abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 11:38:25 #151
70532 loveli
N
pi_94504379
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!! :o
Ik heb beide posts 3 keer gelezen en snapte niet waar de rok vandaan kwam, dus ik gok op een after-edit.
crap in = crap out
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:38:36 #152
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94504389
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!! :o
Misschien dat ik net op invoeren klikte toen jij had geedit ofzo.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94504392
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Hoi Mille :) eens met commentaar van anderen :P

Co, hoeveel kcals zat je gisteren aan? Vooral je O en L lijken echt weinig...
Ik heb het niet ingevoerd, dus geen idee eik. Maar goed, m'n D had 3 gangen, dus het zal wel okee zijn.
pi_94504394
Waarom zie ik nog steeds gerokte dan? _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94504421
Bij het avondeten, hè! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94504480
Lijstje

O: halve runderworst die nog over was van avond eten laatst + 1 tomaat (ik had niks anders in huis :'))
T: babybel kaasje + 200ML kwark + lijnzaad
L: geen idee, lunch meeting @ terras dus daar iets bestellen, hopelijk hebben ze salades
T: geen idee ligt er aan hoelang die meeting duurt
D: merquez worstjes met veel gebakken ui en peultjes + broccoli
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94504490
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef Goodbye het volgende:
Bij het avondeten, hè! :D
Oh ja!! Het was die rok! _O-
pi_94504502
Ik geloof dat ik weet waar mijn zenuwtic vandaan komt :( Ik kan me toch zo ergeren aan dingen die niet werken en dat wel zouden moeten doen.

Heb maar gemaild, maar ik zal wel niet de enige zijn :')
Ik had toch graag vandaag nog die vacaturetekst gezien verdomme.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94504548
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.

Ik mag trouwens ook wel wat minderen met de koffie, scheelt ook weer wat suiker.
Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.

Kijk anders eens bij lijstjes van een conleche of progje, die doen low-carb en zo kun je wat inspiratie opdoen voor koolhydraatarme tussendoortjes of gerechten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94504609
Mn ochtend-T is veranderd van appel naar bleekselderij-appelsalade met wat honing-mosterd dressing :9
pi_94504783
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
pi_94504898
lijstje

O: plak fries roggebrood/berlinerworst, beschuitje/jam, kopje cappuccino
L: geroosterde meergranen bth met ham en gekookt eitje, paar plakjes tomaat
T: appel, paar paaseitjes puur
D: Ik ga wokken denk ik: noodles, kip teriyaki, sugarsnaps, tauge, groene paprika
T: kopje cappuccino, magere yoghurt met bosbessen
pi_94504901
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 11:52:50 #164
70532 loveli
N
pi_94504924
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Jawel! Zacht gekookt ei is prima, gezonde vetjes in de dooier en bomvol vitamines. Ben geen expert op gebied van vegetarisch eten, maar noten, peulvruchten, zaden zijn ook bronnen van eiwitten. Er zijn vast websites waar te vinden is welke eiwitten goed biologisch beschilbaar zijn. Ik weet wel dat die uit vlees het best opgenomen worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 11:53:21 #165
70532 loveli
N
pi_94504941
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?
Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?
crap in = crap out
pi_94504947
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.

Kijk anders eens bij lijstjes van een conleche of progje, die doen low-carb en zo kun je wat inspiratie opdoen voor koolhydraatarme tussendoortjes of gerechten.
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.
pi_94504995
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Echt low-carb hoeft toch ook niet? Maar wat meer eiwitten en minder KH zorgt wel voor een meer vullend gevoel; daar kan je langer op teren.
pi_94504999
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

maar je zou zo af en toe in de middag wel een gezonde salade (met bijvoorbeeld avocado of geitenkaas) kunnen eten i.p.v. brood :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94505130
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?
Klopt, wel zuivel inderdaad.
pi_94505218
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee? :o
pi_94505225
Wat een goed idee, ik ga zo ook weer eens een eitje eten!

Ik eet trouwens ook best wat boterhammen weg op een dag, maar dat heeft voor mij altijd wel gewerkt. Yoghurt vind ik toch minder vullen, tenzij je er zoveel muesli ofzo in gooit dat het qua kcals veel hoger uitkomt. Ontbijt vervangen door Brinta of havermout is dan wel weer een goeie optie.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 12:01:29 #172
70532 loveli
N
pi_94505265
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee? :o
Cashewnoten.
crap in = crap out
pi_94505269
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94505365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Cashewnoten.
Da's inderdaad lekker.. maar iets wat meer vult, dus echt iets in plaats van kip.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.
Ze vind vleesvervangens wel lekker, maar ze moeten niet naar vlees smaken, dus geen "nepvlees".
pi_94505393
Tja, vegetarisch aan je eiwitten komen... Lastig! Geen vleesvervangers die daarvoor kunnen zorgen tofu of zo...

Vis eten mag wel trouwens! Die hebben geen voeten namelijk... :')

Ik ken IRL geeneens vegetariërs volgens mij :o Op de MAVO had ik er 2 in de klas, maar na die tijd geen een meer tegengekomen, tenminste niet dat ik weet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')