Je had de lapoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
En niemand die even zegt dat ik de lapo had.
Ze zijn er wel, in duitsland nu ook gewoon verplicht tijdens de winterdagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb ze ook nog nooit op een motor gezien
Ik rij gewoon met een TT XL, en dat werkt prima, alleen schijnt de helderheid van het scherm op de motorversie wat beter te zijn ivbm lichtinval, en idd, hij is niet waterdicht.. hier voor had ik een TT one, en die heeft het ook ruim 2 jaar uitgehouden. ik ga ook geen 600¤ uitgeven voor iets wat hetzelfde kan als zijn cheap ass broertje van 125¤, ik ben niet debielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef rene90 het volgende:
Bedankt voor de info over die zumo. Maar toch, wat een geld voor zo een ding. Dan maar met de kaart en een paar keer verkeerd rijden en dan zien waar ik terecht kom. Heb wel google maps waar je denk ik ook redelijk ver mee kan komen wat dat betreft.
Daarom, komt wel goed. Ik ga denk ik ook het ketting smeersysteem maken wat op motor-forum staat, kost iets van een tientje en dan kan je zelf je ketting smeren d.m.v. een drukpompje. Wel ideaal dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rij gewoon met een TT XL, en dat werkt prima, alleen schijnt de helderheid van het scherm op de motorversie wat beter te zijn ivbm lichtinval, en idd, hij is niet waterdicht.. hier voor had ik een TT one, en die heeft het ook ruim 2 jaar uitgehouden. ik ga ook geen 600¤ uitgeven voor iets wat hetzelfde kan als zijn cheap ass broertje van 125¤, ik ben niet debiel![]()
Gewoon een goedkoopie nemen, beetje beschut monteren en hobbelen met die hap
hetzelfde systeem (maar dan doeltreffender) moet je iets aanpassen, zodat het precies werkt als een osco...bovenop achterste tandwiel laten druppelen ipv langs het tandwiel...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daarom, komt wel goed. Ik ga denk ik ook het ketting smeersysteem maken wat op motor-forum staat, kost iets van een tientje en dan kan je zelf je ketting smeren d.m.v. een drukpompje. Wel ideaal dus
Is het niet zo dat je je tandwiel dan een stuk minder smeert en het minder op de echte schakels zelf komt, dus de linker en rechterkant?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
hetzelfde systeem (maar dan doeltreffender) moet je iets aanpassen, zodat het precies werkt als een osco...bovenop achterste tandwiel laten druppelen ipv langs het tandwiel...
Beide dacht ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
met een blèrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer?
smeren doe je als je ketting werm is, dus naar mijn weten komt die olie overal...hoop ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je je tandwiel dan een stuk minder smeert en het minder op de echte schakels zelf komt, dus de linker en rechterkant?
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef rene90 het volgende:
De motor die ik op het oog had is verkocht helaas. En nu opeens, in mijn eigen woonplaats een fazer, zilver, uit 2002 voor 1000 euro. 60k op de teller en wel corrosie. Is dat heel ernstig of kan je veel wel opknappen met de nodige schoonmaak middelen?
Ik moest in de Eiffel met de ZX12R en open 2Brothers achter een agent naar het bureau voor een verklaring over een valpartij van een motormaatje, daarna mocht ik ook gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
met een blèrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer?
Zaterdag kan ik helaas nooit.quote:
Ja daar heb je wat aan in de polder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
en A naar A is ook niet mogelijk volgens mij, altijd A --> B
maargoed, lang leve de gewone papieren kaart
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.
Geen geld als er geen gebreken zijn.
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:50 schreef rene90 het volgende:
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.
En dat was wegslepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:07 schreef cageon2 het volgende:
kutzooi, ik naar een teampresentatie gisteren, kom ik aan in Nijkerk, draait de fucking homokineet van de civic van mijn ma in de soep... (in de bus passen geen 2 passagiers)
Dan denk je, maar dat hoor je dan toch al lang? Niet dus...
Sportschool.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Het weer zit idd niet mee. Poepweer. Ga denk ik maar wat nieuwe games halen en de xbox aanslingeren.
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenen dan ff kijken of hij het hele toerenbereik pakt en geen ademnood krijgt.
Alle versnellingen moet je ook wel checken. Maar of het blokje wil kan ook in de eerste of beter tweede versnelling
![]()
[..]
En dat was wegslepen.
Gisteren ingeschreven voor 1 race in de MSL cup.
quote:[..]
Sportschool.
Was een bijeenkomst van de ZAC .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef cageon2 het volgende:
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...
Bekende via de ZAC heeft ons thuis gedropt na t feestje (moest alleen 80km omrijden)
Nice, wanneer![]()
Yep, CCRacing.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was een bijeenkomst van de ZAC .Teampresentatie.
quote:Onderdelen op straat, geen meter meer mee gereden.. niet dat ene as het nog deed ofzo..
Dinsdag 26 juli. Kan de circuitdag in mei en een paar losse sessies bij de MAC nog even oefenen.
Die kende ik nog niet Cageon.quote:Hyperpro cup Toms cup Sport cup
Ik zit er niet bijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet Cageon.
Errrr derde lid staat nog niet op de website.Maar jij zit er dus bij, wel goed om de krachten te bundelen.
Fiets liften, dop van de poot eraf, spuitje met slangetje pakken (eerst meten hoeveel dr in zit), dan aftappen en opnieuw metenquote:Net Hyperpro gebeld, pas 15 april hadden ze tijd om naar de voorvork te kijken.
13 april heb ik ene sessie op Zandvoort, misschien gewoon een beetje olie vanaf de bovenkant aftappen.
Bokje voor de voorkant zit ook nog nie in elkaar nie.
Teampresentatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:54 schreef cageon2 het volgende:
Ik zit er niet bij![]()
hoe kom je daar bij dan?
Aja van iedereen kan je leren.quote:als gewaardeerde conculega was ik gewoon welkom
Neuh niets opschrijven, gewoon een beetje eruit zuigen als een rietje.quote:Fiets liften, dop van de poot eraf, spuitje met slangetje pakken (eerst meten hoeveel dr in zit), dan aftappen en opnieuw meten
EN opschrijven!
Teach them!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef cageon2 het volgende:
net jehova's aan de deur
Doe ik open met mijn brakke hoofd, met jawel, een Marlporno shirt aan
Ik denk dat hij hem snel doorschuift aan een makkelijke koper. Donderdag is veel te laat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
Klein beetje ochtend mist wellicht, verder een hele mooi dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:09 schreef dribbel79 het volgende:
Dat sturen wordt niks, kloteweer...ik gaat mandjeballen...wat doet het weer morgen?
Hij is zelf afwezig tot donderdag, hij moest snel weg en ik vroeg nog of ik nu niet gelijk even langs kon komen. Op zijn vroegst kon hij donderdag namelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat hij hem snel doorschuift aan een makkelijke koper. Donderdag is veel te laat.
Kan. Is er niemand anders thuis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:23 schreef rene90 het volgende:
Hij is zelf afwezig tot donderdag, hij moest snel weg en ik vroeg nog of ik nu niet gelijk even langs kon komen. Op zijn vroegst kon hij donderdag namelijk.
Zoals ik hem begreep kon er pas donderdag gekeken worden, dus maar even gevraagd hoe laat hij wakker isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan. Is er niemand anders thuis.Zo wel vaker wat gekocht.
Maar kan ook teveel drammen worden.
"net 4000 000"km? Da's een beste km standquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"net 4000 000"km? Da's een beste km stand
bij 4k a 5k was mijn achterband echt wel op en voor niet veel later
Deze bandjes gaan wel 12~14K mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef cageon2 het volgende:
"net 4000 000"km? Da's een beste km stand
bij 4k a 5k was mijn achterband echt wel op en voor niet veel later
welke banden zijn het die er onder liggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
al 2 jaar doe ik idd nog maar 2 a 3 dagen met een setje bandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Normaal doe je wel langer met bandjes toch?
Hm, klinkt vervelend, that's life I guess.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef OPM het volgende:
opgedoken...en weer zoek geraakten bijna weer opgedoken maar uiteindelijk toch zoek
Hier wel ok, maar motor is nog niet helemaal gereed. Kuipjes spuiten en dan kan ik in principe knallen.quote:hoesdie met jou dan? moto goed gepimbt voor dit seizoen?
24u * 3d * 200km/h = 14,4Kquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze bandjes gaan wel 12~14K mee.
Mijn bandjes drie dagen.
is best vervelend, best qudt eigenlijk jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Hm, klinkt vervelend, that's life I guess.
[..]
Hier wel ok, maar motor is nog niet helemaal gereed. Kuipjes spuiten en dan kan ik in principe knallen.
20 minuten x 5 sessies x 3 dagen = 300 minuten = 5 uur.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke banden zijn het die er onder liggen?
SC's erom liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
20 minuten x 5 sessies x 3 dagen = 300 minuten = 5 uur.
Voor de volgende circuitdag moeten die Supercorsa's SC2 alweer vervangen worden.
Beter koop ik wat slijtvastersgrip heb ik nog niet nodig.
hier ook zoquote:Eerst techniek verbeteren.
ZX10Rquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef OPM het volgende:
[..]
SC's erom liggenop welke fiets eik
[..]
hier ook zo
yea mr ging der ff vanuit dat WB ook nog op een straatfiets rijdt..nog altijd op die tiener dus..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ZX10R![]()
Gast, als jij op iets anders dan SC's gaat rijden (@ circuit met een meer circuit gerichte bike) ben je niet wijs.
Gisteravond een kleine 160 kmquote:
Ja de witte bike!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef OPM het volgende:
yea mr ging der ff vanuit dat WB ook nog op een straatfiets rijdt..nog altijd op die tiener dus..
ben ff eten
Morgen weer inhalenquote:
Als ik de corrosie opmerkingen zo lees, dan gaat het om een pekel Fazerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut een fazer voor 1K? Hoe kan dat..
Stomme motor was vandaag een beetje bokkigging de hele tijd steigeren
[ afbeelding ]
doe es een linkje danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja de witte bike!
[ afbeelding ]
Ingaande demping staat helemaal uitgezet, en nog steeds kom ik nog drie cm veerweg te kort.
En als je maar iets terugleest, in juli een echt wedstrijdje rijden. (beginnersniveau)
ken ik niet, maar qua specs dikke bike!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef OPM het volgende:
[..]
doe es een linkje dan
echt wedstrijdje als in een cup ofzo? wel koel
iemand toevallig bekend met deze http://www.motor-forum.nl(...)600RR-te-koop-1.html
1e hopjes gemaaktpas mr op...tis verslavend
ja best he..ff kijken of die er nog is...staan 2 wachtenden voor mij...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ken ik niet, maar qua specs dikke bike!
Ik bedoelde eigenlijk ook alleen een linkjequote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef Jordyo2 het volgende:
Ik had van anne (moderator) begrepen dat het hier wel kon, dus vandaarexcuus
mooi gek idd, daar koop je een TLR voor..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef OPM het volgende:
wordt dat nog betaald voor die fietsen..? leuk om mee te beginnen
Ik heb d'r al billenkoek gegevenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef Jordyo2 het volgende:
Ik had van anne (moderator) begrepen dat het hier wel kon, dus vandaarexcuus
concentratie op 200%quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut een fazer voor 1K? Hoe kan dat..
Stomme motor was vandaag een beetje bokkigging de hele tijd steigeren
[ afbeelding ]
Nja zou wel balen als ik em op zen zijkant plof doordat ik iets niet goed doequote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
tis deze btw http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/297274//
[..]
concentratie op 200%kan me eenzelfde pic van WB herinneren..
Dan gooi ik de mijne ook mooi hier !quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Jordy jonguh, een linkje is wel genoeg, niet overal die post spammen aub..
bedoelde t meer als in, in t begin lijkt t net of ie snel achterover slaat..gaat allemaal stuk relaxter als jezelf ook relaxter bent zeg maarquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja zou wel balen als ik em op zen zijkant plof doordat ik iets niet goed doeEn niet iedereen is zon coole kikker als jij hé
Alhoewel ik em vd week wel ff heel nonchalant omhoog trok bij school voor
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doetquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef OPM het volgende:
[..]
bedoelde t meer als in, in t begin lijkt t net of ie snel achterover slaat..gaat allemaal stuk relaxter als jezelf ook relaxter bent zeg maar
Hou je nummerplaat uit beeldquote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doetMaargoed vandaag was pas het eerste oefenrondje
Binnenkort meer... en dan mit zwei motoren un kamera's
oh..wrom dan die 200%..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doet![]()
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is nog een overlevingsreactie die nog niet geheel onder controle isDe rest wel redelijk.
dan heeft ie 40% minder zicht...zo komt ie niet aan de 200..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook niet
Preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook niet
gaat toch goed zoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien moet OPM me een clinic geven
Wheelies zijn niks voor mij (net als circuitrijdenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
concentratie op 200%kan me eenzelfde pic van WB herinneren..
Ow fuck...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef rene90 het volgende:
Was je nog thuis geweest dribbel voor die tanktas toevallig?
Oke, kijk maar even welk merk / type het is als je wilt (als je thuis bent, ergens in de komende weken). Kan ik even vergelijken met andere types.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.louis.de/_401c(...)=0&artnr_gr=10025617
Deze is het ongeveer (heb geen regenhoes geloof ik), alleen met 2 jaar stof, slechts 2 x gebruikt...op vakantie...top tas!
techniek och tis niet zo spannend...als je echt wilt kan iedereen het met wat practicequote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wheelies zijn niks voor mij (net als circuitrijden) , deed die dag met Da Liks mee voor de gezelligheid, maar qua oefenen had ik het na een kwartier wel gezien. Respect voor de techniek.
ook dan is het lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
Zolang je maar niet stilstaat is dat best lekker.
33 graden, wegwerkzaamheden (nieuwe asfaltlaag) en kapotte stoplichten in Duitsland...boven een kokend CBR blok, volle zon op je bakkes, leren combi aan...warm zei je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ook dan is het lekker.
28 graden.. in vol textiel zonder enig zuchtje wind, dat is je pak uit zweten.
En dan ook nog keer op keer moeten steppen/keren 100m met slakken gang rijden en weer keren, op een relatief stijle helling.
DAT is pas vervelend...
Maar wat heb ik genoten van die hele vakantie in zuid frankrijk, en dat op toermotoren
Maar jij hebt ook natuurlijke isolatiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef stinkie het volgende:
15 tot 20 graden is best oke tijdens het rijden, maar boven de 15 is het al te warm om stil te staan. En dan rijd ik eigenlijk nooit met voeringen in mijn pak.
PC en quickshift zie ik het nut niet zo van in tov vering.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef OPM het volgende:
yepafgezien van pc en quickshift vrij standaard..mr is de prijs ook naar.
idd, reken dan op zo'n 600 - 1200 euro voor het aan laten passen van de std veringquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef OPM het volgende:
heb je zeker een punt, dan zou je beter voor iets kunnen gaan met bijv.
- Wilbers achterschokbreker
- WP gesloten cartridges
mr zou evt zelf de vering nog kunnen aanpassen met een gunstige aankoopprijs.
lijkt wel ok, SO is wel bekend, vraag is alleen, WAT is er aangepast en hoelang geleden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef OPM het volgende:
met aangepaste vering.. http://www.motor-forum.nl(...)a-600-rr-pc37-1.html
SO products
Van het weekend niet, ik heb weekend op maandag op het moment, en gisteren heerlijk 2 uurtjes wezen rijden!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Anne het volgende:
Nog wezen rijden afgelopen weekend, daantje? Of weer moeten werken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook natuurlijke isolatie
Volgens mij is dat voor smalle stukken, zodat het goed op zijn plek blijft liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Roderick2085 het volgende:
daar zit het (standaard) al op... jij gaat niet door voor de koelkast
lijkt me een beetje vreemd, ten eerste waarom zou je dat vast moeten plakken, en ten tweede vraag ik me af of het op het kale beton plakt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Uhm misschien om dat vochtwerende plastic aan de grond vast te plakken?
hmm, dat zou misschien wel eens kunnen... vraag ik me alleen nog af waarom zoveel (volgens mij heb ik 50m, voor iets van 55m2)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor smalle stukken, zodat het goed op zijn plek blijft liggen.
Bijv bij weinig m2's.
Of als je slecht uit komt met een plank waarbij je een smal stukje over houdt, welke omhoog kan gaan staan.
Tja, alleen staat er op het laminaat dat je het niet mag vastplakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Ik lees op Google dat sommige mensen hun laminaat ook nog even vastplakken op de ondervloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanwezigen maken het er ook niet makkelijker op hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Heb ik nou op het motortopic geklikt of op het laminaat topic?
Ik dacht ook ff in het K&W forum te te zitten.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Heb ik nou op het motortopic geklikt of op het laminaat topic?
En? Gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef rene90 het volgende:
Morgen ben ik de eerste kijker voor de fazer, ben benieuwd
Neem dan een Honda Daxquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef Anne het volgende:
Vandaag (of morgen) gaat mijn vader even de carburateur van een van zijn motoren op de mijne zetten. De mijne bokt/stoekt nogal eens tijdens het rijden (tenzij ik de choke helemaal open zet, dan rijdt ie best wel lekker).
Hij gaat binnenkort ook nog even een andere motor ophalen; een Honda Revere.
Waarschijnlijk pas ik daar ook op, dus dan mag ik hem af en toe eens lenen.
Dat is ook het enige wat je moet plakken bij een ondervloer; de naden van het vochtwerende plasticquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Hier trouwens iemand een idee waarom ik een soort (heel dun) dubbelzijdig tape heb voor een laminaatvloer leggenIk had eigenlijk tape verwacht om het vochtwerende plastic (ondervloer) aan elkaar te plakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/K&W]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Voor 160 km p/d woon-werk?quote:
JAAAA GEKOCHT. Zo ik heb een motorquote:
Als het gaatje op het laagste punt zit en mooi rond is, is het voor water/condens afvoer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
JAAAA GEKOCHT. Zo ik heb een motor. Een fazer 600 uit 2002, met 61k op de teller. Bij 57k zijn er nieuwe remblokken voor ingezet, 2 nieuwe michelin banden, en alle vloeistoffen en filters vervangen. De andere beurt is van 47k, waarbij de ketting en tandwielen zijn gedaan, alle vloeistoffen en de remblokken achter + bougies uit mijn hoofd. Ketting zag er nog goed uit. Ik zette de motor even neer, en kreeg hem niet op de middenbok
. Toen kwam iemand die met de hond liep even vragen of ik problemen had, hij had al lang een motor dus had ook even gekeken ernaar dus dat was wel prettig.
Wat ik wel opmerkte was wat lucht die onderaan de uitlaat verdween, het laagste punt, was met het starten van de koude motor. Mogelijk een klein lek, hij reageerde verbaasd en zei dat we anders even de garage moeten bellen wat die erover zeggen en hoeveel dat zou kosten. Die zeiden dat het kan dat het een lek is, en anders een ontluchtingsgaatje, of in ieder geval een gaatje dat wat condens eruit kan druppelen. Toen de motor eenmaal warm was was dit ook vrijwel niet meer te zien, iemand die hierover iets weet?
Toen even erover gehad, dat ik 2e hands wel een uitlatenbochtenset voor 150 euro zag, waarop hij zei, prima maken we er 850 van. Verder zat er nog wat roest bovenaan de voorvorkpoten, kan daarvan het meeste wel weg krijgen denk ik. Een slot er nog bij, plus schijfrem, plus topkoffer en de boekjes. Zit nog een sportuitlaat onder (laser) en de originele kan ik nog ophalen als ik een keer bij hem in de buurt ben, die is nog compleet nieuw.
Ik ben blij
Ja en nu is het geen diversion geworden, anders had je me van gedachte laten veranderen misschienquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
goede keus! gefeliciteerd!
Je msnde elke keer als ik er net even niet zat
Gewoon droge kettingspray.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef rene90 het volgende:
En is smeren dan handig met kettingzaagolie, hij staat namelijk dan nog de komende 2 weken in de schuur. Of gewoon kettingspray voldoende?
Nog andere tips qua schoonmaken, of wat onderdelen te smeren?
kun je leuk mee skeuren! Stepjes kunnen ook aan de grondquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef rene90 het volgende:
Foto's van marktplaats, zelf zal ik het maken als ik het een stuk heb opgeknapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting zal ik wel eerst met een sopje doen, en daarna goed in het vet zetten. Even naar de motozoom in amsterdam om die spulletjes te halen.
pff, voor 825 had je een fzr1000 kunnen rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
ff doe roest weg poetsen en dan komt het wel goed. Feli met je motor. 850 is geen geld.
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef Anne het volgende:
Vandaag (of morgen) gaat mijn vader even de carburateur van een van zijn motoren op de mijne zetten. De mijne bokt/stoekt nogal eens tijdens het rijden (tenzij ik de choke helemaal open zet, dan rijdt ie best wel lekker).
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaan.
Straks maar even koekeloeren wat de schade is.
Niet echt nee. Vroeger werd er tenminste nog gewoon dom gescholden, was veel beter te volgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De aanwezigen maken het er ook niet makkelijker op hè
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
BoemBoem idd.. Het valt op zich wel mee trouwens, mijn vader is er erger aan toe. Zijn linkerarm doet het niet echt meer, jas stuk en hij heeft een paar auwie-plekken op zijn been en arm, dus ik moet dadelijk even gaan helpen met die carburateur wisselen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou alles lekker vet inderdaad, hij ziet er een beetje droogjes uit. Ze lusten best een litertje oliequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef rene90 het volgende:
Foto's van marktplaats, zelf zal ik het maken als ik het een stuk heb opgeknapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting zal ik wel eerst met een sopje doen, en daarna goed in het vet zetten. Even naar de motozoom in amsterdam om die spulletjes te halen.
Ja maar dan kan ik deze mail toch niet ontvangenquote:Telfort heeft u geïnformeerd over onderhoudswerkzaamheden aan de centrale waarop uw internetverbinding is aangesloten. Deze werkzaamheden zijn nu afgerond. Uw verbinding werkt dus weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u uw internetverbinding te herstellen.
Obvious spam. hoe slecht is het nederlands wel niet welquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk zon email
[..]
Ja maar dan kan ik deze mail toch niet ontvangen
Gezien de afzender en de voorgaande mails nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Obvious spam. hoe slecht is het nederlands wel niet wel
Mooi weer rijderquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
Straks eens de motor uit de stalling trekken
Check!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
dus ik moet dadelijk even gaan helpen met die carburateur wisselen.
Is het dus toch de ontstekingquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft alleen niet echt geholpen.
Maar ach... weet ik ook hoe je een carburateur moet verwisselen.
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de motor een flinke opschoon beurt gegeven, en het heeft duidelijk geholpen. Zie hier:
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik gedaan heb is alles eerst goed boenen, de brug met de achterkant van een aardappelschilmesje de laag vet eraf geschraapt. Toen alles meermaals schoon gemaakt en had van die brillo doekjes gebruikt, soort schuursponsjes met al sop erop. Werkt echt prima voor vet. Schuurt eigenlijk ook niet. Ketting volledig gesopt/gereinigd met kettingreiniger. Wat er nu nog op de 'na' foto's te zien is is de kettingspray die ik er net heb opgespoten.
De roest ben ik ook erg tevreden over, is eigenlijk weg, en wat overblijft is wat steenslag op wat plekken. Gewoon met zo een brillo doekje is het makkelijk weg te krijgen (ook op uitlaat) en daarna chroom/metaal polish. Geen rare dingen gevonden
Bobines zijn al eens gewisseld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het dus toch de ontsteking
misschien kunnen jullie ook de bobines nog wisselen? ik denk nog steeds dat het daar in zit![]()
Mjah, eigenlijk zou het hele ding gewoon even afgesteld moeten worden, dan komt iig het probleem wel boven water..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Bobines zijn al eens gewisseld.
En dat gaat sowieso niet meer: motors zijn weg.
Kun je de onsteking niet afstellen oid?
Ik pas trouwens met moeite op de Revere, terwijl de dame van wie ie was net zo groot is als ik. En ik heb ook nog eens langere benen dan dat zij heeft. Apart.
juist, daar draait het om. 1 x in de maand in de WD40 en boenwas voor het plastic en je hebt nergens last van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terugzo te zien duidelijk een doorrijd/woon-werk fiets geweest..
Wat er tijdens een regenbui of in een flinke plas niet vanaf gaat, hoort eropquote:
Nice website http://www.trsracing.nl/quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:39 schreef OPM het volgende:
ben nog niet zo bekend met de merkenmr de mail met die vragen was al weg
Hij was even vergeten dat voluit remmen midden op een rotonde niet zo handig is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaan.
Straks maar even koekeloeren wat de schade is.
We hebben het hier wel over OPM hèquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice website http://www.trsracing.nl/
Onderschat trouwens een quickshifter niet, twee dezelfde bikes, eentje met, eentje zonder, met doorschakelen pakt de bike met quickshifter zo veertig meter op de bike zonder.
had natuurlijk zelf ff kunnen googlen..maar klikken is so easyquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice website http://www.trsracing.nl/
Onderschat trouwens een quickshifter niet, twee dezelfde bikes, eentje met, eentje zonder, met doorschakelen pakt de bike met quickshifter zo veertig meter op de bike zonder.
Nah, er lag iets op de wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was even vergeten dat voluit remmen midden op een rotonde niet zo handig is.
Sorry ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
We hebben het hier wel over OPM hè. Onderschat dat niet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef OPM het volgende:
had natuurlijk zelf ff kunnen googlen..maar klikken is so easythx
Schakelen luie leaserijder!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
Was lekker ritje naar en door Amsterdam. Super weertje vandaag
En Porsche 911 turbo's zijn best rap, ook in moderne cabrio-uitvoering. Vanuit de 5 en de 6 won ik de sprints niet. Bij lagere versnellingen wel
ja, juistquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over OPM hè. Onderschat dat niet.
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz..quote:
Die "eerste" is al voor meer dan de helft weg in onderdelen.. De 2e moet ik even netjes maken, wat keerringetjes vervangen, zadeldekje enzquote:Op zondag 3 april 2011 10:04 schreef OPM het volgende:
bijna een kdmaar ook leuk ja
wat heb je met die GS-en gedaan dan..?
Chickie, dat is zooo 2010quote:
Ff kijken had em straks best hoog, toen ik voorover ging hangne bleef hij gewoon op niveau tot aan de eindtoerenquote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef OPM het volgende:
wordt alleen maar lekkerder, vooral als je em steeds langer kunt blijven houden
De Waalquote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz..
Gister ook al genoten van het weerdusja wordt een kort rondje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef OPM het volgende:
..wrom zijn al die zirkwiebakken schadebakkenzijn allen wel es neergelegd...
Too bad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:55 schreef Anne het volgende:
Nah, er lag iets op de weg. En dat in combinatie met regen..
Mijn broertje die er met de auto achter reed moest dus remmen voor mijn vader en hij gleed ook gewoon een stukkie door.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz..
Gister ook al genoten van het weerdusja wordt een kort rondje.
Wat een pruts hellingshoek in de regen zegquote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dit kan je er mee doen MET motor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
jij gaat geen Honda rijdenquote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef OPM het volgende:ik zeg niks, moet nog maar blijken wat voor een poepert ik in het natte ben...enne hoezo zonder
ff snel inschrijven voor woensdag de TOMS cursus bij RSZMotorsport, op Zandvoort...quote:
heel misschien wel jaquote:
gas / voorrem rechts, koppeling links, schakelpedaal linksquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef OPM het volgende:
[..]
heel misschien wel ja![]()
nee licentie wordt volgend seizoen denk ik, eerst maar eens leren rijden op zon ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |