abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94664547
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" :P of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.

--

Ik open nog snel even een nieuw deeltje voordat ik straks weg ga.
If not now, then when.
pi_94664551
Richard de beste tip die ik voor jou heb is in jezelf geloven, ook al zeggen mensen dat ze het niet geloven of beter vinden, niks van aan trekken. Als jij ervan overtuigd ben dan dan moet je dat geloven.

Ook nog een belangerijke tip is, stel voor jezelf doelen op wat je wilt bereiken. Zeg altijd in jezelf/hard op schreeuwen (jezelf motiveren) van IK GA dat en dat bereiken, zeg nooit het lukt me niet, mij lukt het niet. Altijd positief met IK GA erbij, jou hersenen pikken die signalen op en dat heeft te maken met het onderbewustzijn.

Ga bijvoorbeeld naar de sportschool, sport wat, kweek wat spieren en je gaat je zekerder voelen.

Als je er goed uitziet zien vrouwen je al sneller staan. Koop wat mooie kleren, neem een tof kapsel, blitse schoenen en bam bam.. klaar. Loop de stad door een kijk maar is hoe meer vrouwen je aan zullen kijken.

Succes. ^O^
If not now, then when.
pi_94664970
De laatste bus gemist :') en hier eindigd dan ook het live verslag vamuit Utrecht.

Volgende week ga ik weer :D ik moet een keer geluk hebben na 13 jaar al heb ik dan we'll een faal leeftijd nu.

En boyka je bedoeld het goed maar mijn kop is het probleem en dames kijken me sowieso nooit aan op straat of waar dan ook.

Mja ik nu 2 en half uur zitten niksen tot de trein er is.

Good night :D
pi_94665109
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:44 schreef richard_prf het volgende:
De laatste bus gemist :') en hier eindigd dan ook het live verslag vamuit Utrecht.

Volgende week ga ik weer :D ik moet een keer geluk hebben na 13 jaar al heb ik dan we'll een faal leeftijd nu.

En boyka je bedoeld het goed maar mijn kop is het probleem en dames kijken me sowieso nooit aan op straat of waar dan ook.

Ja, ga is naar de kapper, kijk is op internet naar kapsels, andere mensen..
Het klinkt raar maar je kan ook naar de zonnebank gaan en je gezicht laten bruinen en als ik je foto's bekijk in het vorige topic is er met wat discipline best wat van te maken. ;)
If not now, then when.
pi_94665157
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 03:44 schreef richard_prf het volgende:

woon je in utrecht of ben je alleen daar uitgegaan?
Finally, someone let me out of my cage
pi_94668006
Deze kan dicht. Dubbel.
pi_94668091
Wrom ging ze je uitschelden Richard ? :S
pi_94668123
Dit topic gaat dicht
pi_94668269
Waarom? ik zie nergens een ander deeltje 26 ? of ben ik nu scheel ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')