20 minuten x 5 sessies x 3 dagen = 300 minuten = 5 uur.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke banden zijn het die er onder liggen?
SC's erom liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
20 minuten x 5 sessies x 3 dagen = 300 minuten = 5 uur.
Voor de volgende circuitdag moeten die Supercorsa's SC2 alweer vervangen worden.
Beter koop ik wat slijtvastersgrip heb ik nog niet nodig.
hier ook zoquote:Eerst techniek verbeteren.
ZX10Rquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef OPM het volgende:
[..]
SC's erom liggenop welke fiets eik
[..]
hier ook zo
yea mr ging der ff vanuit dat WB ook nog op een straatfiets rijdt..nog altijd op die tiener dus..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ZX10R![]()
Gast, als jij op iets anders dan SC's gaat rijden (@ circuit met een meer circuit gerichte bike) ben je niet wijs.
Gisteravond een kleine 160 kmquote:
Ja de witte bike!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef OPM het volgende:
yea mr ging der ff vanuit dat WB ook nog op een straatfiets rijdt..nog altijd op die tiener dus..
ben ff eten
Morgen weer inhalenquote:
Als ik de corrosie opmerkingen zo lees, dan gaat het om een pekel Fazerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut een fazer voor 1K? Hoe kan dat..
Stomme motor was vandaag een beetje bokkigging de hele tijd steigeren
[ afbeelding ]
doe es een linkje danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja de witte bike!
[ afbeelding ]
Ingaande demping staat helemaal uitgezet, en nog steeds kom ik nog drie cm veerweg te kort.
En als je maar iets terugleest, in juli een echt wedstrijdje rijden. (beginnersniveau)
ken ik niet, maar qua specs dikke bike!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef OPM het volgende:
[..]
doe es een linkje dan
echt wedstrijdje als in een cup ofzo? wel koel
iemand toevallig bekend met deze http://www.motor-forum.nl(...)600RR-te-koop-1.html
1e hopjes gemaaktpas mr op...tis verslavend
ja best he..ff kijken of die er nog is...staan 2 wachtenden voor mij...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ken ik niet, maar qua specs dikke bike!
Ik bedoelde eigenlijk ook alleen een linkjequote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef Jordyo2 het volgende:
Ik had van anne (moderator) begrepen dat het hier wel kon, dus vandaarexcuus
mooi gek idd, daar koop je een TLR voor..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef OPM het volgende:
wordt dat nog betaald voor die fietsen..? leuk om mee te beginnen
Ik heb d'r al billenkoek gegevenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef Jordyo2 het volgende:
Ik had van anne (moderator) begrepen dat het hier wel kon, dus vandaarexcuus
concentratie op 200%quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut een fazer voor 1K? Hoe kan dat..
Stomme motor was vandaag een beetje bokkigging de hele tijd steigeren
[ afbeelding ]
Nja zou wel balen als ik em op zen zijkant plof doordat ik iets niet goed doequote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
tis deze btw http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/297274//
[..]
concentratie op 200%kan me eenzelfde pic van WB herinneren..
Dan gooi ik de mijne ook mooi hier !quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Jordy jonguh, een linkje is wel genoeg, niet overal die post spammen aub..
bedoelde t meer als in, in t begin lijkt t net of ie snel achterover slaat..gaat allemaal stuk relaxter als jezelf ook relaxter bent zeg maarquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja zou wel balen als ik em op zen zijkant plof doordat ik iets niet goed doeEn niet iedereen is zon coole kikker als jij hé
Alhoewel ik em vd week wel ff heel nonchalant omhoog trok bij school voor
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doetquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef OPM het volgende:
[..]
bedoelde t meer als in, in t begin lijkt t net of ie snel achterover slaat..gaat allemaal stuk relaxter als jezelf ook relaxter bent zeg maar
Hou je nummerplaat uit beeldquote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doetMaargoed vandaag was pas het eerste oefenrondje
Binnenkort meer... en dan mit zwei motoren un kamera's
oh..wrom dan die 200%..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doet![]()
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is nog een overlevingsreactie die nog niet geheel onder controle isDe rest wel redelijk.
dan heeft ie 40% minder zicht...zo komt ie niet aan de 200..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook niet
Preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook niet
gaat toch goed zoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien moet OPM me een clinic geven
Wheelies zijn niks voor mij (net als circuitrijdenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
concentratie op 200%kan me eenzelfde pic van WB herinneren..
Ow fuck...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef rene90 het volgende:
Was je nog thuis geweest dribbel voor die tanktas toevallig?
Oke, kijk maar even welk merk / type het is als je wilt (als je thuis bent, ergens in de komende weken). Kan ik even vergelijken met andere types.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.louis.de/_401c(...)=0&artnr_gr=10025617
Deze is het ongeveer (heb geen regenhoes geloof ik), alleen met 2 jaar stof, slechts 2 x gebruikt...op vakantie...top tas!
techniek och tis niet zo spannend...als je echt wilt kan iedereen het met wat practicequote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wheelies zijn niks voor mij (net als circuitrijden) , deed die dag met Da Liks mee voor de gezelligheid, maar qua oefenen had ik het na een kwartier wel gezien. Respect voor de techniek.
ook dan is het lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
Zolang je maar niet stilstaat is dat best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |