Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
De GS van Wolve is ook teruggevonden
Honda zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef o-o het volgende:
Vandaag tweede ritje van het jaar gemaakt (mooiweerrijderkweethet) en het was weer lekker.
Afgelopen weekend gestart en weer na 6 maanden ongebruikt voor de deur staan in 1 keer starten! Wat een wereld bike is het toch ook
Ik zit er ook over te denken om een tanktasje te nemen voor mijn navi; hij zit nu met de zuignap domweg op mijn km teller geplakt, maar da's knudde als het regent, en ik gebruik ook wel eens mijn foon als navigatie, en die kan ik helemaal nergens kwijt; dan is zon tanktas, of kaartenvakje op je tank wel fijn denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef rene90 het volgende:
ik zit wat te kijken naar een tanktas. Is het nou echt veel fijner i.p.v. een gewone rugtas? En kan je het bijvoorbeeld ook gebruiken om de tomtom achter het plastic te leggen?
Dat ligt aan jezelf en wat je ermee wilt gaan doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef mark_dabomb het volgende:
Nieuw hier en gelijk een vraagje, is een FZR 600 een beetje een goede beginnersmotor ?
Koffers kunnen eraf als je ze niet nodig hebt, en die PM funktie zit onder je icoontje helemaal rechtsboven in de nieuwe mobiele layoutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef rene90 het volgende:
ja dat is ook wel weer iets om bij na te denken ja. koffertje is nog niks, vind het vaak ook niet mooi staan. En dribbel, kan je mij pmen? Heb even geen pm functie hier op de tel.
Ja dat is wel waar, alleen ze kosten best wat. als ze er al zelf op zitten heb ik er geen problemen mee, maar om ze er al bij te kopen zie ik nog niet direct zitten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koffers kunnen eraf als je ze niet nodig hebt, en die PM funktie zit onder je icoontje helemaal rechtsboven in de nieuwe mobiele layout
Ehm, je tekent eerst en laat je dan verrassen door kosten en afleverdata??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij mag ik me hier ook melden na 2 weken geleden mijn rijbewijs gehaald te hebben vanavond toch maar eens mijn handtekening gezet onder een koop contract voor een ER6 N
Maar toen kwam de verkoper met het slecht nieuws iets met aflever beurt en extra kosten. Tja daar valt mee te leven, dus ik vraag hem je komt hem voor de deur afleveren volgende week? Hij lacht een beetje en wijst naar het planbord... Gevalletje zucht nu mag ik wachten tot 4 april
Je tekent een contract en vervolgens stem je toe om meer te betalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij mag ik me hier ook melden na 2 weken geleden mijn rijbewijs gehaald te hebben vanavond toch maar eens mijn handtekening gezet onder een koop contract voor een ER6 N
Maar toen kwam de verkoper met het slecht nieuws iets met aflever beurt en extra kosten. Tja daar valt mee te leven, dus ik vraag hem je komt hem voor de deur afleveren volgende week? Hij lacht een beetje en wijst naar het planbord... Gevalletje zucht nu mag ik wachten tot 4 april
"Hij was een beetje dom"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je tekent een contract en vervolgens stem je toe om meer te betalen
Yup, enige is dat je snelwegen kan vermijden oid...is er geen app voor een BB Bold ofzo, dat je gps routes kan uploaden naar je telefoon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef ArnosL het volgende:
Volgens mij kun je bij een gewone tomtom niet zelf routes maken. Dat ding kiest zelf altijd de snelste of kortste weg geloof ik.
Maar waarom spreek je dan van EXTRA kosten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Ah sorrie voor de verwarring, ik was blijkbaar nog net iets te in de wolken.
De aflever kosten zaten natuurlijk bij de totaal prijs in alleen het was even een teleurstelling dat het nog 2 weken moest gaan duren voordat die fiets klaar zou zijn.
Maar goed, ik heb al jaren zonder motor rijbewijs kunnen overleven. Dus 2 weekjes zonder zo'n fiets moet ook wel kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |