Volgens mij zit 't wat ass kicken ook wel goed sans de voorbereiding vandaag. Maar that's the spirit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik ga zķ ass kicken morgen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zulks
.
Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef Jagärtrut het volgende:
wat wil je varieren in je daglijstjes, dan MarMar?
Zo sterk is die schok niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Hoe laat ga je morgen Vik? Goed hoor dat je je zo zeker voelt
mar, doe je die plakkers alleen op je benen of wil je ze ook bijv. op je armen gaan doen? En is het niet heel vervelend, zo'n elektrische stoot door je lijf?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zo sterk is die schok niet hoorvalt reuze mee, geeft eerst een paar korte stootjes en dan een lange en dat steeds achter elkaar, ik voel eigenlijk alleen de spanning van de spieren steeds. Goede contactgel is de truc.
Ik doe ze vooralsnog alleen op mijn benen/billen. Mijn armen doe ik nog wel redelijk wat mee, die spieren zijn nog wel actief. Benen ben ik ook al 4 x 40 minuten mee kwijt, das ook ff lang genoeg
Yep, denk ik ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik hoor het al vik, dat gaat goedkomen
babybel kaasje + tomaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.
Tussendoortjes wil ik wel gezond en mager houden, maar niet teveel vleeswaar, eigenlijk vind ik dat ik veel te veel vlees eet lately en dat zint me niet.
Dat tellsell ding is ongetwijfeld een rip off, maar zoiets.. Ik kende het zelf al van revalidatie van een aantal jaar terug. Mijn knieschijf was toen in mijn knieholte geschoten (ja au ja!) en toen die weer terug is geduwd en ik daarna in het gips gezeten had met dat been, kon ik er zelf niets meer mee. Was zo opgerekt dat bij spieren aanspannen de knie gewoon slap bleef.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
[..]dat is wel lang inderdaad! Lijkt het op zo'n tell sell apparaatje die ze in de 90's verkochten? Dat zeiden ze er nooit bij in de reclame
thxquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef progje het volgende:
[..]
babybel kaasje + tomaat
bleekselderij eventueel met roomkaas
paprika
la vache kaasje
knabbelbacon + zuivelspread
nootjes
avocado met een beetje zout + peper
zacht gekookt eitje
hummus
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Syrena het volgende:
Succes Vik!![]()
Zo, mijn auto is weer gemaakt, graties, want 3 jaar garantie(hij is net 9 maanden oud...).
Ik heb al zeker drie weken een zenuwtrek aan mijn linkeroog, zo enorm irritantIk heb geen stress (denk ik), ik slaap prima, ik eet meer dan genoeg
ben het wel zat eigenlijk.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motor is gestolen... en die van Mr.Mo ook![]()
die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen...
Ik heb ook al een paar weken een triloogquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]dat heb ik ook gehad, zo'n zenuwtrek, echt vervelend...
Ik drink zeer zelden koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...
Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad!
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...
Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad!
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef mille-feuille het volgende:
Hoi, ik heb hier al vaker meegepost, maar het topic gaat me te snel om bij te houden. Er mag wel 5 kilo af, dus ik ga nog maar eens een poging wagen.
Lange of korte rok?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 3o gram gerookte kipfilet
L: stukjes gebakken kip, tomaat, mayo
T: amandelen, olijven
D: broccoli-soep met gerokte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Je leest teveel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
Echt zoveel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
Oeh, lekker avondetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 3o gram gerookte kipfilet
L: stukjes gebakken kip, tomaat, mayo
T: amandelen, olijven
D: broccoli-soep met gerookte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Frustraties!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Syrena het volgende:
Gofter, de vacature staat online (intern), maar nu hebben ze een nieuw systeem dat je je ineens moet aanmelden bij een interne vacaturebank etc
En natuuuuuurlijk werkt het niet. Ik kan aanmelden en inloggen en dat was het danEcht zo typerend weer. Zucht.
Welkom terug enzo. Je bent vegetarier? Eet je ook geen vis? Ik zie relatief veel graanproducten, weinig eiwitten of gezonde vetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef mille-feuille het volgende:
Begin ik maar meteen met een lijstje.
Gister:
O: 2 mokken koffie met melk en suiker en een gekookt ei
T: banaan
L: 4 bruine boterhammen met oude kaas
T: 2 bruine boterhammen met tomatentapenade en een schaaltje bleekselderij
T: 2 mokken koffie met melk en suiker
D: volkorenwraps met quorngehakt, groenten en tomatensaus
Vandaag:
O: 2 mokken koffie met melk en suiker en 2 bruine boterhammen met tomatentapenade
L: 4 bruine boterhammen met vache qui rit
T: iets van fruit
D: ?
Commentaar mag.
In haar quote staat nog gerokte!quote:
Ja, was ook best lekker!quote:
Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Je zit wel erg hoog in de koolhydraten mille-feuille, ik weet niet of je er veel bij sport?!
Anders zou ik die wat naar beneden schroeven....
Ik drink heel veel water en groene thee, merk dat ik het ook echt nodig heb (maar nog geen sprake van ketose volgens mij). Gisteravond had ik het wel even moeilijk, miste mijn rijstquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, was ook best lekker!Hoe gaat het met jou nu? Drink je genoeg water? En hoeveel 'vocht' was er vanochtend af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |