Je had de lapoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
En niemand die even zegt dat ik de lapo had.
Ze zijn er wel, in duitsland nu ook gewoon verplicht tijdens de winterdagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb ze ook nog nooit op een motor gezien
Ik rij gewoon met een TT XL, en dat werkt prima, alleen schijnt de helderheid van het scherm op de motorversie wat beter te zijn ivbm lichtinval, en idd, hij is niet waterdicht.. hier voor had ik een TT one, en die heeft het ook ruim 2 jaar uitgehouden. ik ga ook geen 600¤ uitgeven voor iets wat hetzelfde kan als zijn cheap ass broertje van 125¤, ik ben niet debielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef rene90 het volgende:
Bedankt voor de info over die zumo. Maar toch, wat een geld voor zo een ding. Dan maar met de kaart en een paar keer verkeerd rijden en dan zien waar ik terecht kom. Heb wel google maps waar je denk ik ook redelijk ver mee kan komen wat dat betreft.
Daarom, komt wel goed. Ik ga denk ik ook het ketting smeersysteem maken wat op motor-forum staat, kost iets van een tientje en dan kan je zelf je ketting smeren d.m.v. een drukpompje. Wel ideaal dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rij gewoon met een TT XL, en dat werkt prima, alleen schijnt de helderheid van het scherm op de motorversie wat beter te zijn ivbm lichtinval, en idd, hij is niet waterdicht.. hier voor had ik een TT one, en die heeft het ook ruim 2 jaar uitgehouden. ik ga ook geen 600¤ uitgeven voor iets wat hetzelfde kan als zijn cheap ass broertje van 125¤, ik ben niet debiel![]()
Gewoon een goedkoopie nemen, beetje beschut monteren en hobbelen met die hap
hetzelfde systeem (maar dan doeltreffender) moet je iets aanpassen, zodat het precies werkt als een osco...bovenop achterste tandwiel laten druppelen ipv langs het tandwiel...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daarom, komt wel goed. Ik ga denk ik ook het ketting smeersysteem maken wat op motor-forum staat, kost iets van een tientje en dan kan je zelf je ketting smeren d.m.v. een drukpompje. Wel ideaal dus
Is het niet zo dat je je tandwiel dan een stuk minder smeert en het minder op de echte schakels zelf komt, dus de linker en rechterkant?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
hetzelfde systeem (maar dan doeltreffender) moet je iets aanpassen, zodat het precies werkt als een osco...bovenop achterste tandwiel laten druppelen ipv langs het tandwiel...
Beide dacht ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
met een blèrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer?
smeren doe je als je ketting werm is, dus naar mijn weten komt die olie overal...hoop ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je je tandwiel dan een stuk minder smeert en het minder op de echte schakels zelf komt, dus de linker en rechterkant?
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef rene90 het volgende:
De motor die ik op het oog had is verkocht helaas. En nu opeens, in mijn eigen woonplaats een fazer, zilver, uit 2002 voor 1000 euro. 60k op de teller en wel corrosie. Is dat heel ernstig of kan je veel wel opknappen met de nodige schoonmaak middelen?
Ik moest in de Eiffel met de ZX12R en open 2Brothers achter een agent naar het bureau voor een verklaring over een valpartij van een motormaatje, daarna mocht ik ook gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
met een blèrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer?
Zaterdag kan ik helaas nooit.quote:
Ja daar heb je wat aan in de polder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
en A naar A is ook niet mogelijk volgens mij, altijd A --> B
maargoed, lang leve de gewone papieren kaart
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen.
Geen geld als er geen gebreken zijn.
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:50 schreef rene90 het volgende:
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is.
En dat was wegslepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:07 schreef cageon2 het volgende:
kutzooi, ik naar een teampresentatie gisteren, kom ik aan in Nijkerk, draait de fucking homokineet van de civic van mijn ma in de soep... (in de bus passen geen 2 passagiers)
Dan denk je, maar dat hoor je dan toch al lang? Niet dus...
Sportschool.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Het weer zit idd niet mee. Poepweer. Ga denk ik maar wat nieuwe games halen en de xbox aanslingeren.
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij moet wel ff goed warmgereden wordenen dan ff kijken of hij het hele toerenbereik pakt en geen ademnood krijgt.
Alle versnellingen moet je ook wel checken. Maar of het blokje wil kan ook in de eerste of beter tweede versnelling
![]()
[..]
En dat was wegslepen.
Gisteren ingeschreven voor 1 race in de MSL cup.
quote:[..]
Sportschool.
Was een bijeenkomst van de ZAC .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef cageon2 het volgende:
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen...
Bekende via de ZAC heeft ons thuis gedropt na t feestje (moest alleen 80km omrijden)
Nice, wanneer![]()
Yep, CCRacing.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was een bijeenkomst van de ZAC .Teampresentatie.
quote:Onderdelen op straat, geen meter meer mee gereden.. niet dat ene as het nog deed ofzo..
Dinsdag 26 juli. Kan de circuitdag in mei en een paar losse sessies bij de MAC nog even oefenen.
Die kende ik nog niet Cageon.quote:Hyperpro cup Toms cup Sport cup
Ik zit er niet bijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet Cageon.
Errrr derde lid staat nog niet op de website.Maar jij zit er dus bij, wel goed om de krachten te bundelen.
Fiets liften, dop van de poot eraf, spuitje met slangetje pakken (eerst meten hoeveel dr in zit), dan aftappen en opnieuw metenquote:Net Hyperpro gebeld, pas 15 april hadden ze tijd om naar de voorvork te kijken.
13 april heb ik ene sessie op Zandvoort, misschien gewoon een beetje olie vanaf de bovenkant aftappen.
Bokje voor de voorkant zit ook nog nie in elkaar nie.
Teampresentatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:54 schreef cageon2 het volgende:
Ik zit er niet bij![]()
hoe kom je daar bij dan?
Aja van iedereen kan je leren.quote:als gewaardeerde conculega was ik gewoon welkom
Neuh niets opschrijven, gewoon een beetje eruit zuigen als een rietje.quote:Fiets liften, dop van de poot eraf, spuitje met slangetje pakken (eerst meten hoeveel dr in zit), dan aftappen en opnieuw meten
EN opschrijven!
Teach them!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef cageon2 het volgende:
net jehova's aan de deur
Doe ik open met mijn brakke hoofd, met jawel, een Marlporno shirt aan
Ik denk dat hij hem snel doorschuift aan een makkelijke koper. Donderdag is veel te laat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
Klein beetje ochtend mist wellicht, verder een hele mooi dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:09 schreef dribbel79 het volgende:
Dat sturen wordt niks, kloteweer...ik gaat mandjeballen...wat doet het weer morgen?
Hij is zelf afwezig tot donderdag, hij moest snel weg en ik vroeg nog of ik nu niet gelijk even langs kon komen. Op zijn vroegst kon hij donderdag namelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat hij hem snel doorschuift aan een makkelijke koper. Donderdag is veel te laat.
Kan. Is er niemand anders thuis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:23 schreef rene90 het volgende:
Hij is zelf afwezig tot donderdag, hij moest snel weg en ik vroeg nog of ik nu niet gelijk even langs kon komen. Op zijn vroegst kon hij donderdag namelijk.
Zoals ik hem begreep kon er pas donderdag gekeken worden, dus maar even gevraagd hoe laat hij wakker isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan. Is er niemand anders thuis.Zo wel vaker wat gekocht.
Maar kan ook teveel drammen worden.
"net 4000 000"km? Da's een beste km standquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"net 4000 000"km? Da's een beste km stand
bij 4k a 5k was mijn achterband echt wel op en voor niet veel later
Deze bandjes gaan wel 12~14K mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef cageon2 het volgende:
"net 4000 000"km? Da's een beste km stand
bij 4k a 5k was mijn achterband echt wel op en voor niet veel later
welke banden zijn het die er onder liggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef rene90 het volgende:
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat.
Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt.
Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege..
al 2 jaar doe ik idd nog maar 2 a 3 dagen met een setje bandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Normaal doe je wel langer met bandjes toch?
Hm, klinkt vervelend, that's life I guess.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef OPM het volgende:
opgedoken...en weer zoek geraakten bijna weer opgedoken maar uiteindelijk toch zoek
Hier wel ok, maar motor is nog niet helemaal gereed. Kuipjes spuiten en dan kan ik in principe knallen.quote:hoesdie met jou dan? moto goed gepimbt voor dit seizoen?
24u * 3d * 200km/h = 14,4Kquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze bandjes gaan wel 12~14K mee.
Mijn bandjes drie dagen.
is best vervelend, best qudt eigenlijk jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Hm, klinkt vervelend, that's life I guess.
[..]
Hier wel ok, maar motor is nog niet helemaal gereed. Kuipjes spuiten en dan kan ik in principe knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |