abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94475365
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1403 HEY! Wir Wollen Die Eisbaren Sehen!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:21:41 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94475476
Bloemkool *O*

Vroeger koos ik op mijn verjaardag al bloemkool met gebakken aardappelen en ribkarbonade van de slager, zo'n hele dikke :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:23:15 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94475557
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Witlof *O*
Gister gehad *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94475613
witlofsalade hier vandaag *njam*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:26:24 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94475696
Cali, ik denk je leest wel mee! :o
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94475711
Lijstje dan maar

O: 2 zacht gekookte eitjes
T: 2 plakjes ham + augurk
L: spinazie salade met feta + uitgebakken spekjes + 1 stukje stokbrood + boter
T: 2 mini daim :@
D: 2 tartaartjes + champignons +ui en boontjes en bimi + ui + ketjap + knoflook
pi_94475743
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool *O*

Vroeger koos ik op mijn verjaardag al bloemkool met gebakken aardappelen en ribkarbonade van de slager, zo'n hele dikke :9
Ik biefstuk + koude (Verse) bietjes + ui + mayo en gebakken aardappels :9
pi_94475845
Ik soep of een ovenschotel met spinazie, aardappelpuree en gehakt/ui :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94475916
patat!

En dat kies ik nog steeds als ik bij m'n ouders ben. Als ik daar in het weekend ben staan er altijd wel zelf gemaakte pataten met zelfgmaakte appelmoes en een stukje vlees op het menu... :9~
pi_94476075
Als ik mocht kiezen vroeg ik boerenkool. :9

Lijstje:
pre-O: koffie met melk en toen een tijdje niks :@
O: 2x bruin brood (het volkoren was op ;() met geitenkaas
T: banaan
L: 2x bruin brood met ham en curry
T: koekje
D: ciabatta met een lekkerbekje, citroenmayo en tomaat, op verzoek van vriendje. In mijn geval nog met extra groente zoals reepjes paprika, wortels of een stuk komkommer.
T: iets van zuivel nog, yoghurt of koffie met veel melk
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:36:10 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94476136
@ MarMar: Australian's was er idd maar heel even. Drachten is te gierig / heeft geen verstand van goed ijs, blijkbaar :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:36:59 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94476177
Ik koos ook altijd patat als ik jarig was (verrassend :')). Zwembadfeestjes met patat en chips en cola O+. En ruzie maken met andere kinderen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94476182
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 3 cappuccino
L: 2 x boterham oude kaas, ham-augurkrolletjes
T: boterham pindakaas, groentesap, mandarijnen, half ons rookvlees
D: omelet met Thaise groenten (350 gram), koriander en chilisaus
T: nootjes, kwark met vanilleyoghurt, stukje oude kaas
pi_94476218
Iemand heeft weer zendingsdrang!
pi_94476318
Wil jij ook een evangelie verkondigen?
pi_94476393
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Laureline het volgende:
Wil jij ook een evangelie verkondigen?
Ok!
Venezia *O*
Lidl solero *O*
pi_94476420
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik op m'n verjaardag mocht kiezen wat we aten, maar wij gingen minstens 2 x per week uit eten, dus dan kon ik genoeg kiezen >:O Ik was zo'n kind dat met 4 jaar al slakken at :7
pi_94476572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Iemand heeft weer zendingsdrang!
_O-

Ik ben fan van Haägen Dasz. O+ Belgian chocolates is zo goddelijk lekker. Jammer dat het zo duur is.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:49:01 #20
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94476715
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

_O-

Ik ben fan van Haägen Dasz. O+ Belgian chocolates is zo goddelijk lekker. Jammer dat het zo duur is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:50:35 #21
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94476786
Vikje, een cursus! :Y

Ik ben fan van Baskin Robbins O+
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94477221
Ik koos ķf babi pangang ķf andijvie met de grootste gehaktbal. Anders kreeg ik altijd een kleine.

Nu ben ik aan het koken voor een vriendin, nadat ik de hele dag heb opgeruimd en schoongemaakt en naar het park ben geweest met Koek. 't Was zo druk dat ik nu nergens meer zin in heb en wilde dat het al voorbij was. :') Ach, het is vast gezellig zo. :+

Oh en Mo, het was geen goede nacht voor motoren en ander gebromte afgelopen nacht: bij mij aan het einde van de straat is een motorrijder verongelukt, nadat hij eerst tegen een scooterrijder was gereden en een stuk of wat geparkeerde auto's, (daar waar mijn auto ook soms staat, maar nu niet [/egoistische noot], ) ik liep er langs en ze hebben met geel krijt iedere brok omcirkeld en mčn dat was een uitgebreid ongeluk zeg. Ook wel naar dat de grotere omtrekken dus lichamen waren. (waarvan 1 levend en 1 dood). Ik ben er wel doorheen geslapen übrigens.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:05:14 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94477421
hi!

Mo :o balen zeg -O- valt het niet onder inboedel? of stonden ze op straat?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94477438
mmm Co, die knabbel bacon is een geweldige tip _O_ O+

(mogen dus nog 2 stukjes knabbel bacon aan mijn lijstje worden toegevoegd :P)
pi_94477596
Waarom zijn skeelers zo duuur.. -O-
pi_94477682
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef Siral het volgende:
Waarom zijn skeelers zo duuur.. -O-
Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb. :P

Ja, hč, Prog, en dat knabbelbacon weegt ook nog eens niks, dus qua kcals valt het ook mee!.
pi_94478333
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb. :P

Ja, hč, Prog, en dat knabbelbacon weegt ook nog eens niks, dus qua kcals valt het ook mee!.
maat midget, 36 :+

Ik heb skeelers, maar die zijn oud en zitten niet lekker.. Ik wil er met goede wieltjes!
Ben van plan om vaker te gaan skeeleren :)
pi_94478596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:

[..]

*boks*

Ik heb alleen geen skeelers.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:30:42 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94478674
Slaperig..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94478680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb skeelers, maar die zijn oud en zitten niet lekker.. Ik wil er met goede wieltjes!
Ben van plan om vaker te gaan skeeleren :)
Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze week :+ Of het goede kwaliteit is weet ik echter niet :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94478717
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze week :+ Of het goede kwaliteit is weet ik echter niet :P
bij de AH? :D omg! proberen ze te concureren met de lidl ofzo?
pi_94478728
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef conleche het volgende:
Ik koos ķf babi pangang ķf andijvie met de grootste gehaktbal. Anders kreeg ik altijd een kleine.

Nu ben ik aan het koken voor een vriendin, nadat ik de hele dag heb opgeruimd en schoongemaakt en naar het park ben geweest met Koek. 't Was zo druk dat ik nu nergens meer zin in heb en wilde dat het al voorbij was. :') Ach, het is vast gezellig zo. :+

Oh en Mo, het was geen goede nacht voor motoren en ander gebromte afgelopen nacht: bij mij aan het einde van de straat is een motorrijder verongelukt, nadat hij eerst tegen een scooterrijder was gereden en een stuk of wat geparkeerde auto's, (daar waar mijn auto ook soms staat, maar nu niet [/egoistische noot], ) ik liep er langs en ze hebben met geel krijt iedere brok omcirkeld en mčn dat was een uitgebreid ongeluk zeg. Ook wel naar dat de grotere omtrekken dus lichamen waren. (waarvan 1 levend en 1 dood). Ik ben er wel doorheen geslapen übrigens.
Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig! :o
pi_94478750
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Siral het volgende:

[..]

bij de AH? :D omg! proberen ze te concureren met de lidl ofzo?
Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissen :P
pi_94478805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissen :P
of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.
pi_94478826
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Siral het volgende:

[..]

of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.
De lidl heeft dat soort dingen toch ook?
pi_94478886
*aldi* le sigh

geen idee, kom nooit bij de lidl :P
pi_94479053
Ik ga fitnessen :W
pi_94479092
Succes *O*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:41:44 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94479268
Zo, tis weer goed met zus ^O^. En uiteindelijk was ze gekwetst om een andere opmerking dan ik dacht (dus helemaal niet om het gedoe met het neefje) en ik vind nog steeds dat zij ook domme dingen heeft gezegd, maar goed, never mind :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94479913
Fijn vik!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:58:50 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94480342
En m'n neefje voegt me net weer toe op FB :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94480430
Hoeveel stuks vlees moet je hebben per persoon als je gaat BBQ'en? :P We hebben er ook stokbrood en salade bij.. :9~
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94480735
:W bankhangavondje O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:06:25 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94480767
Mark is verslaafd aan Farmville :|W .
Niet meer actief op Fok!
pi_94480981
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Swietje het volgende:
Hoeveel stuks vlees moet je hebben per persoon als je gaat BBQ'en? :P We hebben er ook stokbrood en salade bij.. :9~
Grote/kleine eters?

Wij hebben altijd wel 3 stokjes en 3 stukken vlees/vis pp maar dat zijn grote eters.
pi_94481479
Mijn vriendje zit dit te eten, mijn favo snoep zo ongeveer :') :'(

pi_94481616
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje zit dit te eten, mijn favo snoep zo ongeveer :') :'(

[ afbeelding ]
_O- fijn is dat :D

De mijne snoept niet tenzij ik het onder zijn neus duw.
Soms irritant soms handig :)
pi_94481909
Die yoghurt met bevroren fruit is echt voor herhaling vatbaar :9
pi_94482299
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Grote/kleine eters?

Wij hebben altijd wel 3 stokjes en 3 stukken vlees/vis pp maar dat zijn grote eters.
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken. :o Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik. :?
pi_94482592
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken. :o Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik. :?
Al het vlees? Of gewoon iedereen neemt wat mee? /zeur ;)
pi_94482969
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:40:38 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94483108
Ik ga er vroeg in. Twee vermoeiende dagen voor de boeg.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:44:25 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94483373
http://www.nu.nl/buitenla(...)oli-radioactief.html

Nederlandse zuivel en broccoli FTW :P

Slaap lekker XM, hoop dat je een hele lekkere nacht maakt!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:52:43 #54
236335 neen
schone schijn
pi_94483899
WTF Moblo en Wolve? Echt, wtf! Wat kut hee, nog niets gevonden verder dan?
En voor vlees voor de bbq, iig teveel halen want anders is het natuurlijk niet geslaagd voor de mannen. :')

Hmm:
O: 2 broodjes pindakaas, melk, koffie
T: koffie, appel
L: kopje groentensoep, 5 geroosterde broodjes :')
T: koffie
D: 2 kleine borden bami, gebakken ei
T: 1 liter water gekken en misschien zo nog een appel maar ik zit eigenlijk wel vol.

Tentamen was erg gezellig. Nog even in het park gehangen vandaag! Eigenlijk moest ik een liefdesbrief opsturen natuurlijk maarja jullie weten hoe dat gaat, het is mooi weer, er is fijn gezelschap, een mooi verhaal, een chille plek, een warme zon. En dan is het alweer etenstijd.

Laatste avond niks nu voor een week ofzo dan weer lekker dingen doen O+
het lijkt niet wat het is
pi_94484776
Wat raar... Ik drink altijd veel te weinig en daar ging ik wat aan doen, dus heb ik vanmiddag ongeveer een liter thee op (kruidenthee wel), maar nu heb ik juist meer dorst dan anders. Is dat normaal? :?

Ooh, ik heb zo'n zin om naar mijn zusje in Glasgow te gaan. O+ Vriendje en ik zijn ook allebei wel toe aan vakantie. Nog 14 nachtjes slapen...
pi_94484869
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben :')

Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!

mijn versie is wel cooler vind ik
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:12:07 #57
236335 neen
schone schijn
pi_94484908
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
pi_94485211
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
O+

Hoe gaat het met je?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:17:02 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94485212
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef MarMar het volgende:
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben :')

Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!

mijn versie is wel cooler vind ik
Hoi *)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

verwijs je nu naar het liedje van nirvana? Want dan klopt je quote niet :P

Niet meer actief op Fok!
pi_94485692
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...? -O-
pi_94486092
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi *)

[..]

:@
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:32:07 #62
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94486201
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
pi_94486340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
Inderdaad, dat is wat jou gevraagd is Swiet. :Y
pi_94486416
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...? -O-
Aangeven wat je meeneemt en als het dan niet goed is hoor je het wel :)
pi_94486418
Wat Blurred en GB zeggen. :)

Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:35:52 #66
236335 neen
schone schijn
pi_94486437
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O+

Hoe gaat het met je?
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.

Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
Per persoon
pi_94486900
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.

Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.
Fijn dat het op chilltechnisch gebied een stuk beter gaat. Zullen we het maar niet over de scriptie hebben? :')

Ik heb last van schrijfvrees.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:43:44 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94486917
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat Blurred en GB zeggen. :)

Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
heel goed! Dublin is tof ^O^ en het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik :)
Alles is hier wel echt heel duur :'( en ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng :')
pi_94487558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

heel goed! Dublin is tof ^O^ en het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik :)
Alles is hier wel echt heel duur :'( en ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng :')
Dat klinkt goed. :) Hopelijk wordt je stage ook nog een beetje interessant dan.
Aan de verkeerde kant fietsen lijkt me wel eng ja, maar ook wel weer een ervaring. :P En een heel goede manier om de omgeving te verkennen!
pi_94487988
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Het went heel snel. Ik heb in zuid-afrika ook heel veel auto gereden aan de verkeerde kant van de weg.
De eerste 5 min is het raar daarna weet je al bijna niet beter ;) Alleen rotondes waren ook even wennen :P Maar ach, gewoon rustig aan doen en op de fiets heb je dat probleem al helemaal niet echt ;)
pi_94489422
Ik heb 3 maand in zimbabwe aan de verkeerde kant gereden. Vond het lastiger weer hier te rijden..deed steeds de ruitenwissers aan ipv de knipperlichten en vv. Best lastig...

Daar was ik er zo aan gewend. Behalve op grote parkeerplaatsen, die vind ik lastig.. ik zeg altijd sinds ik daar gereden heb dat als je in harare kunt rijden je overal kunt rijden...
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:24:53 #72
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94489548
Mijn vriendje was zojuist als verrassing langsgekomen! O+ Op en neer vanaf Den Haag (in totaal meer dan drie uur met de trein) om twee uur bij mij te kunnen zijn O+.

O+ O+ O+.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:50:22 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94491133
de date is gepromoveerd naar het vriendje? O+
pi_94491646
Leuk rituals, wat een lief vriendje...!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:59:08 #75
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94491667
Pfft mijn avond helemaal verdwenen, blijkbaar moest ik naar een verplichte les vanavond over borstvoeding enzo. Dus gratis broodjes en geen lopen of drankje op café. En nu maar artikels lezen, saai!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:00:06 #76
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94491721
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Blurred86 het volgende:
de date is gepromoveerd naar het vriendje? O+
Ja O+.

En hij is inderdaad heel lief!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:00:52 #77
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94491754
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja O+.

O+
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_94491873
daglijstje:

O: havermout met sojamelk en 1 el honing
T: 3 cherrytomaat, 2 passievrucht, evergreen
L: kippepoot, 4 rosti, sla met beetje dressing
T: koffie verkeerd, 3 wortelen, 3 chocolaatjes
B: 40 min. fietsen
D: halve tortilla (denk 200 gr gebakken aardappel + 2 ei), 300 ml courgettesoep

1800 kcal volgens eetmeter :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:03:26 #79
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94491887
En mijn planning voor morgen:
T: appelsien
L: ofwel gratis broodjes op krans of 3 bruine boterhammen met ? en bak groenten
T: platte kaas met appelsien
T: blokje chocolade bij de koffie
D: heel veel groenten in de wok met kokosmelk en curry. bruine rijst, zelf geproduceerde tomatensoep
T: platte kaas met appel
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:04:39 #80
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94491963
Appelsien :D. Klinkt zo schattig :P.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:05:23 #81
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94492007
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Rituals het volgende:
Appelsien :D. Klinkt zo schattig :P.
Vlamingen zijn ook gewoon schattig :6
Al heb ik ook wel een lief klein schattig nederlands kindje...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_94494009
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja O+.

O+ O+
pi_94496070
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig! :o
D'r rijdt daar heul geen tram!! Nog een ongeluk dus! Zie, geen motor-geluk-dag!
pi_94498210
Dat was een ander ongeluk idd! 2 jongens van 15 en 16 die onder de sneltram kwamen. Nou komt er voor de zoveelste keer een discussie over de veiligheid van de 51 uiteraard... Mensen moeten gewoon wat beter uitkijken, het is niet dat de 51 opeens om de hoek komt razen ofzo. Maar goed, dat is mijn (ietwat harde) mening.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_94498399
Aww, Rituals! Tof!

Ik kreeg gister nog een 'Ik ben zo blij dat je m'n vriendinnetje bent' in m'n oor gefluisterd. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94498433
Rituals O+ , DaD O+ !!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:41:13 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94498555
Wat een klefheid hier ;).

Nee hoor ladies, geniet ervan!

't Worden rare dagen vandaag en morgen. Maar ben er klaar voor! :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:45:52 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94498605
Goeiemorgen!

Nu al prachtig weer O+ . Matig geslapen door oa Pippa. vandaag het gesprek maar eens goed voorbereiden :)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:50:54 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94498653
Voor de hardlopers: Aldi schijnt op 30 maart weer hardloopartikelen in de aanbieding te hebben!
Niet meer actief op Fok!
pi_94499048
Mogge!
Thx vik, ik ga kijken of ze een shirt of tanktop met ritsvakje hebben. Nike heeft er een, maar die vind ik toch wel duur.
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:40:45 #91
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94499337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali, ik denk je leest wel mee! :o
Deze snap ik niet?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94499345
goedemorgen! :) :W
Ja doei.
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:48:50 #93
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94499489
Ohja en goedemorgen!

Mijn laatste dag @ work :o

Rituals wat leuk zeg O+ Nog meer verliefde zwijmelaars dus in het topic :+

Ik heb vanavond wintersport-reuni, dus dan zal iedereen wel een kruisverhoor gaan afsteken over mij en de Ware, want ze weten niet hoe dat na de wintersport verder is gegaan. Heb er nu al zin in ... }:| Nee, wordt wel gezellig :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94499528
lalalalaliefde O+

Goedemorgen!
pi_94499530
Morning!

XM, wat staat er te gebeuren?

Planning:

O: havermout met sojamelk, 1 beschuit boter/honing
T: gekookt ei, peer
L: 200 gr salade met 1el dressing, broodje kaas/rauwkost
T: 150 gr vruchtenyoghurt
B: 40 minuten fietsen
D: pasta met courgette en tomaat en pecorino
S: 10 minuten joggen (warmingup), bodypump, misschien nog buikspieren.
pi_94499629
Definitief lijstje gister:

S: 30 minuten lopen
O: yoghurt met muesli en een halve banaan
T: nog een klein bakje yoghurt met muesli
L: tosti met ham en kaas
T: grote kom met wortelsalade met rozijntjes
T: 4 schoolkrijtjes,
T: 1 roerei met een paar stukjes bacon, 1 plak ham
D: uiensoep met stokbrood met kaas

Qua kcal okay, alleen nog een beetje meer fruit.

Planning voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: stuk fruit
T: bakje yoghurt met muesli
L: restje uiensoep en brood
T: nog een stuk fruit
T: bak wortelsalade
B: 30 minuten wandelen
D: pasta carbonara (zonder room, met ei, parmezaanse kaas en wat spekjes)
pi_94499674
Daglijstje van gister:
O: dubbele boterham pure vlokken
L: tosti hamkaas met 2 kaas 2 ham
T: appel
T: peer
D: aardappeltjes uit de oven met witlofmakreelsalade
T: griekseyoghurtbevrorenaardbeiensmoothie

En planning vandaag
O: dubbele boterham pure vlokken
T: appel
L: tosti hamkaas
S: Evy 23
T: peer
Gesprek met supervisor
D: spinaziekikkererwtencurry met mie
T: griekse yoghurt met honing
pi_94499808
Mooie en lekkere lijstjes :9

Supervisor van je nieuwe baan, Puff?
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 09:06:37 #99
70532 loveli
N
pi_94499904
Bah, niet helemaal goed in m'n vel. Werd wakker met een verhoogde hartslag (85 ipv onder de 60).
crap in = crap out
pi_94499936
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Mooie en lekkere lijstjes :9

Supervisor van je nieuwe baan, Puff?
Ja :)
Ik neem aan dat het een kletspraatje gaat worden, maar ik heb gister nog dingen doorgenomen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')