is vaak beter i.p.v. om de pot te draaien.
pi_94681895
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Same here. Ik ben direct en kan hard zijn, maar ik ben absoluut niet lomp of agressief. Heb ook geen kort lontje of lange tenen.

Ben het er ook mee eens dat het geen depressieve meet moet worden. Intentie moet wel zijn om er iets van te maken.
pi_94682077
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Same here. Ik ben direct en kan hard zijn, maar ik ben absoluut niet lomp of agressief. Heb ook geen kort lontje of lange tenen.

Ben het er ook mee eens dat het geen depressieve meet moet worden. Intentie moet wel zijn om er iets van te maken.
Dat denk ik ook, en daarom zeg ik ook dat iemand die met wat zwaardere problemen niks te zoeken heeft op zo'n meeting maar dat het wel een goede ervaring kan zijn voor mensen met wat lichtere problemen en enkel lichte sociale vrees ofzo.
pi_94682114
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en daarom zeg ik ook dat iemand die met wat zwaardere problemen niks te zoeken heeft op zo'n meeting maar dat het wel een goede ervaring kan zijn voor mensen met wat lichtere problemen en enkel lichte sociale vrees ofzo.
Ik denk juist wel dat iedereen er iets te zoeken heeft. Al is het maar voor de gezelligheid en wie weet steek je er wat van op.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:07:44 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94682184
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niemand heeft iets gezegd over depressieve meet. Alleen lompe en agressieve opmerkingen moeten worden voorkomen.

En zoals ik al zei, ik ben ook gewoon direct. En IRL ben ik ook niet lomp, agressief en het valt mee met mijn kort lontje ;).
pi_94682232
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, kan toch niet voldoen aan de verwachtingen.
Die verwachtingen zijn er dus niet. Het leukste zou zijn als iedereen komt.
pi_94682296
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand heeft iets gezegd over depressieve meet. Alleen lompe en agressieve opmerkingen moeten worden voorkomen.

En zoals ik al zei, ik ben ook gewoon direct. En IRL ben ik ook niet lomp, agressief en het valt mee met mijn kort lontje ;).
Ik bedoel daar meer mee dat mensen wel de intentie moeten hebben om er 'n leuke dag/middag/avond van te maken in plaats van de hele tijd te gaan lopen miepen.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:12:56 #150
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_94682372
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Als er geen vrouwvolk aanwezig is dan kom ik denk ik wel als ik uitgenodigd zou worden.
En als er wel vrouwvolk is, dan ook!!!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')