Uh, wat bedoel je daarmee. Staat op tegels, dus lijkt me wel hard ja. Maar als k hem op laminaat zet geeft ie een ander gewicht aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.
Staat je weegschaal op zachte ondergrond?
Ja die. Moest een naam verzinnen en had voordat ik hier kwam zijn westerns door Anthonny Mann gezien, dus deze naam kwam het eerst in me op.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 2x bruin brood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x bruin brood met gekookt ei en een likje mayo
T: grote koffie verkeerd met magere melk (je hebt me op een idee gebracht Perruche!)
T: nog een snee brood met ei (het was een groot ei)
D: ovenschotel met broccoli en kip, kant en klaar
T: iets van fruit
Oh ja, die wilde ik nog zien!quote:
Feel very good moviequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog zien!
*gaat meteen naar de tante van de buurvrouw van kim*
Ik kende hem van Rear Window, en The Philadelphia Story.
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
Co, je vergeet de prijzen van je schilderijen niet te verhogen!!
Snel een paar bijmaken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef conleche het volgende:
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?
*mompelt iets over karma*quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Posters van laten maken en verkopen? Ook niet?
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Posters van laten maken en verkopen? Ook niet?
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalen![]()
Oh, ik weet niet eens hoe duur je bent. Dus je hebt gelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
Die kleine schilderijtjes vind ik harstikke leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |