Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef rene90 het volgende:
De motor die ik op het oog had is verkocht helaas. En nu opeens, in mijn eigen woonplaats een fazer, zilver, uit 2002 voor 1000 euro. 60k op de teller en wel corrosie. Is dat heel ernstig of kan je veel wel opknappen met de nodige schoonmaak middelen?
Ik moest in de Eiffel met de ZX12R en open 2Brothers achter een agent naar het bureau voor een verklaring over een valpartij van een motormaatje, daarna mocht ik ook gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
met een blčrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer?
Zaterdag kan ik helaas nooit.quote:
Ja daar heb je wat aan in de polder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
en A naar A is ook niet mogelijk volgens mij, altijd A --> B
maargoed, lang leve de gewone papieren kaart
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.
Geen geld als er geen gebreken zijn.
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:50 schreef rene90 het volgende:
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.
En dat was wegslepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:07 schreef cageon2 het volgende:
kutzooi, ik naar een teampresentatie gisteren, kom ik aan in Nijkerk, draait de fucking homokineet van de civic van mijn ma in de soep... (in de bus passen geen 2 passagiers)
Dan denk je, maar dat hoor je dan toch al lang? Niet dus...
Sportschool.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Het weer zit idd niet mee. Poepweer. Ga denk ik maar wat nieuwe games halen en de xbox aanslingeren.
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenen dan ff kijken of hij het hele toerenbereik pakt en geen ademnood krijgt.
Alle versnellingen moet je ook wel checken. Maar of het blokje wil kan ook in de eerste of beter tweede versnelling
![]()
[..]
En dat was wegslepen.
Gisteren ingeschreven voor 1 race in de MSL cup.
quote:[..]
Sportschool.
Was een bijeenkomst van de ZAC .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef cageon2 het volgende:
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...
Bekende via de ZAC heeft ons thuis gedropt na t feestje (moest alleen 80km omrijden)
Nice, wanneer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |