abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94502622
icm oefeningen en gewichten wordt em niet, maar ik probeer iig wel een houding aan te nemen waarbij de spieren al iets onder spanning staan.
Het lijkt er op dat het goed werkt, de kuiten zijn zelfs al iets minder zwabberig. De spieren waren echt jelly aan het worden.

En nu ga ik douchen! :W
pi_94502708
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Syrena het volgende:
Succes Vik! ^O^

Zo, mijn auto is weer gemaakt, graties, want 3 jaar garantie :7 (hij is net 9 maanden oud...).

Ik heb al zeker drie weken een zenuwtrek aan mijn linkeroog, zo enorm irritant :( Ik heb geen stress (denk ik), ik slaap prima, ik eet meer dan genoeg :+ ben het wel zat eigenlijk.
:o dat heb ik ook gehad, zo'n zenuwtrek, echt vervelend...
pi_94503426
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
:o

M'n motor is gestolen... en die van Mr.Mo ook :'( :'(

die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen... -O-
Nee :o. Wat een ongelooflijke eikels!

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o dat heb ik ook gehad, zo'n zenuwtrek, echt vervelend...
Ik heb ook al een paar weken een triloog :+. Maar ik heb wel stress en weinig slaap en drukte enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94503793
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...

Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad! :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94503801
Hoi, ik heb hier al vaker meegepost, maar het topic gaat me te snel om bij te houden. Er mag wel 5 kilo af, dus ik ga nog maar eens een poging wagen.
pi_94503883
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
loveli, las net dat mannen er ook last van kunnen hebben. Iets van een schrale troost...

Stoppen met caffeine! Heb sinds ik geen koffie meer drink geen tril-oog meer gehad! :')
Ik drink zeer zelden koffie :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 11:24:33 #132
70532 loveli
N
pi_94503892
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:

Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
crap in = crap out
pi_94503925
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef mille-feuille het volgende:
Hoi, ik heb hier al vaker meegepost, maar het topic gaat me te snel om bij te houden. Er mag wel 5 kilo af, dus ik ga nog maar eens een poging wagen.
Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:

Gisteren:

O: gekookt eitje, 3o gram gerookte kipfilet
L: stukjes gebakken kip, tomaat, mayo
T: amandelen, olijven
D: broccoli-soep met gerookte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:26:50 #134
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94503976
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se echt mee te lezen hoor, je kan het topic ook gewoon als lijstjesdrop gebruiken. En dat is wat ik nu ga doen:

Gisteren:

D: broccoli-soep met gerokte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Lange of korte rok?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94504045
Bijhouden is geen must hoor mille ;)
Af en toe tips of advies vragen mag ook gewoon! Succes alvast ^O^
Of lijstjesdrop als wat Co doet...
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik las dat 90% van de vrouwen en bijna geen mannen er last van hebben. Da's wel een heeeeel schrale troost.
Je leest teveel! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94504049
Begin ik maar meteen met een lijstje.

Gister:

O: 2 mokken koffie met melk en suiker en een gekookt ei
T: banaan
L: 4 bruine boterhammen met oude kaas
T: 2 bruine boterhammen met tomatentapenade en een schaaltje bleekselderij
T: 2 mokken koffie met melk en suiker
D: volkorenwraps met quorngehakt, groenten en tomatensaus

Vandaag:

O: 2 mokken koffie met melk en suiker en 2 bruine boterhammen met tomatentapenade
L: 4 bruine boterhammen met vache qui rit
T: iets van fruit
D: ?

Commentaar mag :).
pi_94504056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Echt zoveel? :o
Dan hoef je er ook eigenlijk niet mee te zitten, want dan ben je in elk geval niet minder dan alle andere vrouwen. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94504073
Gofter, de vacature staat online (intern), maar nu hebben ze een nieuw systeem dat je je ineens moet aanmelden bij een interne vacaturebank etc :')

En natuuuuuurlijk werkt het niet. Ik kan aanmelden en inloggen en dat was het dan :') Echt zo typerend weer. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94504153
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Gisteren:

D: broccoli-soep met gerookte kip, salade met spekjes, witlof, geitenkaas, tomaat, ui, walnoot en dressing, kabeljauw met peultjes en saus en 3 glaasjes prosecco.
Oeh, lekker avondeten :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94504168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Syrena het volgende:
Gofter, de vacature staat online (intern), maar nu hebben ze een nieuw systeem dat je je ineens moet aanmelden bij een interne vacaturebank etc :')

En natuuuuuurlijk werkt het niet. Ik kan aanmelden en inloggen en dat was het dan :') Echt zo typerend weer. Zucht.
Frustraties!
Bij mij ook, ik was weer een sjaak afhaak. 's Middags heb ik veel meer doorzettingsvermogen.
Gelukkig maar, want no way dat ik straks vòòr het werk al ga rennen :')
pi_94504196
Je zit wel erg hoog in de koolhydraten mille-feuille, ik weet niet of je er veel bij sport?!
Anders zou ik die wat naar beneden schroeven....
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 11:34:34 #142
70532 loveli
N
pi_94504249
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef mille-feuille het volgende:
Begin ik maar meteen met een lijstje.

Gister:

O: 2 mokken koffie met melk en suiker en een gekookt ei
T: banaan
L: 4 bruine boterhammen met oude kaas
T: 2 bruine boterhammen met tomatentapenade en een schaaltje bleekselderij
T: 2 mokken koffie met melk en suiker
D: volkorenwraps met quorngehakt, groenten en tomatensaus

Vandaag:

O: 2 mokken koffie met melk en suiker en 2 bruine boterhammen met tomatentapenade
L: 4 bruine boterhammen met vache qui rit
T: iets van fruit
D: ?

Commentaar mag :).
Welkom terug enzo. Je bent vegetarier? Eet je ook geen vis? Ik zie relatief veel graanproducten, weinig eiwitten of gezonde vetten.
crap in = crap out
pi_94504267
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Lange of korte rok?
Ha! Je was te laat! :+
pi_94504308
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ha! Je was te laat! :+
In haar quote staat nog gerokte! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94504328
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, lekker avondeten :9
Ja, was ook best lekker! :Y Hoe gaat het met jou nu? Drink je genoeg water? En hoeveel 'vocht' was er vanochtend af?
pi_94504335
Hoi Mille :) eens met commentaar van anderen :P

Co, hoeveel kcals zat je gisteren aan? Vooral je O en L lijken echt weinig...
pi_94504350
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Je zit wel erg hoog in de koolhydraten mille-feuille, ik weet niet of je er veel bij sport?!
Anders zou ik die wat naar beneden schroeven....
Ja, vind je? Ik sport wel, maar niet dagelijks. Had gister wel een uur gewandeld.

Ik mag trouwens ook wel wat minderen met de koffie, scheelt ook weer wat suiker.
pi_94504358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

In haar quote staat nog gerokte! :D
Da's weird, want bij mij staat er in haar quote ook al gerookte!! :o
pi_94504368
Ik ga denk ik voor mn D ook een uitgebreide salade nemen.. nu ik die van co lees krijg ik daar echt zin in!

Pfffrt mn collega werkt me op de zenuwen :')
pi_94504371
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, was ook best lekker! :Y Hoe gaat het met jou nu? Drink je genoeg water? En hoeveel 'vocht' was er vanochtend af?
Ik drink heel veel water en groene thee, merk dat ik het ook echt nodig heb (maar nog geen sprake van ketose volgens mij). Gisteravond had ik het wel even moeilijk, miste mijn rijst :+ Maar vandaag weer een frisse nieuwe dag en ik was 500 ml vocht kwijt :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')