Ik heb beide posts 3 keer gelezen en snapte niet waar de rok vandaan kwam, dus ik gok op een after-edit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!!
Misschien dat ik net op invoeren klikte toen jij had geedit ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!!
Ik heb het niet ingevoerd, dus geen idee eik. Maar goed, m'n D had 3 gangen, dus het zal wel okee zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Hoi Milleeens met commentaar van anderen
Co, hoeveel kcals zat je gisteren aan? Vooral je O en L lijken echt weinig...
Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.
Ik mag trouwens ook wel wat minderen met de koffie, scheelt ook weer wat suiker.
kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
Jawel! Zacht gekookt ei is prima, gezonde vetjes in de dooier en bomvol vitamines. Ben geen expert op gebied van vegetarisch eten, maar noten, peulvruchten, zaden zijn ook bronnen van eiwitten. Er zijn vast websites waar te vinden is welke eiwitten goed biologisch beschilbaar zijn. Ik weet wel dat die uit vlees het best opgenomen worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef mille-feuille het volgende:
Loveli, ik ben inderdaad vegetarier, eet ook geen vis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten eten om de hoeveelheid eiwitten wat hoger te krijgen. Iedere dag een ei is ook niet zo'n goed idee denk ik.
Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
kwark/yoghurt/kaas? (heb je ook vegetarisch) avocado?
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup! Wandelen is natuurlijk altijd goed. Maar vind persoonlijk 6 boterhammen en wraps erg veel koolhydraten, vooral als je het vergelijkt met inname van andere stoffen wat loveli dus ook al opmerkte.
Kijk anders eens bij lijstjes van een conleche of progje, die doen low-carb en zo kun je wat inspiratie opdoen voor koolhydraatarme tussendoortjes of gerechten.
Echt low-carb hoeft toch ook niet? Maar wat meer eiwitten en minder KH zorgt wel voor een meer vullend gevoel; daar kan je langer op teren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.
maar je zou zo af en toe in de middag wel een gezonde salade (met bijvoorbeeld avocado of geitenkaas) kunnen eten i.p.v. broodquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind low-carb eten dus echt lastig zonder vlees en vis.
Klopt, wel zuivel inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag La vache qui rit, dus zuivel is al toegestaan. Toch?
Cashewnoten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee?
Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee?
Da's inderdaad lekker.. maar iets wat meer vult, dus echt iets in plaats van kip.quote:
Ze vind vleesvervangens wel lekker, maar ze moeten niet naar vlees smaken, dus geen "nepvlees".quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cashewnoten, of een gekookt/gebakken eitje? Ik weet niet wat je zus van vleesvervangers vindt, want sommige vegetariërs moeten daar niks van hebben, maar ik vind de gekruide wokreepjes van Albert Heijn ook best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |