abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94482969
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik ga bij een vriend BBQ'en en er komen nog meer vrienden van hem.. die ik niet ken. :o Maar hij vroeg of ik wat vlees wilde halen... maar ja, hoeveel? Ik gok op 5 stuk p.p. ofzo. Denk ik. :?
Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:40:38 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94483108
Ik ga er vroeg in. Twee vermoeiende dagen voor de boeg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:44:25 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94483373
http://www.nu.nl/buitenla(...)oli-radioactief.html

Nederlandse zuivel en broccoli FTW :P

Slaap lekker XM, hoop dat je een hele lekkere nacht maakt!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:52:43 #54
236335 neen
schone schijn
pi_94483899
WTF Moblo en Wolve? Echt, wtf! Wat kut hee, nog niets gevonden verder dan?
En voor vlees voor de bbq, iig teveel halen want anders is het natuurlijk niet geslaagd voor de mannen. :')

Hmm:
O: 2 broodjes pindakaas, melk, koffie
T: koffie, appel
L: kopje groentensoep, 5 geroosterde broodjes :')
T: koffie
D: 2 kleine borden bami, gebakken ei
T: 1 liter water gekken en misschien zo nog een appel maar ik zit eigenlijk wel vol.

Tentamen was erg gezellig. Nog even in het park gehangen vandaag! Eigenlijk moest ik een liefdesbrief opsturen natuurlijk maarja jullie weten hoe dat gaat, het is mooi weer, er is fijn gezelschap, een mooi verhaal, een chille plek, een warme zon. En dan is het alweer etenstijd.

Laatste avond niks nu voor een week ofzo dan weer lekker dingen doen O+
het lijkt niet wat het is
pi_94484776
Wat raar... Ik drink altijd veel te weinig en daar ging ik wat aan doen, dus heb ik vanmiddag ongeveer een liter thee op (kruidenthee wel), maar nu heb ik juist meer dorst dan anders. Is dat normaal? :?

Ooh, ik heb zo'n zin om naar mijn zusje in Glasgow te gaan. O+ Vriendje en ik zijn ook allebei wel toe aan vakantie. Nog 14 nachtjes slapen...
pi_94484869
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben :')

Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!

mijn versie is wel cooler vind ik
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:12:07 #57
236335 neen
schone schijn
pi_94484908
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
pi_94485211
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.... ik heb altijd maar een flesje water erbij staan als ik moet werken/studeren. Zo ben je niet bezig met je werk/opdracht maar kun je wel om de haverklap nieuw water halen of naar het toilet omdat je constant drinkt en dus met allemaal mensen babbelen onderweg. Ik denk dat het verbruik in kcal dan ook hoger is dan de inname. Echt fantastisch.
O+

Hoe gaat het met je?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:17:02 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94485212
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef MarMar het volgende:
Ik heb ontzettend lol om mezelf.. ik blijk gewoon al 20 jaar een tekst van een liedje verkeerd te hebben :')

Ik gilde altijd "its ok to eat fish, cause they dont have any feet" en dat moet feelings zijn..
Ik gooide het net op twitter en iedereen lacht me nu uit hahaha!

mijn versie is wel cooler vind ik
Hoi *)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

verwijs je nu naar het liedje van nirvana? Want dan klopt je quote niet :P

Niet meer actief op Fok!
pi_94485692
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zou wel even checken of jij wel voor iedereen vlees moet kopen, want 5 stuks p.p. is best een dure grap dus het zou zonde zijn als andere mensen ook nog wat meenemen en er een hoop overblijft!
Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...? -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94486092
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi *)

[..]

:@
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:32:07 #62
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94486201
ik zou dan gewoon 5 hamburgers en 5 drumsticks meenemen swietje!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94486340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
Inderdaad, dat is wat jou gevraagd is Swiet. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94486416
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik 2 dingen mee wilde nemen dus bijv. hamburgers en drumsticks voor 5 personen. En 2 anderen zouden dan ook wat vlees meenemen. Maar ja, hoeveel weet ik dus niet...? -O-
Aangeven wat je meeneemt en als het dan niet goed is hoor je het wel :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94486418
Wat Blurred en GB zeggen. :)

Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:35:52 #66
236335 neen
schone schijn
pi_94486437
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O+

Hoe gaat het met je?
Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.

Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
Per persoon
pi_94486900
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, lijntechnisch eigenlijk niet zo fantastisch maar chilltechnisch wel. Echt een stuk beter dan een jaar terug eigenlijk.

Hoe is het met je mode in het Oost-Duitsland gedoe dan? Zit daar een beetje gang in of wat.
Fijn dat het op chilltechnisch gebied een stuk beter gaat. Zullen we het maar niet over de scriptie hebben? :')

Ik heb last van schrijfvrees.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:43:44 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94486917
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat Blurred en GB zeggen. :)

Blurred, ik heb het vast gemist maar hoe bevalt Ierland?
heel goed! Dublin is tof ^O^ en het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik :)
Alles is hier wel echt heel duur :'( en ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng :')
pi_94487558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

heel goed! Dublin is tof ^O^ en het is super mooi weer op het moment. Ben nu pas twee dagen met stage bezig, dus het is nog een beetje suf allemaal en ben nog niet écht begonnen maar het is best ok denk ik :)
Alles is hier wel echt heel duur :'( en ik mis mijn fiets nu al! zit te denken om toch ergens een tweedehandse te kopen, vind alleen het hele aan de verkeerde kant van de weg fietsen een beetje eng :')
Dat klinkt goed. :) Hopelijk wordt je stage ook nog een beetje interessant dan.
Aan de verkeerde kant fietsen lijkt me wel eng ja, maar ook wel weer een ervaring. :P En een heel goede manier om de omgeving te verkennen!
pi_94487988
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Het went heel snel. Ik heb in zuid-afrika ook heel veel auto gereden aan de verkeerde kant van de weg.
De eerste 5 min is het raar daarna weet je al bijna niet beter ;) Alleen rotondes waren ook even wennen :P Maar ach, gewoon rustig aan doen en op de fiets heb je dat probleem al helemaal niet echt ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94489422
Ik heb 3 maand in zimbabwe aan de verkeerde kant gereden. Vond het lastiger weer hier te rijden..deed steeds de ruitenwissers aan ipv de knipperlichten en vv. Best lastig...

Daar was ik er zo aan gewend. Behalve op grote parkeerplaatsen, die vind ik lastig.. ik zeg altijd sinds ik daar gereden heb dat als je in harare kunt rijden je overal kunt rijden...
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:24:53 #72
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94489548
Mijn vriendje was zojuist als verrassing langsgekomen! O+ Op en neer vanaf Den Haag (in totaal meer dan drie uur met de trein) om twee uur bij mij te kunnen zijn O+.

O+ O+ O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:50:22 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94491133
de date is gepromoveerd naar het vriendje? O+
pi_94491646
Leuk rituals, wat een lief vriendje...!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:59:08 #75
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94491667
Pfft mijn avond helemaal verdwenen, blijkbaar moest ik naar een verplichte les vanavond over borstvoeding enzo. Dus gratis broodjes en geen lopen of drankje op café. En nu maar artikels lezen, saai!
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')