Check!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
dus ik moet dadelijk even gaan helpen met die carburateur wisselen.
Is het dus toch de ontstekingquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft alleen niet echt geholpen.
Maar ach... weet ik ook hoe je een carburateur moet verwisselen.
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de motor een flinke opschoon beurt gegeven, en het heeft duidelijk geholpen. Zie hier:
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik gedaan heb is alles eerst goed boenen, de brug met de achterkant van een aardappelschilmesje de laag vet eraf geschraapt. Toen alles meermaals schoon gemaakt en had van die brillo doekjes gebruikt, soort schuursponsjes met al sop erop. Werkt echt prima voor vet. Schuurt eigenlijk ook niet. Ketting volledig gesopt/gereinigd met kettingreiniger. Wat er nu nog op de 'na' foto's te zien is is de kettingspray die ik er net heb opgespoten.
De roest ben ik ook erg tevreden over, is eigenlijk weg, en wat overblijft is wat steenslag op wat plekken. Gewoon met zo een brillo doekje is het makkelijk weg te krijgen (ook op uitlaat) en daarna chroom/metaal polish. Geen rare dingen gevonden
Bobines zijn al eens gewisseld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het dus toch de ontsteking
misschien kunnen jullie ook de bobines nog wisselen? ik denk nog steeds dat het daar in zit![]()
Mjah, eigenlijk zou het hele ding gewoon even afgesteld moeten worden, dan komt iig het probleem wel boven water..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Bobines zijn al eens gewisseld.
En dat gaat sowieso niet meer: motors zijn weg.
Kun je de onsteking niet afstellen oid?
Ik pas trouwens met moeite op de Revere, terwijl de dame van wie ie was net zo groot is als ik. En ik heb ook nog eens langere benen dan dat zij heeft. Apart.
juist, daar draait het om. 1 x in de maand in de WD40 en boenwas voor het plastic en je hebt nergens last van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terugzo te zien duidelijk een doorrijd/woon-werk fiets geweest..
Wat er tijdens een regenbui of in een flinke plas niet vanaf gaat, hoort eropquote:
Nice website http://www.trsracing.nl/quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:39 schreef OPM het volgende:
ben nog niet zo bekend met de merkenmr de mail met die vragen was al weg
Hij was even vergeten dat voluit remmen midden op een rotonde niet zo handig is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaan.
Straks maar even koekeloeren wat de schade is.
We hebben het hier wel over OPM hèquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice website http://www.trsracing.nl/
Onderschat trouwens een quickshifter niet, twee dezelfde bikes, eentje met, eentje zonder, met doorschakelen pakt de bike met quickshifter zo veertig meter op de bike zonder.
had natuurlijk zelf ff kunnen googlen..maar klikken is so easyquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice website http://www.trsracing.nl/
Onderschat trouwens een quickshifter niet, twee dezelfde bikes, eentje met, eentje zonder, met doorschakelen pakt de bike met quickshifter zo veertig meter op de bike zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |