Maar zo gedraag je je dan weer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 van
Ik heb nog nooit een oneliner gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebben
Dat dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnen(en later ook een paar mannen)
Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn
Maar je kan er ook bowlen
Net zoals 'jonge' mannen/vrouwen in het weekend in de kroegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn
euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je kan er ook bowlen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, het punt was dus dat hij jaloers is. We hingen op, 5 minuten later belde hij alweer. Wilde hij mijn vriendinnetje spreken, maar laat zij nou net geen Frans spreken. Hij zal straks wel langskomen.
Dan ben je daar op juiste plekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoor![]()
ben van '69
Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit (en 150 eerdere redenen, maar dit helemaal) zou voor mij al een grote reden zijn om die gast -om het op z'n Frans te zeggen- eruit te bonjouren. Wat een idioot.
Je moet straks ook vast nog 5 meter achter 'm lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.
Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, edquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Seven. het volgende:
Dus hij is redelijk jaloers. Ik zie niet direct wat nu de big deal is eigenlijk. Hij vindt het niet leuk als ik na het uitgaan niet thuis slaap, ik kan me daar ergens wel in vinden hoor. Zou mijn vriend me ook niet met de regelmaat van de klok moeten doen.
Zoals gezegd, hij kan dan wel jaloers zijn maar als ik bij een vriendin wil slapen omdat zij daar om de hoek woont na het uitgaan, dan doe ik dat gewoon.
Dat gezegd hebbende, mijn punt is eigenlijk alleen maar dat het nooit goed zal zijn aldus fok. En mijn vrienden en mijn familie en de halve wereld. Er is ALTIJD wel iets waarvan iedereen zal zeggen 'oh, dus het gaat nooit werken'. Dat komt omdat ik eerlijk zeg wat mij overkomt, de rest begint daar niet aan en al helemaal niet op fok. Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.
En dit kan ik uiteraard alleen maar volmondig beamenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Seven. het volgende:
Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.
Ik zeg toch ook dat die jaloezie er wat over is? Maar de vraag is of dat problemen op gaat leveren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin. Er zijn zoveel mensen hier die een date hebben en daar leuk over vertellen (zelfs ook me de eventuele negatieve eigenschappen) en dan is de rest ook enthousiast.
Je date nu gewoon -voor zover ik dat uit je berichten kan opmaken- met een mafkees. Ik gun je het allerbeste hoor, en ik hoop ook voor je dat het gaat werken. Maar ik vertrouw hem voor geen meter.
Hij vindt het schattig dus waar maak jij je druk om?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, ed
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef kastanova het volgende:
Ah, het aloude "De hele wereld is gek behalve ik!." wordt weer eens van stal gehad.
Ik vroeg me al af waar het gebleven was.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Begint met een L de naam? toevallig
Tja, 2 opties:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef Seven. het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |