Nah, er lag iets op de wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was even vergeten dat voluit remmen midden op een rotonde niet zo handig is.
Sorry ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
We hebben het hier wel over OPM hè. Onderschat dat niet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef OPM het volgende:
had natuurlijk zelf ff kunnen googlen..maar klikken is so easythx
Schakelen luie leaserijder!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
Was lekker ritje naar en door Amsterdam. Super weertje vandaag
En Porsche 911 turbo's zijn best rap, ook in moderne cabrio-uitvoering. Vanuit de 5 en de 6 won ik de sprints niet. Bij lagere versnellingen wel
ja, juistquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over OPM hè. Onderschat dat niet.
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz..quote:
Die "eerste" is al voor meer dan de helft weg in onderdelen.. De 2e moet ik even netjes maken, wat keerringetjes vervangen, zadeldekje enzquote:Op zondag 3 april 2011 10:04 schreef OPM het volgende:
bijna een kdmaar ook leuk ja
wat heb je met die GS-en gedaan dan..?
Chickie, dat is zooo 2010quote:
Ff kijken had em straks best hoog, toen ik voorover ging hangne bleef hij gewoon op niveau tot aan de eindtoerenquote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef OPM het volgende:
wordt alleen maar lekkerder, vooral als je em steeds langer kunt blijven houden
De Waalquote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz..
Gister ook al genoten van het weerdusja wordt een kort rondje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |