SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
Zal hem eens richting de column submit gooienquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deelIt's funny because it's true
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
Nee. Het is gewoon de 'wiring' van die persoon. Ik geloof er tegenwoordig echt niks meer van dat het zo psychologisch is. Als het me bij een scharrel die bovendien niet de meest extroverte persoon is en aardig wat remmingen heeft zonder problemen 7 keer achter elkaar lukt, en dan bij een andere meid die veel makkelijker is ze gewoon liever geen gefrutsel aan d'r doos heeft na het klaarkomen, geloof ik toch echt dat het gewoon vooral fysiek is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef kastanova het volgende:
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Spuiten is gewoon een kwestie van erg nat liggen, op je rug liggen, en dan het vaginale vocht dat zich ophoopt (omdat je op je rug ligt loopt het niet weg) eruit persen met je spieren. Wat je nodig hebt is dus de juiste positie, veel vocht, en controle over je spieren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was...
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was...
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
Nee joh... Sommige vrouwen daarentegenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
Het zou beter zijn geweest als een vrouw wist dat ze het kon i.p.v. dat je als kerel downunder bezig bent er dan achter komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen.
Nee nog nooit, maar die waren dan ook niet enorm onervaren ofzo. Volgens mij weten de meeste dames wel dat de meeste kerels dan gewoon ff 'leeg' zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?
Herkenbaar idd... Stem ging zelfs een keer omhoog toen ik stop zei omdat ik niet wist dat datgeen wat ze aan het doen was ook de bedoeling was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?
Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent
Dus een kutsite, next.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef diginoob2 het volgende:
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |