Gister gehadquote:
Ik biefstuk + koude (Verse) bietjes + ui + mayo en gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool
Vroeger koos ik op mijn verjaardag al bloemkool met gebakken aardappelen en ribkarbonade van de slager, zo'n hele dikke
Ok!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Laureline het volgende:
Wil jij ook een evangelie verkondigen?
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Haägen Dasz.Belgian chocolates is zo goddelijk lekker. Jammer dat het zo duur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb.quote:
maat midget, 36quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor maat schoen heb je? Ik heb skeelers waar ik precies 1x op geskeelerd heb.
Ja, hč, Prog, en dat knabbelbacon weegt ook nog eens niks, dus qua kcals valt het ook mee!.
*boks*quote:
Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze weekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
maat midget, 36
Ik heb skeelers, maar die zijn oud en zitten niet lekker.. Ik wil er met goede wieltjes!
Ben van plan om vaker te gaan skeeleren
bij de AH?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze hebben skeelers in de aanbieding bij de AH deze weekOf het goede kwaliteit is weet ik echter niet
Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef conleche het volgende:
Ik koos ķf babi pangang ķf andijvie met de grootste gehaktbal. Anders kreeg ik altijd een kleine.
Nu ben ik aan het koken voor een vriendin, nadat ik de hele dag heb opgeruimd en schoongemaakt en naar het park ben geweest met Koek. 't Was zo druk dat ik nu nergens meer zin in heb en wilde dat het al voorbij was.Ach, het is vast gezellig zo.
Oh en Mo, het was geen goede nacht voor motoren en ander gebromte afgelopen nacht: bij mij aan het einde van de straat is een motorrijder verongelukt, nadat hij eerst tegen een scooterrijder was gereden en een stuk of wat geparkeerde auto's, (daar waar mijn auto ook soms staat, maar nu niet [/egoistische noot], ) ik liep er langs en ze hebben met geel krijt iedere brok omcirkeld en mčn dat was een uitgebreid ongeluk zeg. Ook wel naar dat de grotere omtrekken dus lichamen waren. (waarvan 1 levend en 1 dood). Ik ben er wel doorheen geslapen übrigens.
Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Siral het volgende:
[..]
bij de AH?omg! proberen ze te concureren met de lidl ofzo?
of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laatst hadden ze ook boeken en dvd's voor vijf euro, ofzo. Kon er alleen niet iets leuks uit vissen
De lidl heeft dat soort dingen toch ook?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Siral het volgende:
[..]
of met de lidl.. ik bedoel natuurlijk aldie.
Grote/kleine eters?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Swietje het volgende:
Hoeveel stuks vlees moet je hebben per persoon als je gaat BBQ'en?We hebben er ook stokbrood en salade bij..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje zit dit te eten, mijn favo snoep zo ongeveer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grote/kleine eters?
Wij hebben altijd wel 3 stokjes en 3 stukken vlees/vis pp maar dat zijn grote eters.
Al het vlees? Of gewoon iedereen neemt wat mee? /zeurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik.
Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken.Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef MarMar het volgende:
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben
Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!
mijn versie is wel cooler vind ik
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
verwijs je nu naar het liedje van nirvana? Want dan klopt je quote niet
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
Inderdaad, dat is wat jou gevraagd is Swiet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
Aangeven wat je meeneemt en als het dan niet goed is hoor je het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...?
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.quote:
Per persoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
Fijn dat het op chilltechnisch gebied een stuk beter gaat. Zullen we het maar niet over de scriptie hebben?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.
Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.
heel goed! Dublin is tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat Blurred en GB zeggen.
Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heel goed! Dublin is tofen het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik
![]()
Alles is hier wel echt heel duuren ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng
Het went heel snel. Ik heb in zuid-afrika ook heel veel auto gereden aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Alles is hier wel echt heel duuren ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Blurred86 het volgende:
de date is gepromoveerd naar het vriendje?
Vlamingen zijn ook gewoon schattigquote:
D'r rijdt daar heul geen tram!! Nog een ongeluk dus! Zie, geen motor-geluk-dag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las al over dat ongeluk en dat trams werden omgeleid enzo, heftig!
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Mooie en lekkere lijstjes![]()
Supervisor van je nieuwe baan, Puff?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |