abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94558699
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94558767
Ik zit nu te piekeren welke ondertitel ik moet nemen om me als man te laten gelden. Iets over vrouwen minderwaardig vinden of gek zijn op voetbal of niet meervoudig kunnen klaarkomen of een combinatie van die 3?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:13:27 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94558829
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94558922
@ Kasta, ik vind het geen tekortkoming, dus daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld.

En wat betreft je laatste post: nope, ik bedoelde precies wat ik schreef :)
Sarcasme. Herken het.
pi_94558987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
Zal hem eens richting de column submit gooien :Y).
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:20:12 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559074
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94559463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Met name richting het spuiten schijnt het (laat staan als het de eerste keer is dat ze het voelt) toch een vrij vervelend te geven of op zijn minst een vreemd gevoel van "moeten plassen."
Op zich ook niet zo vreemd dat een eventuele toch al niet al te vrijgevochten/zelfverzekerde vrouw dat, hetzij onbewust, af gaat (proberen te) remmen.

Als zo'n zelfde vrouw zich echter na een tijdje wel volledig op haar gemak voelt en los komt (eventueel vanwege de drank), laat ze het wel toe of is ze simpelweg niet meer in staat om het te remmen en komt het alsnog.

Tricky uitspraak, maar ik denk dus dat, puur fysiek gezien, elke vrouw in staat is er een te krijgen.
Maar ja, daarbij komen dan nog wel factoren als:
- ontspanning
- zelfverzekerdheid
- eventuele remmingen

en last but not least: haar bedpartner.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:29:45 #8
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559469
Zeg dat Catbert! Geen mens of hij/zij is verschillend.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:30:56 #9
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559514
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:33:51 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559635
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef kastanova het volgende:
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Nee. Het is gewoon de 'wiring' van die persoon. Ik geloof er tegenwoordig echt niks meer van dat het zo psychologisch is. Als het me bij een scharrel die bovendien niet de meest extroverte persoon is en aardig wat remmingen heeft zonder problemen 7 keer achter elkaar lukt, en dan bij een andere meid die veel makkelijker is ze gewoon liever geen gefrutsel aan d'r doos heeft na het klaarkomen, geloof ik toch echt dat het gewoon vooral fysiek is.

Net zo als vaginaal klaar komen. Bij sommige meiden lukt dat, bij andere gewoon niet. En dan is het gewoon ook gewoon wel of niet, en niet soms wel en soms niet.

quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
Spuiten is gewoon een kwestie van erg nat liggen, op je rug liggen, en dan het vaginale vocht dat zich ophoopt (omdat je op je rug ligt loopt het niet weg) eruit persen met je spieren. Wat je nodig hebt is dus de juiste positie, veel vocht, en controle over je spieren.
pi_94560064
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
pi_94560267
Komt me totaal niet bekent voor wat hier gezegd wordt, als ik klaarkom wil ik alleen maar meer. Na een tijdje merk ik het niet eens meer. Ik hou ook meer van tantraseks erin blijven hangen zeg maar. Sommige dames die spannen hun vaginale spier dan op een gegeven moment en dat doet wel zeer. Dan stop ik meestal want dan is het niet leuk meer.
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:02:42 #13
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94560746
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:

Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
pi_94561294
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
pi_94561338
Mijn 1e battle gewonnen... :')
pi_94561921
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Het zou beter zijn geweest als een vrouw wist dat ze het kon i.p.v. dat je als kerel downunder bezig bent er dan achter komt :')
pi_94561953
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:40:58 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562055
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D
Nee nog nooit, maar die waren dan ook niet enorm onervaren ofzo. Volgens mij weten de meeste dames wel dat de meeste kerels dan gewoon ff 'leeg' zijn.
pi_94562205
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
Herkenbaar idd... Stem ging zelfs een keer omhoog toen ik stop zei omdat ik niet wist dat datgeen wat ze aan het doen was ook de bedoeling was.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kloonhommel op 24-03-2011 17:57:54 (iets teveel info) ]
pi_94562290
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
zelfde als diginoob
pi_94562679
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef diginoob2 het volgende:
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
Dus een kutsite, next.
pi_94563375
Stukje theorie bij het onderwerp orgasmes

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_sexual_response_cycle
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:20:43 #23
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94563444
Wikipedia als sex-educatie :(

"^ "do big penises hurt?". AskMen.com. http://www.askmen.com/love/dzimmer/17_love_answers.html. Retrieved 2006-08-14."

Ok goede referenties.. :')

Om ook nog wat nuttigs hierin te zeggen:

-1 voor Kasta omdat jij een wel heel onredelijke aanname wil doordrukken.

En spuitend klaarkomen van vrouwen klinkt leuk maar in de praktijk wat minder. Geeft behoorlijke troep in ieder geval :{ En als je daarbij een huilende dame krijgt die denkt dat ze m'n bed heeft ondergepist... :+

[ Bericht 47% gewijzigd door Dizorn op 24-03-2011 18:26:16 ]
WFPB!
pi_94564158
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt

http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

:P
pi_94564456
Beter een super orgasme dan een meervoudig orgasme
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:48:10 #26
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564513
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronken :P Het is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!

Zie het maar als aanrader voor OKCupid :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:23 #27
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronken :P Het is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!

*O*

Al vind ik OKC zelf niet zo geweldig; Weinig mensen die in Nederland wonen, en weinig reacties van mensen gekregen daar.
WFPB!
pi_94564572
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:

Dat is een leuke site. Ik zit er vooral om die testjes te maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:50:40 #29
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

*O*

Al vind ik OKC zelf niet zo geweldig; Weinig mensen die in Nederland wonen, en weinig reacties van mensen gekregen daar.
Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.
Kwaliteit over kwantiteit dus.
pi_94564715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.
Kwaliteit over kwantiteit dus.
Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:54:34 #31
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564780
Sowieso anders dan Paiq aangezien het een profielensite is. Verder ja, niet echt een obvious verschil behalve dat het vooral engelstalig is. Groot deel van OKC wat ik heb gezien is dat ze willekeurige mensen voor je neus neerzetten zo van "Is dit niet iets voor je?".

Krijg trouwens met random match op OKC altijd dezelfde 3 - niet-single - dames. :|W
WFPB!
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:56:57 #32
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564880
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?
Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.
Het ligt er maar net aan of het je aanspreekt of niet.

Ik heb een tijdje op RP gestaan, maar ik vind het echt helemaal niets daar. Ik heb zo goed als geen leuke matches voorbij zien komen. Ik heb niet zo'n kop als kasta dat ik automatisch berichten binnen krijg van leuke matches, dus dan moet je het anders doen en dat lukte daar niet.

Paiq is ook prima, ook best leuke matches gehad daar, en gedate, maar uiteindelijk dus toch iemand met OKCupid gevonden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:57:29 #33
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564898
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso anders dan Paiq aangezien het een profielensite is. Verder ja, niet echt een obvious verschil behalve dat het vooral engelstalig is. Groot deel van OKC wat ik heb gezien is dat ze willekeurige mensen voor je neus neerzetten zo van "Is dit niet iets voor je?".

Krijg trouwens met random match op OKC altijd dezelfde 3 - niet-single - dames. :|W
Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:59:00 #34
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564971
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.
Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ik :P

(Wel zonde trouwens, erg leuke dame 10 km van me vandaan gezien :P)
WFPB!
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:01:20 #35
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94565085
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ik :P

(Wel zonde trouwens, erg leuke dame 10 km van me vandaan gezien :P)
Dat is misschien een klein nadeel aan de site, sommige mensen gebruiken het alleen maar voor de tests, anderen voor gezellig contact met mensen over de hele wereld en weer anderen hebben een open relatie en gaan op OKCupid op zoek naar anderen.

Zo staan/stonden Julian Assange en Rop Gonggrijp ook op OKCupid.
pi_94565486
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.
Het ligt er maar net aan of het je aanspreekt of niet.

Ik heb een tijdje op RP gestaan, maar ik vind het echt helemaal niets daar. Ik heb zo goed als geen leuke matches voorbij zien komen. Ik heb niet zo'n kop als kasta dat ik automatisch berichten binnen krijg van leuke matches, dus dan moet je het anders doen en dat lukte daar niet.

Paiq is ook prima, ook best leuke matches gehad daar, en gedate, maar uiteindelijk dus toch iemand met OKCupid gevonden.
Ach op geen enkele datingsite tot nu toe nog geen leuke match gevonden.
14 SHADES OF GREY
pi_94566226
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt

http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

:P
Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen. :P
pi_94566352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen. :P
Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
pi_94566490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
Leg eens uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_94567857
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leg eens uit :P
Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
pi_94567962
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoel :Y
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:18:04 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94569173
quote:
En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemand :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:18:32 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94569195
NEELIX!! Hoe is het met jou dan? En de liefde? :D

edit: ik zie het al .. nice O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:19:57 #44
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94569272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemand :)
Gewoon zorgen dat er geen glijmiddel naast je anus ligt kunnen ze het nooit zómaar doen :+
WFPB!
pi_94569333
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoel :Y
Was je dat nu bij jezelf aan het doen? :D
pi_94569389
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was je dat nu bij jezelf aan het doen? :D
Gelijk uitgeprobeerd :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94569911
tmi :{
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:42:51 #48
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94570760
Dus je wil wel al Kasta's levensverhalen aanhoren maar hij mag niet even wat zeggen? Flauw hoor :{
WFPB!
pi_94572392
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Alleen maar tijdens het voorspel?
pi_94572583
quote:

[..]

Dat zeg je hopelijk wel van te voren? Ik wil namelijk niks ontvangen van vrouwen ik geef alleen maar. Sowieso de kontspier en de lulspier zijn gewoon dezelfde spier. Alleen mensen met een zwakke spier moeten zonodig anaal omdat ze anders te snel opgewonden raken en een kort orgasme moment hebben.

Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 24-03-2011 21:25:39 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:11:44 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94576543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Silenus het volgende:
Maar ik heb dus juist verloren met triviant. ;( Al vinden ze me wel een prima kerel ja.
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd. :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:13 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94578109
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:36 #53
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94578134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen :D
Have fun! ^O^
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:54 #54
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94578162
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd. :')
Had ze het over je? :o
pi_94578721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef picardmike het volgende:
Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!
Goed sexleven heb je dan :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:46:05 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_94578741
Morgenavond tweede date!
(ik besef me nu dat ik eigenlijk niet vaak post. Maar meelezen wel, als een dolle :) )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:48:55 #57
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_94585245
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alleen maar tijdens het voorspel?
Ook wel tijdens de daad zelf hoor.

@picardmike: nee hoor, meestal heb ik t vantevoren al eens genoemd en dan kan ik wel inschatten of het okay is of niet.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 02:27:20 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94585634
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Have fun! ^O^
er was dus echt niks!!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:56:08 #59
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94586890
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Cue_ het volgende:

er was dus echt niks!!
Jammer!
Wel in een straal van 3 meter om je heen gekeken? :P
pi_94586976
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:06:35 #61
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94586980
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
Echt wel... al doe ik het niet op date gebied... :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:09:46 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94587812
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

er was dus echt niks!!
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:17:53 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94587971
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Silenus het volgende:

Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
Dat klopt.. maar toch ;( Hopen mag altijd ;)
En we moeten werken, dus veel later konden we het ook niet maken.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:23:39 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94588075
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Had ze het over je? :o
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
pi_94588210
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
Wielrennen is ook wel leuk :P maar om er nu een boek over te schrijven.... :{
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:35:12 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94588342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Wielrennen is ook wel leuk :P maar om er nu een boek over te schrijven.... :{
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen. ;) Ik begrijp het wel.
pi_94588820
* erik81 heeft contact met iemand

eerst maar eens kijken of dat wat gaat worden :) ziet er leuk uit, goeie opleiding ook, leuk berichtje gehad enz, ben benieuwd
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:55:59 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94588960
Tussen mij en knots gaat het nog steeds de goeie kant op. Hij spreekt van 'mijn vriendin' etc etc. Veel bellen ook, elkaar midden in de nacht opgezocht omdat we niet wilden wachten tot morgen om elkaar te zien, dat soort taferelen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:59:11 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94589062
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Seven. het volgende:
Hij spreekt van 'mijn vriendin' etc etc.
Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:14:16 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94589531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
Die Nynke dus? Kwam daar net langsgezapt toen het over schaamlippen als broccolistronken ging :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:14:47 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94589550
Haha jep.
pi_94589917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen. ;) Ik begrijp het wel.
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:29:43 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94590059
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:37:38 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94590299
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/

Er zijn al bibliotheken volgeschreven over wielrennen he. Maar het is wel een vrouwenboek trouwens.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:02:34 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94591270
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Seven. het volgende:
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?

Ik vertel dat soort dingen nooit zo snel trouwens. Duurt meestal wel een maand / 2 maand.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:05:05 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94591353
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?

Ik vertel dat soort dingen nooit zo snel trouwens. Duurt meestal wel een maand / 2 maand.
Dat hij Afrikaans is.
Resistance is futile.
pi_94591493
mwah, ik vertel m'n ma wel als ik weer wat te daten heb, maar voorstellen of zo zou ik inderdaad niet zo snel doen.
pi_94591536
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/

Er zijn al bibliotheken volgeschreven over wielrennen he. Maar het is wel een vrouwenboek trouwens.
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen" _O-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:03:58 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94595495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen" _O-
Het probleem is sowieso makkelijk op te lossen:
pi_94595652
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]
Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
Maar dat zijn ook vaak hele leuke types :Y
pi_94597616
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus een kutsite, next.
Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.
¨Ja, u heeft seksueel getint geantwoord op een vraag¨
Ja, vreemd he, met een vraag als ´Wat is het gekste wat u ooit heeft gedaan?´
zelfde als diginoob
pi_94597815
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Silenus het volgende:
Haha jep.
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:03:12 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94597969
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.
¨Ja, u heeft seksueel getint geantwoord op een vraag¨
Ja, vreemd he, met een vraag als ´Wat is het gekste wat u ooit heeft gedaan?´
Wat had je geantwoord dan? :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)
Het complete vrouwenspectrum is bij mij al eens de revue gepasseerd. Maar wat had je dan verwacht? :)
pi_94598962
Het is ook niet echt mijn type om eerlijk te zijn...

Heb wel een keer een dergelijke vrouw als blind date gekregen; daarbij was eigenlijk al vanaf het eerste uur duidelijk dat het neuken ging worden.

Zij: In meerdere kroegen te Nijmegen gewerkt, kwam echt nét uit een langdurige relatie bij wie ze overduidelijk ook weer terug zou komen. Type: Ingedutte relatie op zoek naar spanning.
Ik: Zin in een flinke avond stappen dus dat zij iedere eigenaar kende kwam wel zéér goed uit.

Samen stomdronken thuis aan gekomen in de ochtend, elkaar helemaal suf geneukt en haar tijdens het ontbijt overtuigd dat ze gewoon weer terug moest naar die kerel.
Week later zag ik op haar Hyves dat ze weer samen met hem was :).

Een spannings-date met happy ending uit het boekje O+.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:31:55 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94601910
Je moet gewoon een relatietherapiebureau op zetten Kasta: na de intake stuur je die gozer weg en klap je er keihard overheen :D
pi_94602146
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
Je moet gewoon een relatietherapiebureau op zetten Kasta: na de intake stuur je die gozer weg en klap je er keihard overheen :D
Wist je dat ik er serieus over nagedacht heb enige tijd geleden?
Gewoon 1 van de psychologie-exen er in betrekken en dan date-cursussen geven.

Mannen gaan met 1 van de psychologes uit en ik met de vrouwen.
Gevolgd door een uitgebreide analyse en verbeterpunten; van zowel het tot stand komen van de date (profiel, benadering, onderwerpen), de date an sich als de "nazorg."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:42:24 #87
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94602379
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken :)
pi_94602416
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken :)
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.
Eventueel kan ik ze wél analyseren uiteraard :7.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:44:03 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94602454
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.
Eventueel kan ik ze wél analyseren uiteraard :7.
De dames in kwestie eerst even testen :)
pi_94608803
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote markt :P
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:59:48 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94609771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote markt :P
Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houden :)
pi_94609856
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houden :)
En ik en al die andere fokkers dan?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:05:14 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94609985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
En ik en al die andere fokkers dan?
Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of niet :)
pi_94610056
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of niet :)
Ik zeg doen :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94610282
Vanavond een date via Paiq. Eigenlijk weinig gechat met elkaar over de course van een half jaar :')
Om de maand een berichtje ofzo hehe. Toen zei ze iets waarop ik antwoordde iets van 'goeie zaak! Wanneer schikt het?". Vanavond dus :D

Van een andere date gehoord dat ik tijdens zo'n date vrijwel alles meeheb; makkelijke babbel, verzorgd en op zich best leuk om te zien, maar dat ik meer aandacht moet schenken aan de vrouw. Laten merken dat ik haar leuk vind. Haar vaker opbellen, SMSen enzo. En tja, da's het moment waarop ik dichtklap... Als ze vanavond leuk is maar gewoon durven dan. Anders bloedt het wederom dood omdat de dame zit te wachten op mij en ik zit te hopen dat zij initiatief toont omdat ik het zelf niet durf...

Wish me luck :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:11:44 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94610288
Wat net op 't nieuws nog een stukje over zo'n amerikaanse PUA gast, wat een sneue vent zeg. Vraag die reporter aan een meisje of ze wat gaat drinken, zegt ze ja, gaat die kerel er nog tegenaan omdat hij dacht dat ze nee zei. Kennelijk is lichaamstaal lezen niet z'n sterkte punt :)
pi_94612308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Knipoogje het volgende:
Vanavond een date via Paiq. Eigenlijk weinig gechat met elkaar over de course van een half jaar :')
Om de maand een berichtje ofzo hehe. Toen zei ze iets waarop ik antwoordde iets van 'goeie zaak! Wanneer schikt het?". Vanavond dus :D

Van een andere date gehoord dat ik tijdens zo'n date vrijwel alles meeheb; makkelijke babbel, verzorgd en op zich best leuk om te zien, maar dat ik meer aandacht moet schenken aan de vrouw. Laten merken dat ik haar leuk vind. Haar vaker opbellen, SMSen enzo. En tja, da's het moment waarop ik dichtklap... Als ze vanavond leuk is maar gewoon durven dan. Anders bloedt het wederom dood omdat de dame zit te wachten op mij en ik zit te hopen dat zij initiatief toont omdat ik het zelf niet durf...

Wish me luck :D
Wat een kutadvies, maarja een vrouw die dat zegt :')

Lees nog ff paar uiteenzettingen van Kasta, macondo, Silenus, Catbert en ik terug en het komt allemaal goed ;)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:19:52 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94622987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef erik81 het volgende:
mwah, ik vertel m'n ma wel als ik weer wat te daten heb, maar voorstellen of zo zou ik inderdaad niet zo snel doen.
Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.
Resistance is futile.
pi_94623071
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.
Luister es naar je moeder.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:25:57 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94623309
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Luister es naar je moeder.
Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.
Resistance is futile.
pi_94623404
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.
Best wel kortzichtig. Wat voor nationaliteit heeft hij dan?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:30:32 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94623562
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Best wel kortzichtig. Wat voor nationaliteit heeft hij dan?
Ivoriaans. En ach, ik kan me haar reserves zo wel voorstellen. Er zijn ook grote cultuurverschillen, kan ik nu al wel merken. Daarnaast is hij ook gewoon heel anders dan ik. Ik persoonlijk lig er niet echt van wakker, die cultuurverschillen. Maar nu wel aan mij om in te schatten in welke mate de karakterverschillen gaan botsen.
Resistance is futile.
pi_94623573
Dat is al vaker verteld. Hou je het al niet meer bij met wie Nine wel of niet iets heeft?
pi_94623644
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ivoriaans. En ach, ik kan me haar reserves zo wel voorstellen. Er zijn ook grote cultuurverschillen, kan ik nu al wel merken. Daarnaast is hij ook gewoon heel anders dan ik. Ik persoonlijk lig er niet echt van wakker, die cultuurverschillen. Maar nu wel aan mij om in te schatten in welke mate de karakterverschillen gaan botsen.
quote:
Vindt je het gek, hoe je over hem praat als een lopende dildo. Dat die afrikaans is intereseert jou ook geen ene moer.
UITGESCHREVEN
pi_94623658
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat is al vaker verteld. Hou je het al niet meer bij met wie Nine wel of niet iets heeft?
Heb de afgelopen weken niet zo heel veel op Fok gezeten, dus ik ben inderdaad niet zo goed op de hoogte van de laatste zaken en zulks.
pi_94623720
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
I see. Ja, dat kan best lastig zijn. Heb zelf ook de nodige dames uit andere culturen gehad. ;)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:46:05 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94624262
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

[..]

Vindt je het gek, hoe je over hem praat als een lopende dildo. Dat die afrikaans is intereseert jou ook geen ene moer.
In eerste instantie wel ja. Maar nu is hij gewoon mijn Knots O+. Hij is leuk, hoop dat ik hem morgen weer zie. Vanavond zal 'm wel niet meer worden trouwens, denk dat hij al ligt te slapen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:46:23 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94624275
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

I see. Ja, dat kan best lastig zijn. Heb zelf ook de nodige dames uit andere culturen gehad. ;)
Afrikaanse dames ook? :D
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:47:04 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94624296
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Is pas 1 keer besproken.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:48:03 #110
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94624336
Goede vriend van me heeft een jaar in China gestudeert, en wat denk je, komt 'ie met een chinese vriendin thuis. Over andere culturen gesproken, zij is dus echt púúr chinees hè. Volgens mij wordt het wel een echt langlopende relatie though :) Tof meisje ook trouwens, maar daar zal ik 't op houden gezien het Lief Dagboek gehalte :P

Verder, dat paiq-meisje, vele uren mee zitten MSNen onderhand. Lijkt me zeker tof, maar dus die afstand boehoe. Nou we hebben het creatief opgelost. We gaan onze date in Amsterdam houden :D Dus voor ons allebei ruim 2 uur reizen, maargoed, heb er een kamer dus als het goed loopt kunnen we daar mooi meteen een nachtje doorbrengen *)
WFPB!
pi_94624341
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef Seven. het volgende:
Afrikaanse dames ook? :D
Nee, ik heb nog nooit een negroide dame gehad. Wel twee Hindoestaanse, die waren ongeveer net zo donker. :D
pi_94624487
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is pas 1 keer besproken.
Besproken wil ik het niet noemen, je hebt je meerdere keren laten ontvallen dat ie een afrikaan is. Of ik las het tenminste meerdere keren, misschien lijd ik wel aan Alzheimer en herlees ik per ongeluk steeds dezelfde postje van je, of nee dat kan niet. Whatever...
pi_94624589
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog nooit een negroide dame gehad. Wel twee Hindoestaanse, die waren ongeveer net zo donker. :D
En marokkaans? Ik heb er wel 1tje gehad, nooit weer. Idd ook een hindoestaanse, een indonesische, halfbloed indo, een chinees, een franse. Ze spraken wel allemaal Nederlands. Afrikaans, hmmmm nee, ik val er niet op geloof ik.
pi_94624936
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Kloonhommel het volgende:
En marokkaans? Ik heb er wel 1tje gehad, nooit weer. Idd ook een hindoestaanse, een indonesische, halfbloed indo, een chinees, een franse. Ze spraken wel allemaal Nederlands. Afrikaans, hmmmm nee, ik val er niet op geloof ik.
Marokkaans, nee nooit. Wel met twee Turkse dames. Mijn god, aan 1 van die Turkse denk ik nog met weemoed terug. Maar ze werd verrrot geslagen door haar familie toen ze het ontdekten, dus dat ging hem niet worden. ;( Indo's ook ja... en een Spaanse en een Franse, oh... maar die laatste zijn natuurlijk gewoon blank. Net als Turken eigenlijk.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:25:04 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94625909
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Marokkaans, nee nooit. Wel met twee Turkse dames. Mijn god, aan 1 van die Turkse denk ik nog met weemoed terug. Maar ze werd verrrot geslagen door haar familie toen ze het ontdekten, dus dat ging hem niet worden. ;( Indo's ook ja... en een Spaanse en een Franse, oh... maar die laatste zijn natuurlijk gewoon blank. Net als Turken eigenlijk.
Mja, ik vind het allemaal redelijk spannend, die cultuurverschillen maar een hoop ervan zal ik aan kunnen wennen.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:05:24 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628491
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef picardmike het volgende:
Jaloers much? :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:36:55 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94628803
Oh, en geen dating-verhaal, maar een vriendin(1)-van-een-vriendin(2) van me was overduidelijk in een hitsige bui vanavond. Ze stond al een beetje te kijken, maar die vriendin(1) van me ging eerder weg en zei tegen mij dat ik d'r vriendin(2) ff een zoen moest geven, die vriendin (2) was namelijk naar het toilet. We hadden het om 2 uur wel gezien en gingen pleite, dus ik toch ff bij die meid langs (2) om haar toch die zoen (3 kussen op de wangen) te geven. Haar reactie: Geile stem en "Ooooh, wat lekker".

Grr. Ze is nog behoorlijk lekker ook.
pi_94629137
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja, ik vind het allemaal redelijk spannend, die cultuurverschillen maar een hoop ervan zal ik aan kunnen wennen.
Kortom, Seven hangt het onderdanige sletje uit :P

Wat typt dat makkelijk na 6 bier :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 04:50:22 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94629635
Avondje stappen gehad. Op het eind wel met iemand gezoend. Wel leuke jongen, alleen niet voor meer dan dat. Heb me wel vermaakt :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:08:53 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94632898
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan daar echt niet mee omgaan, buitenlandse vrouwen zijn vaak zo anders als dat ik graag zie. Traditioneel, verlegen, huiselijk, etc. Daar heb ik helemaal niks mee.

Ik heb wel eens een echte Afrikaanse gehad trouwens, via RP was dat. Was voor haar vriend in Nederland komen wonen, dat ging uit en zodoende woonde ze alleen in de Achterhoek.
Maargoed, ze kwam uit Zuid-Afrika en was blond. :')

edit: Nu ik erover nadenk zijn van alle buitenlandse vrouwen waar ik iets mee heb gedaan (stuk of 7/8) de leukste uiteindelijk toch nog de buitenlanders met verre Nederlandse voorouders. Zoals die Afrikaanse en een Australische. Die begint alleen via de facebookchat allemaal geile taal tegen me uit te slaan altijd als ze daar terugkomt van het stappen. "I want your cock in my pussy,i'm so fuckin' horny" etc. :')
Hier in NL is het dan gewoon 13u smiddags, zit ik dan met m'n kopje koffie en broodje pindakaas. :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:47:44 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94633973
Amerikaanse gaan wel, die zijn niet zo anders, hoogstens wat directer dan ik van Nederlandse meiden gewend ben. Maar die Japans/Nieuwzeelandse was volgens mij gewoon een beetje fucked up opgevoed. Pre-seks was het "nee nee nee" maar als je eenmaal bezig bent gaan ze los.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:50:21 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94634047
Japanners (en Chinezen en andere spleetogen) zijn in den beginne inderdaad altijd verlegen, tot op het fucking irritante af. Totdat je ermee in bed ligt, dan slopen ze luid krijsend je lul eraf.

Raar volkje!
pi_94638448
Kater. au.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:22:27 #124
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94638772
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef kastanova het volgende:
Kater. au.
Gister om 2 uur het wijze besluit genomen toch maar m'n bed op te zoeken, en blij van. Een familiefeestje met een brak hoofd is niet tof.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:43:47 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94639439
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kortom, Seven hangt het onderdanige sletje uit :P

Wat typt dat makkelijk na 6 bier :P
Ach, ik ben gewoon redelijk makkelijk daarin, de ander accepteren zoals hij is en zo. Hij lijkt er wat meer moeite mee te hebben :+ . Meneer is jaloers.

Ik sliep bij een vriendin vannacht maar zij heeft dus iemand mee naar huis genomen die ik aardig goed ken. Ben ik met Knots aan het bellen, komt hij de slaapkamer uitrollen met veel herrie. Deed 'ie expres trouwens, hij zat de hele tijd te zeiken toen hij erachter kwam dat ik tegenwoordig niet meer beschikbaar ben :+ . En ik heb ze dan ook expres aan elkaar gekoppeld. Barry White was er toevallig ook, en hij stond erbij en keek er naar want die had óók wel willen neuken met mijn vriendinnetje.

Maar goed, het punt was dus dat hij jaloers is. We hingen op, 5 minuten later belde hij alweer. Wilde hij mijn vriendinnetje spreken, maar laat zij nou net geen Frans spreken. Hij zal straks wel langskomen.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:48:38 #126
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94639569
Interessante gebeurtsenissen 7 :')

Paiq blijft ook 3 x kut.. 99% vd dames woont minstens op 100km afstand, of is 16/17.
pi_94639600
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Interessante gebeurtsenissen 7 :')

Paiq blijft ook 3 x kut.. 99% vd dames woont minstens op 100km afstand, of is 16/17.
Waar woon jij dan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:52:06 #128
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94639672
Omgeving Nijmegen. Heb pas 1 dame gesproken die uit Arnhem komt, maar na 1 leuk gesprek eigk niet meer van gehoord.
pi_94639882
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
pi_94639910
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..
pi_94639987
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..
Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.
pi_94639992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omgeving Nijmegen. Heb pas 1 dame gesproken die uit Arnhem komt, maar na 1 leuk gesprek eigk niet meer van gehoord.
Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etc
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:05:21 #133
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94640093
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etc
:P Ongetwijfeld. Ik ben 21, over 2 maanden 22.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:12:16 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94640311
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
:')
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:14:31 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94640390
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:16:33 #136
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94640446
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
Ik heb er helemaal vertrouwen in O+ Wat een schatje !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:28:54 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94640775
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal vertrouwen in O+ Wat een schatje !
We'll see. Kan het me wel voorstellen, ik zou het ook niet waarderen om 's nachts een sms te krijgen dat je lief bij een vriend slaapt om 's morgens ineens een wijf te horen.

quote:
SPOILER
SPOILER
Resistance is futile.
pi_94640989
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

:P Ongetwijfeld. Ik ben 21, over 2 maanden 22.
En anders is het wel iets anders :P bv verkeerde voorkeur.

Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match. _O-
Argh waarom kan ik nooit wat leuks bedenken voor een oneliner :{
14 SHADES OF GREY
pi_94641752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:

Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match. _O-
Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?
pi_94641754
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook! }:|
UITGESCHREVEN
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:08:00 #141
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94641929
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weinig wat ik apetijtelijk vind :P Gelukkig worden mijn foto's wel redelijk goed beoordeeld met 8+en :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:34:22 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94642693
Vanavond eens in Leiden de stad in.. eens kijken of er daar nog wat leuks rondloopt ^O^
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:35:00 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94642716
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook! }:|
Grapje toch?
Resistance is futile.
pi_94642764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?
Niet :) maar er zijn ook die ik wel leuk vind ;) en daar weet ik dus niets voor te verzinnen
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Weinig wat ik apetijtelijk vind :P Gelukkig worden mijn foto's wel redelijk goed beoordeeld met 8+en :)
Er zit wel wat leuks tussen af en toe :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:38:53 #145
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94642853
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet :) maar er zijn ook die ik wel leuk vind ;) en daar weet ik dus niets voor te verzinnen

[..]

Er zit wel wat leuks tussen af en toe :D
Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebben :P
pi_94642995
Zijn er van hieruit weleens naar die Single Partys geweest in Claus Event Center in Hoofddorp.
Worden ook avonden georganiseerd via RP, geen idee wat ik me er bij moet voorstellen..............
pi_94643077
@Cue_

Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen :).
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:46:13 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94643103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef edraket31 het volgende:
Zijn er van hieruit weleens naar die Single Partys geweest in Claus Event Center in Hoofddorp.
Worden ook avonden georganiseerd via RP, geen idee wat ik me er bij moet voorstellen..............
3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnen :D (en later ook een paar mannen)

Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn ;)
Maar je kan er ook bowlen :D
pi_94643109
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_

Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen :).
Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 van :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:46:38 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94643116
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_

We gaan naar een optreden toe en daarna kroegje in ofzo. Studentenfeesten? ik wil geen student :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:47:19 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94643135
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 van :P
Maar zo gedraag je je dan weer niet :P
pi_94643305
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebben :P
Ik heb nog nooit een oneliner gehad :{ en ook geen gestuurd. Kan nooit iets verzinnen. :{
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnen :D (en later ook een paar mannen)

Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn ;)
Dat dus :D je vergeet de Karaoke :P
14 SHADES OF GREY
pi_94643451
quote:

[..]

Net zoals 'jonge' mannen/vrouwen in het weekend in de kroeg
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94643871
quote:

[..]

euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoor ;)
ben van '69
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:18:39 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94644082
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, het punt was dus dat hij jaloers is. We hingen op, 5 minuten later belde hij alweer. Wilde hij mijn vriendinnetje spreken, maar laat zij nou net geen Frans spreken. Hij zal straks wel langskomen.
:') Dit (en 150 eerdere redenen, maar dit helemaal) zou voor mij al een grote reden zijn om die gast -om het op z'n Frans te zeggen- eruit te bonjouren. Wat een idioot.
pi_94644129
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoor ;)
ben van '69
Dan ben je daar op juiste plek :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:31:13 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94646527
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

:') Dit (en 150 eerdere redenen, maar dit helemaal) zou voor mij al een grote reden zijn om die gast -om het op z'n Frans te zeggen- eruit te bonjouren. Wat een idioot.
Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:31:55 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94646559
Hoop wel dat hij vanavond blijft slapen. Lekker knuffelen. Dom, ik weet.
Resistance is futile.
pi_94647369
het verhaal over die kerels van je is zowat altijd hetzelfde seven, alleen de naam is anders. denk dan ook niet dat dit gaat werken, ondanks dat je het nu al over samenwonen hebt.
pi_94647393
nu koken voor mn date. lekker boerenkool met worst 8-)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:08:50 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94647959
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.
Je moet straks ook vast nog 5 meter achter 'm lopen. :') Vind het werkelijk ongelofelijk dat je hier überhaupt nog over twijfelt. Maar dat zal wel aan mij liggen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:11:26 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94648063
Dus hij is redelijk jaloers. Ik zie niet direct wat nu de big deal is eigenlijk. Hij vindt het niet leuk als ik na het uitgaan niet thuis slaap, ik kan me daar ergens wel in vinden hoor. Zou mijn vriend me ook niet met de regelmaat van de klok moeten doen.

Zoals gezegd, hij kan dan wel jaloers zijn maar als ik bij een vriendin wil slapen omdat zij daar om de hoek woont na het uitgaan, dan doe ik dat gewoon.

Dat gezegd hebbende, mijn punt is eigenlijk alleen maar dat het nooit goed zal zijn aldus fok. En mijn vrienden en mijn familie en de halve wereld. Er is ALTIJD wel iets waarvan iedereen zal zeggen 'oh, dus het gaat nooit werken'. Dat komt omdat ik eerlijk zeg wat mij overkomt, de rest begint daar niet aan en al helemaal niet op fok. Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.

Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:16:35 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94648271
Wat een onzin. Er zijn zoveel mensen hier die een date hebben en daar leuk over vertellen (zelfs ook me de eventuele negatieve eigenschappen) en dan is de rest ook enthousiast.

Je date nu gewoon -voor zover ik dat uit je berichten kan opmaken- met een mafkees. Ik gun je het allerbeste hoor, en ik hoop ook voor je dat het gaat werken. Maar ik vertrouw hem voor geen meter.
pi_94648304
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Seven. het volgende:
Dus hij is redelijk jaloers. Ik zie niet direct wat nu de big deal is eigenlijk. Hij vindt het niet leuk als ik na het uitgaan niet thuis slaap, ik kan me daar ergens wel in vinden hoor. Zou mijn vriend me ook niet met de regelmaat van de klok moeten doen.

Zoals gezegd, hij kan dan wel jaloers zijn maar als ik bij een vriendin wil slapen omdat zij daar om de hoek woont na het uitgaan, dan doe ik dat gewoon.

Dat gezegd hebbende, mijn punt is eigenlijk alleen maar dat het nooit goed zal zijn aldus fok. En mijn vrienden en mijn familie en de halve wereld. Er is ALTIJD wel iets waarvan iedereen zal zeggen 'oh, dus het gaat nooit werken'. Dat komt omdat ik eerlijk zeg wat mij overkomt, de rest begint daar niet aan en al helemaal niet op fok. Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.

Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, ed
UITGESCHREVEN
pi_94648780
Ah, het aloude "De hele wereld is gek behalve ik! ;(." wordt weer eens van stal gehad.

Ik vroeg me al af waar het gebleven was :).
pi_94648834
quote:
Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.
En dit kan ik uiteraard alleen maar volmondig beamen B-).
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:46:44 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94649407
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin. Er zijn zoveel mensen hier die een date hebben en daar leuk over vertellen (zelfs ook me de eventuele negatieve eigenschappen) en dan is de rest ook enthousiast.

Je date nu gewoon -voor zover ik dat uit je berichten kan opmaken- met een mafkees. Ik gun je het allerbeste hoor, en ik hoop ook voor je dat het gaat werken. Maar ik vertrouw hem voor geen meter.
Ik zeg toch ook dat die jaloezie er wat over is? Maar de vraag is of dat problemen op gaat leveren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, ed
Hij vindt het schattig dus waar maak jij je druk om?

quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef kastanova het volgende:
Ah, het aloude "De hele wereld is gek behalve ik! ;(." wordt weer eens van stal gehad.

Ik vroeg me al af waar het gebleven was :).
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:48:26 #168
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94649482
Adem in, adem uit.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:53:11 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94649693
het is natuurlijk ook hoe en wat je hier brengt he. Als je vooraf al zegt dat jullie heel verschillend zijn en je daa je twijfels over hebt. Vervolgens geef je aa dat hij bes wel erg jaloers is (in een topic vol mensen die zich niet snel de les laten lezen door iemand, laat staan van jaloezie houden die je beperkt) dan krijg je natuurlijk wel snel de uitspraken dat men zijn twijfels erover heeft. Dat zou jij denk ik ook hebben als iemand dergelijke zaken zou posten.. Denk ik. :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:57:01 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94649832
Ik zeg toch ook niet dat jullie ongelijk hebben? Hij is serieus, en ik begin dat minder en minder te worden, omdat hij te jaloers is en ook nog omdat we nogal verschillend zijn inderdaad.
Resistance is futile.
pi_94650376
Weer een match die juf :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:13:13 #172
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94650546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Weer een match die juf :+
Begint met een L de naam? toevallig :P
pi_94650840
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Begint met een L de naam? toevallig :P
Nee :P
14 SHADES OF GREY
pi_94651223
Grappig.... zo'n breezah badkamerspiegel-foto met neutrale blik die ik voor de gein gemaakt had krijgt een 7,9 op Paiq en een spontane buitenfoto waarop ik lach een 7,2.

Nooit meer lachen dus.
pi_94652144
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef Seven. het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.
Tja, 2 opties:
1. Wij hebben ons allemaal op fok geregistreerd om jou het leven zuur te maken.
2. Je post voornamelijk zaken die niet heel weldoordacht overkomen waarbij we dan ook logischerwijs kritische kanttekeningen plaatsen.

Doet me denken aan meisje waar ik ooit bij in de klas zat.
Hing áltijd het irritante betwetertje uit, ging klasgenoten ongevraagd corrigeren wanneer ze iets buiten de regels om deden en mocht dat niet helpen dan verlulde ze die personen keihard bij de leraar.
...en dan vervolgens na 2 jaar midden in de klas in janken uitbarsten omdat niemand vrienden met haar wilde zijn. Tja, hoe zou dat nou komen :?.

Je oogst wat je zaait, that's life.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:51:33 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94652298
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, 2 opties:
1. Wij hebben ons allemaal op fok geregistreerd om jou het leven zuur te maken.
2. Je post voornamelijk zaken die niet heel weldoordacht overkomen waarbij we dan ook logischerwijs kritische kanttekeningen plaatsen.

Je oogst wat je zaait, that's life.
Ik ga voor optie 2. De rest ga ik niet op in, hoor net dat een oog-operatie bij mijn moeder helemaal niet naar wens verlopen is dus niet in de stemming voor de wekelijkse discussie.
Resistance is futile.
pi_94652629
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Cue_ het volgende:
het is natuurlijk ook hoe en wat je hier brengt he. Als je vooraf al zegt dat jullie heel verschillend zijn en je daa je twijfels over hebt. Vervolgens geef je aa dat hij bes wel erg jaloers is (in een topic vol mensen die zich niet snel de les laten lezen door iemand, laat staan van jaloezie houden die je beperkt) dan krijg je natuurlijk wel snel de uitspraken dat men zijn twijfels erover heeft. Dat zou jij denk ik ook hebben als iemand dergelijke zaken zou posten.. Denk ik. :)
Naja, wat ook wel meespeelt is dat ze, sinds ik haar ken, altijd oreert dat ze zélf wel bepaalt hoe ze handelt, dat ze zich door niemand de les laat lezen en haar leven leidt zoals ze dat zélf wil.
Hoe absurd die keuzes dan ook mogen wezen.

En dan heeft ze nu iemand die het met meerdere zaken in haar leven niet eens is, haar in net zoveel zaken wil beperken en in feite voor haar wil bepalen hoe ze haar leven leidt.
En *poef* Ineens boeit dat allemaal niets meer, vindt ze het zelfs wel z'n charme hebben en snapt ze niet waarom wij er moeilijk over doen.

Of, om een oud-Hollandsch gezegde aan te halen: Nog liever incontinentie dan een en gebrek aan consistentie.
pi_94652650
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ga voor optie 2. De rest ga ik niet op in, hoor net dat een oog-operatie bij mijn moeder helemaal niet naar wens verlopen is dus niet in de stemming voor de wekelijkse discussie.
Sterkte meis.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:09:25 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94653102
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, wat ook wel meespeelt is dat ze, sinds ik haar ken, altijd oreert dat ze zélf wel bepaalt hoe ze handelt, dat ze zich door niemand de les laat lezen en haar leven leidt zoals ze dat zélf wil.
Hoe absurd die keuzes dan ook mogen wezen.

En dan heeft ze nu iemand die het met meerdere zaken in haar leven niet eens is, haar in net zoveel zaken wil beperken en in feite voor haar wil bepalen hoe ze haar leven leidt.
En *poef* Ineens boeit dat allemaal niets meer, vindt ze het zelfs wel z'n charme hebben en snapt ze niet waarom wij er moeilijk over doen.

Of, om een oud-Hollandsch gezegde aan te halen: Nog liever incontinentie dan een en gebrek aan consistentie.
True. Maar het is natuurlijk vooral Fok waar ik mijn voeten aan veeg. En thanks. De oogarts heeft goede hoop (geen garantie) maar toch eng om te horen dat je moeder zo goed als blind is aan één oog. ;( . Fingers crossed yo, ze heeft geen pijn meer maar autorijden en zo gaat niet bijvoorbeeld.
Resistance is futile.
pi_94653368
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef Seven. het volgende:
True. Maar het is natuurlijk vooral Fok waar ik mijn voeten aan veeg. En thanks. De oogarts heeft goede hoop (geen garantie) maar toch eng om te horen dat je moeder zo goed als blind is aan één oog. ;( . Fingers crossed yo, ze heeft geen pijn meer maar autorijden en zo gaat niet bijvoorbeeld.
Dan vraag ik me af waarom je hier zo consequent blijft posten.

Maar ach, het zij zo.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:18:22 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94653499
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom je hier zo consequent blijft posten.

Maar ach, het zij zo.
Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.
Resistance is futile.
pi_94653678
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.
Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.

En vermaak is het voor mij ook, maar ik ga niet continu roepen dat ik toch niet naar jullie luisteren omdat jullie nietszeggende kneuzen zijn.
Dat is als gaan tennissen om vervolgens in de kantine te gaan schreeuwen dat tennissen voor kansloze homo's is.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:31:16 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94654066
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.

En vermaak is het voor mij ook, maar ik ga niet continu roepen dat ik toch niet naar jullie luisteren omdat jullie nietszeggende kneuzen zijn.
Dat is als gaan tennissen om vervolgens in de kantine te gaan schreeuwen dat tennissen voor kansloze homo's is.
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?
Resistance is futile.
pi_94654115
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neuken :@.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:41:11 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94654508
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neuken :@.
:@

:9~
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:44:34 #186
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94654666
quote:
Dus hij is redelijk jaloers.
Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:46:40 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94654763
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:55:59 #188
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_94655120
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:16:46 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94655912
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?
Die heb ik al te vaak gezien :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:25:17 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94656252
Kijk anders The Black Swan!

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.
Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:42:32 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94656941
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Seven. het volgende:
Kijk anders The Black Swan!
Die moet ik nog in de bios gaan zien met 't dinnetje.

quote:
Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.
Nu niet nee :D
pi_94656965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef Catbert het volgende:
Nou...
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:48:29 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94657145
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef Catbert het volgende:

Dan ben ik er rap klaar mee.
Resistance is futile.
pi_94666666
Gisteren een old scool blind date gehad. Geregeld door een vriendin. Erg gezellig, heel erg hard gelachen, zij was zo ziek als een hond dus na 2 uur weer ieders weg gegaan. We zullen zien hoe/wat.

Gisteravond ook een nieuwe foto op Paiq gezet. Vanochtend 2 nieuwe oneliners en 5 nieuwe foto bewonderaars :') stelletje oppervlakkige hutten! :P
pi_94671103
Klinkt goed allemaal :).

Had even een klein drama. Een kleine 2 weken geleden had ik via Paiq iemand leren kennen. Het lijkt mij een leuke meid. Had zojuist haar foto hoog beoordeeld (nummer # 1) toen er een BD kwam. Nou maar even daarop geklikt, maar dan kun je natuurlijk na die BD niet meer terug naar de "foto keuring". Maar wat wil het stom toeval, bemoeienis van hogerop, of de "kunstmatige intelligentie"... Zij was het.

De hele week zitten MSN-en en uiteindelijk een poging gedaan om af te spreken. We hebben veel gemeen, maar ook de heerlijke meningsverschillen zodat er ruimte voor de discussie blijft. Op een gegeven moment zondag (vandaag) voorgesteld, maar kreeg niet echt een helder antwoord: moeilijk, weet het nog niet, we zien wel... Intussen van de week niet echt meer op MSN gezeten, mede door drama met internet. En nu kom ik zojuist uit de sportschool, opeens een SMS-je; ik dacht dat we hadden afgesproken?

Vrouwen..... Zeg dan gewoon direct "Ja, is goed" of "Sorry, dan kan ik niet". Ik bedoel: het is volgende week zondag, niet 3 april 2019.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:54:28 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94672087
Haha, irritant zeg. Anders smst ze vrijdagavond even of het vandaag doorgaat ofzo, maar dit is weer typisch vrouwengedrag. :')

Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?

:')...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
pi_94672411
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:

Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?

:')...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
En je hebt haar met jouw skills niet kunnen overtuigen dat het niet zo was ?
pi_94672456
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gisteren een old scool blind date gehad. Geregeld door een vriendin. Erg gezellig, heel erg hard gelachen, zij was zo ziek als een hond dus na 2 uur weer ieders weg gegaan. We zullen zien hoe/wat.

Gisteravond ook een nieuwe foto op Paiq gezet. Vanochtend 2 nieuwe oneliners en 5 nieuwe foto bewonderaars :') stelletje oppervlakkige hutten! :P
Zoals ik vrijdag in de disco helaas ook weer moest constateren, heb ik niet het uiterlijk om fotobewonderaars te krijgen. De foto die mij het best (realistisch) weergeeft krijgt nu een 7.0 na 9 beoordelingen. Klinkt leuk, een 7, maar volgens mij is het echt op een schaal van 5 tot 10 en dus eigenlijk een 4... wat meer overeenkomt met hoe ik het IRL ervaar.

En na 11 matches op Paiq heb ik er zelf 10 verwijderd omdat 8 van de 10 moddervet was en andere 2 totaal niet mn type met piercings in gezicht e.d.

1 match staat dus nog, nog geen contact opgenomen maar fotos zijn heel leuk iig, alleen afstand is 70km hemelsbreed, dus dat zal met OV aardig ver zijn.
pi_94672593
Klopt... Ik had teruggestuurd, volgens mij wist jij het allemaal nog niet zeker. Krijg ik het epische SMS-je terug: Of ik er deze week nogmaals naar had gevraagd. Zie ik eruit als een telemarketeer? Ja, ik stuur u wat algemene informatie waarna ik u de rest van de week op een vervelend tijdstip ga terugbellen om te vragen of u al iets meer weet... Net zolang tot u het product koopt, of compleet los gaat tegen mij, waarna ik nog minimaal 1 keer bel om te verifieren of u inderdaad echt geen interesse meer heeft omdat ik u eenmalig een speciale pakket-aanbieding mag doen...

En Silenus, zeggen dat je in de ICT werkt is ook niet echt een succes. Voor je het weet gaat je 2e date niet door omdat haar computer niet goed meer werkt (ja, dat gebeurt).

Maar is het verder nog wel een succesvolle avond geworden dan :) ?
pi_94672702
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Haha, irritant zeg. Anders smst ze vrijdagavond even of het vandaag doorgaat ofzo, maar dit is weer typisch vrouwengedrag. :')

Hehe. Ja best jammer dat 'marketing' zo'n negatief woord is geworden bij velen. Ook wel ironisch dat de marketingbranche zichzelf geen goed imago weet te geven :P
pi_94673185
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
pi_94673246
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
Ver van wegblijven zou ik zeggen.
pi_94673252
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef Marver8 het volgende:
.
En Silenus, zeggen dat je in de ICT werkt is ook niet echt een succes. Voor je het weet gaat je 2e date niet door omdat haar computer niet goed meer werkt (ja, dat gebeurt).
Of gaat je tweede date niet meer door omdat haar computer inmiddels weer goed werkt (ook dat gebeurt)
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Dus de date is voorbij of neem je nog een kans kaart ?
pi_94673579
Nou zoals het gesprek nu loopt gaat het geen kans-kaart worden, maar meer eentje in de trend van: U hebt schuld, ga niet langs start en direct naar de gevangenis...
  zondag 27 maart 2011 @ 14:48:14 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94673720
Dan is het goede gevoel ook direct weg natuurlijk, ik zou er al helemaal geen zin meer in hebben. Als ze hierover al moeilijk doet, doet ze overal in het leven moeilijk over.

Zo eentje waarvan je binnen vijf minuten begrijpt waarom ze nog single is. :')
  zondag 27 maart 2011 @ 14:50:17 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94673805
Ga je nog naar Kampong straks Silenus? Er is TD :)
pi_94674382
Nou dat gaat hem inderdaad niet worden. Ik ben absoluut niet laks en schenk voldoende aandacht. Maar ben dan ook weer te rustig om me druk te maken over iets als een sms-je. En al helemaal onder het mom van: dan had je het nogmaals moeten vragen. Heb korte tijd samengewoond met iemand die zo was. Zij vergat iets, of deed iets, en toch was het mijn schuld. Een eigenschap die ik kan missen als kiespijn...
pi_94676899
Heb ik het nu mis als ik denk dat vrouwen online vaak al hun chips op een persoon zetten?
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:36:23 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94676921
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Catbert het volgende:
Ga je nog naar Kampong straks Silenus? Er is TD :)
Nee, iedereen is te brak van het feest van vannacht. :')

Ik heb net twee uur even heerlijk buitengewandeld, wat is iedereen weer lekker flirterig! Knipoogjes, lachen, een simpel 'hoi' is al leuk. Man, wat is de lente toch mooi!
pi_94677245
Eergisteren een date gehad. Een 28-jarige dame, studerend aan een grafisch lyceum (mbo grafisch vormgeven). Op het eerste gezicht was ik nogal sceptisch over het predicaat 'mbo', maar omdat ze berichten stuurde waarin ze de Nederlandse taal feilloos beheerste (zonder daarbij te strooien met allerhande gekke emoticons/smileys) vond ik het wel een kans waard. Hierbij moet gezegd worden dat ikzelf 24 jaar oud ben en filosofie studeer aan een universiteit.

Maar toch, op zo'n date merk je toch direct het verschil. Op een gegeven moment zat ze te twijfelen of ik nu filosofie of psychologie studeerde (nogal een verschil) en gebruikte ze woorden als 'ironisch' en 'cynisch' in een verkeerde context. Later toen we bij haar thuis kwamen (nadat we gezoend hadden overigens) gingen de gesprekken iets verder. Toen ik vroeg of ze tevreden was met het leven dat ze nu leidde, kwam er het antwoord dat ze haar huidige leven een acht min zou geven. Ik snapte totaal niet wat ze daarmee bedoelde, want wat betekenen rapportcijfers in iets vreselijk ingewikkelds als je eigen leven? Wat zijn in hemelsnaam criteria die je gebruikt daarvoor? In vergelijking met wat? En hoezo neem je een 10 op als cijfer als deze toch 'niet haalbaar' is?

Niet veel later daarna begon ze over dat ze niet zoveel nadenkt over de maatschappij, maar meer over zichzelf. Over hoe ze 'uniek' is of 'origineel' ten opzichte van andere mensen. Op een beetje lompe manier stelde ik toen de retorische vraag "We zijn de puberteit toch al uit?", wat toch wel weer de stempel op de avond drukte. Ook de wat meer subtiele opmerking "Iedereen is uniek behalve ik." pikte ze niet op.

Ergens vind ik het verschrikkelijk. Ik denk namelijk zelf dat mensen tegenwoordig minder snel in relaties stappen omdat ze zoveel eisen en mogelijkheden hebben dat ze erin verdrinken. Men wil teveel en teveel tegelijkertijd terwijl dat niet kan. Nu snap ik dat het nogal zwaar is om een doodsimpele date in het licht van relaties te bekijken, maar ik ben gestopt met het daten louter om het daten zelf (vond ik maar vermoeiend). Tegenwoordig date ik enkel nog als ik serieus denk dat er schot in de zaak zit. Al verwacht ik niet dat alle mensen zijn zoals ik (overal een mening over, ontzettende betweter, veel muziek/kunst/literatuur/wetenschap, politiek/maatschappelijk geëngageerd, etc.), maar tegelijkertijd merk ik nu dat ik op een manier ook niet zonder dergelijke verwachtingen erin kan stappen.

Kort gezegd: Friek_ voelt een innerlijk conflict. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 16:52:45 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 16:52:44 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94677399
Als iemand mij zulke vragen zou stellen op een eerste date zou ik hard wegrennen.

Overigens, als je date met iemand die op haar 28e nog op het MBO 'studeert' had je kunnen weten dat ze niet zo ongelofelijk briljant is als jij. Kwestie van logisch nadenken, toch?
pi_94677628
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
Overigens, als je date met iemand die op haar 28e nog op het MBO 'studeert' had je kunnen weten dat ze niet zo ongelofelijk briljant is als jij. Kwestie van logisch nadenken, toch?
Ach, ik vind het nogal lullig om op grond van een dergelijk feit iemand maar af te branden. Het gaat mij uiteindelijk om de mens achter dergelijke feiten. Dan vind ik het uiteindelijk jammer dat er een bepaald vooroordeel bevestigd wordt.

Moet trouwens toegeven dat ze zelf over dergelijke onderwerpen begon. Ik haakte erop in door die vraag te stellen. Tijdens het drinken gaf ze ook te kennen dat haar moeder last had psychische stoornissen (niet op een enge manier verder). Zelf ben ik nooit zo van om direct maar in het diepe te springen, maar als de vrouw een voorzet geeft kop ik 'm wel in.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 17:01:57 ]
pi_94677799
Nou Friek, nu ben ik zelf ook niet de makkelijkste, maar het predicaat zeiksnor is in dit geval toch wel terecht te noemen.
Ik bedoel, heel fijn zo'n filosofie studie, maar om een dergelijke denkwijze dan ook maar bij anderen op te dringen gaat me iets te ver.

"Ze geeft haar leven een cijfer! Haar leven! Een cijfer! Freud draait zich om in zijn graf! ;(."

Doet mij toch een beetje hier aan denken:

pi_94677860
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach, ik vind het nogal lullig om op grond van een dergelijk feit iemand maar af te branden. Het gaat mij uiteindelijk om de mens achter dergelijke feiten. Dan vind ik het uiteindelijk jammer dat er een bepaald vooroordeel bevestigd wordt.

Moet trouwens toegeven dat ze zelf over dergelijke onderwerpen begon. Ik haakte erop in door die vraag te stellen. Tijdens het drinken gaf ze ook te kennen dat haar moeder last had psychische stoornissen (niet op een enge manier verder). Zelf ben ik nooit zo van om direct maar in het diepe te springen, maar als de vrouw een voorzet geeft kop ik 'm wel in.
Leer er maar aan te wennen, dat je studie de afstand tussen jou en je medemens vergroot. Al dat jongleren met concepten is ook een handycap. Je had het gesprek beter kunnen afstemmen op je gesprekspartner.
pi_94677874
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef Friek_ het volgende:

Kort gezegd: Friek_ voelt een innerlijk conflict. :')
Hoezo als ze het nog kon uithouden na die opmerkingen van je dan zou ik haar maar snel om een tweede date vragen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94678057
quote:
15s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef kastanova het volgende:
Nou Friek, nu ben ik zelf ook niet de makkelijkste, maar het predicaat zeiksnor is in dit geval toch wel terecht te noemen.
Ik bedoel, heel fijn zo'n filosofie studie, maar om een dergelijke denkwijze dan ook maar bij anderen op te dringen gaat me iets te ver.
Ik ben geen lulletje rozenwater natuurlijk; ik probeer natuurlijk ieder mens te overtuigen van mijn mening. Mijn mening is uiteindelijk de beste volgens mij, anders had ik 'm natuurlijk niet. Dat klinkt nogal arrogant, maar ja, als we realistisch zijn oordeelt iedereen gewoon over elkaar. Ik geloof simpelweg in de dingen die ik zeg. Dat staat een beetje los van mijn studie.

Daarnaast vind ik het wel een beetje vreemd om uit jouw mond te horen dat je het te ver vindt gaan om je mening aan andere mensen op te dringen, terwijl je zelf hier de meest oordelende posts over allerlei mensen hebt staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 17:17:50 ]
pi_94678168
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Leer er maar aan te wennen, dat je studie de afstand tussen jou en je medemens vergroot. Al dat jongleren met concepten is ook een handycap. Je had het gesprek beter kunnen afstemmen op je gesprekspartner.
Denk nu niet dat ik constant maar in vreselijk moeilijk taalgebruik zit te praten hè. :') Ik ben ook maar een simpel mens uiteindelijk. Het jammere hieraan vind ik dat ik enerzijds die verwachtingen heb die een blokkade vormen, maar dat ik deze anderzijds gewoon nodig heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 17:44:00 ]
pi_94678423
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb net twee uur even heerlijk buitengewandeld, wat is iedereen weer lekker flirterig! Knipoogjes, lachen, een simpel 'hoi' is al leuk. Man, wat is de lente toch mooi!
Ik zit binnen te werken :{
pi_94679332
MBO > Filosofie overigens :P
  zondag 27 maart 2011 @ 17:50:14 #220
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94679423
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:50:56 #221
108913 Godshand
guide4you
pi_94679453
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben Ik heb gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:51:39 #222
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94679480
quote:
OK OK. Ik snap al wat het probleem is. Sommige mannen en vrouwen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
:Y
  zondag 27 maart 2011 @ 17:52:41 #223
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94679516
quote:
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
:') :'(

Overigens Friek denk ik toch dat je maar op zoek moet naar iemand die wél op jouw niveau mee kan praten. Aangezien dat toch wel een belangrijk punt voor je is waarschijnlijk. Maar dat wist je waarschijnlijk al :Y

Wel leuk trouwens hoe iedereen wakker wordt als Seven weer eens post :P
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 17:53:36 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94679548
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oi! Ik heb hele normale eisen.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:54:26 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94679568
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef Dizorn het volgende:

[..]

:') :'(

Overigens Friek denk ik toch dat je maar op zoek moet naar iemand die wél op jouw niveau mee kan praten. Aangezien dat toch wel een belangrijk punt voor je is waarschijnlijk. Maar dat wist je waarschijnlijk al :Y

Wel leuk trouwens hoe iedereen wakker wordt als Seven weer eens post :P
Het Seven. effect. Eens kijken wie ik vandaag op de kast kan jagen. Friek_ niet, die negeer ik al sinds jaar en dag. :7 . En ik ben natuurlijk 'below' him. :'(
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:58:44 #226
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94679710
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het Seven. effect. Eens kijken wie ik vandaag op de kast kan jagen. Friek_ niet, die negeer ik al sinds jaar en dag. :7 . En ik ben natuurlijk 'below' him. :'(
Negeer jij hem of negeert hij jou? :D

En wat zijn jouw eisen dan? :o (EDIT: op DIT moment want het veranderd vaak genoeg lijkt mij :P)
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 18:01:51 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94679811
Ik negeer hem.

En mijn eisen zijn simpel: leuke verzorgde betrouwbare vent die werkt, leuke kop maar geen mooiboy, goed gevoel voor humor, sexy lijf (mag met buikje, te mager valt af). Een piemel van 15cm of meer is wenselijk, er moet sexuele chemie zijn en daarnaast moeten we met elkaar kunnen praten over alles. Niet een vent die kleiner is dan ik. En ja, AL deze karaktertrekken zijn 'in the eye of the beholder', buiten de piemel.

Dat zijn de eisen. Dan nog de wensen: leuke kleding. En meer van dat soort dingen die er niet echt toe doen. Veel langer dan ik.
Resistance is futile.
pi_94679957
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Seven. het volgende:
Ik negeer hem.
Merk 't.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:07:20 #229
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94680010
quote:
daarnaast moeten we met elkaar kunnen praten over alles.
Dat kan je nu toch niet? Of snappen wij dat allemaal weer verkeerd.. :')
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 18:09:20 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94680075
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dat kan je nu toch niet? Of snappen wij dat allemaal weer verkeerd.. :')
Jawel, lukt prima eigenlijk. Maar ik denk dat er betere vissen zijn nu, en dat.. betekent meestal dat de dagen geteld zijn. Ik hoef niet voor hem te kiezen omdat hij toevallig bij mij wil zijn (lees: mij wil controleren).
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:10:49 #231
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94680117
Ja dat bedoel ik. Hij wil je controleren en bepaalde onderwerpen kan je "over praten" als in hij geeft z'n mening en jij zou er mee in moeten stemmen want iets anders kan niet. Dat idee krijg ik als ik je posts lees, maargoed. Je schijnt zelf ook al door te hebben dat dit "hém" niet is. :D

Belangrijker: Ik ga eten.
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 18:11:23 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94680128
Huh. Seven, je bent nu weer klaar met hem?
  zondag 27 maart 2011 @ 18:21:20 #233
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94680474
quote:
5s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef Cue_ het volgende:
  zondag 27 maart 2011 @ 18:23:37 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94680559
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:10 schreef Dizorn het volgende:
Ja dat bedoel ik. Hij wil je controleren en bepaalde onderwerpen kan je "over praten" als in hij geeft z'n mening en jij zou er mee in moeten stemmen want iets anders kan niet. Dat idee krijg ik als ik je posts lees, maargoed. Je schijnt zelf ook al door te hebben dat dit "hém" niet is. :D

Belangrijker: Ik ga eten.
Eet smakelijk.

quote:
Er ging gisteren een lichtje branden, hij ging ineens een grens over bij mij. Hij kwam langs, we hebben even gepraat over dat ik bij een vriendin was blijven slapen na het stappen. En hij zei ineens doodleuk van 'ja, als je ooit met mij wil samenwonen, dan is dat natuurlijk niet meer aan de orde, maar voor nu wil ik eigenlijk ook niet dat je het doet. Na het stappen hoor je gewoon thuis te slapen'. Als ik allerlei argumenten aanhaal (kan niet meer rijden dan, zij woont daar om de hoek, ik slaap daar sinds jaar en dag als het zo uitkomt), dan zegt hij doodleuk dat hij niet verandert. Geen probleem natuurlijk, voor MIJ moet hij ook niet veranderen. En ik ook niet voor hem en ik ben niet van plan elke keer ruzie te maken als ik op stap ben geweest. Conclusie: dit wordt binnen een maand al vette ruzie of zo. En dus zijn er betere vissen in de zee voor mij.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:24:45 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94680616
Mooi dat dat lichtje is gaan branden :Y
Want dat gaat inderdaad niet werken :N
pi_94680680
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ben geen lulletje rozenwater natuurlijk; ik probeer natuurlijk ieder mens te overtuigen van mijn mening. Mijn mening is uiteindelijk de beste volgens mij, anders had ik 'm natuurlijk niet. Dat klinkt nogal arrogant, maar ja, als we realistisch zijn oordeelt iedereen gewoon over elkaar. Ik geloof simpelweg in de dingen die ik zeg. Dat staat een beetje los van mijn studie.

Daarnaast vind ik het wel een beetje vreemd om uit jouw mond te horen dat je het te ver vindt gaan om je mening aan andere mensen op te dringen, terwijl je zelf hier de meest oordelende posts over allerlei mensen hebt staan.
Het verschil is echter dat ik simpelweg een vrij sterke mening heb en deze dan ook uit draag.
Bij jou komen zijn de inhoudelijke punten echter niet zozeer van belang, je haakt immers al af zodra de boodschap niet verkondigd wordt op een "filosofisch doordachte" wijze.

Mijns inziens een nogal wereldvreemde benadering.
pi_94681180
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bij jou komen zijn de inhoudelijke punten echter niet zozeer van belang, je haakt immers al af zodra de boodschap niet verkondigd wordt op een "filosofisch doordachte" wijze.
Laten we inderdaad maar niet teveel kritische vragen stellen. Mij een beetje te saai. Wel frappant dat je blijkbaar al zoveel van me weet verder.

Verder hoeft van mij niet alles wat iedereen zegt (of de manier waarop zij zich uitdrukken) in een perfect, coherent filosofisch systeem te passen of iets. Nogal absurd en snobistisch in het oneindige om dat te verlangen. Maar als mensen onzin gaan praten of in vergelijkingen gaan spreken die nergens op slaan ga ik er gewoon tegenin. En ja, da's niet altijd leuk. Soms zelfs strontvervelend.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:44:12 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94681335
:X :|W
Resistance is futile.
pi_94681527
quote:
Ik negeer hem.

En mijn eisen zijn simpel: leuke verzorgde betrouwbare vent die werkt, leuke kop maar geen mooiboy, goed gevoel voor humor, sexy lijf (mag met buikje, te mager valt af). Een piemel van 15cm of meer is wenselijk, er moet sexuele chemie zijn en daarnaast moeten we met elkaar kunnen praten over alles. Niet een vent die kleiner is dan ik. En ja, AL deze karaktertrekken zijn 'in the eye of the beholder', buiten de piemel.

Dat zijn de eisen. Dan nog de wensen: leuke kleding. En meer van dat soort dingen die er niet echt toe doen. Veel langer dan ik.
Nou, laat maar komen dat huwelijks aanzoek :7.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:50:47 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94681565
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, laat maar komen dat huwelijks aanzoek :7.
Belangrijkste eis, namelijk betrouwbaarheid, ontbreekt helaas.
Resistance is futile.
pi_94681571
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Seven. het volgende:
:X :|W
Blijf je wel op je vingers zitten?
  zondag 27 maart 2011 @ 18:51:39 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94681595
:X
Resistance is futile.
pi_94681726
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Laten we inderdaad maar niet teveel kritische vragen stellen. Mij een beetje te saai. Wel frappant dat je blijkbaar al zoveel van me weet verder.

Verder hoeft van mij niet alles wat iedereen zegt (of de manier waarop zij zich uitdrukken) in een perfect, coherent filosofisch systeem te passen of iets. Nogal absurd en snobistisch in het oneindige om dat te verlangen. Maar als mensen onzin gaan praten of in vergelijkingen gaan spreken die nergens op slaan ga ik er gewoon tegenin. En ja, da's niet altijd leuk. Soms zelfs strontvervelend.
Het was dan ook met name je gehele "ZE GEEFT EEN CIJFER AAN HAAR LEVEN!!! OMG!!! WAT IS ZE DÓM!!!"-reactie.

Dan vraag ik me altijd af of je die discussie ook aan gaat met je mentoren als je een tentamen terug krijgt.
"Nou meneer, u bent neem ik aan toch ook van mijn mening dat mijn wijsheid niet in cijfermatige beoordelingen samen te vatten is? Ik zal het cijfer dan ook moeten weigeren en indien u zich nogmaals op deze manier uit meent te moeten drukken zal ik genoodzaakt zijn een klacht in te dienen over deze stupide manier van waarderen."
pi_94681810
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Och, gedurende mijn leven ben ik slechts 1 keer onaangekondigd vreemd gegaan en de achterliggende reden ken je :).
Ik durf zelfs wel te stellen dat ik 1 van de betrouwbaardere mannen ben.
pi_94681926
quote:
Ik zal me deze keer maar wijselijk stil houden. Te makkelijk.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:03:03 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94682026
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig ^O^
  zondag 27 maart 2011 @ 19:03:24 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94682039
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, gedurende mijn leven ben ik slechts 1 keer onaangekondigd vreemd gegaan en de achterliggende reden ken je :).
Ik durf zelfs wel te stellen dat ik 1 van de betrouwbaardere mannen ben.
:'). Dat jij slechts 1 keer onaangekondigd bent vreemdgegaan wil nog niet zeggen dat jij anderen geen pijn doet. Man, je hebt een spoor van vernieling achter gelaten. Wil je nu met droge ogen beweren dat dat komt doordat ál die vrouwen zichzelf kwetsen en dat jij onschuldig was? Hoeveel dramatische break-ups heb je inmiddels meegemaakt? Dat komt doorgaans doordat de vrouw zich op welke wijze dan ook gekwetst voelt. En dat komt nooit zomaar uit de lucht vallen, daar zijn er altijd 2 voor nodig.

Betrouwbaarheid wil voor mij zoveel zeggen als 'altijd je beste beentje voor om iemand van wie je houdt niet te kwetsen'. Alsof (onaangekondigd) vreemdgaan het enige kwetsende is in een relatie.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:05:01 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94682097
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja, dank je.
Resistance is futile.
pi_94682341
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het was dan ook met name je gehele "ZE GEEFT EEN CIJFER AAN HAAR LEVEN!!! OMG!!! WAT IS ZE DÓM!!!"-reactie.
Soms vragen mensen wel eens door om verheldering. En tsja, als je paar (kritische) vragen al eng vindt ziet het er een beetje uit. Maar goed, we worden het toch niet eens op dit punt geloof ik. :')
pi_94682532
Begrijpelijk dat je er mee kapt Seven. Weet hij het al? En eigenlijk wist je dit natuurlijk van het begin al ;)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:19:08 #251
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94682597
Eigenlijk is het wel jammer dat bepaalde users hier in het topic er alleen maar plezier uit lijken te halen als ze een ander kunnen kwetsen met hun gevatte opmerkingen.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:19:54 #252
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94682627
Tentamencijfer met een "levens"cijfer vergelijken :') :') Alsjeblieft Kasta, ik had een wat beter beeld van je dan dít :P

Overigens Seven betrouwbaarheid en elkaar-pijn-doen staat op zich niet zo dicht op elkaar als jij het brengt. Hij zal vast heel betrouwbaar zijn, maar het zijn ándere dingen die ervoor zorgen dat hij mensen kwetst. En je hebt daar idd 2 personen voor nodig, maar dat zegt niets over de intenties ;)

En cocktailprikker, welkom op het internet. Zo werkt het nou eenmaal, in plaats van proberen te helpen of iets, kan je beter Friek trollen op het feit dat hij filosofie studeert.
WFPB!
pi_94682628
quote:
Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

dan moet je eens een ander type zoeken, dit soort mannen heb jij meestal, en het heeft nog nooit gewerkt. verder vind ik het altijd overkomen alsof je wilt bewijzen ofzo dat je controle over die kerels kunt uitoefenen, maar het blijken altijd klootzakken te zijn die niet zoveel om jouw mening geven en dan blijf jij teleurgesteld en nog kwader op de man achter. zoiets, nofi :)

friek, ik vond jou verhaal nogal eng en neerbuigend overkomen eigenlijk. dat ze met je gezoend heeft vind ik eerlijk gezegd dan ook een raadsel ~:)
  zondag 27 maart 2011 @ 19:33:49 #254
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94683139
Mijn date en ik hebben weer een gezellig weekendje erop zitten, we zijn nog steeds aan het kijken wat wij nu precies aan elkaar hebben...en in de tussentijd zijn wij in ieder geval helemaal verslaafd aan elkaar. Ze is echt tof O+

Het is alleen jammer dat wij niet dichter bij elkaar wonen...aangezien zij geen auto heeft, kost het veel tijd voor ze hier is. Met de auto is het voor mij een uurtje rijden...dat is best te doen.:)
pi_94683190
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

:'). Dat jij slechts 1 keer onaangekondigd bent vreemdgegaan wil nog niet zeggen dat jij anderen geen pijn doet. Man, je hebt een spoor van vernieling achter gelaten. Wil je nu met droge ogen beweren dat dat komt doordat ál die vrouwen zichzelf kwetsen en dat jij onschuldig was? Hoeveel dramatische break-ups heb je inmiddels meegemaakt? Dat komt doorgaans doordat de vrouw zich op welke wijze dan ook gekwetst voelt. En dat komt nooit zomaar uit de lucht vallen, daar zijn er altijd 2 voor nodig.

Betrouwbaarheid wil voor mij zoveel zeggen als 'altijd je beste beentje voor om iemand van wie je houdt niet te kwetsen'. Alsof (onaangekondigd) vreemdgaan het enige kwetsende is in een relatie.
Euuuhm... Niet lullig bedoeld ofzo, maar hoeveel relatiebreuken ken je waarbij er níet 1 van beiden verdrietig of gekwetst achter bleef?

En dat het in mijn geval zoveel heviger is... Tja, kennelijk is het toch net iets heftiger dan normaal om míj kwijt te raken :o.
Als je een vijfje kwijt raakt op straat is het tamelijk zonde maar gaat het leven door.
Als je echter 500 euro uit je handen laat waaien, is je humeur behoorlijke naar de kloten en moet je nog maar zien hoe je de rest van de maand doorkomt :+.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:38:41 #256
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94683328
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuhm... Niet lullig bedoeld ofzo, maar hoeveel relatiebreuken ken je waarbij er níet 1 van beiden verdrietig of gekwetst achter bleef?

En dat het in mijn geval zoveel heviger is... Tja, kennelijk is het toch net iets heftiger dan normaal om míj kwijt te raken :o.
Als je een vijfje kwijt raakt op straat is het tamelijk zonde maar gaat het leven door.
Als je echter 500 euro uit je handen laat waaien, is je humeur behoorlijke naar de kloten en moet je nog maar zien hoe je de rest van de maand doorkomt :+.
Gelukkig heeft nog niemand zelfmoord gepleegd omdat ze hoorden dat je een nieuwe vriendin had.
WFPB!
pi_94683384
Met een 8- zit ze wel ruim boven gemiddeld overigens

Hoewel andere cijfers al dichter in de buurt komen

quote:
Nederlanders blijken tevreden over hun geluk en zijn over het algemeen optimistisch ingesteld. Het eigen geluk krijgt een 7,4 als rapportcijfer in het online onderzoek. Men voelt zich gemiddeld vijf dagen per week gelukkig.

Dat bleek woensdag uit het Nationale Geluksonderzoek van onderzoeksbureau Multiscope onder 2800 ondervraagden
http://www.hartenziel.nl/(...)nders_zijn_gelukkig/
pi_94683442
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Gelukkig heeft nog niemand zelfmoord gepleegd omdat ze hoorden dat je een nieuwe vriendin had.
Nou... Er zíjn wel enkele exen waar ik nooit meer wat van gehoord heb.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:44:54 #259
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94683589
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gaat om onbekende mensen. Je weet, Bieber taferelen enzo. Al liggen jullie ego's wel ongeveer gelijk onderhand.
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 19:53:25 #260
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_94683970
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met een 8- zit ze wel ruim boven gemiddeld overigens

[ afbeelding ]

Hoewel andere cijfers al dichter in de buurt komen

[..]

http://www.hartenziel.nl/(...)nders_zijn_gelukkig/
Ik ben ongelukkig :{
14 SHADES OF GREY
pi_94684646
quote:
Best opmerking tot nu toe. Als het jouw probleem is het iets dat bij jouw ligt. Dus dat jij niet kan omgaan met zijn "belachelijke en onrealistische eisen".
pi_94685300
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef Swatfire het volgende:
Best opmerking tot nu toe. Als het jouw probleem is het iets dat bij jouw ligt. Dus dat jij niet kan omgaan met zijn "belachelijke en onrealistische eisen".
Mwah...

quote:
Ik vind haar eisen niet zo "belachelijk en onrealistisch" eerlijk gezegd.

Maar uh, was de ware nu juist niet degene waarvoor je al die eisen liet vallen? ;)
pi_94685382
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Gaat om onbekende mensen. Je weet, Bieber taferelen enzo. Al liggen jullie ego's wel ongeveer gelijk onderhand.
Ik ben echter bekender in Nederland.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:52:15 #264
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690122
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:

Jammer joh, ben net terug. Leuk feestje. Veel schone chicka's, al die lekkere kontjes in trainingsbroekjes is niet goed voor m'n bloeddruk ;)

quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef kastanova het volgende:
M'n laatste ex, met wie ik de langste relatie tot nu toe heb, spreek ik nooit meer. We zwijgen elkaar dood zegmaar. En dat terwijl ik haar toch bijna elke zondag zie :)
pi_94690570
In de kerk?
  zondag 27 maart 2011 @ 22:05:23 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690970
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
In de kerk?
Ja, lekkere koorknaapjes man...Hrrrrr.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:40:17 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94693280
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jammer joh, ben net terug. Leuk feestje. Veel schone chicka's, al die lekkere kontjes in trainingsbroekjes is niet goed voor m'n bloeddruk ;)
Je hebt me overtuigd, volgende keer ben ik er zéker bij!
pi_94693511
"Trainingsbroekjes" vind ik persoonlijk dan weer niet zo geweldig. ;(
  zondag 27 maart 2011 @ 22:47:57 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94693684
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
"Trainingsbroekjes" vind ik persoonlijk dan weer niet zo geweldig. ;(
Niet als er een blubberkont inzit nee. Maar die broekjes waar hun kontje zo mooi in uitkomt, damnnnn...Stel je dat voor, en dan keer 200. Allemaal dronken en gewillig. Terwijl je vrienden bij je staan met een pitcher bier. En op de achtergrond Addie Timmermans met 'ik kom terug'.

Inderdaad, het paradijs.
pi_94693842
Op verzoek van BoL (of bedoelde je dit niet _O-)

'n verslagje:
Onder de stralende zon nam ik de bus richting de stad. Uit de bus gesprongen bij 't Stadhuis en toen richting de parkeergarage. Tijdens mijn wandeling werd ik door BoL gebeld. Of ik wist waar de rabobank zat en waar ie dan naar toe moest rijden. Heren, ik vertel u dit..... :7 mij moet je niet gebruiken als navigatiesysteem. Al kom je uiteindelijk wel waar je moet zijn.Nadat BoL mij gevonden had, heb ik hem de parkeergarage gewezen. :Y Met mij ernaast was dat toen wel weer zo gedaan. O-) Langs de B&B de stad in. Om heerlijk te zitten bij 't tentje met de brakke ober. Daarna zijn we wat winkels in- en uitgelopen. Daar de trouwe viervoeter van BoL zijn aandacht nodig had, heeft ie rond een uurtje of 15 afscheid genomen.

B-) Aangezien ik toch in de stad was, besloot ik de dag maar af te ronden met de film Sucker Punch (ik zeg geweld in een rokje :7 en dat is of al game of dat wordt er een :Y)
pi_94694318
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef Silenus het volgende:
Niet als er een blubberkont inzit nee. Maar die broekjes waar hun kontje zo mooi in uitkomt, damnnnn...Stel je dat voor, en dan keer 200. Allemaal dronken en gewillig. Terwijl je vrienden bij je staan met een pitcher bier. En op de achtergrond Addie Timmermans met 'ik kom terug'.

Inderdaad, het paradijs.
Op zich heb je een punt. Ware het niet dat die overige een iets te ruim formaat kont hadden. Alsmede iets te dronken en gewillig waren... oftewel... the horror. ;(

SPOILER
  zondag 27 maart 2011 @ 23:01:55 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94694418
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
Op verzoek van BoL (of bedoelde je dit niet _O-)

'n verslagje:
Onder de stralende zon nam ik de bus richting de stad. Uit de bus gesprongen bij 't Stadhuis en toen richting de parkeergarage. Tijdens mijn wandeling werd ik door BoL gebeld. Of ik wist waar de rabobank zat en waar ie dan naar toe moest rijden. Heren, ik vertel u dit..... :7 mij moet je niet gebruiken als navigatiesysteem. Al kom je uiteindelijk wel waar je moet zijn.Nadat BoL mij gevonden had, heb ik hem de parkeergarage gewezen. :Y Met mij ernaast was dat toen wel weer zo gedaan. O-) Langs de B&B de stad in. Om heerlijk te zitten bij 't tentje met de brakke ober. Daarna zijn we wat winkels in- en uitgelopen. Daar de trouwe viervoeter van BoL zijn aandacht nodig had, heeft ie rond een uurtje of 15 afscheid genomen.

B-) Aangezien ik toch in de stad was, besloot ik de dag maar af te ronden met de film Sucker Punch (ik zeg geweld in een rokje :7 en dat is of al game of dat wordt er een :Y)
Wie is BoL?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:04:08 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94694541
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef Spirit82 het volgende:
Begrijpelijk dat je er mee kapt Seven. Weet hij het al? En eigenlijk wist je dit natuurlijk van het begin al ;)
Hmm, hij was vandaag echter heel relaxt. Hij stond voor de deur. Heb hem gezegd dat het niet gaat werken omdat hij te jaloers is en omdat ik niet na 3 weken al met allerlei stomme regeltjes geconfronteerd wil worden. Ben vannacht trouwens ook op stap geweest, dat weet hij en daar heeft hij erg relaxt over gedaan. We'll see, vandaag was niet de dag dat de stekker eruit ging in ieder geval.
Resistance is futile.
pi_94694615
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wie is BoL?
Beamoflight
  zondag 27 maart 2011 @ 23:06:38 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94694672
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

:')_!! Leuter er maar omheen kasta. Ik zou jou nooit vertrouwen in ieder geval.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:09:20 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94694821
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Beamoflight
Ok!. Maar het was gewoon een vriendschappelijke date dus? :)
pi_94695018
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ok!. Maar het was gewoon een vriendschappelijke date dus? :)
Die discussie heb ik volgens mij al eens gehad... met iemand hier....
Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.
SPOILER
  zondag 27 maart 2011 @ 23:17:09 #278
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695198
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.
SPOILER
*O*
WFPB!
pi_94695258
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:

[..]

friek, ik vond jou verhaal nogal eng en neerbuigend overkomen eigenlijk. dat ze met je gezoend heeft vind ik eerlijk gezegd dan ook een raadsel ~:)
Ik denk dat dat neerbuigende echt moeilijk te verbergen of te maskeren is. Niet dat ik er mijn hobby van maak om neer te kijken op mbo'ers of wat dan ook (beetje triest), maar in feite zie je het al terug in de hoogte van salarissen (welke correleren met de complexiteit en verantwoordelijkheid van de baan). Of in hoe Silenus in de eerste reactie op mijn verhaal al het woord 'studeren' met betrekking tot het mbo tussen aanhalingstekens zet. 't Is niet zo alsof ik mensen met een mbo-opleiding bewust minderwaardig acht of iets. Beter doe ik dat ook niet, anders kan ik morgen niet meer met de bus of trein mee.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:19:23 #280
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695296
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla :)
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:19:41 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695312
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

SPOILER
En hebben jullie getongzoend?
Resistance is futile.
pi_94695602
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla :)
Mja, zo simpel is het eigenlijk. Maar goed, next dus.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:28:11 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695656
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
:* je kent Friek_ niet? :*
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:29:00 #284
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695684
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

:* je kent Friek_ niet? :*
Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltje :+ Als hij haar dom vond, moet 'ie maar een nieuwe zoeken (wat hij blijkbaar ook gaat doen) prima prima.
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:30:23 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695743
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltje :+ Als hij haar dom vond, moet 'ie maar een nieuwe zoeken (wat hij blijkbaar ook gaat doen) prima prima.
OK :+ . Jij nog leuke contacten momenteel?
Resistance is futile.
pi_94695796
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
Mja, Brussel is zo ver weg he. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:32:31 #287
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695835
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Éen leuk meisje, uit Zeeland. 160 km afstand, maar gaan wel een keer een date regelen. En hopelijk nog een beetje snel ook ;)

Had een leuke dame uit Arnhem maar die had nog issues met d'r ex. Daar willen we ons allebei nog niet aan wagen :P
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:34:10 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695902
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:

[..]

dan moet je eens een ander type zoeken, dit soort mannen heb jij meestal, en het heeft nog nooit gewerkt. verder vind ik het altijd overkomen alsof je wilt bewijzen ofzo dat je controle over die kerels kunt uitoefenen, maar het blijken altijd klootzakken te zijn die niet zoveel om jouw mening geven en dan blijf jij teleurgesteld en nog kwader op de man achter. zoiets, nofi :)
Van die kasta's bedoel je trouwens? Mja, waarschijnlijk wel. Uiteindelijk liggen ze allemaal dusdanig met zichzelf overhoop dat ze gewoon niet om mij kunnen geven. Maareuhm, we hebben al tijdje niet gebabbeld en zo. Ik weet ook wel dat het met Knots niks gaat worden, gewoon omdat hij mijn type niet is.
Resistance is futile.
pi_94695921
@Friek_

Wat een verschrikkelijk kortzichtige en denigrerende kijk heb jij op mensen zeg. Waarom je nou in godsnaam iets als salaris en complexiteit van het werk erbij haalt is me helemaal een raadsel. Je bent één avond weggeweest, waarom die drukte? Uit je berichten opmakend vind je jezelf nogal superieur t.o.v. lageropgeleide. Het opleidingsniveau zegt niets over iemand zijn blik op de wereld, of hij of zij een beetje kan mee babbelen met je of hoe “volwassen” iemand in het leven staat.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:34:45 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695929
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, Brussel is zo ver weg he. :P
Den Haag ook.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:35:56 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695982
Marver, puh-lease. Edit die post, of wil je nog meer dergelijk denigrerend gezwam horen?

:'(
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:36:35 #292
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94696017
Daarom postte ik nou juist om mensen stil te krijgen. Blijkbaar niet goed genoeg :+
WFPB!
pi_94696039
Ik kan niet meer edit-en sinds de nieuwe Firefox :(. Excuus !
  zondag 27 maart 2011 @ 23:38:37 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696108
Hey trouwens, maar goed dat ik vandaag de stekker er nog niet uitgetrokken heb. De sex was uitstekend (denderend en bizar nat orgasme yo). Ik heb hem tevens in actie gezien met mijn vrienden, onverwacht maar dat was zowaar erg leuk. Ondanks dat mijn homomaatje geen woord Frans spreekt.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:43:52 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696329
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Marver8 het volgende:
Ik kan niet meer edit-en sinds de nieuwe Firefox :(. Excuus !
Zet je adblock eens uit voor fok.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:45:18 #296
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94696394
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Op zich heb je een punt. Ware het niet dat die overige een iets te ruim formaat kont hadden. Alsmede iets te dronken en gewillig waren... oftewel... the horror. ;(

SPOILER
Duidelijk nooit op een TD geweest :)
pi_94696551
@Seven.

Dat wil helaas niet werken... Heb zowel NoScript als AdBlockerPlus even uitgeschakeld. In IE9 werkt het ook al niet.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:52:52 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696702
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:49 schreef Marver8 het volgende:
@Seven.

Dat wil helaas niet werken... Heb zowel NoScript als AdBlockerPlus even uitgeschakeld. In IE9 werkt het ook al niet.
Kut!
Resistance is futile.
pi_94696856
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:
Duidelijk nooit op een TD geweest :)
WTF is een TD dan. :?
  maandag 28 maart 2011 @ 00:00:37 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696980
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

WTF is een TD dan. :?
Ik moet dan altijd denken aan van die marginale studentenfeesten.
Resistance is futile.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:01:09 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696995
Sowieso, hockeyclubs en daar trainen om wijven te kunnen checken terwijl je gewoon een vriendin hebt. :')
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')