abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94664580
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
pi_94664599
Richard leuke avond gehad?
pi_94664627
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Eigenlijk zou ik haar gewoon keihard op haae bek moeten slaan.
Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.
Ron Paul 2012
pi_94664700
Vreemd hij zag er zo goed uit zei die zelf..
(leesde mee in het vorige topic erg vermakelijk) :P
pi_94664788
Ach. De ene dag heb je BDD, de andere weer niet.
Ron Paul 2012
pi_94664799
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Gemiste kans nu. Had je tenminste nog een vrouw aangeraakt vanavond.
pi_94664886
Nog wel ffies wat posten zo Richard dat je lukt je vast wel na een liter whiskey..
pi_94666040
Zo te lezen heeft Richard een gezellige avond gehad. Misschien toch maar niet zoveel drinken...
  zondag 27 maart 2011 @ 07:04:03 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94666091
Het is gewoon dikke onzin. Je mag dan misschien aan alcohol wennen; dan kun je er inderdaad beter tegen maar het wordt niet minder toxisch. Als normale mensen van 3/4 liter whisky ongeveer in coma raken ga je mij niet vertellen dat je daar alleen aangeschoten van raakt. Dikke pik dat je dan nog kunt typen ook. Wat mij betreft is Richard gewoon door de mand gevallen, ik ga daar geen tijd aan verspillen meer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94668036
Posten uit het topic dat is gesloten.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Richard de beste tip die ik voor jou heb is in jezelf geloven, ook al zeggen mensen dat ze het niet geloven of beter vinden, niks van aan trekken. Als jij ervan overtuigd ben dan dan moet je dat geloven.

Ook nog een belangerijke tip is, stel voor jezelf doelen op wat je wilt bereiken. Zeg altijd in jezelf/hard op schreeuwen (jezelf motiveren) van IK GA dat en dat bereiken, zeg nooit het lukt me niet, mij lukt het niet. Altijd positief met IK GA erbij, jou hersenen pikken die signalen op en dat heeft te maken met het onderbewustzijn.

Ga bijvoorbeeld naar de sportschool, sport wat, kweek wat spieren en je gaat je zekerder voelen.

Als je er goed uitziet zien vrouwen je al sneller staan. Koop wat mooie kleren, neem een tof kapsel, blitse schoenen en bam bam.. klaar. Loop de stad door een kijk maar is hoe meer vrouwen je aan zullen kijken.

Succes. ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:44 schreef richard_prf het volgende:
De laatste bus gemist :') en hier eindigd dan ook het live verslag vamuit Utrecht.

Volgende week ga ik weer :D ik moet een keer geluk hebben na 13 jaar al heb ik dan we'll een faal leeftijd nu.

En boyka je bedoeld het goed maar mijn kop is het probleem en dames kijken me sowieso nooit aan op straat of waar dan ook.

Mja ik nu 2 en half uur zitten niksen tot de trein er is.

Good night :D
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, ga is naar de kapper, kijk is op internet naar kapsels, andere mensen..
Het klinkt raar maar je kan ook naar de zonnebank gaan en je gezicht laten bruinen en als ik je foto's bekijk in het vorige topic is er met wat discipline best wat van te maken. ;)
pi_94668161
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:04:34 #12
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94669009
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
pi_94669061
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de rol van ouders. Wat weten die van de situatie van hun kinderen.
Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
pi_94669093
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Iehh, nu ik dat verhaal van Richard heb gelezen, durf ik niet Alleen te gaan. Daarvoor eigenlijk ook al niet hoor. Vreselijk zo aan die tafel. Hij heeft dan nog verstand van drank, ik ken al die namen niet.
mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.
pi_94669094
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je kunt ook te direct op je doel afgaan.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:11:42 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94669196
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je kunt ook te direct op je doel afgaan.
Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:24:11 #17
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_94669510
ik ben ook een onvrijwillige single -O- , alweer tijd alleen maar geef de hoop niet op...maar het is moeilijk na je 30ste :N
pi_94670825
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef Kevin24 het volgende:
Wrom ging ze je uitschelden Richard ? :S
Weet ik niet zeker.

Maar volgende week ga ik het weer proberen :D Ik ga liever alleen uit dan met mijn vrienden uit Breda.
pi_94670910
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik heb die foto van die stoelen gezien, wat verschrikkelijk. En dan ook zo dat je je jas op die andere stoel moet neerleggen om te doen alsof daar iemand zit.
Inderdaad ik voel me ook voor lul zitten. Maar ik ben daar aan gewend en kan er wel tegen ondanks de afwijzende blikken van "kijk hem is alleen zitten"/

Verder is het pijnlijk om al die stelletjes om je heen te zien dat zal ik niet ontkennen. En dat je dan weer eens beseft dat je je hele leven alleen gaat blijven en het niet meer kan opbrengen om positief te denken.

Ik blijf dromen dat het ooit nog goed komt :)

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 27-03-2011 13:19:11 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 13:19:36 #20
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94671063
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:07 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

mwja zoiets als wat hij deed ga ik dus nooit doen he... dan ben ik na 5 minuten alweer weg.. verschrikkelijk..... Ik ken al die namen ok niet en denk dat ik na 1 slokje al onderuit lig.
Ik neem van alcohol 'altijd' (eh... eens in de honderd jaar) gewoon een aantal glazen Baileys. Dat is het enige dat ik ken. Bier lust ik niet, daar zitten van die bubbeltjes in.
pi_94671157
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hehehehe :D
pi_94671429
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Richard zet zichzelf op voor falen. Door zich eerst te bedrinken en dan kansloos in zijn uppie ergens te gaan staan/zitten.

De meeste mensen werken indirect. Ze bouwen een sociale omgeving op via school, buurt, vereniging, werk etc. En vandaaruit ontdekken ze de wereld samen.

Ook jouw vragen over hoe je het aanpakt zijn soortgelijk. Alleen, als jong meisje, het uitgaansleven in een grote stad gaan verkennen om jongens te ontmoeten, is niet verstandig. Dat is ook wat men hier zegt. Toch wil je tips over hoe dat dan toch doet, het liefst uitgespelt in Mlig-achtige concrete handelingen.

Gelukkig is wat je feitelijk doet verstandiger, dan wat je posten doen vermoeden.
pi_94671661
Wat een onzin. Binnen 3 dagen vind je jezelf er goed uitzien en is de BDD plots genezen. Ga je vervolgens alleen uit, drink je zoveel dat het HEEL raar is dat je nog normaal kan typen, post je constant via je telefoon, kaap je een heel topic met weer dikke onzin; je wordt zogenaamd uitgescholden, iedereen kijkt je raar aan (vind je het gek als je daar remi op een stoeltje gaat zitten typen op je telefoon haha) en nu ineens vind je jezelf weer lelijk en kan je niemand krijgen. Post je ook nog ergens dat je niet begrijpt waarom je leeft? Dit is niet (meer) geloofwaardig en ik hoop dat je dat beseft. Het enige waar jij op uit bent is aandacht en die krijg je en daarom ga je steeds door met die onzin posts, want zeg nou zelf, wat helpt het nou nog om te zeggen hoe zielig jij jezelf vindt? Dat weten we nu toch wel en je blijft uiteindelijk toch wel bij je eigen standpunt.

Ik kom nu ook met het voorstel om de titel te veranderen, niet meer versieren op latere leeftijd. Gaarne wel een titel waar het topic ook echt over gaat.
pi_94671895
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik kom nu ook met het voorstel om de titel te veranderen, niet meer versieren op latere leeftijd. Gaarne wel een titel waar het topic ook echt over gaat.
Sociaal isolement.
pi_94672695
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
pi_94672727
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Mijn ouders... Tja, die vermoeden niks of willen niks vermoeden.. zo praterig ben ik nooit over problemen dus heb het er helemaal nooit over.. krijg natuurlijk welleens een opmerking van me ouders, trouwens ook van me familie dat ik altijd maar alleen ben maar daar blijft het ook bij... Ze denken dat ik gelukkig ben met de huidige situatie en dat het een "vrijwillige" keuze is.
Je ouders zijn ook jong geweest. Ze kennen al deze gevoelens toch ook. Je moeder snapt vrouwen waarschijnlijk beter dan jij. En je vader snapt mannen beter dan jij. Beide hebben meer overzicht en levenservaring. Je zou op een leuke manier over deze zaken kunnen praten (het woord probleem is pas van toepassing als je ontspoort). Enkele jonge mannen hier zitten in de knoop en ontsporen. Wat steun/hulp lijkt mij dan wel op zijn plaats. Als je ouders het niet kunnen, moet je het buiten de deur zoeken.
pi_94672738
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij MLiG weten ze het geloof ik niet. Mijn vader weet het wel van mij maar hij heeft zelf behoorlijk wat problemen.
En je moeder? Heb je ook broers en zussen?
pi_94672969
quote:
Waarom ga je in godsnaam alleen naar zo'n toko om daar een beetje als zelfpijniging te gaan zitten miepen over dat je daar alleen zit met een lege stoel naast je?

Kan je nog beter thuisblijven. Nu raak je alleen maar bekend als die ene contactgestoorde jongalcoholist. Dat doet meer afbreuk aan je kansen dan je uiterlijk.
Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
pi_94673519
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. In je eentje jezelf bezatten in een kroeg is niet bepaald een formule voor succes. Helemaal als je meisjes nauwelijks aan durft te kijken noch zelf initiatief toont om een gesprekje aan te gaan. Dat mijden ze je liever.

Je kan het nog wel een keer proberen, maar ik denk niet dat er dan veel veranderd. En nee, dat ligt niet aan je uiterlijk (je gaf jezelf ook een 7), dus misschien is het uitgaansleven niets voor je. Althans niet zonder leuke vrienden of ervaring met meisjes praten daar.
Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
pi_94673551
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

Maar je hebt gelijk. Dit wordt nooit wat. Ik moet het maar uit mijn hoofd zetten allemaal.
Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
pi_94674492
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen die 2 dames me uitscholden weet ik niet zeker of ze wel aan het schelden waren. Het kan ook zo zijn dat ze wouden dat ik naar hun toe kwam want ze stonden daar met zn tweeën en eentje schreeuwde in mijn richting (dus ik dacht dat ik uitgescholden werd omdat ik alleen zat) en ze keken me alle twee aan dus het kan dat ze wilde dat ik naar hun toe kwam ofzo.
Maar ik ben blij dat ik het niet kon verstaan wat ze zeiden.

waarom zouden ze je uitschelden? ik denk dat ze vroegen waarom je in je eentje zat ofzo.
Finally, someone let me out of my cage
pi_94674620
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
pi_94674623
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Precies. Alles-of-niets denken is altijd de oplossing.
Het ergste is dat medicijnen bij mij niet helpen. Ik krijg het toch niet uit mijn hoofd.
pi_94674644
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:
Wat een wending zeg. Richard weet er wel elke keer weer een "spannend" verhaal van te maken.

Tja, fles whiskey achterover slaan en dan eenzaam op een stoeltje op je telefoon zitten te pielen trekt geen meisjes aan... :{
Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
pi_94674663
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach ik ben vaak zat in Breda uit geweest met vrienden en vriendinnen en dat werkte ook niet.
En dit wel? Heb je zo meer lol?
pi_94674715
quote:
Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
pi_94674987
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar toen gaf je jezelf nog geen 7, nu wel.
En je hebt een gesprek gehad met een meisje die ene keer. Als je niet zo zat was, dan.....
Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
pi_94675014
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar nu geef ik mezelf weer een laag cijfer. Ik snap niet zo goed waarom, maar het voelt kut allemaal.
Drinken en naar de kroeg gaan, was dus een fout.
pi_94675025
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dit wel? Heb je zo meer lol?
Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek. Natuurlijk is het wel wat gezelliger. Maar Breda zet ik sowieso uit mijn hoofd. Het is een groot drama. Gisteren heeft ook nog eens de vriendin van mijn vriend het uitgemaakt en ze zijn allemaal hevig overspannen daar.
pi_94675075
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zoveel verschil. Zowel in Breda als in Utrecht kom ik alleen met jongens in gesprek.
Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
pi_94675122
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar is jezelf in je eentje bezatten en met je mobiel spelen nu echt leuker dan met vrienden op stap gaan?
Nee niet leuker :P Maar voor mij maakt het weinig verschil. Ik wil met meiden in contact komen daar ga ik voor uit. 12 jaar lang lullen met jongens vind ik wel mooi geweest.
Ik had een vriendengroep gezocht (omdat dit heel makkelijk is) om uit te gaan. Maar zoals ik al had verwacht maakt het geen verschil voor mij als ik alleen uit ga of met een groep vrienden.

En zo verdwijnt ook mijn eetlust weer enzo -.-
pi_94675193
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
pi_94675244
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heb je nooit echte vriendschappen gehad, want over het algemeen valt daar veel voldoening uit te halen. Veel mensen zouden voor hun vrienden kiezen als ze moesten kiezen tussen een vriendin of vrienden.
Dat klopt ik heb nooit normale vrienden gehad. Ik leid gewoon een eenzaam kut leven. En daar gaat geen verandering in komen.

En zo vraagt mijn vriend nu per SMS: " kan je me alsjeblieft ophalen met me spullen. Ik wil hier weg man. " Dit is vriendin nummer 8 in anderhalf jaar tijd waarbij het verkeerd gaat (want hij heeft een kut persoonlijkheid) en ik help hem altijd omdat ik geen eigenwaarde heb en nee durf te zeggen. Dit alles omdat ik geen vriendin kan krijgen en dat weet hij ook en daar speelt hij mooi op in.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:42:53 #44
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94675309
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
  zondag 27 maart 2011 @ 15:48:42 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675464
Je kan beide doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 maart 2011 @ 15:50:15 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675526
quote:
Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar kan ik morgen, op een zonnige dag, overdag, vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten?
Ummm... Rotterdam?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94675593
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Overal, al is de kans klein. Het is wederom een erg directe benadering. Vakantiewerk zoeken (in de bediening van een terras bijvoorbeeld) lijkt me kansrijker (collega's en klanten; jongens en meisjes).

Na een vakantie in Polen hadden we geld over dat je niet kon wisselen (voor toetreding eu). We probeerde dat geld weg te geven op het treinstation. Niemand wilde het aannemen. Men vertrouwde het niet. Als je de sociale conventies niet volgt, worden mensen wantrouwig. Als je eenstriptease doet op de lijnbaan, kom je ook alleen in contact met de politie.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:55:23 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94675686
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
pi_94675701
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Of we kunnen een keer een meet organiseren en kijken wie allemaal vrienden wordt.
Iemand hier heeft een goed idee
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94675714
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Idd, dit medium biedt ook mogelijkheden om een vriendschap te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')