Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Silenus het volgende:
Maar ik heb dus juist verloren met triviant.Al vinden ze me wel een prima kerel ja.
Have fun!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen
Had ze het over je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.
Goed sexleven heb je danquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef picardmike het volgende:
Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!
Ook wel tijdens de daad zelf hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alleen maar tijdens het voorspel?
Echt wel... al doe ik het niet op date gebied...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.quote:
Dat klopt.. maar tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Silenus het volgende:
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg.quote:
Wielrennen is ook wel leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg.
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wielrennen is ook wel leukmaar om er nu een boek over te schrijven....
Die Nynke dus? Kwam daar net langsgezapt toen het over schaamlippen als broccolistronken gingquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen.Ik begrijp het wel.
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Seven. het volgende:
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Dat hij Afrikaans is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?
Ik vertel dat soort dingen nooit zo snel trouwens. Duurt meestal wel een maand / 2 maand.
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/
Er zijn al bibliotheken volgeschreven over wielrennen he. Maar het is wel een vrouwenboek trouwens.
Het probleem is sowieso makkelijk op te lossen:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen"
Maar dat zijn ook vaak hele leuke typesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg.
Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.quote:
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)quote:
Wat had je geantwoord dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.
¨Ja, u heeft seksueel getint geantwoord op een vraag¨
Ja, vreemd he, met een vraag als ´Wat is het gekste wat u ooit heeft gedaan?´
Het complete vrouwenspectrum is bij mij al eens de revue gepasseerd. Maar wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)
Wist je dat ik er serieus over nagedacht heb enige tijd geleden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
Je moet gewoon een relatietherapiebureau op zetten Kasta: na de intake stuur je die gozer weg en klap je er keihard overheen
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken
De dames in kwestie eerst even testenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.
Eventueel kan ik ze wél analyseren uiteraard.
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote marktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken
Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote markt
En ik en al die andere fokkers dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houden
Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of nietquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of niet
Wat een kutadvies, maarja een vrouw die dat zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Knipoogje het volgende:
Vanavond een date via Paiq. Eigenlijk weinig gechat met elkaar over de course van een half jaar
Om de maand een berichtje ofzo hehe. Toen zei ze iets waarop ik antwoordde iets van 'goeie zaak! Wanneer schikt het?". Vanavond dus
Van een andere date gehoord dat ik tijdens zo'n date vrijwel alles meeheb; makkelijke babbel, verzorgd en op zich best leuk om te zien, maar dat ik meer aandacht moet schenken aan de vrouw. Laten merken dat ik haar leuk vind. Haar vaker opbellen, SMSen enzo. En tja, da's het moment waarop ik dichtklap... Als ze vanavond leuk is maar gewoon durven dan. Anders bloedt het wederom dood omdat de dame zit te wachten op mij en ik zit te hopen dat zij initiatief toont omdat ik het zelf niet durf...
Wish me luck
Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef erik81 het volgende:
mwah, ik vertel m'n ma wel als ik weer wat te daten heb, maar voorstellen of zo zou ik inderdaad niet zo snel doen.
Luister es naar je moeder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.
Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |