Best wel kortzichtig. Wat voor nationaliteit heeft hij dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.
Ivoriaans. En ach, ik kan me haar reserves zo wel voorstellen. Er zijn ook grote cultuurverschillen, kan ik nu al wel merken. Daarnaast is hij ook gewoon heel anders dan ik. Ik persoonlijk lig er niet echt van wakker, die cultuurverschillen. Maar nu wel aan mij om in te schatten in welke mate de karakterverschillen gaan botsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Best wel kortzichtig. Wat voor nationaliteit heeft hij dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ivoriaans. En ach, ik kan me haar reserves zo wel voorstellen. Er zijn ook grote cultuurverschillen, kan ik nu al wel merken. Daarnaast is hij ook gewoon heel anders dan ik. Ik persoonlijk lig er niet echt van wakker, die cultuurverschillen. Maar nu wel aan mij om in te schatten in welke mate de karakterverschillen gaan botsen.
Vindt je het gek, hoe je over hem praat als een lopende dildo. Dat die afrikaans is intereseert jou ook geen ene moer.quote:Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.
Heb de afgelopen weken niet zo heel veel op Fok gezeten, dus ik ben inderdaad niet zo goed op de hoogte van de laatste zaken en zulks.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat is al vaker verteld. Hou je het al niet meer bij met wie Nine wel of niet iets heeft?
I see. Ja, dat kan best lastig zijn. Heb zelf ook de nodige dames uit andere culturen gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
Ivoriaans. En ach, ik kan me haar reserves zo wel voorstellen. Er zijn ook grote cultuurverschillen, kan ik nu al wel merken. Daarnaast is hij ook gewoon heel anders dan ik. Ik persoonlijk lig er niet echt van wakker, die cultuurverschillen. Maar nu wel aan mij om in te schatten in welke mate de karakterverschillen gaan botsen.
In eerste instantie wel ja. Maar nu is hij gewoon mijn Knotsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
[..]
Vindt je het gek, hoe je over hem praat als een lopende dildo. Dat die afrikaans is intereseert jou ook geen ene moer.
Afrikaanse dames ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
I see. Ja, dat kan best lastig zijn. Heb zelf ook de nodige dames uit andere culturen gehad.
Is pas 1 keer besproken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat is al vaker verteld. Hou je het al niet meer bij met wie Nine wel of niet iets heeft?
Nee, ik heb nog nooit een negroide dame gehad. Wel twee Hindoestaanse, die waren ongeveer net zo donker.quote:
Besproken wil ik het niet noemen, je hebt je meerdere keren laten ontvallen dat ie een afrikaan is. Of ik las het tenminste meerdere keren, misschien lijd ik wel aan Alzheimer en herlees ik per ongeluk steeds dezelfde postje van je, of nee dat kan niet. Whatever...quote:
En marokkaans? Ik heb er wel 1tje gehad, nooit weer. Idd ook een hindoestaanse, een indonesische, halfbloed indo, een chinees, een franse. Ze spraken wel allemaal Nederlands. Afrikaans, hmmmm nee, ik val er niet op geloof ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een negroide dame gehad. Wel twee Hindoestaanse, die waren ongeveer net zo donker.
Marokkaans, nee nooit. Wel met twee Turkse dames. Mijn god, aan 1 van die Turkse denk ik nog met weemoed terug. Maar ze werd verrrot geslagen door haar familie toen ze het ontdekten, dus dat ging hem niet worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Kloonhommel het volgende:
En marokkaans? Ik heb er wel 1tje gehad, nooit weer. Idd ook een hindoestaanse, een indonesische, halfbloed indo, een chinees, een franse. Ze spraken wel allemaal Nederlands. Afrikaans, hmmmm nee, ik val er niet op geloof ik.
Mja, ik vind het allemaal redelijk spannend, die cultuurverschillen maar een hoop ervan zal ik aan kunnen wennen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Marokkaans, nee nooit. Wel met twee Turkse dames. Mijn god, aan 1 van die Turkse denk ik nog met weemoed terug. Maar ze werd verrrot geslagen door haar familie toen ze het ontdekten, dus dat ging hem niet worden.Indo's ook ja... en een Spaanse en een Franse, oh... maar die laatste zijn natuurlijk gewoon blank. Net als Turken eigenlijk.
Jaloers much?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef picardmike het volgende:
Vindt je het gek, hoe je over hem praat als een lopende dildo. Dat die afrikaans is intereseert jou ook geen ene moer.
Kortom, Seven hangt het onderdanige sletje uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, ik vind het allemaal redelijk spannend, die cultuurverschillen maar een hoop ervan zal ik aan kunnen wennen.
Ik kan daar echt niet mee omgaan, buitenlandse vrouwen zijn vaak zo anders als dat ik graag zie. Traditioneel, verlegen, huiselijk, etc. Daar heb ik helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, ik vind het allemaal redelijk spannend, die cultuurverschillen maar een hoop ervan zal ik aan kunnen wennen.
Gister om 2 uur het wijze besluit genomen toch maar m'n bed op te zoeken, en blij van. Een familiefeestje met een brak hoofd is niet tof.quote:
Ach, ik ben gewoon redelijk makkelijk daarin, de ander accepteren zoals hij is en zo. Hij lijkt er wat meer moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kortom, Seven hangt het onderdanige sletje uit
Wat typt dat makkelijk na 6 bier
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Interessante gebeurtsenissen 7
Paiq blijft ook 3 x kut.. 99% vd dames woont minstens op 100km afstand, of is 16/17.
Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..
Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etcquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omgeving Nijmegen. Heb pas 1 dame gesproken die uit Arnhem komt, maar na 1 leuk gesprek eigk niet meer van gehoord.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etc
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.
Ik heb er helemaal vertrouwen inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see. Kan het me wel voorstellen, ik zou het ook niet waarderen om 's nachts een sms te krijgen dat je lief bij een vriend slaapt om 's morgens ineens een wijf te horen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal vertrouwen inWat een schatje !
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
En anders is het wel iets andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Ongetwijfeld. Ik ben 21, over 2 maanden 22.
Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
En anders is het wel iets andersbv verkeerde voorkeur.
Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match.![]()
Argh waarom kan ik nooit wat leuks bedenken voor een oneliner
Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
Weinig wat ik apetijtelijk vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders is het wel iets andersbv verkeerde voorkeur.
Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match.![]()
Argh waarom kan ik nooit wat leuks bedenken voor een oneliner
Grapje toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook!![]()
Nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?
Er zit wel wat leuks tussen af en toequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig wat ik apetijtelijk vindGelukkig worden mijn foto's wel redelijk goed beoordeeld met 8+en
Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietmaar er zijn ook die ik wel leuk vind
en daar weet ik dus niets voor te verzinnen
[..]
Er zit wel wat leuks tussen af en toe
3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef edraket31 het volgende:
Zijn er van hieruit weleens naar die Single Partys geweest in Claus Event Center in Hoofddorp.
Worden ook avonden georganiseerd via RP, geen idee wat ik me er bij moet voorstellen..............
Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_
Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen.
We gaan naar een optreden toe en daarna kroegje in ofzo. Studentenfeesten? ik wil geen studentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_
Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen.
Maar zo gedraag je je dan weer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 van
Ik heb nog nooit een oneliner gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebben
Dat dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnen(en later ook een paar mannen)
Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn
Maar je kan er ook bowlen
Net zoals 'jonge' mannen/vrouwen in het weekend in de kroegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop 'oudere' mannen/vrouwen die elkaar allemaal keuren en wanhopig op zoek zijn
euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je kan er ook bowlen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, het punt was dus dat hij jaloers is. We hingen op, 5 minuten later belde hij alweer. Wilde hij mijn vriendinnetje spreken, maar laat zij nou net geen Frans spreken. Hij zal straks wel langskomen.
Dan ben je daar op juiste plekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
euhm, ik denk dat ik vanuit jouw perspectief tot de ouwe lullen behoor![]()
ben van '69
Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit (en 150 eerdere redenen, maar dit helemaal) zou voor mij al een grote reden zijn om die gast -om het op z'n Frans te zeggen- eruit te bonjouren. Wat een idioot.
Je moet straks ook vast nog 5 meter achter 'm lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is langs geweest. Als we ooit gaan samenwonen, dan mag dat dus niet meer. Voor nu doe ik gewoon lekker wat ik wil. Hij kan de pot op.
Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, edquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Seven. het volgende:
Dus hij is redelijk jaloers. Ik zie niet direct wat nu de big deal is eigenlijk. Hij vindt het niet leuk als ik na het uitgaan niet thuis slaap, ik kan me daar ergens wel in vinden hoor. Zou mijn vriend me ook niet met de regelmaat van de klok moeten doen.
Zoals gezegd, hij kan dan wel jaloers zijn maar als ik bij een vriendin wil slapen omdat zij daar om de hoek woont na het uitgaan, dan doe ik dat gewoon.
Dat gezegd hebbende, mijn punt is eigenlijk alleen maar dat het nooit goed zal zijn aldus fok. En mijn vrienden en mijn familie en de halve wereld. Er is ALTIJD wel iets waarvan iedereen zal zeggen 'oh, dus het gaat nooit werken'. Dat komt omdat ik eerlijk zeg wat mij overkomt, de rest begint daar niet aan en al helemaal niet op fok. Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.
En dit kan ik uiteraard alleen maar volmondig beamenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Seven. het volgende:
Maar natuurlijk zijn jullie allemaal wel geweldig leuke eerlijke gasten die allemaal zeer datewaardig en relatiewaardig zijn.
Ik zeg toch ook dat die jaloezie er wat over is? Maar de vraag is of dat problemen op gaat leveren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin. Er zijn zoveel mensen hier die een date hebben en daar leuk over vertellen (zelfs ook me de eventuele negatieve eigenschappen) en dan is de rest ook enthousiast.
Je date nu gewoon -voor zover ik dat uit je berichten kan opmaken- met een mafkees. Ik gun je het allerbeste hoor, en ik hoop ook voor je dat het gaat werken. Maar ik vertrouw hem voor geen meter.
Hij vindt het schattig dus waar maak jij je druk om?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen hoor, ik vind je instelling alleen kut voor zo iemand. Ik zou dat nooit pikken als man zijnde me knots laten noemen, ed
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef kastanova het volgende:
Ah, het aloude "De hele wereld is gek behalve ik!." wordt weer eens van stal gehad.
Ik vroeg me al af waar het gebleven was.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Begint met een L de naam? toevallig
Tja, 2 opties:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef Seven. het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Nergens zeg ik dat jullie gek zijn behalve ik. Maar het valt me wel op dat wat ik ook post hier, het is nooit goed.
Ik ga voor optie 2. De rest ga ik niet op in, hoor net dat een oog-operatie bij mijn moeder helemaal niet naar wens verlopen is dus niet in de stemming voor de wekelijkse discussie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, 2 opties:
1. Wij hebben ons allemaal op fok geregistreerd om jou het leven zuur te maken.
2. Je post voornamelijk zaken die niet heel weldoordacht overkomen waarbij we dan ook logischerwijs kritische kanttekeningen plaatsen.
Je oogst wat je zaait, that's life.
Naja, wat ook wel meespeelt is dat ze, sinds ik haar ken, altijd oreert dat ze zélf wel bepaalt hoe ze handelt, dat ze zich door niemand de les laat lezen en haar leven leidt zoals ze dat zélf wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Cue_ het volgende:
het is natuurlijk ook hoe en wat je hier brengt he. Als je vooraf al zegt dat jullie heel verschillend zijn en je daa je twijfels over hebt. Vervolgens geef je aa dat hij bes wel erg jaloers is (in een topic vol mensen die zich niet snel de les laten lezen door iemand, laat staan van jaloezie houden die je beperkt) dan krijg je natuurlijk wel snel de uitspraken dat men zijn twijfels erover heeft. Dat zou jij denk ik ook hebben als iemand dergelijke zaken zou posten.. Denk ik.
Sterkte meis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2. De rest ga ik niet op in, hoor net dat een oog-operatie bij mijn moeder helemaal niet naar wens verlopen is dus niet in de stemming voor de wekelijkse discussie.
True. Maar het is natuurlijk vooral Fok waar ik mijn voeten aan veeg. En thanks. De oogarts heeft goede hoop (geen garantie) maar toch eng om te horen dat je moeder zo goed als blind is aan één oog.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ook wel meespeelt is dat ze, sinds ik haar ken, altijd oreert dat ze zélf wel bepaalt hoe ze handelt, dat ze zich door niemand de les laat lezen en haar leven leidt zoals ze dat zélf wil.
Hoe absurd die keuzes dan ook mogen wezen.
En dan heeft ze nu iemand die het met meerdere zaken in haar leven niet eens is, haar in net zoveel zaken wil beperken en in feite voor haar wil bepalen hoe ze haar leven leidt.
En *poef* Ineens boeit dat allemaal niets meer, vindt ze het zelfs wel z'n charme hebben en snapt ze niet waarom wij er moeilijk over doen.
Of, om een oud-Hollandsch gezegde aan te halen: Nog liever incontinentie dan een en gebrek aan consistentie.
Dan vraag ik me af waarom je hier zo consequent blijft posten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef Seven. het volgende:
True. Maar het is natuurlijk vooral Fok waar ik mijn voeten aan veeg. En thanks. De oogarts heeft goede hoop (geen garantie) maar toch eng om te horen dat je moeder zo goed als blind is aan één oog.. Fingers crossed yo, ze heeft geen pijn meer maar autorijden en zo gaat niet bijvoorbeeld.
Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je hier zo consequent blijft posten.
Maar ach, het zij zo.
Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.
En vermaak is het voor mij ook, maar ik ga niet continu roepen dat ik toch niet naar jullie luisteren omdat jullie nietszeggende kneuzen zijn.
Dat is als gaan tennissen om vervolgens in de kantine te gaan schreeuwen dat tennissen voor kansloze homo's is.
Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neukenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neuken.
Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.quote:
Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.
Die heb ik al te vaak gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?
Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.
Die moet ik nog in de bios gaan zien met 't dinnetje.quote:
Nu niet neequote:Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.
En je hebt haar met jouw skills niet kunnen overtuigen dat het niet zo was ?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
Zoals ik vrijdag in de disco helaas ook weer moest constateren, heb ik niet het uiterlijk om fotobewonderaars te krijgen. De foto die mij het best (realistisch) weergeeft krijgt nu een 7.0 na 9 beoordelingen. Klinkt leuk, een 7, maar volgens mij is het echt op een schaal van 5 tot 10 en dus eigenlijk een 4... wat meer overeenkomt met hoe ik het IRL ervaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gisteren een old scool blind date gehad. Geregeld door een vriendin. Erg gezellig, heel erg hard gelachen, zij was zo ziek als een hond dus na 2 uur weer ieders weg gegaan. We zullen zien hoe/wat.
Gisteravond ook een nieuwe foto op Paiq gezet. Vanochtend 2 nieuwe oneliners en 5 nieuwe foto bewonderaarsstelletje oppervlakkige hutten!
Hehe. Ja best jammer dat 'marketing' zo'n negatief woord is geworden bij velen. Ook wel ironisch dat de marketingbranche zichzelf geen goed imago weet te gevenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Haha, irritant zeg. Anders smst ze vrijdagavond even of het vandaag doorgaat ofzo, maar dit is weer typisch vrouwengedrag.
Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |