Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Eigenlijk zou ik haar gewoon keihard op haae bek moeten slaan.
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Richard de beste tip die ik voor jou heb is in jezelf geloven, ook al zeggen mensen dat ze het niet geloven of beter vinden, niks van aan trekken. Als jij ervan overtuigd ben dan dan moet je dat geloven.
Ook nog een belangerijke tip is, stel voor jezelf doelen op wat je wilt bereiken. Zeg altijd in jezelf/hard op schreeuwen (jezelf motiveren) van IK GA dat en dat bereiken, zeg nooit het lukt me niet, mij lukt het niet. Altijd positief met IK GA erbij, jou hersenen pikken die signalen op en dat heeft te maken met het onderbewustzijn.
Ga bijvoorbeeld naar de sportschool, sport wat, kweek wat spieren en je gaat je zekerder voelen.
Als je er goed uitziet zien vrouwen je al sneller staan. Koop wat mooie kleren, neem een tof kapsel, blitse schoenen en bam bam.. klaar. Loop de stad door een kijk maar is hoe meer vrouwen je aan zullen kijken.
Succes.
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:44 schreef richard_prf het volgende:
De laatste bus gemisten hier eindigd dan ook het live verslag vamuit Utrecht.
Volgende week ga ik weerik moet een keer geluk hebben na 13 jaar al heb ik dan we'll een faal leeftijd nu.
En boyka je bedoeld het goed maar mijn kop is het probleem en dames kijken me sowieso nooit aan op straat of waar dan ook.
Mja ik nu 2 en half uur zitten niksen tot de trein er is.
Good night
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ga is naar de kapper, kijk is op internet naar kapsels, andere mensen..
Het klinkt raar maar je kan ook naar de zonnebank gaan en je gezicht laten bruinen en als ik je foto's bekijk in het vorige topic is er met wat discipline best wat van te maken.
Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
Je kunt ook te direct op je doel afgaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je kunt ook te direct op je doel afgaan.
Weet ik niet zeker.quote:
Inderdaad ik voel me ook voor lul zitten. Maar ik ben daar aan gewend en kan er wel tegen ondanks de afwijzende blikken van "kijk hem is alleen zitten"/quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
Ik neem van alcohol 'altijd' (eh... eens in de honderd jaar) gewoon een aantal glazen Baileys. Dat is het enige dat ik ken. Bier lust ik niet, daar zitten van die bubbeltjes in.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.
Richard zet zichzelf op voor falen. Door zich eerst te bedrinken en dan kansloos in zijn uppie ergens te gaan staan/zitten.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
Sociaal isolement.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kom nu ook met het voorstel om de titel te veranderen, niet meer versieren op latere leeftijd. Gaarne wel een titel waar het topic ook echt over gaat.
Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
Je ouders zijn ook jong geweest. Ze kennen al deze gevoelens toch ook. Je moeder snapt vrouwen waarschijnlijk beter dan jij. En je vader snapt mannen beter dan jij. Beide hebben meer overzicht en levenservaring. Je zou op een leuke manier over deze zaken kunnen praten (het woord probleem is pas van toepassing als je ontspoort). Enkele jonge mannen hier zitten in de knoop en ontsporen. Wat steun/hulp lijkt mij dan wel op zijn plaats. Als je ouders het niet kunnen, moet je het buiten de deur zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
En je moeder? Heb je ook broers en zussen?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.quote:Waarom ga je in godsnaam alleen naar zo'n toko om daar een beetje als zelfpijniging te gaan zitten miepen over dat je daar alleen zit met een lege stoel naast je?
Kan je nog beter thuisblijven. Nu raak je alleen maar bekend als die ene contactgestoorde jongalcoholist. Dat doet meer afbreuk aan je kansen dan je uiterlijk.
Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.
Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:
Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
waarom zouden ze je uitschelden? ik denk dat ze vroegen waarom je in je eentje zat ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.
Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
Het ergste is dat medicijnen bij mij niet helpen. Ik krijg het toch niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.
Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan...
En dit wel? Heb je zo meer lol?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.quote:Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
Drinken en naar de kroeg gaan, was dus een fout.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek. Natuurlijk is het wel wat gezelliger. Maar Breda zet ik sowieso uit mijn hoofd. Het is een groot drama. Gisteren heeft ook nog eens de vriendin van mijn vriend het uitgemaakt en ze zijn allemaal hevig overspannen daar.quote:
Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek.
Nee niet leukerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
Dat klopt ik heb nooit normale vrienden gehad. Ik leid gewoon een eenzaam kut leven. En daar gaat geen verandering in komen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
Ummm... Rotterdam?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Overal, al is de kans klein. Het is wederom een erg directe benadering. Vakantiewerk zoeken (in de bediening van een terras bijvoorbeeld) lijkt me kansrijker (collega's en klanten; jongens en meisjes).quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Iemand hier heeft een goed ideequote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Idd, dit medium biedt ook mogelijkheden om een vriendschap te beginnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |