Niet echt nee. Vroeger werd er tenminste nog gewoon dom gescholden, was veel beter te volgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De aanwezigen maken het er ook niet makkelijker op hè
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
BoemBoem idd.. Het valt op zich wel mee trouwens, mijn vader is er erger aan toe. Zijn linkerarm doet het niet echt meer, jas stuk en hij heeft een paar auwie-plekken op zijn been en arm, dus ik moet dadelijk even gaan helpen met die carburateur wisselen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou alles lekker vet inderdaad, hij ziet er een beetje droogjes uit. Ze lusten best een litertje oliequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef rene90 het volgende:
Foto's van marktplaats, zelf zal ik het maken als ik het een stuk heb opgeknapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting zal ik wel eerst met een sopje doen, en daarna goed in het vet zetten. Even naar de motozoom in amsterdam om die spulletjes te halen.
Ja maar dan kan ik deze mail toch niet ontvangenquote:Telfort heeft u geïnformeerd over onderhoudswerkzaamheden aan de centrale waarop uw internetverbinding is aangesloten. Deze werkzaamheden zijn nu afgerond. Uw verbinding werkt dus weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u uw internetverbinding te herstellen.
Obvious spam. hoe slecht is het nederlands wel niet welquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk zon email
[..]
Ja maar dan kan ik deze mail toch niet ontvangen
Gezien de afzender en de voorgaande mails nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Obvious spam. hoe slecht is het nederlands wel niet wel
Mooi weer rijderquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
Straks eens de motor uit de stalling trekken
Check!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
dus ik moet dadelijk even gaan helpen met die carburateur wisselen.
Is het dus toch de ontstekingquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft alleen niet echt geholpen.
Maar ach... weet ik ook hoe je een carburateur moet verwisselen.
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de motor een flinke opschoon beurt gegeven, en het heeft duidelijk geholpen. Zie hier:
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik gedaan heb is alles eerst goed boenen, de brug met de achterkant van een aardappelschilmesje de laag vet eraf geschraapt. Toen alles meermaals schoon gemaakt en had van die brillo doekjes gebruikt, soort schuursponsjes met al sop erop. Werkt echt prima voor vet. Schuurt eigenlijk ook niet. Ketting volledig gesopt/gereinigd met kettingreiniger. Wat er nu nog op de 'na' foto's te zien is is de kettingspray die ik er net heb opgespoten.
De roest ben ik ook erg tevreden over, is eigenlijk weg, en wat overblijft is wat steenslag op wat plekken. Gewoon met zo een brillo doekje is het makkelijk weg te krijgen (ook op uitlaat) en daarna chroom/metaal polish. Geen rare dingen gevonden
Bobines zijn al eens gewisseld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het dus toch de ontsteking
misschien kunnen jullie ook de bobines nog wisselen? ik denk nog steeds dat het daar in zit![]()
Mjah, eigenlijk zou het hele ding gewoon even afgesteld moeten worden, dan komt iig het probleem wel boven water..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Bobines zijn al eens gewisseld.
En dat gaat sowieso niet meer: motors zijn weg.
Kun je de onsteking niet afstellen oid?
Ik pas trouwens met moeite op de Revere, terwijl de dame van wie ie was net zo groot is als ik. En ik heb ook nog eens langere benen dan dat zij heeft. Apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |