Gister gehadquote:
Ik biefstuk + koude (Verse) bietjes + ui + mayo en gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool
Vroeger koos ik op mijn verjaardag al bloemkool met gebakken aardappelen en ribkarbonade van de slager, zo'n hele dikke
Ok!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Laureline het volgende:
Wil jij ook een evangelie verkondigen?
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Haägen Dasz.Belgian chocolates is zo goddelijk lekker. Jammer dat het zo duur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb.quote:
maat midget, 36quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb.
Ja, hč, Prog, en dat knabbelbacon weegt ook nog eens niks, dus qua kcals valt het ook mee!.
*boks*quote:
Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze weekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
maat midget, 36
Ik heb skeelers, maar die zijn oud en zitten niet lekker.. Ik wil er met goede wieltjes!
Ben van plan om vaker te gaan skeeleren
bij de AH?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze weekOf het goede kwaliteit is weet ik echter niet
Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef conleche het volgende:
Ik koos ķf babi pangang ķf andijvie met de grootste gehaktbal. Anders kreeg ik altijd een kleine.
Nu ben ik aan het koken voor een vriendin, nadat ik de hele dag heb opgeruimd en schoongemaakt en naar het park ben geweest met Koek. 't Was zo druk dat ik nu nergens meer zin in heb en wilde dat het al voorbij was.Ach, het is vast gezellig zo.
Oh en Mo, het was geen goede nacht voor motoren en ander gebromte afgelopen nacht: bij mij aan het einde van de straat is een motorrijder verongelukt, nadat hij eerst tegen een scooterrijder was gereden en een stuk of wat geparkeerde auto's, (daar waar mijn auto ook soms staat, maar nu niet [/egoistische noot], ) ik liep er langs en ze hebben met geel krijt iedere brok omcirkeld en mčn dat was een uitgebreid ongeluk zeg. Ook wel naar dat de grotere omtrekken dus lichamen waren. (waarvan 1 levend en 1 dood). Ik ben er wel doorheen geslapen übrigens.
Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Siral het volgende:
[..]
bij de AH?omg! proberen ze te concureren met de lidl ofzo?
of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissen
De lidl heeft dat soort dingen toch ook?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Siral het volgende:
[..]
of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.
Grote/kleine eters?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Swietje het volgende:
Hoeveel stuks vlees moet je hebben per persoon als je gaat BBQ'en?We hebben er ook stokbrood en salade bij..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje zit dit te eten, mijn favo snoep zo ongeveer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grote/kleine eters?
Wij hebben altijd wel 3 stokjes en 3 stukken vlees/vis pp maar dat zijn grote eters.
Al het vlees? Of gewoon iedereen neemt wat mee? /zeurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik.
Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef MarMar het volgende:
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben
Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!
mijn versie is wel cooler vind ik
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
verwijs je nu naar het liedje van nirvana? Want dan klopt je quote niet
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
Inderdaad, dat is wat jou gevraagd is Swiet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
Aangeven wat je meeneemt en als het dan niet goed is hoor je het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...?
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.quote:
Per persoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
Fijn dat het op chilltechnisch gebied een stuk beter gaat. Zullen we het maar niet over de scriptie hebben?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.
Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.
heel goed! Dublin is tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat Blurred en GB zeggen.
Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heel goed! Dublin is tofen het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik
![]()
Alles is hier wel echt heel duuren ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng
Het went heel snel. Ik heb in zuid-afrika ook heel veel auto gereden aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Alles is hier wel echt heel duuren ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Blurred86 het volgende:
de date is gepromoveerd naar het vriendje?
Vlamingen zijn ook gewoon schattigquote:
D'r rijdt daar heul geen tram!! Nog een ongeluk dus! Zie, geen motor-geluk-dag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig!
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Mooie en lekkere lijstjes![]()
Supervisor van je nieuwe baan, Puff?
Volgens mij zit 't wat ass kicken ook wel goed sans de voorbereiding vandaag. Maar that's the spirit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik ga zķ ass kicken morgen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zulks
.
Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef Jagärtrut het volgende:
wat wil je varieren in je daglijstjes, dan MarMar?
Zo sterk is die schok niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Hoe laat ga je morgen Vik? Goed hoor dat je je zo zeker voelt
mar, doe je die plakkers alleen op je benen of wil je ze ook bijv. op je armen gaan doen? En is het niet heel vervelend, zo'n elektrische stoot door je lijf?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zo sterk is die schok niet hoorvalt reuze mee, geeft eerst een paar korte stootjes en dan een lange en dat steeds achter elkaar, ik voel eigenlijk alleen de spanning van de spieren steeds. Goede contactgel is de truc.
Ik doe ze vooralsnog alleen op mijn benen/billen. Mijn armen doe ik nog wel redelijk wat mee, die spieren zijn nog wel actief. Benen ben ik ook al 4 x 40 minuten mee kwijt, das ook ff lang genoeg
Yep, denk ik ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik hoor het al vik, dat gaat goedkomen
babybel kaasje + tomaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.
Tussendoortjes wil ik wel gezond en mager houden, maar niet teveel vleeswaar, eigenlijk vind ik dat ik veel te veel vlees eet lately en dat zint me niet.
Dat tellsell ding is ongetwijfeld een rip off, maar zoiets.. Ik kende het zelf al van revalidatie van een aantal jaar terug. Mijn knieschijf was toen in mijn knieholte geschoten (ja au ja!) en toen die weer terug is geduwd en ik daarna in het gips gezeten had met dat been, kon ik er zelf niets meer mee. Was zo opgerekt dat bij spieren aanspannen de knie gewoon slap bleef.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
[..]dat is wel lang inderdaad! Lijkt het op zo'n tell sell apparaatje die ze in de 90's verkochten? Dat zeiden ze er nooit bij in de reclame
thxquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef progje het volgende:
[..]
babybel kaasje + tomaat
bleekselderij eventueel met roomkaas
paprika
la vache kaasje
knabbelbacon + zuivelspread
nootjes
avocado met een beetje zout + peper
zacht gekookt eitje
hummus
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Syrena het volgende:
Succes Vik!![]()
Zo, mijn auto is weer gemaakt, graties, want 3 jaar garantie(hij is net 9 maanden oud...).
Ik heb al zeker drie weken een zenuwtrek aan mijn linkeroog, zo enorm irritantIk heb geen stress (denk ik), ik slaap prima, ik eet meer dan genoeg
ben het wel zat eigenlijk.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motor is gestolen... en die van Mr.Mo ook![]()
die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen...
Ik heb ook al een paar weken een triloogquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]dat heb ik ook gehad, zo'n zenuwtrek, echt vervelend...
Ik drink zeer zelden koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...
Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad!
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...
Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad!
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef mille-feuille het volgende:
Hoi, ik heb hier al vaker meegepost, maar het topic gaat me te snel om bij te houden. Er mag wel 5 kilo af, dus ik ga nog maar eens een poging wagen.
Lange of korte rok?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 3o gram gerookte kipfilet
L: stukjes gebakken kip, tomaat, mayo
T: amandelen, olijven
D: broccoli-soep met gerokte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Je leest teveel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
Echt zoveel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
Oeh, lekker avondetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 3o gram gerookte kipfilet
L: stukjes gebakken kip, tomaat, mayo
T: amandelen, olijven
D: broccoli-soep met gerookte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Frustraties!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Syrena het volgende:
Gofter, de vacature staat online (intern), maar nu hebben ze een nieuw systeem dat je je ineens moet aanmelden bij een interne vacaturebank etc
En natuuuuuurlijk werkt het niet. Ik kan aanmelden en inloggen en dat was het danEcht zo typerend weer. Zucht.
Welkom terug enzo. Je bent vegetarier? Eet je ook geen vis? Ik zie relatief veel graanproducten, weinig eiwitten of gezonde vetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef mille-feuille het volgende:
Begin ik maar meteen met een lijstje.
Gister:
O: 2 mokken koffie met melk en suiker en een gekookt ei
T: banaan
L: 4 bruine boterhammen met oude kaas
T: 2 bruine boterhammen met tomatentapenade en een schaaltje bleekselderij
T: 2 mokken koffie met melk en suiker
D: volkorenwraps met quorngehakt, groenten en tomatensaus
Vandaag:
O: 2 mokken koffie met melk en suiker en 2 bruine boterhammen met tomatentapenade
L: 4 bruine boterhammen met vache qui rit
T: iets van fruit
D: ?
Commentaar mag.
In haar quote staat nog gerokte!quote:
Ja, was ook best lekker!quote:
Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Je zit wel erg hoog in de koolhydraten mille-feuille, ik weet niet of je er veel bij sport?!
Anders zou ik die wat naar beneden schroeven....
Ik drink heel veel water en groene thee, merk dat ik het ook echt nodig heb (maar nog geen sprake van ketose volgens mij). Gisteravond had ik het wel even moeilijk, miste mijn rijstquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, was ook best lekker!Hoe gaat het met jou nu? Drink je genoeg water? En hoeveel 'vocht' was er vanochtend af?
Ik heb beide posts 3 keer gelezen en snapte niet waar de rok vandaan kwam, dus ik gok op een after-edit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!!
Misschien dat ik net op invoeren klikte toen jij had geedit ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!!
Ik heb het niet ingevoerd, dus geen idee eik. Maar goed, m'n D had 3 gangen, dus het zal wel okee zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Hoi Milleeens met commentaar van anderen
Co, hoeveel kcals zat je gisteren aan? Vooral je O en L lijken echt weinig...
Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.
Ik mag trouwens ook wel wat minderen met de koffie, scheelt ook weer wat suiker.
kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
Jawel! Zacht gekookt ei is prima, gezonde vetjes in de dooier en bomvol vitamines. Ben geen expert op gebied van vegetarisch eten, maar noten, peulvruchten, zaden zijn ook bronnen van eiwitten. Er zijn vast websites waar te vinden is welke eiwitten goed biologisch beschilbaar zijn. Ik weet wel dat die uit vlees het best opgenomen worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.
Kijk anders eens bij lijstjes van een conleche of progje, die doen low-carb en zo kun je wat inspiratie opdoen voor koolhydraatarme tussendoortjes of gerechten.
Echt low-carb hoeft toch ook niet? Maar wat meer eiwitten en minder KH zorgt wel voor een meer vullend gevoel; daar kan je langer op teren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.
maar je zou zo af en toe in de middag wel een gezonde salade (met bijvoorbeeld avocado of geitenkaas) kunnen eten i.p.v. broodquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.
Klopt, wel zuivel inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?
Cashewnoten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee?
Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee?
Da's inderdaad lekker.. maar iets wat meer vult, dus echt iets in plaats van kip.quote:
Ze vind vleesvervangens wel lekker, maar ze moeten niet naar vlees smaken, dus geen "nepvlees".quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.
Vegetarisch =/= vegetarier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Geen idee.. we eten het eigenlijk nooit, maar dat is het proberen waard inderdaad! Kan je dat gewoon bij de ah kopen? Moest toch nog boodschappen doen voor vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vegetarisch =/= vegetarier.
Houdt ze van tofu?
Ja het moet niet op vlees lijken, het mag er niet naar smaken, en de structuur mag ook niet op vlees lijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind die reepjes niet echt naar vlees smaken, het is gewoon gekruide tofu. Zeker in zo'n wokgerecht smaakt het eigenlijk vooral naar de saus die je erbij doet. Maar als je zus zo lastig is kun je haar misschien beter zelf vragen wat ze wel lust.
Indiase recepten nakijken, die zijn heel vaak vegetarisch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Siral het volgende:
Oja en volgens mij vind ze gebakken ei helemaal niet lekker (ze lust heel weinig...)
Ik typte het in op google, maar dat lijkt op kip? Wil ze dan al nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef mille-feuille het volgende:
Ik vind tofu dus echt verschrikkelijk vies, eet het echt nooit. Quorn-stukjes vind ik wel lekker trouwens. Die hebben ze ook bij de ah.
ja curry met paneerquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Indiase recepten nakijken, die zijn heel vaak vegetarisch.
Ja okequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
waarom niet gewoon cashews erbij? volgens mij vult dat in dezelfde mate als kip.
De duutser is ook vegetarier. Ik denk dat ik komende zondag, als ik weer in SE ben een biefstukje eet ofzo!
ik vind het onzin dat maaltijden altijd uit 3 componenten moeten bestaan. Zeker als je vegetarisch eet. Je moet gewoon zorgen dat je alle eitwitten, koolhydraten en whatsoever binnenkrijgt, en of je nu aardappelen vlees en groente eet, of groente en aardappelen of groente en vlees, wat zal dat een zorg zijn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja okeHet is ook wel een goede optie. Alleen dan krijg ik waarschijnlijk een reactie van "wat heb ik er dan bij". Omdat die cashews er niet echt als een vervanger eruitzien
Klopt, vind ik ook. Ik hoef ook echt niet elke dag vlees, terwijl ik vlees heerlijk vind! Ik zou best met haar die cashews willen eten erbij ipv kipquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het onzin dat maaltijden altijd uit 3 componenten moeten bestaan. Zeker als je vegetarisch eet. Je moet gewoon zorgen dat je alle eitwitten, koolhydraten en whatsoever binnenkrijgt, en of je nu aardappelen vlees en groente eet, of groente en aardappelen of groente en vlees, wat zal dat een zorg zijn...
Het mag niet op kip lijken, maar moet wel op vleesvervanger lijken? Uhm... Lastig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja okeHet is ook wel een goede optie. Alleen dan krijg ik waarschijnlijk een reactie van "wat heb ik er dan bij". Omdat die cashews er niet echt als een vervanger eruitzien
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Het mag niet op kip lijken, maar moet wel op vleesvervanger lijken? Uhm... Lastig.
Anders geef je haar ipv een vleesvervanger iets anders? Dat je naan op tafel zet ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeft
En dat hoeft ze ook niet elke dag hoor. Maar meestal eet ze zo'n groente burger, of falafel oid.
Ik ga nu lekker voor de verandering op de fiets naar de winkel, tis super mooi weer!![]()
Die schalen verschillen vast enorm per caoquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Syrena het volgende:
Ze hebben de vacatures maar weer gewoon op infonet gezet![]()
Schaal 9Vanavond brief maken.
Quorn in satésaus!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeft
En dat hoeft ze ook niet elke dag hoor. Maar meestal eet ze zo'n groente burger, of falafel oid.
Ik ga nu lekker voor de verandering op de fiets naar de winkel, tis super mooi weer!![]()
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb van de twee managers een hele mooie lieve afscheidsspeech en nog een mooi boek + VVD bonnen gekregen namens het hele team.. Superlief zeg, was echt een beetje ontroerd!!
Weten we meteen hun politieke voorkeur.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb van de twee managers een hele mooie lieve afscheidsspeech en nog een mooi boek + VVD bonnen gekregen namens het hele team.. Superlief zeg, was echt een beetje ontroerd!!
hihi, ik wilde eigenlijk nog iets liefs terugzeggen, dat ik zo blij ben dat ik hier de kans heb gekregen om ervaring op te doen, en dat ik daardoor ook mijn nieuwe baan heb kunnen krijgen enzo, maar ik voelde al dat als ik iets zou gaan zeggen dat ik dan wél zou gaan huilen dus dat heb ik maar niet gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Op mijn laatste stagedag kreeg ik ook een speech en vier boekenbonnen van 12,50 per stuk. Gelukkig had ik toen een zonnebril op, dus kon men niet zien dat ik ook ontroerd was
.
Ik zat al te kijken, er klopt iets niet! VDD? DDV?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Weten we meteen hun politieke voorkeur.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Weten we meteen hun politieke voorkeur.
Ik zit nu in zes en acht, zelfde cao, dus het is in elk geval méér dan ik nu hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die schalen verschillen vast enorm per caoJe bent er blij mee, dus het zal wel nice zijn
Selderijstengel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb het moeilijk. Trek in brood e.d. valt nog wel mee, maar ik heb echt enorm veel zin in zoetigheid. Must resist
als ik dat had en ik hield het echt niet meer nam ik vaak een klein stukje donkere chocolade (in de 70/80%)quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb het moeilijk. Trek in brood e.d. valt nog wel mee, maar ik heb echt enorm veel zin in zoetigheid. Must resist
Wat je kan doen: een paar eetlepels creme fraiche mengen met een beetje citroen- of limoensap en dan zoetstof. Ik heb zo'n flesje natrena, die vloeibare, die heeft geen bijsmaak. Dat stilt je trek in zoet wel even en het is lekker. Als je toch per se kwark wilt kan je beter volle kwark kopen ipv magere, daar zitten veel minder KH's in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
True!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Voorraadje gekookte kipfilet aanleggen? Knaagt ook wel lekker weg. En beter dan een stengel.
Oeh, dat wist ik niet! De magere staat hier nog in de koelkast (maar die kan A. eventueel ook opmaken).quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je kan doen: een paar eetlepels creme fraiche mengen met een beetje citroen- of limoensap en dan zoetstof. Ik heb zo'n flesje natrena, die vloeibare, die heeft geen bijsmaak. Dat stilt je trek in zoet wel even en het is lekker. Als je toch per se kwark wilt kan je beter volle kwark kopen ipv magere, daar zitten veel minder KH's in.
quote:
Kevin, Francis of Notorious Big?quote:
Ehm, Vik.. Dat is een man hč?quote:
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.quote:
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Kevin, Francis of Notorious Big?
En wie heb ik in de vriezer liggen? Ik ben fan.
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.
Minstens zoeenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoor.
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minstens zoeen
[ afbeelding ]
[..]
Je bent niet de enige
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
Zhe Dramaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Wat is Zhequote:
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Of de weegschaal gaf de 77 kilo verkeerd aan. Dat is het denk ik. Want toen ik eerder voor de lol op ging staan met extra gewicht van 10 kilo gaf hij 85 aan, dat zou dus 87 geweest moeten zijn.
Uh, wat bedoel je daarmee. Staat op tegels, dus lijkt me wel hard ja. Maar als k hem op laminaat zet geeft ie een ander gewicht aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.
Staat je weegschaal op zachte ondergrond?
Ja die. Moest een naam verzinnen en had voordat ik hier kwam zijn westerns door Anthonny Mann gezien, dus deze naam kwam het eerst in me op.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 2x bruin brood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x bruin brood met gekookt ei en een likje mayo
T: grote koffie verkeerd met magere melk (je hebt me op een idee gebracht Perruche!)
T: nog een snee brood met ei (het was een groot ei)
D: ovenschotel met broccoli en kip, kant en klaar
T: iets van fruit
Oh ja, die wilde ik nog zien!quote:
Feel very good moviequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog zien!
*gaat meteen naar de tante van de buurvrouw van kim*
Ik kende hem van Rear Window, en The Philadelphia Story.
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
Co, je vergeet de prijzen van je schilderijen niet te verhogen!!
Snel een paar bijmaken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef conleche het volgende:
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?
*mompelt iets over karma*quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Posters van laten maken en verkopen? Ook niet?
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalen![]()
Oh, ik weet niet eens hoe duur je bent. Dus je hebt gelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
Die kleine schilderijtjes vind ik harstikke leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
Ik weet niet zo veel van excel, helaas!quote:
Oh ja, maar die hadden we verkocht in 2006, dus als de zaak in 2009 is overgenomen, zullen ze de schilderijen er wel niet bij hebben gekocht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet eens hoe duur je bent. Dus je hebt gelijk!![]()
Had je nog gelezen trouwens dat ik het doek van P. niet had kunnen vinden in 't Amsterdammertje?
Ah, nee dat zal inderdaad wel niet. Ze hadden het flink opgeknapt/veranderd van binnen (zei de chefkokquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, maar die hadden we verkocht in 2006, dus als de zaak in 2009 is overgenomen, zullen ze de schilderijen er wel niet bij hebben gekocht.
Je moet zijn westerns ook eens bekijken, acteert hij veel anders in dan zijn bekendere films. Erg goeie films overigens, o.a.: Shenandoah, Winchester '73 (erg goede film) en Night Passage.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog zien!
*gaat meteen naar de tante van de buurvrouw van kim*
Ik kende hem van Rear Window, en The Philadelphia Story.
Nee, het is al een week of zo. Heeeeel vreemd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
excel afsluiten en weer opnieuw opstarten?
Dat is mijn oplossing voor alles op de pcquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
excel afsluiten en weer opnieuw opstarten?
Top!quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Scroll Lock aanstaan Co? Soms zit die dwars...
Per toetsenbord verschillend...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Per toetsenbord verschillend...
Als je laptop hebt, zit het waarschijnlijk onder een functie toets.
Bij een gewoon toetsenbord vaak boven de 'home' toets.
Zie je ook lampjes branden op het toetsenbord? Meestal is het de derde, dus als die brand heb je Scroll Lock aanstaan.
Chantage les 1: Zorg ervoor dat je een goede hefboom hebt. Anders lukt het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Is wel een schilderijtje waard dacht ik zo!
Of toegeven dat knabbelspek lekkerder is dan bacon!
Dat haat ik ook altijd jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik heb gesolliciteerdEcht, wat een wazige bende. Het werkt nu wel, onderaan de vacaturetekst staat solliciteer, daar moet je op klikken en dan krijg je een popupvenstertje???? Het leek me niet dat ik daar een hele brief neer kon plempen, dus heb maar geschrevend dat ik wilde solliciteren op de functie. Ik kon niet eens mijn CV meesturen. Ik kan wel bestanden uploaden in mijn profiel, maar dat komt dan openbaar oid
![]()
Nou ja, ik weet niet welke snuggere dat in mekaar heeft geknutseld, maar ze zullen vrij weinig reacties krijgen op vacatures denk ik, als ze niet duidelijker maken wat ze nu willen dat je doet.
T-shirts?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |