abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94558699
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94558767
Ik zit nu te piekeren welke ondertitel ik moet nemen om me als man te laten gelden. Iets over vrouwen minderwaardig vinden of gek zijn op voetbal of niet meervoudig kunnen klaarkomen of een combinatie van die 3?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:13:27 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94558829
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94558922
@ Kasta, ik vind het geen tekortkoming, dus daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld.

En wat betreft je laatste post: nope, ik bedoelde precies wat ik schreef :)
Sarcasme. Herken het.
pi_94558987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Kasta: wat een enorm bazenverhaal in dat vorige deel :D It's funny because it's true :D
Zal hem eens richting de column submit gooien :Y).
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:20:12 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559074
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94559463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige vrouwen claimen dat alle vrouwen meervoudige orgasmes kunnen hebben. Da's niet mijn ervaring in ieder geval. Bij sommige meiden is het doodsimpel en bij anderen gewoon onmogelijk.
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Met name richting het spuiten schijnt het (laat staan als het de eerste keer is dat ze het voelt) toch een vrij vervelend te geven of op zijn minst een vreemd gevoel van "moeten plassen."
Op zich ook niet zo vreemd dat een eventuele toch al niet al te vrijgevochten/zelfverzekerde vrouw dat, hetzij onbewust, af gaat (proberen te) remmen.

Als zo'n zelfde vrouw zich echter na een tijdje wel volledig op haar gemak voelt en los komt (eventueel vanwege de drank), laat ze het wel toe of is ze simpelweg niet meer in staat om het te remmen en komt het alsnog.

Tricky uitspraak, maar ik denk dus dat, puur fysiek gezien, elke vrouw in staat is er een te krijgen.
Maar ja, daarbij komen dan nog wel factoren als:
- ontspanning
- zelfverzekerdheid
- eventuele remmingen

en last but not least: haar bedpartner.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:29:45 #8
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559469
Zeg dat Catbert! Geen mens of hij/zij is verschillend.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:30:56 #9
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94559514
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:33:51 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559635
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef kastanova het volgende:
Mweh, denk persoonlijk eerder dat niet zozeer een kwestie is van fysieke onmogelijkheden, maar van geestelijke remmingen.
Nee. Het is gewoon de 'wiring' van die persoon. Ik geloof er tegenwoordig echt niks meer van dat het zo psychologisch is. Als het me bij een scharrel die bovendien niet de meest extroverte persoon is en aardig wat remmingen heeft zonder problemen 7 keer achter elkaar lukt, en dan bij een andere meid die veel makkelijker is ze gewoon liever geen gefrutsel aan d'r doos heeft na het klaarkomen, geloof ik toch echt dat het gewoon vooral fysiek is.

Net zo als vaginaal klaar komen. Bij sommige meiden lukt dat, bij andere gewoon niet. En dan is het gewoon ook gewoon wel of niet, en niet soms wel en soms niet.

quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb het gevoel dat je moet spuiten om als een echte vrouw klaar te komen, dacht dat, dat de mannen afdeling was... :D
Spuiten is gewoon een kwestie van erg nat liggen, op je rug liggen, en dan het vaginale vocht dat zich ophoopt (omdat je op je rug ligt loopt het niet weg) eruit persen met je spieren. Wat je nodig hebt is dus de juiste positie, veel vocht, en controle over je spieren.
pi_94560064
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
pi_94560267
Komt me totaal niet bekent voor wat hier gezegd wordt, als ik klaarkom wil ik alleen maar meer. Na een tijdje merk ik het niet eens meer. Ik hou ook meer van tantraseks erin blijven hangen zeg maar. Sommige dames die spannen hun vaginale spier dan op een gegeven moment en dat doet wel zeer. Dan stop ik meestal want dan is het niet leuk meer.
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:02:42 #13
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94560746
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:

Was het maar zo'n feest, mannen veroorzaken namelijk aanzienlijk kleinere vlekken.
Dus jij bent er van overtuigd dat het bij een vrouwen orgasme hoort...?
pi_94561294
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
pi_94561338
Mijn 1e battle gewonnen... :')
pi_94561921
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Het zou beter zijn geweest als een vrouw wist dat ze het kon i.p.v. dat je als kerel downunder bezig bent er dan achter komt :')
pi_94561953
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee joh... Sommige vrouwen daarentegen :{w.
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:40:58 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562055
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie ook, dat als vrouwen doorgaan na jouw orgasme, en je zegt " Ho, stop! KAPPEN NU!", dat ze je niet begrijpend aankijken en dan boos worden? :D
Nee nog nooit, maar die waren dan ook niet enorm onervaren ofzo. Volgens mij weten de meeste dames wel dat de meeste kerels dan gewoon ff 'leeg' zijn.
pi_94562205
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Al 2x gehad, en dan leg je het uit en dan denken ze dat je aan het trollen bent :')
Herkenbaar idd... Stem ging zelfs een keer omhoog toen ik stop zei omdat ik niet wist dat datgeen wat ze aan het doen was ook de bedoeling was.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kloonhommel op 24-03-2011 17:57:54 (iets teveel info) ]
pi_94562290
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
zelfde als diginoob
pi_94562679
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef diginoob2 het volgende:
Lekker is dat. Heb ik mooi mn profiel ingevuld op pepper.nl blokkeren ze t iedere keer omdat volgens hun mijn profiel niet serieus is ingevuld. WTF?
Als ik ze vraag waarom, mooi geen antwoord.
Dus een kutsite, next.
pi_94563375
Stukje theorie bij het onderwerp orgasmes

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_sexual_response_cycle
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:20:43 #23
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94563444
Wikipedia als sex-educatie :(

"^ "do big penises hurt?". AskMen.com. http://www.askmen.com/love/dzimmer/17_love_answers.html. Retrieved 2006-08-14."

Ok goede referenties.. :')

Om ook nog wat nuttigs hierin te zeggen:

-1 voor Kasta omdat jij een wel heel onredelijke aanname wil doordrukken.

En spuitend klaarkomen van vrouwen klinkt leuk maar in de praktijk wat minder. Geeft behoorlijke troep in ieder geval :{ En als je daarbij een huilende dame krijgt die denkt dat ze m'n bed heeft ondergepist... :+

[ Bericht 47% gewijzigd door Dizorn op 24-03-2011 18:26:16 ]
WFPB!
pi_94564158
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt

http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

:P
pi_94564456
Beter een super orgasme dan een meervoudig orgasme
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:48:10 #26
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564513
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronken :P Het is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!

Zie het maar als aanrader voor OKCupid :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:23 #27
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:
Dag datertjes, ik kom nog even langs om met mijn succesverhaal te pronken :P Het is nu iets van 2 maanden geleden voor ik voor het eerst met haar contact legde, en het gaat nog steeds allemaal prima!

*O*

Al vind ik OKC zelf niet zo geweldig; Weinig mensen die in Nederland wonen, en weinig reacties van mensen gekregen daar.
WFPB!
pi_94564572
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Neelix het volgende:

Dat is een leuke site. Ik zit er vooral om die testjes te maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:50:40 #29
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

*O*

Al vind ik OKC zelf niet zo geweldig; Weinig mensen die in Nederland wonen, en weinig reacties van mensen gekregen daar.
Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.
Kwaliteit over kwantiteit dus.
pi_94564715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat er weinig Nederlandse mensen zitten is ook mijn ervaring, maar de mensen die er zitten en reageren matchen wel veel beter bij mij dan ik op veel andere sites ben tegengekomen.
Kwaliteit over kwantiteit dus.
Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:54:34 #31
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564780
Sowieso anders dan Paiq aangezien het een profielensite is. Verder ja, niet echt een obvious verschil behalve dat het vooral engelstalig is. Groot deel van OKC wat ik heb gezien is dat ze willekeurige mensen voor je neus neerzetten zo van "Is dit niet iets voor je?".

Krijg trouwens met random match op OKC altijd dezelfde 3 - niet-single - dames. :|W
WFPB!
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:56:57 #32
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564880
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar wat maakt OKC nu anders dan RP of PaiQ?
Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.
Het ligt er maar net aan of het je aanspreekt of niet.

Ik heb een tijdje op RP gestaan, maar ik vind het echt helemaal niets daar. Ik heb zo goed als geen leuke matches voorbij zien komen. Ik heb niet zo'n kop als kasta dat ik automatisch berichten binnen krijg van leuke matches, dus dan moet je het anders doen en dat lukte daar niet.

Paiq is ook prima, ook best leuke matches gehad daar, en gedate, maar uiteindelijk dus toch iemand met OKCupid gevonden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:57:29 #33
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94564898
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso anders dan Paiq aangezien het een profielensite is. Verder ja, niet echt een obvious verschil behalve dat het vooral engelstalig is. Groot deel van OKC wat ik heb gezien is dat ze willekeurige mensen voor je neus neerzetten zo van "Is dit niet iets voor je?".

Krijg trouwens met random match op OKC altijd dezelfde 3 - niet-single - dames. :|W
Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:59:00 #34
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94564971
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat kan je uitzetten. Ergens in je matchingprofiel ofzo.
Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ik :P

(Wel zonde trouwens, erg leuke dame 10 km van me vandaan gezien :P)
WFPB!
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:01:20 #35
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_94565085
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nah je hebt links dat balkje met 3 willekeurige mensen die evt bij je zouden kunnen passen. Kan je ook op "random match" klikken. Daarmee krijg ik dus altijd dezelfde dames te zien. Leuk en aardig maar OKC heeft niet eens door dat ze bezet zijn geloof ik :P

(Wel zonde trouwens, erg leuke dame 10 km van me vandaan gezien :P)
Dat is misschien een klein nadeel aan de site, sommige mensen gebruiken het alleen maar voor de tests, anderen voor gezellig contact met mensen over de hele wereld en weer anderen hebben een open relatie en gaan op OKCupid op zoek naar anderen.

Zo staan/stonden Julian Assange en Rop Gonggrijp ook op OKCupid.
pi_94565486
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ten eerste is het gratis, dus dat heeft het boven RP. Het werkt wat anders dan Paiq en daardoor trekt het misschien wat andere mensen aan.
Het ligt er maar net aan of het je aanspreekt of niet.

Ik heb een tijdje op RP gestaan, maar ik vind het echt helemaal niets daar. Ik heb zo goed als geen leuke matches voorbij zien komen. Ik heb niet zo'n kop als kasta dat ik automatisch berichten binnen krijg van leuke matches, dus dan moet je het anders doen en dat lukte daar niet.

Paiq is ook prima, ook best leuke matches gehad daar, en gedate, maar uiteindelijk dus toch iemand met OKCupid gevonden.
Ach op geen enkele datingsite tot nu toe nog geen leuke match gevonden.
14 SHADES OF GREY
pi_94566226
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en als je als man ook een intens orgasme wilt

http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

:P
Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen. :P
pi_94566352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ken dat al van de film road trip. Helaas heb ik niet het lef zoiets te willen uitproberen. :P
Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
pi_94566490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb t bij mannen wel eens gestimuleerd tijdens het voorspel en het werkt inderdaad.
Leg eens uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_94567857
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leg eens uit :P
Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
pi_94567962
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Met wat glijmiddel en een vinger kun je voorzichtig de anus stimuleren en dan een vinger een stukje naar binnen steken. De partners waarbij ik dat gedaan heb vonden dat een heerlijk gevoel.
Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoel :Y
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:18:04 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94569173
quote:
En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemand :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:18:32 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94569195
NEELIX!! Hoe is het met jou dan? En de liefde? :D

edit: ik zie het al .. nice O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:19:57 #44
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94569272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

En ik vind dat dus gewoon vervelend. Dus ik zou het heel voorzichtig doen bij een 'nieuw' iemand :)
Gewoon zorgen dat er geen glijmiddel naast je anus ligt kunnen ze het nooit zómaar doen :+
WFPB!
pi_94569333
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mmmm dat is inderdaad een heerlijk gevoel :Y
Was je dat nu bij jezelf aan het doen? :D
pi_94569389
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was je dat nu bij jezelf aan het doen? :D
Gelijk uitgeprobeerd :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94569911
tmi :{
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:42:51 #48
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94570760
Dus je wil wel al Kasta's levensverhalen aanhoren maar hij mag niet even wat zeggen? Flauw hoor :{
WFPB!
pi_94572392
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Alleen maar tijdens het voorspel?
pi_94572583
quote:

[..]

Dat zeg je hopelijk wel van te voren? Ik wil namelijk niks ontvangen van vrouwen ik geef alleen maar. Sowieso de kontspier en de lulspier zijn gewoon dezelfde spier. Alleen mensen met een zwakke spier moeten zonodig anaal omdat ze anders te snel opgewonden raken en een kort orgasme moment hebben.

Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 24-03-2011 21:25:39 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:11:44 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94576543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Silenus het volgende:
Maar ik heb dus juist verloren met triviant. ;( Al vinden ze me wel een prima kerel ja.
Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd. :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:13 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94578109
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:36 #53
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94578134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
sinds lange tijd ga ik stappen op donderdag.. Hopelijk komen we wat leuks tegen :D
Have fun! ^O^
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:54 #54
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94578162
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik word ook niet gespaard zeg, zit ik naar Paul de Leeuw te kijken....zit mijn triviant-overwinnaar gewoon bij hem in de show. Ze wordt nu geïnterviewd. :')
Had ze het over je? :o
pi_94578721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef picardmike het volgende:
Nog effe over het voetballen en seks. Als je een vrouw vingert en de tv recht voor je neus zet, kan je voetbal gewoon nog volgen hoor!
Goed sexleven heb je dan :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:46:05 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_94578741
Morgenavond tweede date!
(ik besef me nu dat ik eigenlijk niet vaak post. Maar meelezen wel, als een dolle :) )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:48:55 #57
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_94585245
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alleen maar tijdens het voorspel?
Ook wel tijdens de daad zelf hoor.

@picardmike: nee hoor, meestal heb ik t vantevoren al eens genoemd en dan kan ik wel inschatten of het okay is of niet.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 02:27:20 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94585634
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Have fun! ^O^
er was dus echt niks!!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:56:08 #59
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94586890
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Cue_ het volgende:

er was dus echt niks!!
Jammer!
Wel in een straal van 3 meter om je heen gekeken? :P
pi_94586976
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:06:35 #61
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94586980
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is weer weeeeeeeeeeekend! tijd om woeste plannen te maken
Echt wel... al doe ik het niet op date gebied... :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:09:46 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94587812
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

er was dus echt niks!!
Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:17:53 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94587971
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Silenus het volgende:

Je was te vroeg thuis, in Enschede worden de mannen pas vanaf 3.30u aantrekkelijk.
Dat klopt.. maar toch ;( Hopen mag altijd ;)
En we moeten werken, dus veel later konden we het ook niet maken.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:23:39 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94588075
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Had ze het over je? :o
Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
pi_94588210
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, over haar net uitgekomen wielrenboek. Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
Wielrennen is ook wel leuk :P maar om er nu een boek over te schrijven.... :{
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:35:12 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94588342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Wielrennen is ook wel leuk :P maar om er nu een boek over te schrijven.... :{
Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen. ;) Ik begrijp het wel.
pi_94588820
* erik81 heeft contact met iemand

eerst maar eens kijken of dat wat gaat worden :) ziet er leuk uit, goeie opleiding ook, leuk berichtje gehad enz, ben benieuwd
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:55:59 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94588960
Tussen mij en knots gaat het nog steeds de goeie kant op. Hij spreekt van 'mijn vriendin' etc etc. Veel bellen ook, elkaar midden in de nacht opgezocht omdat we niet wilden wachten tot morgen om elkaar te zien, dat soort taferelen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:59:11 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94589062
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Seven. het volgende:
Hij spreekt van 'mijn vriendin' etc etc.
Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:14:16 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94589531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
Die Nynke dus? Kwam daar net langsgezapt toen het over schaamlippen als broccolistronken ging :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:14:47 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94589550
Haha jep.
pi_94589917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden dat leuker dan elke dag van 9 tot 5 ergens op een bedrijventerrein kantoorwerk te doen. ;) Ik begrijp het wel.
Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:29:43 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94590059
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Spreek jij ook van 'mijn vriend' etc etc?
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:37:38 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94590299
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Schrijven ansich ja, maar vraag me werkelijk af wat er nou te schrijven valt over wielrennen. Moet maar eens zoeken naar dat boek van haar. Eens zien...
http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/

Er zijn al bibliotheken volgeschreven over wielrennen he. Maar het is wel een vrouwenboek trouwens.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:02:34 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94591270
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Seven. het volgende:
Ik moet daar nog een beetje aan wennen etc etc. Heb wel mijn moeder al verteld over hem. Eerste reactie was niet zó fantastisch, maar bon. Het is mijn leven, ze moeten er maar aan wennen als dit zich zo blijft ontwikkelen.
Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?

Ik vertel dat soort dingen nooit zo snel trouwens. Duurt meestal wel een maand / 2 maand.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:05:05 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94591353
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar was je moeder niet zo over te spreken dan?

Ik vertel dat soort dingen nooit zo snel trouwens. Duurt meestal wel een maand / 2 maand.
Dat hij Afrikaans is.
Resistance is futile.
pi_94591493
mwah, ik vertel m'n ma wel als ik weer wat te daten heb, maar voorstellen of zo zou ik inderdaad niet zo snel doen.
pi_94591536
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

http://www.selexyz.nl/pro(...)jong/vrouw-en-fiets/

Er zijn al bibliotheken volgeschreven over wielrennen he. Maar het is wel een vrouwenboek trouwens.
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen" _O-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:03:58 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94595495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
"Van het schoonmaken van je derailleur tot vaseline tussen je schaamlippen" _O-
Het probleem is sowieso makkelijk op te lossen:
pi_94595652
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]
Het zijn wel altijd van die crea-bea's waar ik mee afspreek zeg. :')
Maar dat zijn ook vaak hele leuke types :Y
pi_94597616
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus een kutsite, next.
Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.
¨Ja, u heeft seksueel getint geantwoord op een vraag¨
Ja, vreemd he, met een vraag als ´Wat is het gekste wat u ooit heeft gedaan?´
zelfde als diginoob
pi_94597815
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Silenus het volgende:
Haha jep.
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:03:12 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94597969
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Hehe, idd. Heb inmiddels een antwoord waarom ze mn profiel blokkeerden.
¨Ja, u heeft seksueel getint geantwoord op een vraag¨
Ja, vreemd he, met een vraag als ´Wat is het gekste wat u ooit heeft gedaan?´
Wat had je geantwoord dan? :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goh Silenus, Ik had me toch iets andere vrouwen bij je voorgesteld (overigens niets mis met deze hoor)
Het complete vrouwenspectrum is bij mij al eens de revue gepasseerd. Maar wat had je dan verwacht? :)
pi_94598962
Het is ook niet echt mijn type om eerlijk te zijn...

Heb wel een keer een dergelijke vrouw als blind date gekregen; daarbij was eigenlijk al vanaf het eerste uur duidelijk dat het neuken ging worden.

Zij: In meerdere kroegen te Nijmegen gewerkt, kwam echt nét uit een langdurige relatie bij wie ze overduidelijk ook weer terug zou komen. Type: Ingedutte relatie op zoek naar spanning.
Ik: Zin in een flinke avond stappen dus dat zij iedere eigenaar kende kwam wel zéér goed uit.

Samen stomdronken thuis aan gekomen in de ochtend, elkaar helemaal suf geneukt en haar tijdens het ontbijt overtuigd dat ze gewoon weer terug moest naar die kerel.
Week later zag ik op haar Hyves dat ze weer samen met hem was :).

Een spannings-date met happy ending uit het boekje O+.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:31:55 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94601910
Je moet gewoon een relatietherapiebureau op zetten Kasta: na de intake stuur je die gozer weg en klap je er keihard overheen :D
pi_94602146
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
Je moet gewoon een relatietherapiebureau op zetten Kasta: na de intake stuur je die gozer weg en klap je er keihard overheen :D
Wist je dat ik er serieus over nagedacht heb enige tijd geleden?
Gewoon 1 van de psychologie-exen er in betrekken en dan date-cursussen geven.

Mannen gaan met 1 van de psychologes uit en ik met de vrouwen.
Gevolgd door een uitgebreide analyse en verbeterpunten; van zowel het tot stand komen van de date (profiel, benadering, onderwerpen), de date an sich als de "nazorg."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:42:24 #87
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94602379
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken :)
pi_94602416
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Lijkt mij ook best wel leuk. Ik ga ze alleen niet koppelen aan mensen die ik ook echt ken :)
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.
Eventueel kan ik ze wél analyseren uiteraard :7.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:44:03 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94602454
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vervolgdates régelen is uiteraard niet mijn verantwoordelijkheid.
Eventueel kan ik ze wél analyseren uiteraard :7.
De dames in kwestie eerst even testen :)
pi_94608803
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote markt :P
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:59:48 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94609771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Vallen Fokkers daar ook onder? Zo niet dan heb je een heel grote markt :P
Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houden :)
pi_94609856
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik "ken" geen fokkers en was van plan dat zo te houden :)
En ik en al die andere fokkers dan?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:05:14 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94609985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
En ik en al die andere fokkers dan?
Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of niet :)
pi_94610056
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik iets dergelijks zou doen zou ik daar een bedrijfje van maken, en dan zou ik niet weten of iemand een "fokker" is of niet :)
Ik zeg doen :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94610282
Vanavond een date via Paiq. Eigenlijk weinig gechat met elkaar over de course van een half jaar :')
Om de maand een berichtje ofzo hehe. Toen zei ze iets waarop ik antwoordde iets van 'goeie zaak! Wanneer schikt het?". Vanavond dus :D

Van een andere date gehoord dat ik tijdens zo'n date vrijwel alles meeheb; makkelijke babbel, verzorgd en op zich best leuk om te zien, maar dat ik meer aandacht moet schenken aan de vrouw. Laten merken dat ik haar leuk vind. Haar vaker opbellen, SMSen enzo. En tja, da's het moment waarop ik dichtklap... Als ze vanavond leuk is maar gewoon durven dan. Anders bloedt het wederom dood omdat de dame zit te wachten op mij en ik zit te hopen dat zij initiatief toont omdat ik het zelf niet durf...

Wish me luck :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:11:44 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94610288
Wat net op 't nieuws nog een stukje over zo'n amerikaanse PUA gast, wat een sneue vent zeg. Vraag die reporter aan een meisje of ze wat gaat drinken, zegt ze ja, gaat die kerel er nog tegenaan omdat hij dacht dat ze nee zei. Kennelijk is lichaamstaal lezen niet z'n sterkte punt :)
pi_94612308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Knipoogje het volgende:
Vanavond een date via Paiq. Eigenlijk weinig gechat met elkaar over de course van een half jaar :')
Om de maand een berichtje ofzo hehe. Toen zei ze iets waarop ik antwoordde iets van 'goeie zaak! Wanneer schikt het?". Vanavond dus :D

Van een andere date gehoord dat ik tijdens zo'n date vrijwel alles meeheb; makkelijke babbel, verzorgd en op zich best leuk om te zien, maar dat ik meer aandacht moet schenken aan de vrouw. Laten merken dat ik haar leuk vind. Haar vaker opbellen, SMSen enzo. En tja, da's het moment waarop ik dichtklap... Als ze vanavond leuk is maar gewoon durven dan. Anders bloedt het wederom dood omdat de dame zit te wachten op mij en ik zit te hopen dat zij initiatief toont omdat ik het zelf niet durf...

Wish me luck :D
Wat een kutadvies, maarja een vrouw die dat zegt :')

Lees nog ff paar uiteenzettingen van Kasta, macondo, Silenus, Catbert en ik terug en het komt allemaal goed ;)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:19:52 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94622987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef erik81 het volgende:
mwah, ik vertel m'n ma wel als ik weer wat te daten heb, maar voorstellen of zo zou ik inderdaad niet zo snel doen.
Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.
Resistance is futile.
pi_94623071
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dát ja. Als zij vraagt naar mijn liefdesleven, dan ga ik er niet omheen lullen maar dan zeg ik gewoon dat ik een leuke kerel ontmoet heb.
Luister es naar je moeder.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:25:57 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94623309
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Luister es naar je moeder.
Want? Zij keurt het in eerste instantie niet echt goed vanwege zijn nationaliteit. Op basis van die criteria zou jij ook direct afgekeurd worden.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')