Selderijstengel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb het moeilijk. Trek in brood e.d. valt nog wel mee, maar ik heb echt enorm veel zin in zoetigheid. Must resist
als ik dat had en ik hield het echt niet meer nam ik vaak een klein stukje donkere chocolade (in de 70/80%)quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb het moeilijk. Trek in brood e.d. valt nog wel mee, maar ik heb echt enorm veel zin in zoetigheid. Must resist
Wat je kan doen: een paar eetlepels creme fraiche mengen met een beetje citroen- of limoensap en dan zoetstof. Ik heb zo'n flesje natrena, die vloeibare, die heeft geen bijsmaak. Dat stilt je trek in zoet wel even en het is lekker. Als je toch per se kwark wilt kan je beter volle kwark kopen ipv magere, daar zitten veel minder KH's in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Goodbye het volgende:
True!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Voorraadje gekookte kipfilet aanleggen? Knaagt ook wel lekker weg. En beter dan een stengel.
Oeh, dat wist ik niet! De magere staat hier nog in de koelkast (maar die kan A. eventueel ook opmaken).quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je kan doen: een paar eetlepels creme fraiche mengen met een beetje citroen- of limoensap en dan zoetstof. Ik heb zo'n flesje natrena, die vloeibare, die heeft geen bijsmaak. Dat stilt je trek in zoet wel even en het is lekker. Als je toch per se kwark wilt kan je beter volle kwark kopen ipv magere, daar zitten veel minder KH's in.
quote:
Kevin, Francis of Notorious Big?quote:
Ehm, Vik.. Dat is een man hč?quote:
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.quote:
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Kevin, Francis of Notorious Big?
En wie heb ik in de vriezer liggen? Ik ben fan.
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.
Minstens zoeenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoor.
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minstens zoeen
[ afbeelding ]
[..]
Je bent niet de enige
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
Zhe Dramaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Wat is Zhequote:
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Of de weegschaal gaf de 77 kilo verkeerd aan. Dat is het denk ik. Want toen ik eerder voor de lol op ging staan met extra gewicht van 10 kilo gaf hij 85 aan, dat zou dus 87 geweest moeten zijn.
Uh, wat bedoel je daarmee. Staat op tegels, dus lijkt me wel hard ja. Maar als k hem op laminaat zet geeft ie een ander gewicht aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.
Staat je weegschaal op zachte ondergrond?
Ja die. Moest een naam verzinnen en had voordat ik hier kwam zijn westerns door Anthonny Mann gezien, dus deze naam kwam het eerst in me op.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 2x bruin brood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x bruin brood met gekookt ei en een likje mayo
T: grote koffie verkeerd met magere melk (je hebt me op een idee gebracht Perruche!)
T: nog een snee brood met ei (het was een groot ei)
D: ovenschotel met broccoli en kip, kant en klaar
T: iets van fruit
Oh ja, die wilde ik nog zien!quote:
Feel very good moviequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog zien!
*gaat meteen naar de tante van de buurvrouw van kim*
Ik kende hem van Rear Window, en The Philadelphia Story.
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
Co, je vergeet de prijzen van je schilderijen niet te verhogen!!
Snel een paar bijmaken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef conleche het volgende:
Huh? Je bedoelt die ene die ik nog heb van Elizabeth?
*mompelt iets over karma*quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Posters van laten maken en verkopen? Ook niet?
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Posters van laten maken en verkopen? Ook niet?
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dat geval kan ik denk ik ook wel een Co betalen![]()
Oh, ik weet niet eens hoe duur je bent. Dus je hebt gelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
Die kleine schilderijtjes vind ik harstikke leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedereen kan een Co betalen. Zo duur ben ik nu ook weer niet. En schilderijen op postzegelformaat zijn ook best decoratief!
Ik weet niet zo veel van excel, helaas!quote:
Oh ja, maar die hadden we verkocht in 2006, dus als de zaak in 2009 is overgenomen, zullen ze de schilderijen er wel niet bij hebben gekocht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet eens hoe duur je bent. Dus je hebt gelijk!![]()
Had je nog gelezen trouwens dat ik het doek van P. niet had kunnen vinden in 't Amsterdammertje?
Ah, nee dat zal inderdaad wel niet. Ze hadden het flink opgeknapt/veranderd van binnen (zei de chefkokquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, maar die hadden we verkocht in 2006, dus als de zaak in 2009 is overgenomen, zullen ze de schilderijen er wel niet bij hebben gekocht.
Je moet zijn westerns ook eens bekijken, acteert hij veel anders in dan zijn bekendere films. Erg goeie films overigens, o.a.: Shenandoah, Winchester '73 (erg goede film) en Night Passage.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog zien!
*gaat meteen naar de tante van de buurvrouw van kim*
Ik kende hem van Rear Window, en The Philadelphia Story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |