abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94500829
lijstje.. *inspiratieloos* tijd voor die dietiste, heb echt het gevoel dat ik maar drie varianten op een dagmenu heb

O: yoghurt met muesli
L: boterham 20+kaas, 2 crackers casselerrib
T: iets met fruit
T: cracker kaas of vlees
D: nog geen id. even door de appie crossen vanmiddag
T: yoghurt met fruit
B: shoppen, al zit ik dan wel in mn scootmobiel.
S: plakkers op de benen
pi_94500926
Vandaag lekker kort werken. Om 4 uur hebben de Duutser en ik in de stad afgesproken om een rondje te winkelen. Fijn!
pi_94501027
Geniet ervan :)
pi_94501049
Hier ook een inspiratieloos (maar best aardig) lijstje omdat er morgen pas weer boodschappen gedaan worden:

o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t appel
l 3 volkoren boterhammen sandwichspread
t 1 volkoren boterham
d 500 gr jonge kapucijners, ham & piccalilly
pi_94501067
wat wil je varieren in je daglijstjes, dan MarMar?
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:53:56 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94501125
Oh ik ga zķ ass kicken morgen *O*. Een goede voorbereiding is het halve werk en zulks :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94501173
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik ga zķ ass kicken morgen *O*. Een goede voorbereiding is het halve werk en zulks :).
Volgens mij zit 't wat ass kicken ook wel goed sans de voorbereiding vandaag. Maar that's the spirit! *O*
pi_94501406
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef Jagärtrut het volgende:
wat wil je varieren in je daglijstjes, dan MarMar?
Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.
Tussendoortjes wil ik wel gezond en mager houden, maar niet teveel vleeswaar, eigenlijk vind ik dat ik veel te veel vlees eet lately en dat zint me niet.
pi_94501439
Vik schopt kont! *O*
pi_94501447
Hoe laat ga je morgen Vik? Goed hoor dat je je zo zeker voelt *O*

mar, doe je die plakkers alleen op je benen of wil je ze ook bijv. op je armen gaan doen? En is het niet heel vervelend, zo'n elektrische stoot door je lijf? :P
pi_94501551
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Hoe laat ga je morgen Vik? Goed hoor dat je je zo zeker voelt *O*

mar, doe je die plakkers alleen op je benen of wil je ze ook bijv. op je armen gaan doen? En is het niet heel vervelend, zo'n elektrische stoot door je lijf? :P
Zo sterk is die schok niet hoor :) valt reuze mee, geeft eerst een paar korte stootjes en dan een lange en dat steeds achter elkaar, ik voel eigenlijk alleen de spanning van de spieren steeds. Goede contactgel is de truc.
Ik doe ze vooralsnog alleen op mijn benen/billen. Mijn armen doe ik nog wel redelijk wat mee, die spieren zijn nog wel actief. Benen ben ik ook al 4 x 40 minuten mee kwijt, das ook ff lang genoeg :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:13:31 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94501673
Ik moet om 11:15 :).

En ik wil gewoon goed voorbereid zijn :). Goede voorbeelden geven bij gevraagde eigenschappen, intelligente vragen stellen en laten zien dat ik een visie heb, op bijvoorbeeld het social media-beleid. Bij een eerder gesprek (bij die lui die me wilden aannemen, maar dat niet konden :P) kreeg ik die vraag ook en toen moest ik improviseren (en toen maakte ik gelukkig wel indruk :P), terwijl ik een veel beter antwoord had kunnen geven als ik het had voorbereid. Dat doe ik nu dus wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94501931
Ik hoor het al vik, dat gaat goedkomen ^O^
pi_94501965
Klinkt goed Vik! *O*

Wat fijn, die verhalen van Rituals en DaD. O+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94502021
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zo sterk is die schok niet hoor :) valt reuze mee, geeft eerst een paar korte stootjes en dan een lange en dat steeds achter elkaar, ik voel eigenlijk alleen de spanning van de spieren steeds. Goede contactgel is de truc.
Ik doe ze vooralsnog alleen op mijn benen/billen. Mijn armen doe ik nog wel redelijk wat mee, die spieren zijn nog wel actief. Benen ben ik ook al 4 x 40 minuten mee kwijt, das ook ff lang genoeg :P
:o dat is wel lang inderdaad! Lijkt het op zo'n tell sell apparaatje die ze in de 90's verkochten? Dat zeiden ze er nooit bij in de reclame ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:27:43 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94502042
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik hoor het al vik, dat gaat goedkomen ^O^
Yep, denk ik ook wel :P.

Straks even naar de bieb om het blad dat ze maken eens te bekijken. Misschien kan ik daar nog iets mee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94502116
Succes Vik! ^O^

Zo, mijn auto is weer gemaakt, graties, want 3 jaar garantie :7 (hij is net 9 maanden oud...).

Ik heb al zeker drie weken een zenuwtrek aan mijn linkeroog, zo enorm irritant :( Ik heb geen stress (denk ik), ik slaap prima, ik eet meer dan genoeg :+ ben het wel zat eigenlijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94502125
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Vooral de lunch en de tussendoortjes, ontbijt met zuivel en cereals/conflakes werkt prima voor me en avondeten varieren lukt ook nog wel.
Tussendoortjes wil ik wel gezond en mager houden, maar niet teveel vleeswaar, eigenlijk vind ik dat ik veel te veel vlees eet lately en dat zint me niet.
babybel kaasje + tomaat
bleekselderij eventueel met roomkaas
paprika
la vache kaasje
knabbelbacon + zuivelspread
nootjes
avocado met een beetje zout + peper
zacht gekookt eitje
hummus :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94502143
Nu rennen. :W
pi_94502175
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o dat is wel lang inderdaad! Lijkt het op zo'n tell sell apparaatje die ze in de 90's verkochten? Dat zeiden ze er nooit bij in de reclame ;)
Dat tellsell ding is ongetwijfeld een rip off, maar zoiets.. Ik kende het zelf al van revalidatie van een aantal jaar terug. Mijn knieschijf was toen in mijn knieholte geschoten (ja au ja!) en toen die weer terug is geduwd en ik daarna in het gips gezeten had met dat been, kon ik er zelf niets meer mee. Was zo opgerekt dat bij spieren aanspannen de knie gewoon slap bleef.
Toen moest ik een paar maanden 3 keer in de week revalideren bij de fysio en werden de eerste weken die electroden gebruikt tot het genoeg was opgeknapt om op eigen beweging verder te revalideren.
Ik heb mijn inspiratie dus niet van tellsell, laat dat vooral duidelijk zijn *)
pi_94502209
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef progje het volgende:

[..]

babybel kaasje + tomaat
bleekselderij eventueel met roomkaas
paprika
la vache kaasje
knabbelbacon + zuivelspread
nootjes
avocado met een beetje zout + peper
zacht gekookt eitje
hummus :9

thx :)
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 10:39:36 #122
70532 loveli
N
pi_94502366
Bij de sportschool van m'n zus hebben ze trainingssessies met die methode (EMS - Electronic Muscle Stimulaton). Je krijgt dan een vest met electrodes, electrodes om je armen en benen. Die prikkels zijn sterker dan zo'n apparaatje voor thuis en als je het combineert met gewichten of houdingen, kun je je spieren flink trainen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 10:40:54 #123
70532 loveli
N
pi_94502549
Mogguh!

Puff, veel succes vanmiddag! Gaat absoluut goed komen! ^O^
Vik jij ook succes natuurlijk ;)

Naast spierstimulatie heeft EMS als voordeel dat het helpt tegen cellulitis! Niet dat ik er wat aan heb, maar voor de dames met dat probleem....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2011 @ 10:47:31 #125
70532 loveli
N
pi_94502614
Eerlijk is het niet...
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')