abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94558699
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94558767
Ik zit nu te piekeren welke ondertitel ik moet nemen om me als man te laten gelden. Iets over vrouwen minderwaardig vinden of gek zijn op voetbal of niet meervoudig kunnen klaarkomen of een combinatie van die 3?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:13:27 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94558829
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94558922
@ Kasta, ik vind het geen tekortkoming, dus daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld.

En wat betreft je laatste post: nope, ik bedoelde precies wat ik schreef :)
Sarcasme. Herken het.
pi_94558987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
Zal hem eens richting de column submit gooien :Y).
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:20:12 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559074
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94559463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Met name richting het spuiten schijnt het (laat staan als het de eerste keer is dat ze het voelt) toch een vrij vervelend te geven of op zijn minst een vreemd gevoel van "moeten plassen."
Op zich ook niet zo vreemd dat een eventuele toch al niet al te vrijgevochten/zelfverzekerde vrouw dat, hetzij onbewust, af gaat (proberen te) remmen.

Als zo'n zelfde vrouw zich echter na een tijdje wel volledig op haar gemak voelt en los komt (eventueel vanwege de drank), laat ze het wel toe of is ze simpelweg niet meer in staat om het te remmen en komt het alsnog.

Tricky uitspraak, maar ik denk dus dat, puur fysiek gezien, elke vrouw in staat is er een te krijgen.
Maar ja, daarbij komen dan nog wel factoren als:
- ontspanning
- zelfverzekerdheid
- eventuele remmingen

en last but not least: haar bedpartner.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:29:45 #8
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559469
Zeg dat Catbert! Geen mens of hij/zij is verschillend.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:30:56 #9
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559514
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:33:51 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559635
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef kastanova het volgende:
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Nee. Het is gewoon de 'wiring' van die persoon. Ik geloof er tegenwoordig echt niks meer van dat het zo psychologisch is. Als het me bij een scharrel die bovendien niet de meest extroverte persoon is en aardig wat remmingen heeft zonder problemen 7 keer achter elkaar lukt, en dan bij een andere meid die veel makkelijker is ze gewoon liever geen gefrutsel aan d'r doos heeft na het klaarkomen, geloof ik toch echt dat het gewoon vooral fysiek is.

Net zo als vaginaal klaar komen. Bij sommige meiden lukt dat, bij andere gewoon niet. En dan is het gewoon ook gewoon wel of niet, en niet soms wel en soms niet.

quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
Spuiten is gewoon een kwestie van erg nat liggen, op je rug liggen, en dan het vaginale vocht dat zich ophoopt (omdat je op je rug ligt loopt het niet weg) eruit persen met je spieren. Wat je nodig hebt is dus de juiste positie, veel vocht, en controle over je spieren.
pi_94560064
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
pi_94560267
Komt me totaal niet bekent voor wat hier gezegd wordt, als ik klaarkom wil ik alleen maar meer. Na een tijdje merk ik het niet eens meer. Ik hou ook meer van tantraseks erin blijven hangen zeg maar. Sommige dames die spannen hun vaginale spier dan op een gegeven moment en dat doet wel zeer. Dan stop ik meestal want dan is het niet leuk meer.
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:02:42 #13
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94560746
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:

Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
pi_94561294
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
pi_94561338
Mijn 1e battle gewonnen... :')
pi_94561921
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Het zou beter zijn geweest als een vrouw wist dat ze het kon i.p.v. dat je als kerel downunder bezig bent er dan achter komt :')
pi_94561953
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:40:58 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562055
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D
Nee nog nooit, maar die waren dan ook niet enorm onervaren ofzo. Volgens mij weten de meeste dames wel dat de meeste kerels dan gewoon ff 'leeg' zijn.
pi_94562205
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
Herkenbaar idd... Stem ging zelfs een keer omhoog toen ik stop zei omdat ik niet wist dat datgeen wat ze aan het doen was ook de bedoeling was.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kloonhommel op 24-03-2011 17:57:54 (iets teveel info) ]
pi_94562290
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
zelfde als diginoob
pi_94562679
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef diginoob2 het volgende:
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
Dus een kutsite, next.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94563375
Stukje theorie bij het onderwerp orgasmes

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_sexual_response_cycle
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:20:43 #23
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94563444
Wikipedia als sex-educatie :(

"^ "do big penises hurt?". AskMen.com. http://www.askmen.com/love/dzimmer/17_love_answers.html. Retrieved 2006-08-14."

Ok goede referenties.. :')

Om ook nog wat nuttigs hierin te zeggen:

-1 voor Kasta omdat jij een wel heel onredelijke aanname wil doordrukken.

En spuitend klaarkomen van vrouwen klinkt leuk maar in de praktijk wat minder. Geeft behoorlijke troep in ieder geval :{ En als je daarbij een huilende dame krijgt die denkt dat ze m'n bed heeft ondergepist... :+

[ Bericht 47% gewijzigd door Dizorn op 24-03-2011 18:26:16 ]
WFPB!
pi_94564158
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt

http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

:P
pi_94564456
Beter een super orgasme dan een meervoudig orgasme
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')