Gister om 2 uur het wijze besluit genomen toch maar m'n bed op te zoeken, en blij van. Een familiefeestje met een brak hoofd is niet tof.quote:
Ach, ik ben gewoon redelijk makkelijk daarin, de ander accepteren zoals hij is en zo. Hij lijkt er wat meer moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kortom, Seven hangt het onderdanige sletje uit
Wat typt dat makkelijk na 6 bier
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Interessante gebeurtsenissen 7
Paiq blijft ook 3 x kut.. 99% vd dames woont minstens op 100km afstand, of is 16/17.
Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat loverboys iets was voor 14 jarigen.. Niet voor zulke ouwetjes..
Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etcquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omgeving Nijmegen. Heb pas 1 dame gesproken die uit Arnhem komt, maar na 1 leuk gesprek eigk niet meer van gehoord.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd speelt ook een rol. Te jong, te oud, etc
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:
Ben ik de enige die niet raar op zou kijken als Seven over een paar weken gekeeld in een greppel gevonden wordt?
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik doelde meer op de combinatie extreem jaloers + impulsief + temperamentvol + andere cultuur.
Ik heb er helemaal vertrouwen inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see. Kan het me wel voorstellen, ik zou het ook niet waarderen om 's nachts een sms te krijgen dat je lief bij een vriend slaapt om 's morgens ineens een wijf te horen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal vertrouwen inWat een schatje !
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
En anders is het wel iets andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Ongetwijfeld. Ik ben 21, over 2 maanden 22.
Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
En anders is het wel iets andersbv verkeerde voorkeur.
Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match.![]()
Argh waarom kan ik nooit wat leuks bedenken voor een oneliner
Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij inderdaad wel écht jaloers. Om hele kleine dingetjes ook. Dat tezamen met zijn 'regeltjes' zet mij wel aan het denken, om eerlijk te zijn. Ik heb me vanaf het begin al afgevraagd of we niet te verschillend zijn en dit draagt niet bij in positieve zin.
Weinig wat ik apetijtelijk vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders is het wel iets andersbv verkeerde voorkeur.
Ik zit op PaiQ foto's te beoordelen. De foto die ik het minst leuk vond is de beste match.![]()
Argh waarom kan ik nooit wat leuks bedenken voor een oneliner
Grapje toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nu je aan deze onzin begonnen bent zal je het afmaken ook!![]()
Nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je een oneliner sturen naar iemand die je 't minst leuk vond?
Er zit wel wat leuks tussen af en toequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig wat ik apetijtelijk vindGelukkig worden mijn foto's wel redelijk goed beoordeeld met 8+en
Ja dat denken meer mensen, kan je ze geen berichtje sturen omdat ze teveel oneliners hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietmaar er zijn ook die ik wel leuk vind
en daar weet ik dus niets voor te verzinnen
[..]
Er zit wel wat leuks tussen af en toe
3 jaar terug met een stel Fokse vriendinnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef edraket31 het volgende:
Zijn er van hieruit weleens naar die Single Partys geweest in Claus Event Center in Hoofddorp.
Worden ook avonden georganiseerd via RP, geen idee wat ik me er bij moet voorstellen..............
Genoeg ouwe lullen hoor, ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_
Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen.
We gaan naar een optreden toe en daarna kroegje in ofzo. Studentenfeesten? ik wil geen studentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Marver8 het volgende:
@Cue_
Leiden is hip. Er komt echter ook een hoop jong publiek. Je kunt dan beter naar één van de studentenfeesten gaan i.p.v. stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |