Ver van wegblijven zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
Of gaat je tweede date niet meer door omdat haar computer inmiddels weer goed werkt (ook dat gebeurt)quote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef Marver8 het volgende:
.
En Silenus, zeggen dat je in de ICT werkt is ook niet echt een succes. Voor je het weet gaat je 2e date niet door omdat haar computer niet goed meer werkt (ja, dat gebeurt).
Dus de date is voorbij of neem je nog een kans kaart ?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
Nee, iedereen is te brak van het feest van vannacht.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Catbert het volgende:
Ga je nog naar Kampong straks Silenus? Er is TD
Ach, ik vind het nogal lullig om op grond van een dergelijk feit iemand maar af te branden. Het gaat mij uiteindelijk om de mens achter dergelijke feiten. Dan vind ik het uiteindelijk jammer dat er een bepaald vooroordeel bevestigd wordt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
Overigens, als je date met iemand die op haar 28e nog op het MBO 'studeert' had je kunnen weten dat ze niet zo ongelofelijk briljant is als jij. Kwestie van logisch nadenken, toch?
Leer er maar aan te wennen, dat je studie de afstand tussen jou en je medemens vergroot. Al dat jongleren met concepten is ook een handycap. Je had het gesprek beter kunnen afstemmen op je gesprekspartner.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nogal lullig om op grond van een dergelijk feit iemand maar af te branden. Het gaat mij uiteindelijk om de mens achter dergelijke feiten. Dan vind ik het uiteindelijk jammer dat er een bepaald vooroordeel bevestigd wordt.
Moet trouwens toegeven dat ze zelf over dergelijke onderwerpen begon. Ik haakte erop in door die vraag te stellen. Tijdens het drinken gaf ze ook te kennen dat haar moeder last had psychische stoornissen (niet op een enge manier verder). Zelf ben ik nooit zo van om direct maar in het diepe te springen, maar als de vrouw een voorzet geeft kop ik 'm wel in.
Hoezo als ze het nog kon uithouden na die opmerkingen van je dan zou ik haar maar snel om een tweede date vragen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef Friek_ het volgende:
Kort gezegd: Friek_ voelt een innerlijk conflict.
Ik ben geen lulletje rozenwater natuurlijk; ik probeer natuurlijk ieder mens te overtuigen van mijn mening. Mijn mening is uiteindelijk de beste volgens mij, anders had ik 'm natuurlijk niet. Dat klinkt nogal arrogant, maar ja, als we realistisch zijn oordeelt iedereen gewoon over elkaar. Ik geloof simpelweg in de dingen die ik zeg. Dat staat een beetje los van mijn studie.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef kastanova het volgende:
Nou Friek, nu ben ik zelf ook niet de makkelijkste, maar het predicaat zeiksnor is in dit geval toch wel terecht te noemen.
Ik bedoel, heel fijn zo'n filosofie studie, maar om een dergelijke denkwijze dan ook maar bij anderen op te dringen gaat me iets te ver.
Denk nu niet dat ik constant maar in vreselijk moeilijk taalgebruik zit te praten hè.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Leer er maar aan te wennen, dat je studie de afstand tussen jou en je medemens vergroot. Al dat jongleren met concepten is ook een handycap. Je had het gesprek beter kunnen afstemmen op je gesprekspartner.
Ik zit binnen te werkenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, iedereen is te brak van het feest van vannacht.![]()
Ik heb net twee uur even heerlijk buitengewandeld, wat is iedereen weer lekker flirterig! Knipoogjes, lachen, een simpel 'hoi' is al leuk. Man, wat is de lente toch mooi!
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben Ik heb gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
OK OK. Ik snap al wat het probleem is. Sommige mannen en vrouwen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
Het Seven. effect. Eens kijken wie ik vandaag op de kast kan jagen. Friek_ niet, die negeer ik al sinds jaar en dag.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef Dizorn het volgende:
[..]![]()
Overigens Friek denk ik toch dat je maar op zoek moet naar iemand die wél op jouw niveau mee kan praten. Aangezien dat toch wel een belangrijk punt voor je is waarschijnlijk. Maar dat wist je waarschijnlijk al![]()
Wel leuk trouwens hoe iedereen wakker wordt als Seven weer eens post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |