abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 19:19:08 #251
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94682597
Eigenlijk is het wel jammer dat bepaalde users hier in het topic er alleen maar plezier uit lijken te halen als ze een ander kunnen kwetsen met hun gevatte opmerkingen.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:19:54 #252
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94682627
Tentamencijfer met een "levens"cijfer vergelijken :') :') Alsjeblieft Kasta, ik had een wat beter beeld van je dan dít :P

Overigens Seven betrouwbaarheid en elkaar-pijn-doen staat op zich niet zo dicht op elkaar als jij het brengt. Hij zal vast heel betrouwbaar zijn, maar het zijn ándere dingen die ervoor zorgen dat hij mensen kwetst. En je hebt daar idd 2 personen voor nodig, maar dat zegt niets over de intenties ;)

En cocktailprikker, welkom op het internet. Zo werkt het nou eenmaal, in plaats van proberen te helpen of iets, kan je beter Friek trollen op het feit dat hij filosofie studeert.
WFPB!
pi_94682628
quote:
Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Belangrijkste eis, namelijk betrouwbaarheid, ontbreekt helaas.
dan moet je eens een ander type zoeken, dit soort mannen heb jij meestal, en het heeft nog nooit gewerkt. verder vind ik het altijd overkomen alsof je wilt bewijzen ofzo dat je controle over die kerels kunt uitoefenen, maar het blijken altijd klootzakken te zijn die niet zoveel om jouw mening geven en dan blijf jij teleurgesteld en nog kwader op de man achter. zoiets, nofi :)

friek, ik vond jou verhaal nogal eng en neerbuigend overkomen eigenlijk. dat ze met je gezoend heeft vind ik eerlijk gezegd dan ook een raadsel ~:)
  zondag 27 maart 2011 @ 19:33:49 #254
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94683139
Mijn date en ik hebben weer een gezellig weekendje erop zitten, we zijn nog steeds aan het kijken wat wij nu precies aan elkaar hebben...en in de tussentijd zijn wij in ieder geval helemaal verslaafd aan elkaar. Ze is echt tof O+

Het is alleen jammer dat wij niet dichter bij elkaar wonen...aangezien zij geen auto heeft, kost het veel tijd voor ze hier is. Met de auto is het voor mij een uurtje rijden...dat is best te doen.:)
pi_94683190
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

:'). Dat jij slechts 1 keer onaangekondigd bent vreemdgegaan wil nog niet zeggen dat jij anderen geen pijn doet. Man, je hebt een spoor van vernieling achter gelaten. Wil je nu met droge ogen beweren dat dat komt doordat ál die vrouwen zichzelf kwetsen en dat jij onschuldig was? Hoeveel dramatische break-ups heb je inmiddels meegemaakt? Dat komt doorgaans doordat de vrouw zich op welke wijze dan ook gekwetst voelt. En dat komt nooit zomaar uit de lucht vallen, daar zijn er altijd 2 voor nodig.

Betrouwbaarheid wil voor mij zoveel zeggen als 'altijd je beste beentje voor om iemand van wie je houdt niet te kwetsen'. Alsof (onaangekondigd) vreemdgaan het enige kwetsende is in een relatie.
Euuuhm... Niet lullig bedoeld ofzo, maar hoeveel relatiebreuken ken je waarbij er níet 1 van beiden verdrietig of gekwetst achter bleef?

En dat het in mijn geval zoveel heviger is... Tja, kennelijk is het toch net iets heftiger dan normaal om míj kwijt te raken :o.
Als je een vijfje kwijt raakt op straat is het tamelijk zonde maar gaat het leven door.
Als je echter 500 euro uit je handen laat waaien, is je humeur behoorlijke naar de kloten en moet je nog maar zien hoe je de rest van de maand doorkomt :+.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 27 maart 2011 @ 19:38:41 #256
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94683328
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuhm... Niet lullig bedoeld ofzo, maar hoeveel relatiebreuken ken je waarbij er níet 1 van beiden verdrietig of gekwetst achter bleef?

En dat het in mijn geval zoveel heviger is... Tja, kennelijk is het toch net iets heftiger dan normaal om míj kwijt te raken :o.
Als je een vijfje kwijt raakt op straat is het tamelijk zonde maar gaat het leven door.
Als je echter 500 euro uit je handen laat waaien, is je humeur behoorlijke naar de kloten en moet je nog maar zien hoe je de rest van de maand doorkomt :+.
Gelukkig heeft nog niemand zelfmoord gepleegd omdat ze hoorden dat je een nieuwe vriendin had.
WFPB!
pi_94683384
Met een 8- zit ze wel ruim boven gemiddeld overigens

Hoewel andere cijfers al dichter in de buurt komen

quote:
Nederlanders blijken tevreden over hun geluk en zijn over het algemeen optimistisch ingesteld. Het eigen geluk krijgt een 7,4 als rapportcijfer in het online onderzoek. Men voelt zich gemiddeld vijf dagen per week gelukkig.

Dat bleek woensdag uit het Nationale Geluksonderzoek van onderzoeksbureau Multiscope onder 2800 ondervraagden
http://www.hartenziel.nl/(...)nders_zijn_gelukkig/
pi_94683442
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Gelukkig heeft nog niemand zelfmoord gepleegd omdat ze hoorden dat je een nieuwe vriendin had.
Nou... Er zíjn wel enkele exen waar ik nooit meer wat van gehoord heb.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:44:54 #259
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94683589
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gaat om onbekende mensen. Je weet, Bieber taferelen enzo. Al liggen jullie ego's wel ongeveer gelijk onderhand.
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 19:53:25 #260
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_94683970
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met een 8- zit ze wel ruim boven gemiddeld overigens

[ afbeelding ]

Hoewel andere cijfers al dichter in de buurt komen

[..]

http://www.hartenziel.nl/(...)nders_zijn_gelukkig/
Ik ben ongelukkig :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94684646
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Ik snap al wat mijn probleem is. Mannen hebben gewoon belachelijke en onrealistische eisen.
Best opmerking tot nu toe. Als het jouw probleem is het iets dat bij jouw ligt. Dus dat jij niet kan omgaan met zijn "belachelijke en onrealistische eisen".
pi_94685300
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef Swatfire het volgende:
Best opmerking tot nu toe. Als het jouw probleem is het iets dat bij jouw ligt. Dus dat jij niet kan omgaan met zijn "belachelijke en onrealistische eisen".
Mwah...

quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Seven. het volgende:
En mijn eisen zijn simpel: leuke verzorgde betrouwbare vent die werkt, leuke kop maar geen mooiboy, goed gevoel voor humor, sexy lijf (mag met buikje, te mager valt af). Een piemel van 15cm of meer is wenselijk, er moet sexuele chemie zijn en daarnaast moeten we met elkaar kunnen praten over alles. Niet een vent die kleiner is dan ik. En ja, AL deze karaktertrekken zijn 'in the eye of the beholder', buiten de piemel.
Ik vind haar eisen niet zo "belachelijk en onrealistisch" eerlijk gezegd.

Maar uh, was de ware nu juist niet degene waarvoor je al die eisen liet vallen? ;)
pi_94685382
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Gaat om onbekende mensen. Je weet, Bieber taferelen enzo. Al liggen jullie ego's wel ongeveer gelijk onderhand.
Ik ben echter bekender in Nederland.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:52:15 #264
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690122
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nee, iedereen is te brak van het feest van vannacht. :')

Ik heb net twee uur even heerlijk buitengewandeld, wat is iedereen weer lekker flirterig! Knipoogjes, lachen, een simpel 'hoi' is al leuk. Man, wat is de lente toch mooi!
Jammer joh, ben net terug. Leuk feestje. Veel schone chicka's, al die lekkere kontjes in trainingsbroekjes is niet goed voor m'n bloeddruk ;)

quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef kastanova het volgende:
M'n laatste ex, met wie ik de langste relatie tot nu toe heb, spreek ik nooit meer. We zwijgen elkaar dood zegmaar. En dat terwijl ik haar toch bijna elke zondag zie :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94690570
In de kerk?
  zondag 27 maart 2011 @ 22:05:23 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690970
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
In de kerk?
Ja, lekkere koorknaapjes man...Hrrrrr.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 27 maart 2011 @ 22:40:17 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94693280
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jammer joh, ben net terug. Leuk feestje. Veel schone chicka's, al die lekkere kontjes in trainingsbroekjes is niet goed voor m'n bloeddruk ;)
Je hebt me overtuigd, volgende keer ben ik er zéker bij!
Gourmetten of steengrillen?
pi_94693511
"Trainingsbroekjes" vind ik persoonlijk dan weer niet zo geweldig. ;(
  zondag 27 maart 2011 @ 22:47:57 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94693684
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
"Trainingsbroekjes" vind ik persoonlijk dan weer niet zo geweldig. ;(
Niet als er een blubberkont inzit nee. Maar die broekjes waar hun kontje zo mooi in uitkomt, damnnnn...Stel je dat voor, en dan keer 200. Allemaal dronken en gewillig. Terwijl je vrienden bij je staan met een pitcher bier. En op de achtergrond Addie Timmermans met 'ik kom terug'.

Inderdaad, het paradijs.
pi_94693842
Op verzoek van BoL (of bedoelde je dit niet _O-)

'n verslagje:
Onder de stralende zon nam ik de bus richting de stad. Uit de bus gesprongen bij 't Stadhuis en toen richting de parkeergarage. Tijdens mijn wandeling werd ik door BoL gebeld. Of ik wist waar de rabobank zat en waar ie dan naar toe moest rijden. Heren, ik vertel u dit..... :7 mij moet je niet gebruiken als navigatiesysteem. Al kom je uiteindelijk wel waar je moet zijn.Nadat BoL mij gevonden had, heb ik hem de parkeergarage gewezen. :Y Met mij ernaast was dat toen wel weer zo gedaan. O-) Langs de B&B de stad in. Om heerlijk te zitten bij 't tentje met de brakke ober. Daarna zijn we wat winkels in- en uitgelopen. Daar de trouwe viervoeter van BoL zijn aandacht nodig had, heeft ie rond een uurtje of 15 afscheid genomen.

B-) Aangezien ik toch in de stad was, besloot ik de dag maar af te ronden met de film Sucker Punch (ik zeg geweld in een rokje :7 en dat is of al game of dat wordt er een :Y)
pi_94694318
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef Silenus het volgende:
Niet als er een blubberkont inzit nee. Maar die broekjes waar hun kontje zo mooi in uitkomt, damnnnn...Stel je dat voor, en dan keer 200. Allemaal dronken en gewillig. Terwijl je vrienden bij je staan met een pitcher bier. En op de achtergrond Addie Timmermans met 'ik kom terug'.

Inderdaad, het paradijs.
Op zich heb je een punt. Ware het niet dat die overige een iets te ruim formaat kont hadden. Alsmede iets te dronken en gewillig waren... oftewel... the horror. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:01:55 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94694418
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
Op verzoek van BoL (of bedoelde je dit niet _O-)

'n verslagje:
Onder de stralende zon nam ik de bus richting de stad. Uit de bus gesprongen bij 't Stadhuis en toen richting de parkeergarage. Tijdens mijn wandeling werd ik door BoL gebeld. Of ik wist waar de rabobank zat en waar ie dan naar toe moest rijden. Heren, ik vertel u dit..... :7 mij moet je niet gebruiken als navigatiesysteem. Al kom je uiteindelijk wel waar je moet zijn.Nadat BoL mij gevonden had, heb ik hem de parkeergarage gewezen. :Y Met mij ernaast was dat toen wel weer zo gedaan. O-) Langs de B&B de stad in. Om heerlijk te zitten bij 't tentje met de brakke ober. Daarna zijn we wat winkels in- en uitgelopen. Daar de trouwe viervoeter van BoL zijn aandacht nodig had, heeft ie rond een uurtje of 15 afscheid genomen.

B-) Aangezien ik toch in de stad was, besloot ik de dag maar af te ronden met de film Sucker Punch (ik zeg geweld in een rokje :7 en dat is of al game of dat wordt er een :Y)
Wie is BoL?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:04:08 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94694541
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef Spirit82 het volgende:
Begrijpelijk dat je er mee kapt Seven. Weet hij het al? En eigenlijk wist je dit natuurlijk van het begin al ;)
Hmm, hij was vandaag echter heel relaxt. Hij stond voor de deur. Heb hem gezegd dat het niet gaat werken omdat hij te jaloers is en omdat ik niet na 3 weken al met allerlei stomme regeltjes geconfronteerd wil worden. Ben vannacht trouwens ook op stap geweest, dat weet hij en daar heeft hij erg relaxt over gedaan. We'll see, vandaag was niet de dag dat de stekker eruit ging in ieder geval.
Resistance is futile.
pi_94694615
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wie is BoL?
Beamoflight
  zondag 27 maart 2011 @ 23:06:38 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94694672
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

:')_!! Leuter er maar omheen kasta. Ik zou jou nooit vertrouwen in ieder geval.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:09:20 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94694821
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Beamoflight
Ok!. Maar het was gewoon een vriendschappelijke date dus? :)
pi_94695018
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ok!. Maar het was gewoon een vriendschappelijke date dus? :)
Die discussie heb ik volgens mij al eens gehad... met iemand hier....
Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:17:09 #278
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695198
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.
SPOILER
*O*
WFPB!
pi_94695258
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:

[..]

friek, ik vond jou verhaal nogal eng en neerbuigend overkomen eigenlijk. dat ze met je gezoend heeft vind ik eerlijk gezegd dan ook een raadsel ~:)
Ik denk dat dat neerbuigende echt moeilijk te verbergen of te maskeren is. Niet dat ik er mijn hobby van maak om neer te kijken op mbo'ers of wat dan ook (beetje triest), maar in feite zie je het al terug in de hoogte van salarissen (welke correleren met de complexiteit en verantwoordelijkheid van de baan). Of in hoe Silenus in de eerste reactie op mijn verhaal al het woord 'studeren' met betrekking tot het mbo tussen aanhalingstekens zet. 't Is niet zo alsof ik mensen met een mbo-opleiding bewust minderwaardig acht of iets. Beter doe ik dat ook niet, anders kan ik morgen niet meer met de bus of trein mee.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:19:23 #280
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695296
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla :)
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:19:41 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695312
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

SPOILER
En hebben jullie getongzoend?
Resistance is futile.
pi_94695602
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla :)
Mja, zo simpel is het eigenlijk. Maar goed, next dus.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:28:11 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695656
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
:* je kent Friek_ niet? :*
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:29:00 #284
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695684
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

:* je kent Friek_ niet? :*
Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltje :+ Als hij haar dom vond, moet 'ie maar een nieuwe zoeken (wat hij blijkbaar ook gaat doen) prima prima.
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:30:23 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695743
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltje :+ Als hij haar dom vond, moet 'ie maar een nieuwe zoeken (wat hij blijkbaar ook gaat doen) prima prima.
OK :+ . Jij nog leuke contacten momenteel?
Resistance is futile.
pi_94695796
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
Mja, Brussel is zo ver weg he. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:32:31 #287
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94695835
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Éen leuk meisje, uit Zeeland. 160 km afstand, maar gaan wel een keer een date regelen. En hopelijk nog een beetje snel ook ;)

Had een leuke dame uit Arnhem maar die had nog issues met d'r ex. Daar willen we ons allebei nog niet aan wagen :P
WFPB!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:34:10 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695902
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:

[..]

dan moet je eens een ander type zoeken, dit soort mannen heb jij meestal, en het heeft nog nooit gewerkt. verder vind ik het altijd overkomen alsof je wilt bewijzen ofzo dat je controle over die kerels kunt uitoefenen, maar het blijken altijd klootzakken te zijn die niet zoveel om jouw mening geven en dan blijf jij teleurgesteld en nog kwader op de man achter. zoiets, nofi :)
Van die kasta's bedoel je trouwens? Mja, waarschijnlijk wel. Uiteindelijk liggen ze allemaal dusdanig met zichzelf overhoop dat ze gewoon niet om mij kunnen geven. Maareuhm, we hebben al tijdje niet gebabbeld en zo. Ik weet ook wel dat het met Knots niks gaat worden, gewoon omdat hij mijn type niet is.
Resistance is futile.
pi_94695921
@Friek_

Wat een verschrikkelijk kortzichtige en denigrerende kijk heb jij op mensen zeg. Waarom je nou in godsnaam iets als salaris en complexiteit van het werk erbij haalt is me helemaal een raadsel. Je bent één avond weggeweest, waarom die drukte? Uit je berichten opmakend vind je jezelf nogal superieur t.o.v. lageropgeleide. Het opleidingsniveau zegt niets over iemand zijn blik op de wereld, of hij of zij een beetje kan mee babbelen met je of hoe “volwassen” iemand in het leven staat.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:34:45 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695929
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, Brussel is zo ver weg he. :P
Den Haag ook.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:35:56 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94695982
Marver, puh-lease. Edit die post, of wil je nog meer dergelijk denigrerend gezwam horen?

:'(
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:36:35 #292
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94696017
Daarom postte ik nou juist om mensen stil te krijgen. Blijkbaar niet goed genoeg :+
WFPB!
pi_94696039
Ik kan niet meer edit-en sinds de nieuwe Firefox :(. Excuus !
  zondag 27 maart 2011 @ 23:38:37 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696108
Hey trouwens, maar goed dat ik vandaag de stekker er nog niet uitgetrokken heb. De sex was uitstekend (denderend en bizar nat orgasme yo). Ik heb hem tevens in actie gezien met mijn vrienden, onverwacht maar dat was zowaar erg leuk. Ondanks dat mijn homomaatje geen woord Frans spreekt.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:43:52 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696329
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Marver8 het volgende:
Ik kan niet meer edit-en sinds de nieuwe Firefox :(. Excuus !
Zet je adblock eens uit voor fok.
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:45:18 #296
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94696394
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Op zich heb je een punt. Ware het niet dat die overige een iets te ruim formaat kont hadden. Alsmede iets te dronken en gewillig waren... oftewel... the horror. ;(

SPOILER
Duidelijk nooit op een TD geweest :)
pi_94696551
@Seven.

Dat wil helaas niet werken... Heb zowel NoScript als AdBlockerPlus even uitgeschakeld. In IE9 werkt het ook al niet.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:52:52 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696702
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:49 schreef Marver8 het volgende:
@Seven.

Dat wil helaas niet werken... Heb zowel NoScript als AdBlockerPlus even uitgeschakeld. In IE9 werkt het ook al niet.
Kut!
Resistance is futile.
pi_94696856
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:
Duidelijk nooit op een TD geweest :)
WTF is een TD dan. :?
  maandag 28 maart 2011 @ 00:00:37 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94696980
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

WTF is een TD dan. :?
Ik moet dan altijd denken aan van die marginale studentenfeesten.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')