SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
Zal hem eens richting de column submit gooienquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deelIt's funny because it's true
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
Nee. Het is gewoon de 'wiring' van die persoon. Ik geloof er tegenwoordig echt niks meer van dat het zo psychologisch is. Als het me bij een scharrel die bovendien niet de meest extroverte persoon is en aardig wat remmingen heeft zonder problemen 7 keer achter elkaar lukt, en dan bij een andere meid die veel makkelijker is ze gewoon liever geen gefrutsel aan d'r doos heeft na het klaarkomen, geloof ik toch echt dat het gewoon vooral fysiek is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef kastanova het volgende:
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Spuiten is gewoon een kwestie van erg nat liggen, op je rug liggen, en dan het vaginale vocht dat zich ophoopt (omdat je op je rug ligt loopt het niet weg) eruit persen met je spieren. Wat je nodig hebt is dus de juiste positie, veel vocht, en controle over je spieren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was...
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was...
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
Nee joh... Sommige vrouwen daarentegenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
Het zou beter zijn geweest als een vrouw wist dat ze het kon i.p.v. dat je als kerel downunder bezig bent er dan achter komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen.
Nee nog nooit, maar die waren dan ook niet enorm onervaren ofzo. Volgens mij weten de meeste dames wel dat de meeste kerels dan gewoon ff 'leeg' zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?
Herkenbaar idd... Stem ging zelfs een keer omhoog toen ik stop zei omdat ik niet wist dat datgeen wat ze aan het doen was ook de bedoeling was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden?
Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent
Dus een kutsite, next.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef diginoob2 het volgende:
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronkenHet is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!
Zie het maar als aanrader voor OKCupid
Dat is een leuke site. Ik zit er vooral om die testjes te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronkenHet is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!
Zie het maar als aanrader voor OKCupid
Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik OKC zelf niet zo geweldig; Weinig mensen die in Nederland wonen, en weinig reacties van mensen gekregen daar.
Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.
Kwaliteit over kwantiteit dus.
Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?
Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso anders dan Paiq aangezien het een profielensite is. Verder ja, niet echt een obvious verschil behalve dat het vooral engelstalig is. Groot deel van OKC wat ik heb gezien is dat ze willekeurige mensen voor je neus neerzetten zo van "Is dit niet iets voor je?".
Krijg trouwens met random match op OKC altijd dezelfde 3 - niet-single - dames.
Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.
Dat is misschien een klein nadeel aan de site, sommige mensen gebruiken het alleen maar voor de tests, anderen voor gezellig contact met mensen over de hele wereld en weer anderen hebben een open relatie en gaan op OKCupid op zoek naar anderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ik
(Wel zonde trouwens, erg leuke dame 10 km van me vandaan gezien)
Ach op geen enkele datingsite tot nu toe nog geen leuke match gevonden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.
Het ligt er maar net aan of het je aanspreekt of niet.
Ik heb een tijdje op RP gestaan, maar ik vind het echt helemaal niets daar. Ik heb zo goed als geen leuke matches voorbij zien komen. Ik heb niet zo'n kop als kasta dat ik automatisch berichten binnen krijg van leuke matches, dus dan moet je het anders doen en dat lukte daar niet.
Paiq is ook prima, ook best leuke matches gehad daar, en gedate, maar uiteindelijk dus toch iemand met OKCupid gevonden.
Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt
http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html
Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen.
Leg eens uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.quote:
Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoelquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemandquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
Gewoon zorgen dat er geen glijmiddel naast je anus ligt kunnen ze het nooit zómaar doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemand
Was je dat nu bij jezelf aan het doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoel
Gelijk uitgeprobeerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was je dat nu bij jezelf aan het doen?
Alleen maar tijdens het voorspel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
Dat zeg je hopelijk wel van te voren? Ik wil namelijk niks ontvangen van vrouwen ik geef alleen maar. Sowieso de kontspier en de lulspier zijn gewoon dezelfde spier. Alleen mensen met een zwakke spier moeten zonodig anaal omdat ze anders te snel opgewonden raken en een kort orgasme moment hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Silenus het volgende:
Maar ik heb dus juist verloren met triviant.Al vinden ze me wel een prima kerel ja.
Have fun!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen
Had ze het over je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.
Goed sexleven heb je danquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef picardmike het volgende:
Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!
Ook wel tijdens de daad zelf hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alleen maar tijdens het voorspel?
Echt wel... al doe ik het niet op date gebied...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.quote:
Dat klopt.. maar tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Silenus het volgende:
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg.quote:
Wielrennen is ook wel leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg.
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wielrennen is ook wel leukmaar om er nu een boek over te schrijven....
Die Nynke dus? Kwam daar net langsgezapt toen het over schaamlippen als broccolistronken gingquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd.
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen.Ik begrijp het wel.
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Seven. het volgende:
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |