Ik dacht ook ff in het K&W forum te te zitten.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Heb ik nou op het motortopic geklikt of op het laminaat topic?
En? Gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef rene90 het volgende:
Morgen ben ik de eerste kijker voor de fazer, ben benieuwd
Neem dan een Honda Daxquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef Anne het volgende:
Vandaag (of morgen) gaat mijn vader even de carburateur van een van zijn motoren op de mijne zetten. De mijne bokt/stoekt nogal eens tijdens het rijden (tenzij ik de choke helemaal open zet, dan rijdt ie best wel lekker).
Hij gaat binnenkort ook nog even een andere motor ophalen; een Honda Revere.
Waarschijnlijk pas ik daar ook op, dus dan mag ik hem af en toe eens lenen.
Dat is ook het enige wat je moet plakken bij een ondervloer; de naden van het vochtwerende plasticquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Hier trouwens iemand een idee waarom ik een soort (heel dun) dubbelzijdig tape heb voor een laminaatvloer leggenIk had eigenlijk tape verwacht om het vochtwerende plastic (ondervloer) aan elkaar te plakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/K&W]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Voor 160 km p/d woon-werk?quote:
JAAAA GEKOCHT. Zo ik heb een motorquote:
Als het gaatje op het laagste punt zit en mooi rond is, is het voor water/condens afvoer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
JAAAA GEKOCHT. Zo ik heb een motor. Een fazer 600 uit 2002, met 61k op de teller. Bij 57k zijn er nieuwe remblokken voor ingezet, 2 nieuwe michelin banden, en alle vloeistoffen en filters vervangen. De andere beurt is van 47k, waarbij de ketting en tandwielen zijn gedaan, alle vloeistoffen en de remblokken achter + bougies uit mijn hoofd. Ketting zag er nog goed uit. Ik zette de motor even neer, en kreeg hem niet op de middenbok
. Toen kwam iemand die met de hond liep even vragen of ik problemen had, hij had al lang een motor dus had ook even gekeken ernaar dus dat was wel prettig.
Wat ik wel opmerkte was wat lucht die onderaan de uitlaat verdween, het laagste punt, was met het starten van de koude motor. Mogelijk een klein lek, hij reageerde verbaasd en zei dat we anders even de garage moeten bellen wat die erover zeggen en hoeveel dat zou kosten. Die zeiden dat het kan dat het een lek is, en anders een ontluchtingsgaatje, of in ieder geval een gaatje dat wat condens eruit kan druppelen. Toen de motor eenmaal warm was was dit ook vrijwel niet meer te zien, iemand die hierover iets weet?
Toen even erover gehad, dat ik 2e hands wel een uitlatenbochtenset voor 150 euro zag, waarop hij zei, prima maken we er 850 van. Verder zat er nog wat roest bovenaan de voorvorkpoten, kan daarvan het meeste wel weg krijgen denk ik. Een slot er nog bij, plus schijfrem, plus topkoffer en de boekjes. Zit nog een sportuitlaat onder (laser) en de originele kan ik nog ophalen als ik een keer bij hem in de buurt ben, die is nog compleet nieuw.
Ik ben blij
Ja en nu is het geen diversion geworden, anders had je me van gedachte laten veranderen misschienquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
goede keus! gefeliciteerd!
Je msnde elke keer als ik er net even niet zat
Gewoon droge kettingspray.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef rene90 het volgende:
En is smeren dan handig met kettingzaagolie, hij staat namelijk dan nog de komende 2 weken in de schuur. Of gewoon kettingspray voldoende?
Nog andere tips qua schoonmaken, of wat onderdelen te smeren?
kun je leuk mee skeuren! Stepjes kunnen ook aan de grondquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef rene90 het volgende:
Foto's van marktplaats, zelf zal ik het maken als ik het een stuk heb opgeknapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting zal ik wel eerst met een sopje doen, en daarna goed in het vet zetten. Even naar de motozoom in amsterdam om die spulletjes te halen.
pff, voor 825 had je een fzr1000 kunnen rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
ff doe roest weg poetsen en dan komt het wel goed. Feli met je motor. 850 is geen geld.
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef Anne het volgende:
Vandaag (of morgen) gaat mijn vader even de carburateur van een van zijn motoren op de mijne zetten. De mijne bokt/stoekt nogal eens tijdens het rijden (tenzij ik de choke helemaal open zet, dan rijdt ie best wel lekker).
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaan.
Straks maar even koekeloeren wat de schade is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |